Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - vi mangler Fischer/Zanka attitude
    - vi mangler hurtighed og energi
    - vi mangler en plan B
    - vi mangler at være overlegen i bare ét af spillets facetter
    Enig i 3 af punkterne, men jeg er nu ret uenig i vi mangler Fischer/Zanka attitude. Det var netop de attituder jeg har var glad for vi slap af med og som var tydelig i den opblomstring vi så frem mod FCM Kampen. Men ja så skal jeg ellers love for de 2 seneste kampe har sat os alvorligt tilbage. Fodbold er sgu et underligt spil nogle gange :)

    Jeg støtter stadig op om JT, men indrømmer gerne at jeg ikke tror snoren er lang. Er vi 7-9 point efter FCM ved Vinterpausen, så tror jeg det ser sort ud for JT.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig i 3 af punkterne, men jeg er nu ret uenig i vi mangler Fischer/Zanka attitude. Det var netop de attituder jeg har var glad for vi slap af med og som var tydelig i den opblomstring vi så frem mod FCM Kampen. Men ja så skal jeg ellers love for de 2 seneste kampe har sat os alvorligt tilbage. Fodbold er sgu et underligt spil nogle gange :)

    Jeg støtter stadig op om JT, men indrømmer gerne at jeg ikke tror snoren er lang. Er vi 7-9 point efter FCM ved Vinterpausen, så tror jeg det ser sort ud for JT.
    Vi mangler hverken Zanka eller Fischer. Vi mangler Linderoth - i stedet for en af de 23 andre centrale midtbanespillere…
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Vi mangler hverken Zanka eller Fischer. Vi mangler Linderoth - i stedet for en af de 23 andre centrale midtbanespillere…
    Jeg skrev vi mangler deres (vinder) attitude og hvem ved…. Måske mangler vi lige netop dem! Det er da ikke fordi Gabrielsen og Singh er en større gevinst

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Korthuset faldt med Daramys afgang. Uden ham og Falk er der ikke nok offensiv kvalitet i holdet. Vi har set tidligere, hvordan et par spillere kan gøre forskellen, og især spillere, der kan tage bolden til sig og drive den fremad som Daramy eller holde på den som N’Doye.
    Ja, det havde været fedt at have Daramy. Ja, han brændte alt af i sæsonstarten, inden han røg til Ajax. Og sidste sæson var han god - men ikke SÅ god. Vi taler om en spiller, der reelt i lang tid var LIGE ved at brænde det hele af - og så gjorde det i godt og vel halvanden måned.

    Det kan hele vores hold ikke være bygget op omkring. Og vi vandt trods alt også kampe efter han røg. Ja, Falk er også væk med skade. Men hvis der ikke skal mere til, så står vi helt tydeligt alt alt for svagt i bredden. Og det gør vi jo så åbenbart. For P.T. virker det som om vi har lige præcis nul spillere, der kan runde en mand alene.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg skrev vi mangler deres (vinder) attitude og hvem ved…. Måske mangler vi lige netop dem! Det er da ikke fordi Gabrielsen og Singh er en større gevinst
    Zanka og vinderattitude? Zanka var god til at crowdplease og slå sig på brystet, når det kørte for os i store kampe. Han ville til gengæld på ingen måde kunne sætte sig op til at gå forrest og hive resten af holdet op af dyndet i en pokalkamp i Nykøbing Falster.

    Men ja, vi mangler helt tydeligt ledertyper, der går forrest i modgang. Og vi mangler helt åbenlyst folk, der kan noget på egen hånd. Hvilket igen-igen gør det ufatteligt, at Singh ikke var i truppen i de sidste kampe - når nu PC ikke har sørget for andre erstatninger for Daramy og Fischer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg vil omvendt sige: det her beviser i alt tydelighed hvad der sker, når man ikke holder folk til ilden ved at rotere mere! Det er pinlig indsats og selvom jeg har det fint med at ryge ud, så er det virkelig op ad bakke.

    JT kan simpelthen ikke tage Højlund ud efter 25 min - egentlig hellere ikke Bengtsson. Hans mandskabspleje virker håbløst. Nå men jeg forstår bedre og bedre hvilke frustrationer fans som ville af med Ståle havde… jeg er i hvert fald godt træt af dilemmaet “jeg vil vinde, men jeg vil også af med JT hurtigst muligt”
    I al tydelighed hvad der sker når vi ikke roterer mere, siger du...

    Så du mener vi skal spille lidt mere med Bengtsson, Ankersen, Wilczek, Gabrielssson, Bergman, Baldur, Højlund...?

    Pt er der tilsyneladende ingen der er klar til at bidrage ordentligt, af hver deres årsager.

    Zan

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg synes faktisk Gabrielsen spillede en fin kamp, især taget i betragtning at han er den nyeste på holdet.

    Jeg er derhenne hvor jeg ikke tror Lerager bliver en kæmpe succes. Han havde navnet, alderen og CV’et. Men hold da op hvor er han dårlig i modgang - han er jo et omvandrende frispark, og laver de mest mærkelige frispark hvor det ligner at han bare fuldstændig giver op og bare skal have manden.

    I går er det især Lerager og Boilesen der skal tage ansvar og de var dem der faldt mest igennem.

    Pokalturneringen plejer at skulle vindes på den bredeste trup for de store hold, og det må vi bare erkende vi ikke har igen i år. Men det er trods alt noget vi glemmer hurtigt hvis det går godt i Superligaen og Europa, hvilket det heldigvis gør.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Surt for Kalle - han fik/får 1 kamp i denne sæson :-(

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Ja, det havde været fedt at have Daramy. Ja, han brændte alt af i sæsonstarten, inden han røg til Ajax. Og sidste sæson var han god - men ikke SÅ god. Vi taler om en spiller, der reelt i lang tid var LIGE ved at brænde det hele af - og så gjorde det i godt og vel halvanden måned.

    Det kan hele vores hold ikke være bygget op omkring.
    Enig. Jeg beskriver bare situationen, som jeg ser den. Retfærdigvis er det ikke nyt for FCK at være endog særdeles afhængige af enkeltpersoner, men det er dog sjældent at vi er faldet så dybt som i går.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Og vi vandt trods alt også kampe efter han røg.
    Indtil vi begyndte at tabe.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Ja, Falk er også væk med skade. Men hvis der ikke skal mere til, så står vi helt tydeligt alt alt for svagt i bredden. Og det gør vi jo så åbenbart. For P.T. virker det som om vi har lige præcis nul spillere, der kan runde en mand alene.
    Bredden har været et problem længe (og startopstillingen er heller ikke uden problemer). Med al den snak fra PC om behovet for dynamiske spillere, der kan klare sig selv, må man bare konstatere, at omend transfervinduet med lidt god vilje ikke har efterladt os numerisk svagere, er kvaliteten dalet. Ingen havde forventet at Daramy kunne erstattes 1-1, men så må man jo tilføre kvalitet andre steder på banen. Udover Diks har der bare ikke været andre offensive forstærkninger - og han er forsvarsspiller! Vi håber selvfølgelig alle sammen stadig på Singh, men det er bare for tyndt, og til Thorups forsvar ønskede han sig offensive forstærkninger, men fik dem ikke. Vi havde minimum behov for to gode kanter, en ordentlig angriber og et reelt alternativ til Falk på den centrale midt. Vi fik én suspekt kant og en ung gut, der måske på sigt kan blive playmaker inde centralt. Det er ikke godt nok. Plusser for Diks, Khocholava og til dels Grabara. Resten er ikke forstærkninger og knapt nok anvendelige som indskiftere baseret på kampen i går (de klarer sig nok bedre, når hele holdet ikke skiftes samtidig).

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    I al tydelighed hvad der sker når vi ikke roterer mere, siger du...

    Så du mener vi skal spille lidt mere med Bengtsson, Ankersen, Wilczek, Gabrielssson, Bergman, Baldur, Højlund...?

    Pt er der tilsyneladende ingen der er klar til at bidrage ordentligt, af hver deres årsager.

    Zan
    Jeg kan sagtens se superestrellas pointe (mener han skrev det et sted) om, at når man ikke giver f.eks. Pierre spilletid af og til, så får man sådan en indsats som i går. Det er der sådan set ikke noget vildt overraskende i, omend man kan blive chokeret over hvor lavt niveau de fleste kom ind med. Hvad jeg dog ikke er enig i ham om er, at man skulle have roteret meget mere tidligere i sæsonen, for det mener jeg simpelthen ikke, at der har været plads til. Vi fik en elendig start på ligaen og skulle død og pine vinde kampe i superligaen samtidig med, at Europa var meget vigtig. Faktisk var kampen i går i mine øjne nok første kamp, hvor man rigtig havde muligheden for at spare lidt.

    Problemet i går (og det advarede bl.a. jeg om i går middags) er, at holdene i 1. division altså ikke er så pivringe som vi tror. Det kan man bl.a. se på de to oprykkerhold i år men også på de senere års pokalturnering hvor Fremad Amager (ca. samme niveau som Nykøbing) har slået både FCM og BIF ud. Når vi så stiller med 9 reserver (Lerager talt med) så er det bare skide farligt mod et top tændt hold og det gik som frygtet galt. Selvfølgelig er vi individuelt bedre på alle pladser (det bør vi i hvert fald være), men holdet er ikke sammenspillet og havde alt for mange spillere ude af kampform med. Desuden stillede man op uden alle nøgle personerne ned igennem midteraksen i Grabara, Kocholava, Zeca og Wind. Det kunne mærkes. Jeg er ufatteligt skuffet men desværre ikke vildt overrasket. Spillerne kommer selvfølgelig kun i kampform af at spille (sker der noget med reserveligaen?), men man skal jo ikke spille 7-8 i form i samme kamp.

    Det er i dag nemt at konkludere, at Thorup lavede en kæmpe fejl med startopstillingen. Men var det nok en kalkuleret risiko og det var måske nødvendigt mht slid på spillerne. Nu endte det så desværre i katastrofen, hvor vi både tabte, blev til grin og endda brugte en masse kræfter hos mange spillere. Det kunne dårligt blive værre (vi kunne have fået skader og karantæner).

    Kampen på søndag blev nu endnu mere ekstrem vigtig. Vi skal ud af dette hul straks, så det ikke bliver selvforstærkende. Puha det kan blive grimt på plastikbanen i Farum.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    I al tydelighed hvad der sker når vi ikke roterer mere, siger du...

    Så du mener vi skal spille lidt mere med Bengtsson, Ankersen, Wilczek, Gabrielssson, Bergman, Baldur, Højlund...?

    Pt er der tilsyneladende ingen der er klar til at bidrage ordentligt, af hver deres årsager.

    Zan
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det tydeligt nok - man bliver ikke mindre rusten af aldrig at spille. Det gælder alle spillere og vi har haft rigeligt med kampe, hvor modstanderen eller vores store føringen kunne lægge op til rotation og tidlige indskiftninger.

    Er der nogle som er i tvivl, hvor lille energi niveauet er blandt vores stamspillere og hvor rustne vores alternativer er?

    Når man nu ser hvad der er galt, så kan man jo spørge sig selv:
    - hvorfor solgte man ikke bare Bengtsson
    - hvorfor købte man Marios
    - hvorfor købte man Gabrielsson
    - hvorfor købte man kun Singh
    - hvorfor er Singh ikke klar
    - hvorfor har vi 10 forsvarsspillere
    - hvorfor har vi 8 midtbanespillere som er bedst centralt
    - hvorfor solgte man Daramy uden at have en reserve på plads
    - hvorfor solgte man Fischer, når han var vores eneste alternativ
    - hvorfor kom Zanka ikke ind, når alternativerne er milevidt fra samme kvalitet

    Man SKAL rotere i moderne fodbold, men hvis reserverne ikke er gode nok, så skal de simplethen ikke være i klubben. Når folk er glade for at Zanka og Fischer er væk, så er det fordi man skyder skylden for deres performance alene på dem…. Men hvad med mandskabsbehandling og hvilken skyld har JT for ikke at kunne håndtere “stjerner” og få det bedste ud af dem.

    Der går så meget galt i øjeblikket. Sammensætningen, mandskabsplejen, taktikken, kommunikationen og JT er mildest talt en skændsel. Efter 15 kampe uden nederlag, så kan hele korthuset falde sammen på 1 kamp - så er det jo helt helt helt galt.

    Jeg tror ikke at Ronaldo, Benzema, Deschamps, Roy Keane, Schmeichel den ældre, John Terry, Graversen, Tøffe, Busquets osv er verdens bedste holdkammerater, men jeg lover jer for at de er vigtige for et hold. Vores “egen” Christian Povlsen var et decideret svin på en fodboldbane og samme type kunne vi i den grad godt bruge.

    Hele Danmarks landshold klare sig enormt godt for tiden og de er på mange måder fra flinkeskolen, men her skal man nok hellere ikke undervurdere indpiskermentaliteten hos Delaney, Højbjerg, Kjær, Schmeichel.

    FCK har ikke nok kant og nok “røvhuller” som kan tænde op under andre spillere. Det er en balancegang, men alle store hold har altså den type spillere og dem kan JT (i min verden) ikke håndtere og derfor er de udryddet i FCK og det er farligt.

    Didier Deschamps har aldrig været min favorit. Han virkede direkte usympatisk og jeg synes ikke han var specielt god… check eventuelt hans pokalskab.

    Jeg ved godt jeg ikke vinder den her diskussion, det hjælper hellere ikke at bruge Zanka og Fischer som eksempler… dels fordi de underpræsterede og dels fordi der er kommet en sandhed omkring deres dårlige indflydelse herinde (så må vi jo se hvor det er spundet fra!). Jeg skyder skylden på Kvist først og fremmest, det er ham som har ansat JT som ikke er god nok og efterfølgende PC som mildest talt er tvivlsom.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det tydeligt nok - man bliver ikke mindre rusten af aldrig at spille. Det gælder alle spillere og vi har haft rigeligt med kampe, hvor modstanderen eller vores store føringen kunne lægge op til rotation og tidlige indskiftninger.

    Er der nogle som er i tvivl, hvor lille energi niveauet er blandt vores stamspillere og hvor rustne vores alternativer er?

    Når man nu ser hvad der er galt, så kan man jo spørge sig selv:
    - hvorfor solgte man ikke bare Bengtsson
    - hvorfor købte man Marios
    - hvorfor købte man Gabrielsson
    - hvorfor købte man kun Singh
    - hvorfor er Singh ikke klar
    - hvorfor har vi 10 forsvarsspillere
    - hvorfor har vi 8 midtbanespillere som er bedst centralt
    - hvorfor solgte man Daramy uden at have en reserve på plads
    - hvorfor solgte man Fischer, når han var vores eneste alternativ
    - hvorfor kom Zanka ikke ind, når alternativerne er milevidt fra samme kvalitet

    Man SKAL rotere i moderne fodbold, men hvis reserverne ikke er gode nok, så skal de simplethen ikke være i klubben. Når folk er glade for at Zanka og Fischer er væk, så er det fordi man skyder skylden for deres performance alene på dem…. Men hvad med mandskabsbehandling og hvilken skyld har JT for ikke at kunne håndtere “stjerner” og få det bedste ud af dem.

    Der går så meget galt øjeblikket. Sammensætningen, mandskabsplejen, taktikken, kommunikationen og JT er mildest talt en skændsel. Efter 15 kampe uden nederlag, så kan hele korthuset falde sammen på 1 kamp - så er det jo helt helt helt galt.

    Jeg tror ikke at Ronaldo, Benzema, Deschamps, Roy Keane, Schmeichel den ældre, John Terry, Graversen, Tøffe, Busquets osv er verdens bedste holdkammerater, men jeg lover jer for at de er vigtige for et hold. Vores “egen” Christian Povlsen var et decideret svin på en fodboldbane og samme type kunne vi i den grad godt bruge.

    Hele Danmarks landshold klare sig enormt godt for tiden og de er på mange måder fra flinkeskolen, men her skal man nok hellere ikke undervurdere indpiskermentaliteten hos Delaney, Højbjerg, Kjær, Schmeichel.

    FCK har ikke nok kant og nok “røvhuller” som kan tænde op under andre spillere. Det er en balancegang, men alle store hold har altså den type spillere og dem kan JT (i min verden) ikke håndtere og derfor er de udryddet i FCK og det er farligt.

    Didier Deschamps har aldrig været min favorit. Han virkede direkte usympatisk og jeg synes ikke han var specielt god… check eventuelt hans pokalskab.

    Jeg ved godt jeg ikke vinder den her diskussion, det hjælper hellere ikke at bruge Zanka og Fischer som eksempler… dels fordi de underpræsterede og dels fordi der er kommet en sandhed omkring deres dårlige indflydelse herinde (så må vi jo se hvor det er spundet fra!). Jeg skyder skylden på Kvist først og fremmest, det er ham som har ansat JT som ikke er god nok og efterfølgende PC som mildest talt er tvivlsom.
    Den "sandhed" der er kommet herinde omkring deres dårlige indflydelse kommer jo bl.a. fra Kvartibolds podcast, hvor den mentale coach (eller hvad han nu er) løftede sløret for store problemer med hierarkiet bla. pga de nævnte spillere, som ikke kunne forenes med ikke at være faste på holdet. Uanset om man lykkedes med erstatte dem eller ej, så var det næppe en fejl at skille sig af med dem. Det har ikke noget med JT's manglende evner omkring mandskabspleje, men mere om en sund kultur i truppen.

    Nu stiller du desuden en heeeel masse spørgsmål - nogle af dem er der nok et åbenlyst svar på. Andre som "hvorfor man Købte Marios" må du bl.a. spørge Ståle om.
    - vedr Bengtsson - fordi man vil spille Boile centralt, så der skal være en backup til Viktor.
    - Marios - aner det ikke, andet end vi manglede en forsvarer
    - Gabrielsson - vi manglede en forsvarer
    - Singh - som erstatning for Fischer/Daramy
    - Singh uden form - det kan vi kun spekulere i. Det åbenlyse svar imo (som folk dog ikke lader til at tro på) er, at han først skal i ordentlig fysisk forfatning.
    - 10 forsvarere - Tja - vi skal bruge bredde og enkelte som Oviedo kom vi ikke som planlagt af med
    - 8 centrale midt - De to nye islændinge kom nok ind lidt som ekstra og var nok oprindelig ikke planlagt. Men alle (nok også den sportslige ledelse) kan se, at det er skævt fordelt.
    - Daramy salg - Man var nok meget overbevist om, at man var tæt på en afløser. Desuden var Singh hentet ind og der var for mange penge til at sige nej, en aftale med daramy etc...
    - Fischer salg - han var ikke længere sund at have i klubben.
    - Zanka - Fordi han hellere ville tjene penge i England.

    Jeg er forøvrigt enig i, at vi mangler et "svin". Men jeg er også gammeldags, så helt ærligt, så tror jeg det er en gammeldags tankegang. Man kan godt være stærk leder uden at være svin bare se på Khocholava.

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det tydeligt nok - man bliver ikke mindre rusten af aldrig at spille. Det gælder alle spillere og vi har haft rigeligt med kampe, hvor modstanderen eller vores store føringen kunne lægge op til rotation og tidlige indskiftninger.

    Er der nogle som er i tvivl, hvor lille energi niveauet er blandt vores stamspillere og hvor rustne vores alternativer er?

    Når man nu ser hvad der er galt, så kan man jo spørge sig selv:
    - hvorfor solgte man ikke bare Bengtsson
    - hvorfor købte man Marios
    - hvorfor købte man Gabrielsson
    - hvorfor købte man kun Singh
    - hvorfor er Singh ikke klar
    - hvorfor har vi 10 forsvarsspillere
    - hvorfor har vi 8 midtbanespillere som er bedst centralt
    - hvorfor solgte man Daramy uden at have en reserve på plads
    - hvorfor solgte man Fischer, når han var vores eneste alternativ
    - hvorfor kom Zanka ikke ind, når alternativerne er milevidt fra samme kvalitet

    Man SKAL rotere i moderne fodbold, men hvis reserverne ikke er gode nok, så skal de simplethen ikke være i klubben. Når folk er glade for at Zanka og Fischer er væk, så er det fordi man skyder skylden for deres performance alene på dem…. Men hvad med mandskabsbehandling og hvilken skyld har JT for ikke at kunne håndtere “stjerner” og få det bedste ud af dem.

    Der går så meget galt i øjeblikket. Sammensætningen, mandskabsplejen, taktikken, kommunikationen og JT er mildest talt en skændsel. Efter 15 kampe uden nederlag, så kan hele korthuset falde sammen på 1 kamp - så er det jo helt helt helt galt.

    Jeg tror ikke at Ronaldo, Benzema, Deschamps, Roy Keane, Schmeichel den ældre, John Terry, Graversen, Tøffe, Busquets osv er verdens bedste holdkammerater, men jeg lover jer for at de er vigtige for et hold. Vores “egen” Christian Povlsen var et decideret svin på en fodboldbane og samme type kunne vi i den grad godt bruge.

    Hele Danmarks landshold klare sig enormt godt for tiden og de er på mange måder fra flinkeskolen, men her skal man nok hellere ikke undervurdere indpiskermentaliteten hos Delaney, Højbjerg, Kjær, Schmeichel.

    FCK har ikke nok kant og nok “røvhuller” som kan tænde op under andre spillere. Det er en balancegang, men alle store hold har altså den type spillere og dem kan JT (i min verden) ikke håndtere og derfor er de udryddet i FCK og det er farligt.

    Didier Deschamps har aldrig været min favorit. Han virkede direkte usympatisk og jeg synes ikke han var specielt god… check eventuelt hans pokalskab.

    Jeg ved godt jeg ikke vinder den her diskussion, det hjælper hellere ikke at bruge Zanka og Fischer som eksempler… dels fordi de underpræsterede og dels fordi der er kommet en sandhed omkring deres dårlige indflydelse herinde (så må vi jo se hvor det er spundet fra!). Jeg skyder skylden på Kvist først og fremmest, det er ham som har ansat JT som ikke er god nok og efterfølgende PC som mildest talt er tvivlsom.
    Du stiller i min optik de helt rigtige spørgsmål. Ståle lavede nogle mærkelige dispositioner (hvilket svarer på Marios) spørgsmålet, men ellers kunne jeg tænke mig svar på resten også :-)

    Vi har 4 venstre backs fortsat - dog er Boile rykket ind. På CM er vi håbløst godt dækket ind. Gentager at JT må få sine taktiske ideer fra det hæderkronede spil - Hattrick :-) Alle mand mod midten vinder kampe ;-)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg skyder skylden på Kvist først og fremmest, det er ham som har ansat JT som ikke er god nok og efterfølgende PC som mildest talt er tvivlsom.
    JT var hellere ikke min største favorit til posten, Men lad os nu være ærlige. Alt har jo ikke været skidt under JT. Sidste sæson var et stort kaos og personligt havde jeg absolut ingen forventninger til at JT natten over kunne vende tingene i det moras hele klubben stod i. Som jeg har nævnt tidligere så er den egentlig styrkeprøve, denne nuværende sæson, hvor der ingen undtagelser er. GULDET skal hjem. Og når man ser på tabellen, så er intet jo tabt endnu. Derudover har JT kvalificeret os til Europa og vi har op til FCM kampen spillet noget af det mest fantastisk fodbold jeg har set i flere år. Dertil også min overraskelse over hvad jeg har set de seneste 2 kampe. Men det er sgu bekymrende at FCM over de senere år har sådan et overtag på os, som jo er vores direkte konkurrent.

    Det er ikke for at "Beskytte" JT, fordi jeg syntes også han har mangler absolut, det har de fleste trænere jo et eller andet sted. Uanset set hvad så bliver vi jo klogere inden for de nærmeste uger, om Klubben er på vej ud i endnu en krise eller vi kan få vendt bøtten hurtigt. Det vil være uacceptabelt i min bog, hvis vi er håbløst bagefter FCM ved vinterpausen.

    så ja JT er inde i en kritisk fase lige akkurat nu i henhold til projektet vil jeg mene. Bliver interessant at følge.
    Sidst redigeret af EraZ : 23.09.21 kl. 09:26

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #120
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    JT var hellere ikke min største favorit til posten, Men lad os nu være ærlige. Alt har jo ikke været skidt under JT..
    Jo, lad os nu være ærlige. Det meste har været ret skidt under JT.... Brøndbys mesterskab sidste år, småklubsmentalitet i medierne og nu et dyk som ikke bare ligner "off-days" - jeg begynder at tro mere og mere på at vores ellers rigtigt pæne sæsonstart har været mere held end forstand. Vi famler i blinde mod et Nykøbing-hold som vi skal SMADRE hvergang. Så er der selvfølgelig også PC, Transfervinduet og mgl. Kanter, jaja... Men havde vi fået 2 stjerne-kanter havde det ikke ændret på JT’s persona, som er meget elskværdig trods totalt blottet for den postive arrogance/fc-format vi har og gerne vil profilere os på.

    Han er ikke FCK-træner til sommer, uagtet om vi vinder guldet eller ej - det er et fejlcast.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •