Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Søndagens opgør i et udsolgt Parken (fra hjemmeholdets side) byder på et topopgør mellem nr. 1 og 2 i Superligaen, når vicemestrene fra FC Midtjylland besøger Parken. Med en sejr kan FCK slå et afgørende hul på 5 point ned til nærmeste forfølger, mens et nederlag modsat betyder, at man rykker ned på 2. pladsen efter dagens modstander.

    Begge hold kommer med en europæisk midtugekamp i bagagen. Mens FCK fik en komfortabel 3-1 sejr på udebane mod Slovan Bratislava, og kunne sætte tempoet ned i slutningen af kampen, fik midtjyderne kun 1-1 hjemme mod Ludogorets, og måtte kæmpe forgæves for et sejrsmål i den sidste time af kampen.

    FCK har ingen spillere i karantæne, mens Falk og Singh er tvivlsomme af forskellige grunde. Hos værterne er Zeca og Khocholava i karantænefare, og står til en dag i skyggen, hvis man modtager et gult kort til 6 strafpoint. FCM har heller ingen spillere i karantæne, og heller ingen i karantænefare, men Lössl, Cajuste og Marrony er tvivlsomme af forskellige årsager.

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, der dømmer sin anden kamp i sæsonen for begge hold. De to respektive holds tidligere kamp med Kehlet som fløjtepasser er begge endt med sejre på udebane. FCK mod OB, og FCM mod AaB. Det er hans femte kamp mellem de to opgør, med to sejre til hver, samt en enkelt nullert.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17:00. Men kom hellere i Parken, hvis du kan..
    Sidst redigeret af Kiwi : 29.10.21 kl. 10:20
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg har en voksen og en børnebillet til familie tribunen som jeg gerne vil give til en medfan (Har billet abonnement, men vi har desværre ikke mulighed for at komme i Parken) - Skriv privat besked hvis du vil have junior/datter med til topkamp…

    God kamp til alle der skal i Parken… Forza FC

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg håber inderligt vi kan slå FCM. Den her kamp er i mine øjne rigtig vigtig for vores momentum og jeg ser helst FCM kommer tilbage til deres forsmået niveau som Bo Henriksen hurtigt har fundet frem:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dem-de-bedste

    Der er intet bedre end en midtjyde som føler sig uretfærdigt forbigået for alverdens opmærksomhed.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg håber inderligt vi kan slå FCM. Den her kamp er i mine øjne rigtig vigtig for vores momentum og jeg ser helst FCM kommer tilbage til deres forsmået niveau som Bo Henriksen hurtigt har fundet frem:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dem-de-bedste

    Der er intet bedre end en midtjyde som føler sig uretfærdigt forbigået for alverdens opmærksomhed.
    Den er ekstrem vigtig som du er inde på i henhold til momentum. Læg dertil det er vores direkte udfordre til Guldet. Psykologisk vil det også komme til at booste os. Derudover vil FCM så være den jagtende part, hvor de er 5 point bagefter, det vil også sætte et ekstra pres på dem.

    FORZA FC.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg har fået købt en billet for meget så har 1 billet til salg til øvre b for 130 kr. Skriv pb.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg glæder mig til søndag og tror på det bliver en rigtig god kamp.
    Jeg håber luther sigh starter inde, hans fart kan blive en vigtigt faktor

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Jeg glæder mig til søndag og tror på det bliver en rigtig god kamp.
    Jeg håber luther sigh starter inde, hans fart kan blive en vigtigt faktor
    Jeg glæder mig også men Luther får højst 10 min. Han spillede 73 min på 2 landskampe og har ligget stille i 2 uger.

    Han spiller tidligst mod NFC hvis han får minutter der.

    Lige pt virker han som et kæmpe flop fra PC men håber jeg tager fejl.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Hvordan får du det til, at han virker som et flop?
    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg glæder mig også men Luther får højst 10 min. Han spillede 73 min på 2 landskampe og har ligget stille i 2 uger.

    Han spiller tidligst mod NFC hvis han får minutter der.

    Lige pt virker han som et kæmpe flop fra PC men håber jeg tager fejl.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg glæder mig også men Luther får højst 10 min. Han spillede 73 min på 2 landskampe og har ligget stille i 2 uger.

    Han spiller tidligst mod NFC hvis han får minutter der.

    Lige pt virker han som et kæmpe flop fra PC men håber jeg tager fejl.

    Jeg syntes måske det lige tidligt nok at kalde ham et flop, for syntes egentligat han har set fin ud i de indhop han har haft. Jeg frygter at vi uden fart bliver fanget på egen halvdel uden noget modtræk. Vi har brug for en med fart der kan sætte en mand med et træk på midten og komme afsted, det syntes jeg personligt var tydeligt mod både Randers og solav (selvom vi spillede godt mod Randers).
    Så selvom han har ligget stille, så håber jeg virkelig vi spiler ham fra start.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Jeg syntes måske det lige tidligt nok at kalde ham et flop, for syntes egentligat han har set fin ud i de indhop han har haft. Jeg frygter at vi uden fart bliver fanget på egen halvdel uden noget modtræk. Vi har brug for en med fart der kan sætte en mand med et træk på midten og komme afsted, det syntes jeg personligt var tydeligt mod både Randers og solav (selvom vi spillede godt mod Randers).
    Så selvom han har ligget stille, så håber jeg virkelig vi spiler ham fra start.
    Enig. Flop efter nogle minutter hist og pist er godt nok det forkerte ord at bruge :)

    Udfra hvad jeg har set ligner Singh altså en spiller som ikke er i tip top form. Jeg forventer ikke vi ser hans fulde potentiale før om 1 måned eller mere. Giv ham 15-20 min hist og pist de nærmeste kampe og lad ham langsomt komme op i omdrejninger. Men ja ordet Flop skal vi vist være varsomme med at bruge. Det var ikke så lang tid siden vi kaldte Stage for et "Flop" :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-midtjylland-58

    Truppen er klar. Falk er desværre stadig skadet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Og uden Singh.

    Jeg håber vi kan holde 0’et, for jeg tror ikke vi har mandskabet til at lukke op i den anden ende. Hvor ville det da have været rart med en kant mere nu, PC.

    Pispispis.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Og uden Singh.

    Jeg håber vi kan holde 0’et, for jeg tror ikke vi har mandskabet til at lukke op i den anden ende. Hvor ville det da have været rart med en kant mere nu, PC.

    Pispispis.
    Vi har scoret 16 mål de sidste fem kampe. En del af de scoringer kommer faktisk fra vores kanter.
    3 af vores sidste 5 mål kommer fra kanten.

    Jeg er udemærket tilfreds med offensiven. Som Stage spiller pt hvor han har taget højre kant og gjort fuldstændig til sin egen er ret ret fortrøstningsfuld… Bøving er spændende på den anden side, og så må vi se hvad Singh eller kan når han (forhåbentlig) kommer ordentligt igang….

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Mon ikke Jess fortsætter med sin ”post-Daramy-startopstilling”, da dette ikke lige er kampen man roterer - Mit bud på det mest sandsynlige er således:
    Kamil Grabara
    Kevin Diks – Davit Khotcholava – Nicolai Boilesen – Victor Kristiansen
    Lukas Lerager – Carlos Zeca
    Jens Stage – Pep Biel – William Bøving
    Jonas Wind


  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-midtjylland-58

    Truppen er klar. Falk er desværre stadig skadet.
    Truppen er lige præcis så skæv som vi alle ved. 7 forsvarspillere, 3 centrale angribere og nærmest intet alternativt til kanten. Kanten bliver så spillet af spillere som er bedre centralt - men Stage har virkelig spillet godt og jeg ville gerne se Johannesson fra start. Bøving spiller fint og er et fint talent - men han burde simpelthen ikke starte imod FCM, der er han altså ikke helt endnu.

    Det er også bekymrende at Singh end ikke er på bænken. Man kan slet ikke kalde ham er flop og måske skal han bare bruge en længere tilvænningsperiode, men han burde kunne sidde på bænken.

    Ellers er jeg fortrøstningsfuld, vi er godt kørende og Wind/Biel/Stage kan gøre ondt på alle hold, så mon ikke vi nok skal skabe chancer

Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •