Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    9 15.52%
  • Uafgjort

    15 25.86%
  • FCK vinder

    34 58.62%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 43 af 43

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Nu er min eneste mavepine Rasmus Falk. Synes det et foruroligende man ikke rigtigt hører noget om skadens omfang.
    Ham vil jeg VIRKELIG gerne have i Parken imod FCM.

    Zan
    Er det ikke blevet rimelig standard at man næsten ikke får nogen detaljer om spillerskader efter GDPR?
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Er det ikke blevet rimelig standard at man næsten ikke får nogen detaljer om spillerskader efter GDPR?
    Jo, det har du selvfølgelig ret i.

    Synes bare man ofte en eller anden indikation a la; "Jamen, jeg er fortrøstningsfuld frem imod næste kamp bla bla, Falk er snart sin skade kvit bla bla...".

    Jeg har bare traumer fra Fischers skade - var det i starten af sidste sæson; det blev bare ved og ved og ved... Selvom man havde en eller anden idé om han snart var klar.

    Hvis Falk er ude imod både Slovan og FCM, så har det jo vitterligt været en yderst omkostningsfuld skade (der har kostet ham landskampe, 2 x topkampe, og vores første vigtige kamp i Conference).

    Det er så fucking frustrerende. Nå, måtte jeg bare ud med...

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jo, det har du selvfølgelig ret i.

    Synes bare man ofte en eller anden indikation a la; "Jamen, jeg er fortrøstningsfuld frem imod næste kamp bla bla, Falk er snart sin skade kvit bla bla...".

    Jeg har bare traumer fra Fischers skade - var det i starten af sidste sæson; det blev bare ved og ved og ved... Selvom man havde en eller anden idé om han snart var klar.

    Hvis Falk er ude imod både Slovan og FCM, så har det jo vitterligt været en yderst omkostningsfuld skade (der har kostet ham landskampe, 2 x topkampe, og vores første vigtige kamp i Conference).

    Det er så fucking frustrerende. Nå, måtte jeg bare ud med...

    Zan


    Altså en eller anden forklar mig lige hvorfor databeskyttelsesforordningen har nogen betydning for oplysning om spillerskader. Forordningen indfører da bare sammenlignet med tidligere en substantiel straf, hvis man ikke behandler personfølsomme oplysninger korrekt. Der er ingen nævneværdig ændring af reglerne for, hvad man må dele eller ej. Man har aldrig måttet dele ansattes helbredsoplysninger med nogen, med mindre man har samtykke fra den ansatte. Eller hvad? Eller er man bare blevet opmærksom på, at man i årevis har været for åbenmundet med spillernes skader? Eller anvender man GDPR-reglerne til at lægge røgslør ud for vores modstandere? Jeg spørger helt oprigtigt.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Altså en eller anden forklar mig lige hvorfor databeskyttelsesforordningen har nogen betydning for oplysning om spillerskader. Forordningen indfører da bare sammenlignet med tidligere en substantiel straf, hvis man ikke behandler personfølsomme oplysninger korrekt. Der er ingen nævneværdig ændring af reglerne for, hvad man må dele eller ej. Man har aldrig måttet dele ansattes helbredsoplysninger med nogen, med mindre man har samtykke fra den ansatte. Eller hvad? Eller er man bare blevet opmærksom på, at man i årevis har været for åbenmundet med spillernes skader? Eller anvender man GDPR-reglerne til at lægge røgslør ud for vores modstandere? Jeg spørger helt oprigtigt.
    Nu kan jeg ikke svare på hvordan personoplysninger har været reguleret i andre lande forud for GDPR, men man havde et ønske om samle reglerne under ét tag, (B.la) så man derved kunne skabe en fælles front ift. 3. lande.

    Det primære ift. reglerne er, at dine personoplysninger er dine egne, dvs. du ikke bare kan behandle dem uden hjemmel. En af disse hjemler er samtykke, så Falk kan snildt flyve ind til Jes Mortensen og give samtykke til behandling, og derved videregivelse (som selvfølgelig kan trækkes tilbage) - også selvom der er tale om særlige oplysninger. Om man ikke melder noget ud er fordi man ønsker at skabe et røgslør, det ved jeg så ikke :)

    edit: derudover er bødesatserne rimelig vilde.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det primære ift. reglerne er, at dine personoplysninger er dine egne, dvs. du ["andre" vel, Døren] ikke bare kan behandle dem uden hjemmel.
    Jup. Og sådan har det altid været.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Der blev skrevet dette ifm. udtagelsen af truppen frem mod kampen mod Vejle:
    Rasmus Falk udgik i torsdags med en baglårsskade, der holder ham ude i de kommende uger
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-vejle-11

    Til FCM-kampen vil det være lidt over 3 uger siden han blev skadet. Hvis han stadig er ude til den kamp, så er der ingen grund til at haste med at få ham klar til kamp på denne side af oktobers landskamppause. Så burde vi have nok bredde på positionen til at kunne give ham nok tid til at komme 100% på højkant. Ingen grund til at sende ham i kamp for tidligt, for derefter at være så skadet, at han i værste fald misser både derby og 2x PAOK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Det kan være, at man bare ikke vil give FCM (og/eller Bratislava) den fordel at kende status på Falk. Det er trods alt nogle væsentlige forskelle ting man skal forberede og sætte sit hold op til, såfremt Falk er med eller ej.

    Jeg gætter på, at Falk er skadet og at et tidsperspektiv (sikkert nogle uger endnu) sættes på skaden i starten af næste uge.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Bliver nødt til at dedikere et indlæg til Pep Biel.. Igen.

    Hvor er han dog bare vild - han er jo nærmest en ægte angriber, han er ALLE vegne i boksen. I går kunne han nærmest have scoret hattrick, hvis hans højreben var ligeså godt som hans venstre hvor han spiller 1-2 med Wind, og hvis hans lop havde gået over Carlgren i stedet for målet ved Stage, og så offsiden der handle om meget få centimeter.

    Hvilken opblomstring, wow!!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Bliver nødt til at dedikere et indlæg til Pep Biel.. Igen. Hvor er han dog bare vild - han er jo nærmest en ægte angriber, han er ALLE vegne i boksen.
    Jeg tror faktisk, at sådan har han altid været. Han er bare ikke blevet behandlet som fortjent. Før nu.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jup. Og sådan har det altid været.
    Jep, forskellen er bare nu, at folk gør det de burde have gjort ligeså længe, der har været en lov om persondata. GDPR (eller persondataforordningen) har jo faktisk ikke gjort noget nyt i den henseende).

    MCN

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Jep, forskellen er bare nu, at folk gør det de burde have gjort ligeså længe, der har været en lov om persondata. GDPR (eller persondataforordningen) har jo faktisk ikke gjort noget nyt i den henseende).

    MCN

    Det er så præcis det samme, jeg skriver.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Altså en eller anden forklar mig lige hvorfor databeskyttelsesforordningen har nogen betydning for oplysning om spillerskader. Forordningen indfører da bare sammenlignet med tidligere en substantiel straf, hvis man ikke behandler personfølsomme oplysninger korrekt. Der er ingen nævneværdig ændring af reglerne for, hvad man må dele eller ej. Man har aldrig måttet dele ansattes helbredsoplysninger med nogen, med mindre man har samtykke fra den ansatte. Eller hvad? Eller er man bare blevet opmærksom på, at man i årevis har været for åbenmundet med spillernes skader? Eller anvender man GDPR-reglerne til at lægge røgslør ud for vores modstandere? Jeg spørger helt oprigtigt.
    Det er efter divisionsforeningens anbefaling. Så vidt jeg husker går den mere på at have et gyldigt samtykke til at dele informationerne, som var nemmere før.

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det er efter divisionsforeningens anbefaling. Så vidt jeg husker går den mere på at have et gyldigt samtykke til at dele informationerne, som var nemmere før.
    Handler vel måske også om, at man kan kræve at få fjernet oplysninger = man skal gå igennem samtlige artikler mv.? Det er meget nemmere at lade være :) Tænker det er derfor.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 85
    Sidste Meddelelse: 26.05.21, 19:55
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  4. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •