Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Sæsonens første pokalkamp byder på en tur til Falster, når Nykøbing FC fra 1. division tager imod i pokalturneringens 3. runde. Det er første gang siden 1995, at FCK møder Nykøbing FC, som dengang hed Nykøbing Falster Alliancen. Det var også en pokalkamp, som man vandt med 2-1 på Falster, efter man var kommet bagud 1-0 med 20 minutter igen.

    FCK har ikke tabt sin første pokalkamp i sæsonen siden 1993, og må anses som store favoritter til videre avancement, trods den manglende fokus fra omverdenen på at Brøndby ligger og roder rundt i bunden af tabellen..

    En pokalkamp som denne burde give mulighed for spilletid til reserver, så der kan roteres i truppen, og stamspillere kan restituere. Så vi må forvente samme startopstilling som de foregående 3 kampe..

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. FCK må undvære Falk, der stadig døjer med efterveerne fra hans skade mod Sivasspor.

    Kampens dommer er Jens Maae, der dømmer sin første kamp med FCK i denne sæson.

    Kampen vises på DR2.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sæsonens første pokalkamp byder på en tur til Falster, når Nykøbing FC fra 1. division tager imod i pokalturneringens 3. runde. Det er første gang siden 1995, at FCK møder Nykøbing FC, som dengang hed Nykøbing Falster Alliancen. Det var også en pokalkamp, som man vandt med 2-1 på Falster, efter man var kommet bagud 1-0 med 20 minutter igen.

    FCK har ikke tabt sin første pokalkamp i sæsonen siden 1993, og må anses som store favoritter til videre avancement, trods den manglende fokus fra omverdenen på at Brøndby ligger og roder rundt i bunden af tabellen..

    En pokalkamp som denne burde give mulighed for spilletid til reserver, så der kan roteres i truppen, og stamspillere kan restituere. Så vi må forvente samme startopstilling som de foregående 3 kampe..

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. FCK må undvære Falk, der stadig døjer med efterveerne fra hans skade mod Sivasspor.

    Kampens dommer er Jens Maae, der dømmer sin første kamp med FCK i denne sæson.

    Kampen vises på DR2.
    Hehe - fed optakt!

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Kalle
    Ankersen-Gabrielsen-Marios-Bengtsson
    Lerager-Baldursson
    Singh-Johannesson-Bøving
    Højlund

    Eller en fyreseddel :).

    Kan man få plads til 9 og Haraldsson i stedet for Bøving og Lerager - så fint nok

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Kalle
    Ankersen-The Rock-Marios-Pierre
    McLovin-Baldursson
    Isaki-Haraldsson-Singh
    Højlund
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Eller den islandske opstilling

    Kalle
    Ankersen-Gabrielsen-Marios-Bengtsson
    Johannesson-Baldursson
    Singh-Haraldsson-Bøving
    Wilczek

    Bare for at få selvtillid ind i 9'eren igen.
    Vi kommer til at bruge hans mål i løbet af sæsonen.

    Der er 11 uger til vinterpause, så deter nu at spillerne skal være i topform.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Luther Singh er åbenbart ikke med i kamptruppen..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Luther Singh er åbenbart ikke med i kamptruppen..
    Det er sgu godt nok suspekt...

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det er sgu godt nok suspekt...
    Det handler vel blot om, at vi har en spiller som slet ikke er i form og som nu skal gennemtæskes på træningsbanen et par uger.
    Men det er da noget bekymrende, at vores eneste indkøb til kanten ikke er i nærheden af at kunne spille.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det handler vel blot om, at vi har en spiller som slet ikke er i form og som nu skal gennemtæskes på træningsbanen et par uger.
    Men det er da noget bekymrende, at vores eneste indkøb til kanten ikke er i nærheden af at kunne spille.
    Det er i den grad bekymrende og jeg er ikke sikker på jeg køber, at han slet ikke er i form. Vi var hurtige til at forsøge at 'sluse' ham ind og før landskampspausen blev han skiftet ind tre kampe i træk og fik debut fire dage efter han kom til. På landsholdet fik han en enkelt landskamp mod Zimbabwe d. 3/9 og var på bænken tre dage senere. Sidste sæson spillede han rigeligt. Han kom tilbage til København d. 15/9 og jeg tror det tager længere tid end en uge at blive en couchpotato. Skulle han ikke være i form til at spille mod Nykøbing?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Lyder fanneme besynderligt. Fejlkøb PC ?!?!

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er i den grad bekymrende og jeg er ikke sikker på jeg køber, at han slet ikke er i form. Vi var hurtige til at forsøge at 'sluse' ham ind og før landskampspausen blev han skiftet ind tre kampe i træk og fik debut fire dage efter han kom til. På landsholdet fik han en enkelt landskamp mod Zimbabwe d. 3/9 og var på bænken tre dage senere. Sidste sæson spillede han rigeligt. Han kom tilbage til København d. 15/9 og jeg tror det tager længere tid end en uge at blive en couchpotato. Skulle han ikke være i form til at spille mod Nykøbing?
    Han så overvægtig ud i starten og har været 3 uger (tror jeg) i Sydafrika heraf mindst én med selvtræning. Jeg tror fokus vil være, at få ham i god fysisk form fremfor lade ham spille en småsløj kamp i pokalen. Men altså jeg gætter jo bare og kender ikke situationen indefra.
    FCM gør forøvrigt noget lignende med Marrony lige nu, så helt mærkeligt er det ikke.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Vi gjorde forresten det samme med Boilesen, så selv om vi signede ham i august 2016, fik han først debut for os i februar 2017.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    FCM gør forøvrigt noget lignende med Marrony lige nu, så helt mærkeligt er det ikke.
    Marrony genoptræner efter en skade. Ikke helt det samme som at være overvægtig (hvis Singh da er det) eller mangle et gyldigt pas :)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Er folk oppe at køre over, at en spiller ikke er udtaget til en trup, der ikke er udtaget endnu?

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Desler Se meddelelser
    Er folk oppe at køre over, at en spiller ikke er udtaget til en trup, der ikke er udtaget endnu?
    Jeg tror, vi er nogen, der undrer os over, hvorfor Singh ikke var med forleden mod FCM.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •