Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det giver da fin mening. FCM er en mere kvalificeret modstander, og vi er væsentligt svækket på et par positioner ift. flere af de gode kampe.
    FCM er da også væsentligt svækket. De mangler Cajuste og Lössl inden kampen og må forholdsvis tidligt undvære Evander, Sisto og spille med 10 mand. Så er det simpelthen ikke en godkendt undskyldning at vi mangler Falk i min verden.
    Success is temporary, loyalty is forever!


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Trænerteamet må også lige vurdere, hvad som gør at ALLE spiller 80% i dag. Ingen nævnt ingen glemt, alle var under niveau

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    FCK manglede i den grad Falks kreativitet og driblinger centralt, så kanterne kunne blive mere fri til løb. FCK vil jo gerne spille den op gennem midten, og her var vi simpelthen alt, alt for langsomme i tanke og handling. Derudover havde holdet fuldstændig mistet evnen til at sætte afleveringer sammen over korte afstande, og så blev man tvunget til at hælde bolde ind i feltet, noget som er guf for et hold, som bare skal stå lavet og forsvare. Når det kommer til stykket, så blev kampen tabt, da Evander ryger ud. Det lyder måske åndsvagt, men en mere åben kamp havde været langt at foretrække for et hold som pt. har sine bedste driblere ude, enten med skader eller pasproblemer.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Dette var i høj grad PCs nederlag.
    Meget enig. Det har været et fint transfervindue på mange punkter, men en i forvejen tynd offensiv blev utilgiveligt svækket med salget af Daramy, når der ikke samtidig blev handlet tilstrækkelig kvalitet ind. Bevares, Singh kan stadig nå at vise sig som en gevinst, men hans start i klubben har ikke overbevist. Johannesson er ikke kant og ligner ikke en forstærkning nu og her. Vi har et hav af centrale midtbanespillere, men alligevel får Lerager 68 min. i dag og bliver erstattet af Ankersen (som i øvrigt havde et horribelt indhop). Balancen i truppen er bestemt blevet bedre, men den er så langt fra god nok.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Dumpet med et brag! Slået tilbage til start!! Det hold vi ikke måtte tabe til, tabte vi til med en fornærmende ringe indsats.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    så blev kampen tabt, da Evander ryger ud. Det lyder måske åndsvagt, men en mere åben kamp havde været langt at foretrække for et hold som pt. har sine bedste driblere ude, enten med skader eller pasproblemer.
    Absolut. En Falk ville have været guld værd. Men uanset hvad så må forskellen 11 mod 10 ikke være så stor som vi så i dag. Vi blev nærmest kyst fysisk i hele kampen. Nu så jeg lige interview med Boilesen og han så godt nok også chokeret ud at vi ikke skabte noget i 60 min. Jeg er med på at spille mod 10 mand kan være en svær opgave, det viser historien også, men hold da op vi gjorde det let for dem i dag, med vores boldomgang og fejlafleveringer. Nok det jeg er mest skuffet over.

    hold da op en forspildt chance at komme 5 point foran......

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Lerager kunne ikke en gang aflevere den til Diks, der skulle kaste indkast. Wow en indsats.

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Så mødte vi et kvalificeret hold, og så sluttede festen…

    Skræmmende.

    Zan


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Vi er bare ikke bedre... fc muuh med 10 mand... sisto går også ud... der er så farligt det her... så snart Pep bliver elimineret og falk ikke er tilstede mestre vi kun at spille bolden til side... Jeg vil ikke skyde skylden på Jess... hvad skal han gøre ? Vi har ingen kanter med flair til at vende kampbilledet :(
    Eneste minus idag er at isak skulle have været smidt ind da fc muuh blev reduceret

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #55
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Nu må det være sidste gang med Lerager og Zeca side om side, bringer intet offensivt.
    At Boile skal agere 10’er jo en falliterklæring med det antal centrale midt bane-spillere vi har.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Vi spiller for langsomt, slut!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Hold op hvor var det dårligt. Pinligt at se på. Det var som om alle spillede med håndbremsen trukket og med overdreven respekt for Ikast-Brande. Det var langt under niveau og som om vi fra start af var mere bange for at tabe, en fokuseret på at vinde. Jeg synes det er PCs nederlag, idet vi primært har købt ind for at udvikle spillere og med fortjeneste for øje, og jeg synes det Thorups nederlag idet der manglende indskiftninger i en kamp hvor næsten alle 11 kunne skiftes efter 45 minutter. De sidste 20 minutter spiller vi 3-4 forskellige formationer. Alle lige nytteløse. Det her skriger til himlen over dårlige ledelse og indkøb! Hold kæft hvor er jeg skuffet!
    Linderoth tilbage!

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Vi fik kampen serveret på et sølvfad og ender alligevel med at tabe og skuffe fælt. Vi startede kampen bedst, havde fin kontrol over midten med en del generobriner, så stærke ud i duellerne og så fik en Midtjyllandspiller en hjerneblødning, så vi havde mere end en time med en mand i overtal. Alligevel lykkedes det ikke, at skabe det store og ikke nok med det, så vendte mange af de negative ting fra sidste sæson tilbage. En håbløs fejlaflevering resulterede i en kvart chance, der alligevel førte til scoring og allerede her var kampen afgjort. Vi hverken kunne eller turde mere og som kampen skred frem blev det mere og mere alibibold. Selv det mindste pres gav anledning til panik og lange bolde og stort set alle generobringer resulterede i clearinger. Når vi selv havde bolden, endte det i lange perioder med boldflytteri foran Midtjyllands spillere efterfulgt af enten en fejl eller et dårligt indlæg fra en elendig position.

    Hvor var løbemønstrene? Hvor var udfordringerne? Ingen turde noget som helst på egen hånd og næsten ethvert boldtab resulterede i paniske tilbageløb. På dødbolde blev hele holdet rykket tilbage og selv når vi havde bolden langt oppe på Midtjyllands bane, fik vi ikke nok spillere med frem. Det var som om tiden var skruet et halvt år tilbage.

    Ingen af indskifterne gjorde en snert af forskel og trænerteamet lagde umiddelbart vægt på at få noget tyngde i feltet – hvordan bolden skulle komme i feltet betød mindre og i dag kostede vores tyndt besatte kanter. Det var ellers har Midtjylland efterlod pladsen – både før og efter udvisningen. Til gengæld mistede man enhver sammenhæng, så noget fik man da opnået.

    Grabara kan man næppe klandre ret meget.
    Diks leverer igen en svag præstation. Mange fejlafleveringer, dårlige indlæg og stort set ingen aggressive løb, som han ellers tidligere har gjort så godt.
    Khocholava og Boilesen gjorde det ellers fint trods enkelte blundere undervejs. De kunne ikke stille så meget op i opspillet, så FCM havde lukket midten og kanterne var sløje.
    VK gjorde det fint defensivt, hvor han sad godt på Isaksen, men offensivt blev det kun til indlæg fra dårlige positioner. Fortsat dårligt samarbejde med Bøving og udskiftningerne ødelagde kanterne og i slutningen af kampen overtog Boilesen det meste i venstre side.

    Stage havde en langt mindre rolle i dag og var tæt på at begå straffespark. Vi så til gengæld også, at alternativet til Stage er ikkeeksisterende. Skal man have noget ud af Stage, så skal der komme nogle bolde i feltet.
    Lerager leverede en virkelig stærk første halvleg. Stort fokus på Sisto, der blev lukket effektivt ned og så havde han gode løb fremadrettet. Det hele kollapsede dog i anden halvleg.
    Zeca havde flere gode aktioner og var som Lerager også bedst i første halvleg. Bidrog ikke med noget i anden halvleg.
    Bøving leverer igen en svag præstation. De gange han forsøgte at udfordre mislykkes det (men i det mindste forsøgte han – det er mere end man kan sige om mange andre). I enkelte situationer endte han med at sænke tempoet for meget og får ikke spillet VK i gode positioner.

    Wind havde ikke meget plads at gøre godt med – hverken når han stod forrest eller når han trak ned i banen. Havde dog alligevel enkelte gode aktioner og var også den, der var tættest på at score (selvom der skulle meget mere til).
    Biel led ligeledes under den manglende plads. Han forsøgte at komme ud på kanterne, men her gik det meste i stå og vi fik aldrig gang i kombinationerne. Som kampen skred frem blev han mere og mere statisk og endte vel også med at være ude på højrekanten.

    Kehlet dømmer en middelmådig kamp. Vi så igen den såkaldte internationale linje og han måtte reddes af VAR to gange. Uden VAR havde det været en katastrofal præstation. Man må dog stille skarpt på, at han tillader FCM at trække tempoet så meget ud af kampen ved at fingere skader. Når man gentagne gange har set spillere ligge sig ned, for herefter at rejse sig op og spille videre som intet var hændt, så må man gøre noget ved problemet. Det foregik gennem det meste af kampen og særligt Onyedika var decideret klam at være vidne til. Det var en voldsomt usportslig omgang han leverede – uden nogensinde at modtage en advarsel. Det er ganske enkelt ikke normalt, at have så mange spillere der smider sig med ”skader”, men som ikke skal modtage behandling og som ikke udskiftes. Det er en klar taktik og man må bare konkludere, at usportslige taktikker i Superligaen altid kan betale sig – dommerne har ikke fokus på det og kan ikke håndtere det. Advarslen til målmanden i overtiden var ubetydelig – den skulle være givet lang lang tid før.

    Generelt er der ikke meget at være positiv over i dag. Vi fik set, at vi ikke har værktøjerne til at skabe chancer når modstanderen har en solid defensiv og samtidig så vi virkelig dårlige ud, når vi skulle spille os igennem selv et beskedent pres. Det eneste værktøj var, at håbe på at et indlæg ville ramme den rigtige spiller i feltet, men der var ingen fokus på, at komme frem til gode indlæg. Der blev ikke forsøgt at skabe overtal og der var ingen hurtige sideskift ind over midten. Vi kæmpede med at få tempo i vores spil, hvilket selvfølgelig i høj grad er Midtjyllands fortjeneste, men samtidig må man også erkende, at vi forspildte alle chancer for selv at skabe lidt tempo. Ingen udfordringer lykkedes – selv ikke når man stod over for en enkelt Midtjylland spiller på vores egen banehalvdel og resten af Midtjyllandspillerne var på vej tilbage. Mange af de gode takter, vi har set i den her sæson lykkedes ikke og så gik man over til slet ikke at prøve og slutningen af kampen var præget af frustration.

    Trænerteamet gjorde det ikke lettere for spillerne. Den første udskiftning var et hive en kantspiller ud og sætte en afdanket angriber ind, som da heller ikke bød ind med noget som helst. Meningen var at ramme ham i feltet, men hvem skulle få bolden derind? Det forsøgte man at løse ved, at bytte Stage med Johannesson og Lerager med Ankersen. Det betød at vi endte med at kanterne skulle besættes af spillere, der ikke har de positioner som deres favorit og det var tydeligt. Johannesson kom ikke frem til noget på venstrekanten og brugte da heller ikke meget tid herude. I stedet trak Boilesen længere og længere herud, men det blev aldrig godt og der kom intet samspil med VK – selvom mulighederne var der. Højrekanten bar præg af, at den nu bestod af to backspillere, hvor man holdt Dicks længere tilbage end Ankersen – hvilket i min optik ikke giver mening og heller ikke i praksis. Højlund kom ind i stedet for Khocholava, men her var det alligevel for sent. Der var ikke antydning af sammenhæng tilbage blandt spillerne. Løbene var tilfældige og man turde ikke forsøge ramme spillere i løb alligevel.
    Man må i den grad sige, at vi ikke har trænet på at være en mand i overtal… Er man grov kunne man påstå at elleve kujoner tabte til elleve knoldesparkere.

  22. De følgende 14 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Lerager kunne ikke en gang aflevere den til Diks, der skulle kaste indkast. Wow en indsats.
    Nu er jeg egentlig ikke interesseret i at hænge Lerager ud, men jeg har godt nok undret mig over ham i et godt stykke tid, og mit indtryk blev i hvert fald ikke bedre efter i dag. I mine øjne kommer han aldrig nogensinde til at blive en bærende del af det her hold, eller noget tophold for den sags skyld. Han er måske fin på et midter-/bundhold, hvor hans rolle er at smadre opspil og stå defensivt, men offensivt er han en decideret hæmsko, hvor han gang på gang panikker med bolden og i bedste fald spiller bolden tilbage eller til siden, hvis han overhovedet rammer manden - det er lige før Zeca ligner Pirlo ved siden af.

    De få gange hvor han viser lidt og søger dybt ved baglinjen og kommer med et indlæg kan på ingen måde opveje for alle de gange, hvor han sænker spillet. Og det værste er jo, at han ikke engang kan bruge sin fysik ordentligt, selvom det skulle være hans force, men i stedet laver han gang på gang dumme frispark eller mister sin mand som ved målet i dag.

    Jeg har egentlig haft lidt samme holdning til Stage i lang tid, men han har så fundet et eller andet på kanten, som i hvert fald fungerer i mangel af bedre. Jeg ser ikke det samme ske for Lerager, og jeg håber godt nok, han bliver parkeret på bænken, når Falk er tilbage, og han må også gerne rykke helt om bag køen, når der skal laves indskiftninger, så vi kan bygge Baldur og Isak op i stedet for at bruge mere krudt på ham. Jeg frygter dog lidt, at når Falk kommer tilbage fra sin skade, så ryger han ud på kanten og tager pladsen fra Bøving, og så kommer vi til at se Lerager nosse rundt på den centrale midtbane, om så det skal koste os mesterskabet, men jeg lader mig gerne overraske.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #60
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Det er vist tydeligt for enhver, at der skal handles ind i næste transfervindue.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •