Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Slovan Bratislava vinder

    7 8.64%
  • Uafgjort

    18 22.22%
  • FC København vinder

    56 69.14%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg håber, vi sparer en del spillere her og er fint tilfreds med at komme hjem med en kedelig 0-0 eller 1-1 uden at have brugt for mange kræfter.
    Jeg anerkender at kampen på søndag er vigtig, men det er da overhovedet ikke et ønskværdigt resultat at vi spiller uafgjort. Vi skal gerne videre som nr. 1 i puljen, så springer vi blandt andet en runde over i knockoutfasen. Hvis vi antager at alle slår Lincoln Red Imps 2 gange, bliver det da kampene mod Slovan og PAOK der afgør om vi bliver 1, 2 eller 3. Der kan et uafgjort resultat i Slovakiet, fordi vi skulle spare spillere, koste rigtig meget.

    Jeg forventer vi roterer, men stadigvæk stiller et slagkraftigt hold. Så er jeg fint tilfreds med, at vi fedter en kedelig 1-0 sejr hjem, men det er da en smule uambitiøst, at være tilfreds med en uafgjort, fordi vi skal spare spillere frem mod på søndag.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg anerkender at kampen på søndag er vigtig, men det er da overhovedet ikke et ønskværdigt resultat at vi spiller uafgjort. Vi skal gerne videre som nr. 1 i puljen, så springer vi blandt andet en runde over i knockoutfasen. Hvis vi antager at alle slår Lincoln Red Imps 2 gange, bliver det da kampene mod Slovan og PAOK der afgør om vi bliver 1, 2 eller 3. Der kan et uafgjort resultat i Slovakiet, fordi vi skulle spare spillere, koste rigtig meget.

    Jeg forventer vi roterer, men stadigvæk stiller et slagkraftigt hold. Så er jeg fint tilfreds med, at vi fedter en kedelig 1-0 sejr hjem, men det er da en smule uambitiøst, at være tilfreds med en uafgjort, fordi vi skal spare spillere frem mod på søndag.
    Helt enig. Det her er en vigtig måned og rotation er nødvendig, men vi skal inden grad gå efter en sejr. Lige netop denne kamp kan blive en nøglekamp. Derfor kan man selvfølgelig godt rotere en del

    Jeg kunne godt tænke mig at se:

    Kalle
    Ankersen-Khocholave-Boile-Bengtsson
    Stage-Lerager
    Johannesson-Biel-Bøving
    Wind

    Forhåbentlig kan man så skifte Boile, Stage, Biel og Wind ud i løbet af kampen. Vi har ikke meget at rotere med fremme, men sådan kan Zeca få en pause og ville være fint hvis Wilczek kunne starte inde i stedet for Wind, men han har været rigtig dårlig på det seneste og jeg ved ikke om Højlund kan starte sådan en kamp.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Jeg tror der bliver sparet MANGE spillere:

    Kalle
    Ankersen - Khoch - Mario (Hulk,hvis han er klar)-VK
    Lerager - Baldursson
    Isak - Biel - Bøving
    Wilczek (muligvis Højlund, bliver spændende da Højlund kom ind FØR KW i weekenden, så er KW overhalet af vores egen young gun?)

    Biel er et fysisk vidunder, aldrig skadet og løber mest i alle kampe. Tror ikke på han bliver sparet.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af elmeskov Se meddelelser
    Jeg tror der bliver sparet MANGE spillere:

    Kalle
    Ankersen - Khoch - Mario (Hulk,hvis han er klar)-VK
    Lerager - Baldursson
    Isak - Biel - Bøving
    Wilczek (muligvis Højlund, bliver spændende da Højlund kom ind FØR KW i weekenden, så er KW overhalet af vores egen young gun?)

    Biel er et fysisk vidunder, aldrig skadet og løber mest i alle kampe. Tror ikke på han bliver sparet.
    Jeg kan ikke forestille mig, at det bliver så voldsomt. Godt nok er kampen søndag vigtig, men det er også vigtigt med en god start i dette gruppespil, især når vi har det som mål at gå videre og gerne som 1'er.

    Ankersen skal helt sikkert spille og Kalle kunne jeg også godt se. Derudover tror jeg højst det bliver 1-2 udskiftninger, hvilket må afhænge meget af, hvor fysisk belastede spillerne er pt. Zeca kunne f.eks. godt være ret slidt med meget spilletid på landsholdet, imens Wind bør være rimelig frisk.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af elmeskov Se meddelelser
    Wilczek (muligvis Højlund, bliver spændende da Højlund kom ind FØR KW i weekenden, så er KW overhalet af vores egen young gun?)
    Det må man håbe, og ærlig talt tror jeg det også: Den aldrende polske angriber er så voldsomt ude af form, at Højlund alene på kvalitet bør være klart forrest i køen i en situation, hvor Wind spares.

    Det er selvfølgelig svært at bedømme deres interne status, når den ene bliver ved med at melde afbud med skavanker, vi ikke må høre mere om, men vi skal tilbage til nr 9's mål- og hjælpeløse indsats fra start mod Plovdiv for at finde sidste gang, han stod foran Højlund i køen for spilletid, og sidst kom han kun ind mod Randers for at få det sidste halve minut af overtiden til at gå med et eller andet, fordi man kunne ...

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Højlund og Wilczek har vidt forskellige forcer, så det er meget svært at vurdere, hvem der er først i køen til en startposition. Jeg tror stadig, at det er Wilczek, men det kommer an på, hvilket kampbillede man forudser.

    Højlund er en suveræn spiller at sætte ind f.eks. i en kamp som den i Randers, hvor vi er foran og hvor vi står lidt dybt. Her kan vi sparke langt efter ham, så han kan bruge fart og fysik, som vi så mod tyrkerne. Havde vi været bagud i Randers og presset på for et mål, så er jeg ret sikker på, at Wilczek var skiftet først ind med hans evner i feltet uanset formdyk.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Højlund og Wilczek har vidt forskellige forcer, så det er meget svært at vurdere, hvem der er først i køen til en startposition. Jeg tror stadig, at det er Wilczek, men det kommer an på, hvilket kampbillede man forudser.

    Højlund er en suveræn spiller at sætte ind f.eks. i en kamp som den i Randers, hvor vi er foran og hvor vi står lidt dybt. Her kan vi sparke langt efter ham, så han kan bruge fart og fysik, som vi så mod tyrkerne. Havde vi været bagud i Randers og presset på for et mål, så er jeg ret sikker på, at Wilczek var skiftet først ind med hans evner i feltet uanset formdyk.
    Tjah, det er spekulation, og vi får se torsdag.

    Det var udelukkende en observation, at nr 9 ikke er valgt foran Højlund i en måneds tid – og selvfølgelig også en kilde til glæde.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjah, det er spekulation, og vi får se torsdag.

    Det var udelukkende en observation, at nr 9 ikke er valgt foran Højlund i en måneds tid – og selvfølgelig også en kilde til glæde.
    Kom nu videre Smølle.
    Wilczek gør hvad han kan og virker til at være en holdmand før alt andet!
    Og hver eneste gang han præsterer for os, sidder der formodentlig mavesure typer i tvivlsomme gule trøjer ude i betonen og græmmer sig.

    Whats not to like?
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Kom nu videre Smølle.
    Wilczek gør hvad han kan og virker til at være en holdmand før alt andet!
    Og hver eneste gang han præsterer for os, sidder der formodentlig mavesure typer i tvivlsomme gule trøjer ude i betonen og græmmer sig.

    Whats not to like?
    .oO(Don't get him started..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Kom nu videre Smølle.
    Wilczek gør hvad han kan og virker til at være en holdmand før alt andet!
    Og hver eneste gang han præsterer for os, sidder der formodentlig mavesure typer i tvivlsomme gule trøjer ude i betonen og græmmer sig.

    Whats not to like?
    Ud over spilleren selv, hans historie og hvad han står for?

    Tjah, at han er gået fra "Hvis han var god engang, så ser han godt nok tung ud nu" til "ih du godeste, han er godt nok grinagtigt ringe, når han endelig er fit nok til at spille."

    Brøndby, der græmmer sig? De vandt den sæson, vi havde købt ham, de er danmarksmestre, og de ville da aldrig have det ringvrag tilbage, vi ser for tiden.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #26
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    He he he godt ord igen ;-)))

    Dog vil jeg stadig mene der ulmer lidt smerte i visse af de tarveligste typer derude, når han oplever succes herinde.
    Og det er alt andet lige kilde til umanerlig megen lykke hos mig.

    Men altså når du pensler det sådan ud, så kan jeg da godt se du ikke er begejstret for manden...
    Sidst redigeret af Z-ster : 14.09.21 kl. 21:33 Årsag: slåfejl
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Kan ikke se Thorup spare nogle spillere. Og det skal vi hellere ikke. Vi skal gå efter alle 3 point. Både fordi en 1. plads i puljen er vigtig, men også fordi at det betyder flere point til vores europæiske regnskab. Vi skal huske at efter FCM kampen, så har vi en blød pokal kampen, så spillerne bør kunne holde til 3 kampe på en uge og så massiv udskiftning i pokalen i næste uge. Så har vi en FCN kamp med bedste start 11 og så igen en nem kamp imod Red Imps.

    Så jeg forventer præcist samme startopstilling som imod Randers i søndags. Hvis vi så efter 1. halvleg fører 3-0, så kan vi skifte ud og sparer de mest slidte spillere.
    - Torben

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Kan ikke se Thorup spare nogle spillere. Og det skal vi hellere ikke. Vi skal gå efter alle 3 point. Både fordi en 1. plads i puljen er vigtig, men også fordi at det betyder flere point til vores europæiske regnskab. Vi skal huske at efter FCM kampen, så har vi en blød pokal kampen, så spillerne bør kunne holde til 3 kampe på en uge og så massiv udskiftning i pokalen i næste uge. Så har vi en FCN kamp med bedste start 11 og så igen en nem kamp imod Red Imps.

    Så jeg forventer præcist samme startopstilling som imod Randers i søndags. Hvis vi så efter 1. halvleg fører 3-0, så kan vi skifte ud og sparer de mest slidte spillere.
    Jeg er helt enig, dette er måske den vigtigste kamp i vores gruppe - da Slovan Bratislava nok er den største konkurrent til at gå videre og vi møder dem ude (med al respekt fra holdet fra Gibraltar og antagelse at PAOK er stærkere end Slovan og går videre). Slovan Bratislava er nok heller ikke det nemmeste hold, da de trods alt er temmelig suveræne i ligaen og vel niveaumæssigt ligger omkring Zilina dengang vi mødte dem. Et nederlag imod dem på udebane og vi vil være under pres i resten af gruppespillet.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Heldigvis bliver kampen ikke vist på TV2 SpXrt, hvortil FCM - Ludogorets er blevet forvist. Vores kamp bliver i stedet på TV2 Sport:

    http://https://sport.tv2.dk/sendeplan

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: Slovan Bratislava vs. F.C. København (16/09-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er helt enig, dette er måske den vigtigste kamp i vores gruppe - da Slovan Bratislava nok er den største konkurrent til at gå videre og vi møder dem ude (med al respekt fra holdet fra Gibraltar og antagelse at PAOK er stærkere end Slovan og går videre). Slovan Bratislava er nok heller ikke det nemmeste hold, da de trods alt er temmelig suveræne i ligaen og vel niveaumæssigt ligger omkring Zilina dengang vi mødte dem. Et nederlag imod dem på udebane og vi vil være under pres i resten af gruppespillet.
    Jeg kunne godt se at der var enkelte rotationer, fx Ankersen i stedet for Diks, der så meget slidt ud de sidste 20 mins i Randers, og måske en Wilczek med en start i stedet for Wind eller Pep, der begge løber meget, og som vi har brug for søndag.

    Men ellers kommer den helt vilde rotation nok først ude mod Nykøbing, hvor Kalle Johnsson, Bengtsson, Højlund og vores islændinge kan starte inde.

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  28. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •