Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Anyway oven på den hovedpine i går, så er det eneste positive vel at vi kun er 1 point efter og sæsonen stadig er lang, samt vi fortsat skal møde bonderøvene 3 gange yderligere.

    Trodsreaktionen de næste par kampe bliver vigtig. 1 dårlig kamp burde ikke kaste os ud i en krise. Nu må holdet vise de har nosser til at rejse sig igen.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Uh ja. Jeg tog da hele vejen til Parken fra Fyn fordi jeg håbede på at vi tabte 4-0 til Midtjylland, så Thorup kunne fyres. Må jeg være fri.

    Kig på hans udtalelser i dag. Sektor 12, spillerne blev kyste af vigtigheden og stemningen, samt hans enormt pinlige forsøg på at flytte fokus til bøf.
    Ingen hvil til nøglespillere, kunne måske have været en idé at starte ud med.
    Du kunne jo sætte Isak ind, som har lidt mere Falk i sig, i stedet for Lerager som har været enormt ringe .
    60-70 minutter med en mand i overtal uden at skabe en skid.
    Midtjylland spiller jo ekstremt godt - laver ingen fejl, lukker alle mellemrum ned og Biel får intet plads. Samtidig spiller de spillet om man kan lide det eller ej. Når Falk så mangler bliver det rigtig svært. Også du vil bytte en skoledreng ud med Lerager mod et ultra fysisk hold som FCM? Godt det i hvert fald ikke blev gjort før!



    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Men Thorup bør, i min optik, ikke have det her job mere. I dag var svendeprøven, og han dumpede med et BRAG.
    I går var første kamp siden april vi har tabt, hvis man fraregner kampen mod Randers, hvor vi var blevet nr. 3 uanset hvad. Mon ikke bestyrelsen har tænkt at play-off kampen var "svendeprøven" efter sidste år mod Rijeka og forrige år, hvor vi var snublende tæt på at ryge ud til Riga. At kalde på en trænerfyring nu får mine tæer til at krumme sig ligeså meget som JT's udtalelser efter kampen.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Anyway oven på den hovedpine i går, så er det eneste positive vel at vi kun er 1 point efter og sæsonen stadig er lang, samt vi fortsat skal møde bonderøvene 3 gange yderligere.
    Det sidste er sgu ikke positivt, da de tre kampe sikkert kun giver et enkelt point i alt ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det sidste er sgu ikke positivt, da de tre kampe sikkert kun giver et enkelt point i alt ...
    Altså, hvis vi stadig mener vi er Nordens største klub, så skal vi da vel ikke gå at frygte FCM uagtet at vi tabte i går. Hvis ambitionen som PC nævnte i optakten i går, er at vi skal vinde DM guld i 7 ud af 10 år, så går det sku ikke med sådan en mentalitet.

    Jeg er med på statistikerne mod FCM er dårlige, men det kan vi sgu ikke bruge til noget. Det er nye kampe der venter.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Altså, hvis vi stadig mener vi er Nordens største klub, så skal vi da vel ikke gå at frygte FCM uagtet at vi tabte i går. Hvis ambitionen som PC nævnte i optakten i går, er at vi skal vinde DM guld i 7 ud af 10 år, så går det sku ikke med sådan en mentalitet.

    Jeg er med på statistikerne mod FCM er dårlige, men det kan vi sgu ikke bruge til noget. Det er nye kampe der venter.
    Enig... Den danske lige er tilpas elendig og på søndag kan FCM alligevel tabe til Randers og vi kan vinde over FCN - så er det fjøltende ligegyldigt hvad der skete i søndags.... Så vi er vi tilbage på +2.... Det samme skete da vi tabte 4-1 i april og medierne kaldte FCM årtiets hold og så tabte de 3-2 til FCN og 3-1 til brøndby i de følgende 2 runder .... Det er så vildt at journalisterne ikke bliver klogere... vi skal have forsat fokus på egne kampe og arbejde på de dårlige ting fra igår... Vi fik i går mulighed for at se hvad der sker når vi står imod et hold der står dybt, og dermed kan det bruges til at genoverveje hvad vi skal gøre taktisk når vi igen står i samme situation...
    Very Nice

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Altså, hvis vi stadig mener vi er Nordens største klub, så skal vi da vel ikke gå at frygte FCM uagtet at vi tabte i går. Hvis ambitionen som PC nævnte i optakten i går, er at vi skal vinde DM guld i 7 ud af 10 år, så går det sku ikke med sådan en mentalitet.

    Jeg er med på statistikerne mod FCM er dårlige, men det kan vi sgu ikke bruge til noget. Det er nye kampe der venter.
    Så må PC jo bakke det op med et hold som kan spille imod FCM og som også er bedre end dem. Jeg ser ikke det nuværende hold til at være i stand til dette. Selv med en Falk på holdet. De er jo ekstrem fysiske og gode til at lukke vores småspil/mellemrumsspil ned. Dur ikke med indlæg, da det de har 3 gode centerforsvarer som header mere eller mindre alt væk. I min bog har vi brug for fart og 1:1 egenskaber for at slå dem. Fart for at kunne ramme dem på omstillinger. 1:! når de først har fået sat deres forsvar op.

    Vores spil er meget 1-dimensionelt. Vi er super gode til småspil/mellemrumsspil, men når det ikke virker så mangler vi alternativer til vores offensive indgang. Det rammer os hårdt i kampen i går.
    - Torben

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Midtjylland spiller jo ekstremt godt - laver ingen fejl, lukker alle mellemrum ned og Biel får intet plads. Samtidig spiller de spillet om man kan lide det eller ej. Når Falk så mangler bliver det rigtig svært. Også du vil bytte en skoledreng ud med Lerager mod et ultra fysisk hold som FCM? Godt det i hvert fald ikke blev gjort før!





    I går var første kamp siden april vi har tabt, hvis man fraregner kampen mod Randers, hvor vi var blevet nr. 3 uanset hvad. Mon ikke bestyrelsen har tænkt at play-off kampen var "svendeprøven" efter sidste år mod Rijeka og forrige år, hvor vi var snublende tæt på at ryge ud til Riga. At kalde på en trænerfyring nu får mine tæer til at krumme sig ligeså meget som JT's udtalelser efter kampen.
    Så jeg skal lige forstå dig ret: du vil gerne have Falk ind hvis han var klar, i stedet for Lerager; men ikke Isak? Æh, de to har jo nærmest samme fysik at stå i mod med?

    Man kan så vende den om og sige, at det fysiske Lerager bragte til holdet var nærmest fuldstændigt værdiløst når man bliver viftet væk af midtbanen og den pludseligt genrejste Cristiano Brumado.

    Også kan man jo så spørge om Isaks dominans af den svenske liga på midtbanen ikke har givet ham en form for erfaring omkring ultra fysiske hold. Men hey, han var jo kun en fast startende skoledreng alle europæiske klubber ville have fat i for en sæson siden.

    "Men fysikken!!1!" klinger sindssygt hult når vi nærmest alligevel har tabt den fysiske krig på midtbanen ved startopstillingen.

    Som jeg også skriver, så ved jeg ikke hvad der skal gøres fordi vi er i sådan en penibel situation, det er lort uanset hvad der gøres. Han skulle aldrig have haft det job.
    Men nu er vi stuck med en "Sektor 12"-og"Hvad med bøf?!?"-udtalende mellemleder uden vinderattitude der ikke kan sætte sine spillere op til at præstere i årets vigtigste kamp foran 35.000 mennesker på lægterne, og hvor der endda gives et rødt kort 30 Min inde i kampen.
    Det er kraftedme skandaløst på et niveau de sidste mange ubesejrede kampe mod bundhold ikke kan veje op for.

    Fed tid at være fan.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Enig... Den danske lige er tilpas elendig og på søndag kan FCM alligevel tabe til Randers og vi kan vinde over FCN - så er det fjøltende ligegyldigt hvad der skete i søndags.... Så vi er vi tilbage på +2.... Det samme skete da vi tabte 4-1 i april og medierne kaldte FCM årtiets hold og så tabte de 3-2 til FCN og 3-1 til brøndby i de følgende 2 runder .... Det er så vildt at journalisterne ikke bliver klogere... vi skal have forsat fokus på egne kampe og arbejde på de dårlige ting fra igår... Vi fik i går mulighed for at se hvad der sker når vi står imod et hold der står dybt, og dermed kan det bruges til at genoverveje hvad vi skal gøre taktisk når vi igen står i samme situation...
    Som FCK fan er jeg altså ikke tilfreds med at vinde fordi de andre kvajer sig, jeg vil vinde fordi vi er bedre. Pt er FCM bedre og det har de været et stykke tid. Derfor skiftede vi blandt andet træner, men jeg føler på ingen måder vi er kommet tættere på FCM.
    Sidst redigeret af superestrella : 20.09.21 kl. 13:39

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Så må PC jo bakke det op med et hold som kan spille imod FCM og som også er bedre end dem. Jeg ser ikke det nuværende hold til at være i stand til dette. Selv med en Falk på holdet. De er jo ekstrem fysiske og gode til at lukke vores småspil/mellemrumsspil ned. Dur ikke med indlæg, da det de har 3 gode centerforsvarer som header mere eller mindre alt væk. I min bog har vi brug for fart og 1:1 egenskaber for at slå dem. Fart for at kunne ramme dem på omstillinger. 1:! når de først har fået sat deres forsvar op.

    Vores spil er meget 1-dimensionelt. Vi er super gode til småspil/mellemrumsspil, men når det ikke virker så mangler vi alternativer til vores offensive indgang. Det rammer os hårdt i kampen i går.
    Altså jeg tror vi skal passe på med at gøre FCM mange gange bedre end os, især ikke bedømt på kampen i går, som jeg vælger at tro var en kæmpe offday fra vores side af. Statistikken mod dem i Parken mod dem har været "ok". Det er primært på Heden vi er blevet ødelagt.

    FCM kommer også til at smide point fremover ligesom vi gør. Lad os nu se. Intet er tabt endnu. Vi er altså kun 1 point bagefter.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg forstår godt at mange er skuffede over vores egen præstation i går - men nu skal vi også huske at spise brød til. FCM var på ingen måder skræmmende.

    Vi blev ikke udspillet - tværtimod så var boldbesiddelsen var 72-28% Det er vel pinligt både for FCM (selv med en mand i undertal så ville FCK have bolden mere) og FCK (at vi ikke kan skabe flere chancer med det overtag).

    FCM fik et heldigt mål og de var gode til at lukke os ned, men så er det også sagt. Deres mange "TV-skader" og det manglende lyst til at spille bold var decideret pinligt for et tophold.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Altså jeg tror vi skal passe på med at gøre FCM mange gange bedre end os, især ikke bedømt på kampen i går, som jeg vælger at tro var en kæmpe offday fra vores side af. Statistikken mod dem i Parken mod dem har været "ok". Det er primært på Heden vi er blevet ødelagt.

    FCM kommer også til at smide point fremover ligesom vi gør. Lad os nu se. Intet er tabt endnu. Vi er altså kun 1 point bagefter.
    Så det er helt tilfældigt vi har en offday imod en bedre modstander? Det er på ingen måder et tilfælde i min bog, det er på ingen måder tilfældigt at holdet præstere dårligt imod ligaens bedste modstander i et fyldt Parken - vi så sandheden om holdets styrke i går.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Altså jeg tror vi skal passe på med at gøre FCM mange gange bedre end os, især ikke bedømt på kampen i går, som jeg vælger at tro var en kæmpe offday fra vores side af. Statistikken mod dem i Parken mod dem har været "ok". Det er primært på Heden vi er blevet ødelagt.

    FCM kommer også til at smide point fremover ligesom vi gør. Lad os nu se. Intet er tabt endnu. Vi er altså kun 1 point bagefter.
    Enig. Det var et lorteresultat og lortespil i går, men så var det heller ikke værre. Vi blev på ingen måde kørt over og var vel det bedste hold 11 vs 11 i en kamp, som efter udvisningen blev rodet, urytmisk og virkelig grim (præcis som FCM ønskede). Dette var en 0-0 kamp nærmest uden chancer til nogen hold, som vi ved et freakmål tabte. Det var ikke en kamp, som FCM skal vinde ud fra spil og chancer.

    Selvfølgelig er det ikke godt at tabe til 10 mand og slet ikke til den store konkurrent. Men vi er (til trods for en flot stime) stadig et hold i opbygning med mange rigtig unge spillere og vi så i går, hvor vi især har nogle mangler. Det skal vi selvfølgelig lære af taktisk og spillemæssigt og PC skal i vinterpausen få købt den kantspiller (og andet?) som vi åbenlyst mangler. Det skal nok komme. FCM producerer jo absolut intet i kampen heller ikke med 11 mand, så fundamentet ser stadig fornuftigt ud.

    Det helt vigtige nu er, hvordan vi slår tilbage. Kan vi komme op på hesten og gå videre i pokalen samt vinde i Farum, så er min bekymring ikke så stor. Så er vi på ret køl ikke mindst mentalt og skal nok være med i guldstriden til sidst. Men kan vi derimod ikke rejse os og flopper i pokal og/eller på en svær udebane i Farum, ja så kan det nemt gå rigtigt galt. Jeg synes stadig, at man sidder med en fornemmelse af, at vi har et lidt mentalt sårbart hold. Det er især problematisk, når de som skal gå forrest spillemæssigt og ledermæssigt fejler. Her tænker jeg f.eks. på Boile som laver et par kæmpe fejl, Zeca og Lerager som spiller under niveau teknisk og som koster målet og Biel som er topfrustreret i hele 2. halvleg. Nu må holdet og også os som fans rykke sammen i bussen og støtte ekstra meget op de næste kampe. Det er nu det gælder. Det er nu vi fortsat skal være 12. manden og ikke dem som snart igen synger på Ståle eller pifter undervejs i kampen.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så det er helt tilfældigt vi har en offday imod en bedre modstander? Det er på ingen måder et tilfælde i min bog, det er på ingen måder tilfældigt at holdet præstere dårligt imod ligaens bedste modstander i et fyldt Parken - vi så sandheden om holdets styrke i går.
    Folk ser jo forskelligt på det. Det er bare min vurdering at det niveau vi så i går ikke var en "Normal" tendens. Fair nok, hvis man spotter 2-3 spillere spille under niveau. Men jeg så underlige fejl fra stort set de fleste spillere i går. Noget jeg normalt ikke ser et FCK hold lave. Derfor min vurdering at det var en"offday". Jeg er ligeså skuffet over kampen igår.

    men som nævnt vi er trods alt kun 1 point efter. Det er trods alt en bedre sæson start end de foregående år og sæsonen er meget lang endnu.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Så må PC jo bakke det op med et hold som kan spille imod FCM og som også er bedre end dem. Jeg ser ikke det nuværende hold til at være i stand til dette. Selv med en Falk på holdet. De er jo ekstrem fysiske og gode til at lukke vores småspil/mellemrumsspil ned. Dur ikke med indlæg, da det de har 3 gode centerforsvarer som header mere eller mindre alt væk. I min bog har vi brug for fart og 1:1 egenskaber for at slå dem. Fart for at kunne ramme dem på omstillinger. 1:! når de først har fået sat deres forsvar op.

    Vores spil er meget 1-dimensionelt. Vi er super gode til småspil/mellemrumsspil, men når det ikke virker så mangler vi alternativer til vores offensive indgang. Det rammer os hårdt i kampen i går.
    Men det issue starter jo ikke ved PC, selvom han har ansvaret nu. Det startede da vi grinte af team Midtjylland, mens vi havde kong Ståle. Nu er der i det mindste flere bud (der bliver hørt) på hvordan vi løser vores tydelige FCM kompleks. Vi har endnu til gode at spille en god småspilskamp mod FCM. Og FCM løfter sig som hold 20-30% når der står FCK ud for modstanderen. Der er tale om et kompleks, ligesom da brøndby gik 14 år uden at vinde i parken, for så at vinde 3 i streg.

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af NHA Se meddelelser
    Jeg forstår godt at mange er skuffede over vores egen præstation i går - men nu skal vi også huske at spise brød til. FCM var på ingen måder skræmmende.

    Vi blev ikke udspillet - tværtimod så var boldbesiddelsen var 72-28% Det er vel pinligt både for FCM (selv med en mand i undertal så ville FCK have bolden mere) og FCK (at vi ikke kan skabe flere chancer med det overtag).

    FCM fik et heldigt mål og de var gode til at lukke os ned, men så er det også sagt. Deres mange "TV-skader" og det manglende lyst til at spille bold var decideret pinligt for et tophold.
    Hvis du kan vende det til at gårsdagens kamp ligefrem er pinlig for FCM, så vil jeg rigtig gerne bestille 80 gram at det camp-postive-middel du spiser :-D

    Hvis vi havde hevet en 1-0 sejr i Herning, i en decideret topkamp, imod en formstærk konkurrent, med 10 mand i (næsten) hele kampen, uden hjemmeholdet kom til fadet - og nogle kaldte mit hold for pinligt...
    Så tror jeg simpelthen jeg måtte lægge mig ned i ren MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

    Men hey, point for optimismen!

    Zan


Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •