Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Hold kæft hvor er vi bare gode :DDDD

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Men bif er også dårlige!


  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    ... og følger ikke sin mand ved 2-0. Please aldrig brug ham igen

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Dette viser vel bare hvor tyndt besatte vi er på de fleste positioner!
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Det er da helt utroligt, hvordan vi kan falde så voldsomt i niveau.

    Personligt giver jeg ikke meget for pokalen, og vinder vi over FCN søndag, så tilgiver jeg søndag og idag.

    Det mest ærgerlige er, at vores nye “vidundere” (islændinge) og Gabrielsson ikke er i stand til at vise et højere niveau.

    Havde været dejligt med en positiv oplevelse for dem - og en følelse af der var noget spændende i vente.

    Altså, nu forstår man jo nærmest godt hvorfor JT ikke roterer mere;-)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 22.09.21 kl. 18:12

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er da helt utroligt, hvordan vi kan falde så voldsomt i niveau.

    Personligt giver jeg ikke meget for pokalen, og vinder vi over FCN søndag, så tilgiver jeg søndag og idag.

    Det mest ærgerlige er, at vores nye “vidundere” (islændinge) og Gabrielsson ikke er i stand til at vise et højere niveau.

    Havde været dejligt med en positiv oplevelse af dem - og en følelse af der var noget spændende i vente.

    Altså, nu forstår man jo nærmest godt hvorfor JT ikke roterer mere;-)

    Zan
    Fornærmende ringe indsats hele vejen rundt - måske Kalle undtaget. Solgt x 2 og reddede Leragers røv med en redning. Kan ikke helt afgøre om jeg skal grine eller græde...

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er da helt utroligt, hvordan vi kan falde så voldsomt i niveau.

    Personligt giver jeg ikke meget for pokalen, og vinder vi over FCN søndag, så tilgiver jeg søndag og idag.

    Det mest ærgerlige er, at vores nye “vidundere” (islændinge) og Gabrielsson ikke er i stand til at vise et højere niveau.

    Havde været dejligt med en positiv oplevelse af dem - og en følelse af der var noget spændende i vente.

    Altså, nu forstår man jo nærmest godt hvorfor JT ikke roterer mere;-)

    Zan
    Jeg vil omvendt sige: det her beviser i alt tydelighed hvad der sker, når man ikke holder folk til ilden ved at rotere mere! Det er pinlig indsats og selvom jeg har det fint med at ryge ud, så er det virkelig op ad bakke.

    JT kan simpelthen ikke tage Højlund ud efter 25 min - egentlig hellere ikke Bengtsson. Hans mandskabspleje virker håbløst. Nå men jeg forstår bedre og bedre hvilke frustrationer fans som ville af med Ståle havde… jeg er i hvert fald godt træt af dilemmaet “jeg vil vinde, men jeg vil også af med JT hurtigst muligt”

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    At skifte otte spillere ud i forhold til i søndags, og stille med en flok spillere, som på ingen måde er sammenspillede som et hold, er i bedste fald naivt. Selv om stærkere gloser nok er mere rammende. Ja, jeg mangler ord!

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Du gode Gud sikke et resultat til FC Nykøbing - tillykke / Thorup raus!!! Neestrup NU⚪️��

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Arj, men for helvede!
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Hmm jeg tror vores momentum er væk :(.
    . Lad os skrabe en masse point sammen i europa som vi aldrig komme til at få udbytte af :)... lad os gå efter den 3 plads efter FC Muuh og Aab...

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    HAHA er du gal en lorte uge. Tænk at vi kan gå fra Himmel til helvede på så kort tid. Det er i den grad bekymrende. Måske vores fremtidige modstandere bare skal stille sig ned med 10 mand. Vi kan jo tydeligvis ikke dirke noget som helst op.

    Jeg har ikke noget i mod at tabe fodboldkampe, det sker, men måden vi har tabt de sidste 2 kampe på har været grotesk dårligt.

    Tak for i aften.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af x-færing Se meddelelser
    At skifte otte spillere ud i forhold til i søndags, og stille med en flok spillere, som på ingen måde er sammenspillede som et hold, er i bedste fald naivt. Selv om stærkere gloser nok er mere rammende. Ja, jeg mangler ord!
    Jeg er fuldstændig enig. Dumt.
    Men samtidig kunne man jo læse herinde inden kampen, at det ville være en katastrofe, hvis man kun skiftede et par stykker fra startopstillingen. Den katastrofale havde jeg gerne taget nu. :)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    HAHA er du gal en lorte uge
    Hvis så den bare havde været færdig. Det kan meget nemt blive meget værre endnu :-(

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    HAHA er du gal en lorte uge. Tænk at vi kan gå fra Himmel til helvede på så kort tid. Det er i den grad bekymrende. Måske vores fremtidige modstandere bare skal stille sig ned med 10 mand. Vi kan jo tydeligvis ikke dirke noget som helst op.

    Jeg har ikke noget i mod at tabe fodboldkampe, det sker, men måden vi har tabt de sidste 2 kampe på har været grotesk dårligt.

    Tak for i aften.
    Præcis - parkér den bus = 3 point mod JT

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •