Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Ja vi spiller alt for langsomt og uopfindsomt frem.

    Men hvorfor blev vi bevidstløst ved med at smide høje bolde ind i feltet - alt blev jo taget af målmanden eller bagkæden :-(

    Hvorfor forsøgte vi ikke flere gange at komme igennem på kanten og så en flad bold ind eller endnu bedre skråt tilbage?

    Vi burde vel også have beholdt en mand ved midterlinjen så vi havde mulighed for hurtig kontra.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Nej JT skal ikke fyres, men jeg har lige været vidne til et af de mest tåkrummende interview med manden. Det er en ommer kammarat....


  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Når stage, lerager og zeca skal stå for det kreative i små rum, så skal det gå galt. Vi har jo ikke en mand på banen der kan sætte sin direkte modstander. Bøving er altså ikke god nok endnu.
    Jeg havde glædet mig til denne kamp, men nøj en tam omgang.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af NHA Se meddelelser
    Ja vi spiller alt for langsomt og uopfindsomt frem.

    Men hvorfor blev vi bevidstløst ved med at smide høje bolde ind i feltet - alt blev jo taget af målmanden eller bagkæden :-(

    Hvorfor forsøgte vi ikke flere gange at komme igennem på kanten og så en flad bold ind eller endnu bedre skråt tilbage?

    Vi burde vel også have beholdt en mand ved midterlinjen så vi havde mulighed for hurtig kontra.
    Hvem skulle vente ved midterlinjen ? Vi har ingen spillere som kan løbe hurtigt nok :( i øvrigt var Jess imponeret af "sektor 12" :p

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nej JT skal ikke fyres, men jeg har lige været vidne til et af de mest tåkrummende interview med manden. Det er en ommer kammarat....
    Hvad blev der sagt?

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Det er jo i modgang vi skal se hvad holdet og trænerne er gjort af. Når jeg har påpeget manglende rotation og vi kører spillerne døde for tidligt i sæsonen - så er det her hvorfor.

    Langsomt spil, spillere uden overskud og ingen ide. Vi er blottet for kreative løsninger og har intet på bænken. Det er dage som i dag vi dumper, PC dumper og JT dumper. Den blev serveret på et sølvfad - spændene at følge de næste kampe, jeg var begyndt at overveje om jeg tog fuldstændig fejl. Nu skal jeg til at overbevises igen!

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hvad blev der sagt?
    Ikke at jeg vil anbefale det, men se interviewet på bold.dk :)

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Heldigvis kan jeg det glæde mig lidt over endnu et BØF-nederlag...

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg sidder tilbage og tænker, at den kloge narrede den mindre kloge, og at Herning i øvrigt er en gennem usympatisk klub.

    Jeg er decideret vred.


  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Fra interviewet med Jess Thorup

    https://streamable.com/4a4pmn
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Fra interviewet med Jess Thorup

    https://streamable.com/4a4pmn
    Nu mangler vi bare at Stig Tøfting kommer med et rant, hvor småligt det er :). Og han vil jo have ret.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg er ligeglad med vores spil de sidste mange kampe.
    Jess Thorup skal ikke være træner i den her klub.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Det blev en frygtelig dårlig kamp. En kamp hvor vi starter usikkert men egentlig kæmper os ind i kampen og er bedst, da udvisningen falder. Desværre blev vi herefter helt rådvilde og med alt for dårlig boldomgang og ingen som kan udfordre en modspiller, så blev det alt for let for FCM blot at stå og forsvare. Den sidste time lignede kampen mod Røde Stjerne. Vi mangler fysisk overskud, fart og kvalitet især på kanterne. Falk var i den grad savnet i dag.

    Fcm havde desuden læst os godt og pressede meget klogt og skærmede af for vores sædvanlige afleveringer op igennem midten. Det gjorde at vi traf en masse dårlige beslutninger (feks ved Boiles advarsel og ved målet, hvor vi dumt smider bolden væk lige inden). Desuden smadrede de al rytme med konstante spilstop som Kehlet bare tillod. Onyedika alene stoppede vel spillet 6-7 gange uden reelt at fejle noget, ligesom målmanden kunne trække tiden alt det han ville. Vi fik aldrig nogen rytme i spillet efter udvisningen.

    Vi var selvfølgelig meget uheldige med at tabe på et afrettet skud, men hold nu op en ringe indsats. Det må give dybe panderynker. Jeg frygter i den grad kampen i Farum, hvor et nederlag kan sende os ud i endnu en krise....hvis altså vi formår at gå videre i pokalen. De to kampe er nu pludselig meget vigtige især mentalt.
    Sidst redigeret af k@sper : 19.09.21 kl. 20:35

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det blev en frygtelig dårlig kamp. En kamp hvor vi starter usikkert men egentlig kæmper os ind i kampen og er bedst, da udvisningen falder. Desværre blev vi herefter helt rådvilde og med alt for dårlig boldomgang og ingen som kan udfordre en modspiller, så blev det alt for let for FCM blot at stå og forsvare. Den sidste time lignede kampen mod Røde Stjerne. Vi mangler fysisk overskud, fart og kvalitet især på kanterne. Falk var i den grad savnet i dag.

    Fcm havde desuden læst os godt og pressede meget klogt og skærmede af for vores sædvanlige afleveringer op igennem midten. Det gjorde at vi traf en masse dårlige beslutninger (feks ved Boiles advarsel og ved målet, hvor vi dumt smider bolden væk lige inden). Desuden smadrede de al rytme med konstante spilstop som Kehlet bare tillod. Onyedika alene stoppede vel spillet 6-7 gange uden reelt at fejle noget, ligesom målmanden kunne trække tiden alt det han ville. Vi fik aldrig nogen rytme i spillet efter udvisningen.

    Vi var selvfølgelig meget uheldige med at tabe på et afrettet skud, men hold nu op en ringe indsats. Det må give dybe panderynker. Jeg frygter inden grad kampen i Farum, hvor et nederlag kan sende os ud i endnu en krise....hvis altså vi formår at gå videre i pokalen. De to kampe er nu pludselig meget vigtige især mentalt.
    Læg dertil, at vi måske netop nu har sendt FCM på en endnu bedre kurs i henhold til de fremtidige kampe som kommer. Det her kommer til at løfte dem endnu mere.

    Dette var bare kampen vi ikke skulle tabe.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nej JT skal ikke fyres, men jeg har lige været vidne til et af de mest tåkrummende interview med manden. Det er en ommer kammarat....
    Det startede ellers meget godt med, at han meget præcist beskrev vores problemer i dag. Men så fik han en mindre hjerneblødning...

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •