Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu kan jeg kun tale for mig selv og mine kammerater, men mon ikke flere har det på samme måde.

    Vi er ekstremt skuffede efter kampen. Fyldt stadion og en fantastisk stime med flot spil satte mine forventninger højt inden kampen. Vi spiller så forfærdeligt og kan slet ikke finde løsninger, men den slags kampe skal vi jo nok komme ud for flere gange. Sådan er fodbold. Kunne Jess vinde 4-0 hver gang, så var han ikke i FCK. Så jeg var selvfølgelig skuffet over spillet på banen, men det er sgu også svært, når så bærende en spiller som Zeca dummer sig så gevaldigt, som ved deres mål. Og det var jo hele holdet, der spillede dårligt.

    Det er selvfølgelig Jess' ansvar, det er vi alle enige i, og der fejlede han i dag.

    Men det jeg er mest skuffet over er PC. Det er jo tydeligt, at når Falk er ude og Biel ikke rammer dagen (han blev lukket ned fysisk i dag), så har vi ikke rigtig noget. Vi har ikke N'doye eller Cornelius, der nok skal heade den ind, hvis vi smider 20 indlæg ind. Vi har ikke en Skov-type, der kan banke den ind ude fra, når modstanderen stiller sig vildt lavt. Vi har ikke en Daramy eller Fischer fra første år, der kan sætte en mand eller to og åbne op.

    Vi har én sølle kantspiller i hele truppen. Og han er så ovenikøbet ankommet lidt småfed og har ikke styr på noget så banalt som sit pas. Jeg har kunne se fra start af, at Bøving ikke er klar til en plads i startopstillingen, så det kan sgu ikke være rigtigt, at de ikke har kunne se det. Jeg er altså en lallende amatør. Respekt til Stage for hans måde at spille kant på, men i dag ser vi jo helt tydeligt, at han kun fungerer, hvis der sker en masse andre steder på banen, som kræver fokus.

    Jeg mistænker også, at Jess får dummet sig så voldsomt i det interview efter kampen, fordi han er frustreret over, at han reelt set ikke har nogle muligheder for at skidte ind og ændre noget i dag. Men den må stå for egen regning, men alt i alt er jeg selvfølgelig skuffet over spillerne og trænerteamet, som alle fejler i dag. Hver og én. Men mest af alt er jeg skuffet over vores trup, og der peger pilen sgu på PC og vel også Kvist.
    Meget enig og i går møder vi altså Bo Henriksens terminator Horsens. De var kommet til Parken med et formål og det var ikke at tabe. De skabte ingenting og var super stærke i defensiven. At vi så heller ikke skaber noget er pisse ærgerligt men til gårsdagens kamp var vi læst. FCM lukkede os ned centralt og Wind og Pep var ikke dygtige nok til at finde de rum de kunne spille i.

    Desværre tabte vi og det vil vi gøre igen men nu er det vigtigste hvordan de reagere i næste kamp. Det er næsten ærgerligt der kommer en pokalkamp, hvor vi må formode at nogle at trupspillerne får spilletid, så de faste 11 ikke kan få rystede den mangelfulde præstation af sig.

    Forza København

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg er også pisse ærgerlig over resultatet igår. Især fordi vi spiller i overtal i over 60 min. Men skal vi være ærlige. Fcm skabte heller ikke en skid. De spillede simpelt og kedelig fodbold, med et mål at stå stærkt defensivt. Det klarede de til UG og de score altså kun på at der laves 2 personlige fejl. Først zeca fejlaflevering og så lerager der ligner en kegle over for Brumado. Og så er han samtidig heldig at Koch rammer bolden og den svæver over Grabara.
    Det var ærgerligt vi ikke kunne åbne op og viser lidt hvad vi mangler (Daramy i den kamp og jeg tror vi havde kørt dem over) når Falk ikke er med.
    jeg er dog fortrøstningsfuld. Nu skal holdet vise karakter og komme igen. Jeg er bestemt ikke skræmt af FCM. Ja de bliver svære at vinde over når de står sådan. Men altså de kan ikke stå sådan når de møder andre hold. Der er de nødtil at vise meget mere og jeg tror på de stadig får point tab.
    Så med lidt xfactor ind til vinter og vi er tilbage på tronen. Der skal dog handles

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Da vi spiller 11v11 formår Terminator-Horsens at lukke ned for vores spil centralt, så de får brudt vores supply chain til kanterne, når de bevæger sig ind i banen og i deres bagrum. Da vi spiller 11v10, trækker de sig så langt tilbage, at der ikke er noget bagrum at spille i. Det tvinger os til at spille bolden ud på kanten langs sidelinjen, hvor man sagtens ville kunne smide nogle indlæg ind til et par hovedstødsstærke angribere, som vinder alt i luften, men den slags spil bruger vi ikke længere. At de så smed Brumado op i restangreb ved Khocholava, og så Isaksen ved siden af Boilesen, mens de resterende spillere pakkede sig, gør at vi er nødt til at lade flere spillere trække ned i restforsvar, og så havde vi mindre gavn af vores overtal, når vi var i offensiven.
    En løsning, man kunne have anvendt, var at skifte Isak McLovin Johannesson ind i stedet for Lerager lige efter udvisningen, og smide ham op på 10'eren, mens Pep Biel kunne have trukket ned som 6'er. Jo, vi havde på papiret mistet fysik på det, men med Leragers præstation in mente, ville det nu ikke have gjort så meget. Det havde givet os mere spil centralt, og vi havde kunnet vende spillet fra side til side hurtigere, og dermed bedre kunnet flå dem fra hinanden, også selv om vi ikke har så mange kantspillere til rådighed.
    I stedet fik FCM lov til at tage det første træk, ved at skifte $hitso ud og smide en defensiv spiller ind. Det falder tilbage på PC, at værktøjskassen ikke har flere redskaber, og det falder tilbage på Jess, at han ikke udnytter værktøjskassens indhold til fulde. Ligesom det falder tilbage på Jess, at første udskiftning kommer 20 minutter efter at FCM er kommet foran, og næsten 40 minutter efter at FCM fik det røde kort.

    Ej, hvor det dog pisser mig af. Det nederlag var ret unødvendigt. Det eneste positive er, at Khocholavas gule kort ikke var til 6 strafpoint, så han er med mod FCN i næste runde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er bare ikke sikker på den manglende rotation er årsagen til det total mangel på niveau i dag. Jeg syntes mere kreativiteten i dag var problemet og det hav af fejlafleveringer og dårlige indlæg.

    Lad os sige vi sparede 2 spillere i Torsdags, men det forklare bare ikke niveauet hos alle de andre spillere i dag. Det var jo chokerende så mange spillere på engang kan være så ringe i så vigtig en kamp i så god en kulisse.

    Ambitionen er jo at spille både Europa og Superliga, med et forholdsvis slagkraftigt hold. Så skal vi altså præstere langt bedre i dag over hele linjen. Jeg køber sgu ikke præmissen i dag at det er pga. træthed. Jeg har svært ved at udpege en man of the Match i dag på vores hold.
    Det er vigtigt for alle mennesker at få fysiske og mentale pauser. Stille og roligt har man blandt andet set Diks falde en smule i niveau. Samtid er det utroligt vigtigt at holde reserverne til ilden, så de er klar når der er brug for dem. JT (Ståle havde samme problem) rotere nærmest ikke samtidig med at han skifter sent ud. Det holder simpelthen ikke

    Vi skal “manage” vores hold, så det top præstere på det rigtige tidspunkt og så have en off day imod modstandere, hvor vi alligevel kan hive en 1-0 sejr hjem.

    Desuden manglede holdet lederskab, vildskab, kreative ideer og “voksen” fodbold i går. Det var simpelthen så simpelt at lukke os ned og det kan alle med nogenlunde kvalitet og rutine gøre. Derfor har min kritik været så ekstrem imod vores tilgang til transfers og taktik - det her er præcist hvad der sker, når man sælger ud af rutine, kvalitet og så sigter alt alt alt for højt med afløserne, så vi ender med intet at få.

    Det er altid nemt at brokke sig og være bagklog - men den her kamp var værre end det mareridt jeg havde omkring JT, truppen og manglende rutine og kvalitet på kanten. Vi spillede imod 10 mand i 60 min….

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er vigtigt for alle mennesker at få fysiske og mentale pauser. Stille og roligt har man blandt andet set Diks falde en smule i niveau. Samtid er det utroligt vigtigt at holde reserverne til ilden, så de er klar når der er brug for dem. JT (Ståle havde samme problem) rotere nærmest ikke samtidig med at han skifter sent ud. Det holder simpelthen ikke

    Vi skal “manage” vores hold, så det top præstere på det rigtige tidspunkt og så have en off day imod modstandere, hvor vi alligevel kan hive en 1-0 sejr hjem.

    Desuden manglede holdet lederskab, vildskab, kreative ideer og “voksen” fodbold i går. Det var simpelthen så simpelt at lukke os ned og det kan alle med nogenlunde kvalitet og rutine gøre. Derfor har min kritik været så ekstrem imod vores tilgang til transfers og taktik - det her er præcist hvad der sker, når man sælger ud af rutine, kvalitet og så sigter alt alt alt for højt med afløserne, så vi ender med intet at få.

    Det er altid nemt at brokke sig og være bagklog - men den her kamp var værre end det mareridt jeg havde omkring JT, truppen og manglende rutine og kvalitet på kanten. Vi spillede imod 10 mand i 60 min….
    Absolut er der brug for pauser. Jeg vurdere bare ikke at det var den primære årsag til vi tabte i går. Der var så mange ting i går der var himmelråbene dårligt for alle 11 spillere på banen at det ikke bare kan undskyldes pga. træthed. Du er jo også selv inde på det. 10 mand i 60 min. FCM burde iøvrigt også være trætte jo, og deres energi niveau så da fint ud.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Plus at FCM også spillede europæisk i torsdags..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Da vi spiller 11v11 formår Terminator-Horsens at lukke ned for vores spil centralt, så de får brudt vores supply chain til kanterne, når de bevæger sig ind i banen og i deres bagrum. Da vi spiller 11v10, trækker de sig så langt tilbage, at der ikke er noget bagrum at spille i. Det tvinger os til at spille bolden ud på kanten langs sidelinjen, hvor man sagtens ville kunne smide nogle indlæg ind til et par hovedstødsstærke angribere, som vinder alt i luften, men den slags spil bruger vi ikke længere. At de så smed Brumado op i restangreb ved Khocholava, og så Isaksen ved siden af Boilesen, mens de resterende spillere pakkede sig, gør at vi er nødt til at lade flere spillere trække ned i restforsvar, og så havde vi mindre gavn af vores overtal, når vi var i offensiven.
    En løsning, man kunne have anvendt, var at skifte Isak McLovin Johannesson ind i stedet for Lerager lige efter udvisningen, og smide ham op på 10'eren, mens Pep Biel kunne have trukket ned som 6'er. Jo, vi havde på papiret mistet fysik på det, men med Leragers præstation in mente, ville det nu ikke have gjort så meget. Det havde givet os mere spil centralt, og vi havde kunnet vende spillet fra side til side hurtigere, og dermed bedre kunnet flå dem fra hinanden, også selv om vi ikke har så mange kantspillere til rådighed.
    I stedet fik FCM lov til at tage det første træk, ved at skifte $hitso ud og smide en defensiv spiller ind. Det falder tilbage på PC, at værktøjskassen ikke har flere redskaber, og det falder tilbage på Jess, at han ikke udnytter værktøjskassens indhold til fulde. Ligesom det falder tilbage på Jess, at første udskiftning kommer 20 minutter efter at FCM er kommet foran, og næsten 40 minutter efter at FCM fik det røde kort.

    Ej, hvor det dog pisser mig af. Det nederlag var ret unødvendigt. Det eneste positive er, at Khocholavas gule kort ikke var til 6 strafpoint, så han er med mod FCN i næste runde.

    Fuldstændig enig i dine betragtninger... Lerager skal bare ikke spille ved siden af Zeca, da han ubevidst gør ham væsentlig dårligere.... Lerager skal være backup på Zeca og må ALDRIG nogensinde blive en backup på Falk, når vi nu har valgt udelukkede at indkøbe centrale midtbanespillere.... Lerager er for dårlig på bolden til at være aksen på midten og egner sig bedre til at være backup for en defensive midtbanespiller..... Desuden laver Lerager utroligt mange frispark på egen banehalvdel som kompensation for sin egen manglende hurtighed, hvilket er utroligt dumt når man tænker på FCMs kvalitet på dødbolde...
    Very Nice

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    I min optik er der følgende forklaring på den ringe præstation igår:

    - Vi har fejlet i transfervinduet. Det var tydeligt og alle snakket om det i foråret vi har ikke fart i holdet. Man slutter så vinduet af med at sælge den eneste spiller med fart og alternativet er bare ikke kommet. Man køber Isak som helt sikkert er en god spiller, men han er en Falk/Biel type, der skal spille centralt. Nok et godt køb som sikring når Biel nok sælges senest til næste sommer, men lige før jeg hellere vil have gemt de penge til vinter transfervinduet.
    - FCM spørgslettet sidder stadigvæk i spillernes hoved. Det var helt tydeligt, da de skulle bolden op efter 1-0 målet. Alle undtagen Boilesen kiggede ned i jorden. Christian Engel har ikke kun et stort arbejde på den korte bane, men også på den lange bane i forhold til FCM kampe.
    - Vi mangler fysik i truppen. FCM er gået hen og blevet et meget fysisk hold og de har pt. fornemt ved at bruge denne parametre til at "smadre" os.

    Der er heldigvis lang tid til vi skal møde FCM i liga'en igen, så der er tid til at arbejde på ovenstående ting. Nu handler det om at komme tilbage på sporet og sikre vi vinder alle andre kampe og håbe på at FCM dummer sig i andre mindre kampe.
    - Torben

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg tænker, at Jess forsøger at skåne sine spillere ved at flytte fokus over på sig selv.

    Nøj, hvor er det dårlig stil og mega pinligt at høre ham tude over, at pressen hellere skal fokusere på Brøndbys nedtur end at vi lige har tabt til FCM med en mand i overtal overfor +30 tusinde tilskuer.

    Det tager 100% førstepladsen over dårligte præstation i går.


  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Man køber Isak som helt sikkert er en god spiller, men han er en Falk/Biel type, der skal spille centralt. Nok et godt køb som sikring når Biel nok sælges senest til næste sommer, men lige før jeg hellere vil have gemt de penge til vinter transfervinduet.
    Isak-købet minder på mange måder om Biel: talentfuld spiller købt for en masse penge, men ikke klar til at hjælpe holdet nu og her, selvom der i den grad er behov for det. Jeg har det fint med at man ikke panikkøbte en kantspiller i slutningen af transfervinduet, men jeg skulle mene, at der var rigelig med tid inden, til at sikre sig en fornuftig spiller. Lejeaftalen af Baldursson giver heller ikke så meget mening efter tilgangen af Johannesson, da det virker som om, at sidstnævnte nu får indhoppene på den centrale midt.

    Det er vist bare at krydse fingre for, at Falk snart er klar igen, og at Luther Singh viser sig som en åbenbaring efter sin rodede start på opholdet i klubben, og så håbe på et par gode vintertransfers.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #101
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Jeg tænker, at Jess forsøger at skåne sine spillere ved at flytte fokus over på sig selv.

    Nøj, hvor er det dårlig stil og mega pinligt at høre ham tude over, at pressen hellere skal fokusere på Brøndbys nedtur end at vi lige har tabt til FCM med en mand i overtal overfor +30 tusinde tilskuer.

    Det tager 100% førstepladsen over dårligte præstation i går.
    Altså, der må være (er!) noget helt galt i det kommunikationssetup som Jes M har fået etableret i klubben. Inden for ret kort tid har vi ‘muntret’ os med Ståles udfald mod hvem som helst i pressen, Kvists kaffekop mv, tidligere formands absurde verdensforståelse, Lars Sejer endnu værre og nu er det Jess, der brillierer i pressen.
    Måske skulle man tjekke efter i sømmene og se efter en ny besætning i kommunikationsafdelingen.

    Resultatet og spillet i går: man skal vist opfinde et nyt sprog for at kunne forklare det (for helvede)

    MCN

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Altså, der må være (er!) noget helt galt i det kommunikationssetup som Jes M har fået etableret i klubben. Inden for ret kort tid har vi ‘muntret’ os med Ståles udfald mod hvem som helst i pressen, Kvists kaffekop mv, tidligere formands absurde verdensforståelse, Lars Sejer endnu værre og nu er det Jess, der brillierer i pressen.
    Måske skulle man tjekke efter i sømmene og se efter en ny besætning i kommunikationsafdelingen.

    Resultatet og spillet i går: man skal vist opfinde et nyt sprog for at kunne forklare det (for helvede)

    MCN
    Måske det er bevidst for at holde fokus fra spillerne? .oO(kamikaze Thorup/Kvist og hofnar Seier?)

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Ren Mourinho, hvis det er..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Inden for ret kort tid har vi ‘muntret’ os med Ståles udfald mod hvem som helst i pressen ...
    Det pudsige er, at sådan har Ståle jo reelt altid været – han brugte som bekendt pressemødet efter ChL-kvalifikationen mod Rosenborg på at gøre et regnskab op med BT, der havde kaldt skuffelsen på samme tid året inden for en skuffelse ;-)
    Han havde bare stort set altid resultaterne, der kunne bakke ham op og fik de fleste til at sige "det er jo bare Ståle, der er Ståle". Han var mildt sagt bedre til at gemme sit spin og sine opgør til tider, hvor det gik godt. Godt for alvor – ikke "Vi bliver stadig kun nummer tre, men nu bliver Brøndby til gengæld mestre"-spin, som da Thorup skrabede bunden i maj.

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Det er muligt, at det var spin fra Thorups side (han kan i hvert fald ikke holde smilet tilbage til at starte med), men han får den da serveret helt forkert, hvilket vist også går hurtigt op for ham. Desværre lader Laudrup ham ikke slippe helt så nemt.

    Thorup bliver næppe nogensinde rigtig god foran et kamera, og det er ok. Men han bør også indse sine egne begrænsninger og holde sig til noget, han kan overskue. I øvrigt bør folk i FCK ikke klynke over modstandere og medier uanset, om det er berettiget eller ej. Det var uværdigt under Ståle, og det er uværdigt nu. Man kan ikke påtage sig favoritrollen, som vi gør (Thorup måske lidt mere modstræbende), og derefter brokke sig over at blive holdt op på det.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •