Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    9 15.52%
  • Uafgjort

    15 25.86%
  • FCK vinder

    34 58.62%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 43

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Bøving starter inde og resten giver sig selv. Bøving er en spændene spiller og det er godt for hans udvikling at få kampe, men han må være det svage led i dagens opstilling. Så skal det bemærkes at vi ingen backup har til det centrale forsvar og 2 boksangriber på bænken. Jeg håber at se Johannesson snart og gerne i dag, det bliver i hvert fald spændene at se hvordan holdet imod en bedre modstander og med en lidt tynd trup
    Heldigvis har Bøving nok nået selvtillid for hans scoring på U21 holdet mod Kasakhstan, så det kan være vi ser en version af Bøving med lidt mere mod på tingene idag.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Singhs pas var ikke udløbet, stjålet, eller noget andet i den stil. Der var simpelthen ikke nok tomme sider til stempler i passet, til at han kunne få lov til at tage til Danmark.. Måske vigtigt nok, når han skal rejse et par gange frem og tilbage mellem Danmark og Sydafrika, plus han nok skal med til Gibraltar.. Men det er sgu ikke ligefrem noget, han kunne have gjort noget ved selv..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Singhs pas var ikke udløbet, stjålet, eller noget andet i den stil. Der var simpelthen ikke nok tomme sider til stempler i passet, til at han kunne få lov til at tage til Danmark.. Måske vigtigt nok, når han skal rejse et par gange frem og tilbage mellem Danmark og Sydafrika, plus han nok skal med til Gibraltar.. Men det er sgu ikke ligefrem noget, han kunne have gjort noget ved selv..
    Øh jo!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fra Pas-gate til kamptråd.

    Bøving starter inde og resten giver sig selv. Bøving er en spændene spiller og det er godt for hans udvikling at få kampe, men han må være det svage led i dagens opstilling. Så skal det bemærkes at vi ingen backup har til det centrale forsvar og 2 boksangriber på bænken. Jeg håber at se Johannesson snart og gerne i dag, det bliver i hvert fald spændene at se hvordan holdet imod en bedre modstander og med en lidt tynd trup
    Der er ikke noget bedre end når man kalder en spiller for det svage led og så scorer han et fint mål til 1-0 jihaaa


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    FUUUCK, hvor er vi gode mand.

    Alle mand i Parken mod FC MUhhhh!!. de skal slagtes.

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Sejr, ingen skader, og ingen gule kort til hverken Zeca eller Khocholava. Mission fuldført.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Og dejligt at se Grabara med et par vigtige redninger til sidst. Så meldte han sig også ind


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Vi har fået styr på defensiven og det er virkelig FCK DNA. Rigtig godt at se, dog synes jeg godt vi kunne skifte tidligere ud. Det er et tæt program og Diks spillede ikke den bedste kamp og så kan man godt nøjes med at give ham 50-60 Minogue lidt hvile, så han kan starte imod FCM frisk… men nu er det småting at pege på

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    En kamp på det jævne. Vi er dårlige på bolden, men rimeligt solide i defensiven. Grabara sættes kun på prøve i slutningen af kampen, hvor han dog må diske op med nogle fine redninger. Synes udtrykket mindede meget om en gennemsnitskamp under Ståle på godt og ondt. Savnede lidt ro i spillet, og måske et mere aggressivt pres. Men ok, 3 point, clean sheet og videre til næste kamp.

    Undrer mig over det annullerede mål. Hvorfor så vi ikke billeder med optegnede streger? Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om der findes andre vinkler, som viser pasningen til Bøving. Mistænker VAR for at gøre sig nogle kraftige antagelser i situationen, og så burde målet ikke have været annulleret.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Vel tæt på bedste scenarie i den her kamp, hvor vi altså møder en ret god modstander, som vi havde kæmpe problemer med sidste sæson.

    Grabara stempler ind med et par gode redninger og Khocholava og Zeca slipper for gult.

    Nu fik vi jo set lidt af Isak, men vi er allerede gået meget ned i kadence, da han kommer ind. Han laver et par fejl, men man kan godt se, at han har en rigtig god grundpakke og virkelig har styr på bolden. Jeg har dog svært ved at se, hvordan han er tiltænkt en position på kanten. Men måske er det alt det her småspil, han skal kunne, og så kan Singh være den hurtige.

    Men, fuck hvor jeg elsker, at vi igen kan krige de her kampe hjem igen og bare være kyniske, når vi skal.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Minogue
    Hehe, altid sjovt at se, hvordan folks autokorrektur opfører sig. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Tror lige at vi glemmer at rose trænerteamet for ikke blot at få MANGE spillere til at virke, til at give unge talenter chancen, og ikke mindst at købe lovende talenter . Jaaaaaa, Yes, Jess.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Elsker alt ved at være FCK fan i øjeblikket. Tak Thorup og PC.

  21. De følgende 14 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    En kamp på det jævne. Vi er dårlige på bolden, men rimeligt solide i defensiven. Grabara sættes kun på prøve i slutningen af kampen, hvor han dog må diske op med nogle fine redninger. Synes udtrykket mindede meget om en gennemsnitskamp under Ståle på godt og ondt. Savnede lidt ro i spillet, og måske et mere aggressivt pres. Men ok, 3 point, clean sheet og videre til næste kamp.

    Undrer mig over det annullerede mål. Hvorfor så vi ikke billeder med optegnede streger? Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om der findes andre vinkler, som viser pasningen til Bøving. Mistænker VAR for at gøre sig nogle kraftige antagelser i situationen, og så burde målet ikke have været annulleret.
    1) den offside er der ikke tvivl om. 2) vi spiller på en svær udebane mod en modstander vi fik 3 ud af 12 point imod sidste sæson. 3)randers har hentet tibling. I 17/18 sæsonen havde brøndby en forskel >1 point / kamp på om tibling startede. Så dårligere er randers heller ikke. 4) første kamp efter landsholdspause.

    Men ja lad os finde noget malurt.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Kæft hvor er det fedt!!

    Havde virkelig frygtet idag. Så flot sejr at hente - og super fedt vi også finder kriger-egenskaberne frem, og henter 3 point på den måde.

    Nu er min eneste mavepine Rasmus Falk. Synes det et foruroligende man ikke rigtigt hører noget om skadens omfang.
    Ham vil jeg VIRKELIG gerne have i Parken imod FCM.

    Zan

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 85
    Sidste Meddelelse: 26.05.21, 19:55
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  4. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •