Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    bud på start 11. Tror vi ser et par fra start 11 kombineret med nogle spillere som ikke har fået så meget spille tid

    kalle
    ankersen Khocho ruben pierre
    håkon zeca baldurson isak
    højlund biel

    En stamme op igennem holdet som de andre kan støtte sig op ad.
    - Torben

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    bud på start 11. Tror vi ser et par fra start 11 kombineret med nogle spillere som ikke har fået så meget spille tid

    kalle
    ankersen Khocho ruben pierre
    håkon zeca baldurson isak
    højlund biel

    En stamme op igennem holdet som de andre kan støtte sig op ad.
    Tror ikke Zeca spiller.

    Tror det bliver et helt reserve hold
    Kalle
    Pete- Ruben - Marios - Pierre
    Lerager - Baldur
    Isak - Højlund - Bøvring
    #9

    Så med de friske af de trætte på bænken til at komme ind og redde dagen hvis vi sejler

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror ikke Zeca spiller.

    Tror det bliver et helt reserve hold
    Kalle
    Pete- Ruben - Marios - Pierre
    Lerager - Baldur
    Isak - Højlund - Bøvring
    #9

    Så med de friske af de trætte på bænken til at komme ind og redde dagen hvis vi sejler
    Et helt reservehold med to fra vores foretrukne startopstilling? ;-)

    Mon ikke Haraldsson og Singh også er i spil. Så kan #9 passende blive hjemme i København.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kalle
    Ankersen-The Rock-Marios-Pierre
    McLovin-Baldursson
    Isaki-Haraldsson-Singh
    Højlund
    Hvem er "The Rock" og "McLovin"?

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    At tro at vi stiller udelukkende med reserver er der vist gået lidt for meget Football Manager i den og for lidt respekt for et 1. divisionshold som kommer for at spille årets kamp. Et reserve hold vil ikke have mange relationer. Så vidt jeg ved så spilles reserveliga'en pt. ikke. Ved ikke lige hvorfor? Så forventer bestemt vi kommer stille med 3-5 fra vores normal start 11.
    - Torben


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvem er "The Rock" og "McLovin"?
    The Rock = Ruben Gabrielsen
    McLovin = Isak Johannesson
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    At tro at vi stiller udelukkende med reserver er der vist gået lidt for meget Football Manager i den og for lidt respekt for et 1. divisionshold som kommer for at spille årets kamp.
    Helt enig her - og som "søn af egnen" hvor vi skal på besøg imorgen, kan jeg sige så meget at der bliver gået til stålet dernede. Der bliver mere eller mindre fuldt hus, og uden at jeg skal sammenligne min hjemstavns arena med et stadion i Tyrkiet så kommer der MEGA pres på. Kunne sagtens se den her kamp blive noget mere svær end hvad vi ellers lige forventer.

    Håber og tror på at vi kører dem over - men frygter en Hillerød/Avarta-kamp hvor vi skal bruge unødvendige kræfter.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    The Rock = Ruben Gabrielsen
    McLovin = Isak Johannesson
    Hvor kommer de navne fra? Forstår ikke helt meningen med dem, og har aldrig hørt dem før.


  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg er måske for første gang fuldstændig ligeglad med at ryge ud. Det er mesterskabet som tæller i år - intet andet. Med vores smalle trup, så er færre kampe blot bedre. Spil kun med reserver og accepter nederlag, om det så er til et serie 2 hold.

  15. #25
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Her er mit bud:

    Johnsson
    Ankersen - Khocholava - Gabrielsen - Bengtson
    Stage - Lerager - Johannesson - Bøving
    Wilczek – Højlund
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Her er mit bud:

    Johnsson
    Ankersen - Khocholava - Gabrielsen - Bengtson
    Stage - Lerager - Johannesson - Bøving
    Wilczek – Højlund
    Skal Baldursson og Lund ikke starte inde?

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det handler vel blot om, at vi har en spiller som slet ikke er i form og som nu skal gennemtæskes på træningsbanen et par uger.
    Men det er da noget bekymrende, at vores eneste indkøb til kanten ikke er i nærheden af at kunne spille.
    Det er i den grad bekymrende og jeg er ikke sikker på jeg køber, at han slet ikke er i form. Vi var hurtige til at forsøge at 'sluse' ham ind og før landskampspausen blev han skiftet ind tre kampe i træk og fik debut fire dage efter han kom til. På landsholdet fik han en enkelt landskamp mod Zimbabwe d. 3/9 og var på bænken tre dage senere. Sidste sæson spillede han rigeligt. Han kom tilbage til København d. 15/9 og jeg tror det tager længere tid end en uge at blive en couchpotato. Skulle han ikke være i form til at spille mod Nykøbing?

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Lyder fanneme besynderligt. Fejlkøb PC ?!?!

  21. #29
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Skal Baldursson og Lund ikke starte inde?
    Nej, ikke efter min mening. I min opstilling er der kun fire med fra startopstillingen, og en af dem er endda Bøving. Det er lige få nok. Jeg overvejede, også at smide enten Zeca eller Wind ind.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er i den grad bekymrende og jeg er ikke sikker på jeg køber, at han slet ikke er i form. Vi var hurtige til at forsøge at 'sluse' ham ind og før landskampspausen blev han skiftet ind tre kampe i træk og fik debut fire dage efter han kom til. På landsholdet fik han en enkelt landskamp mod Zimbabwe d. 3/9 og var på bænken tre dage senere. Sidste sæson spillede han rigeligt. Han kom tilbage til København d. 15/9 og jeg tror det tager længere tid end en uge at blive en couchpotato. Skulle han ikke være i form til at spille mod Nykøbing?
    Han så overvægtig ud i starten og har været 3 uger (tror jeg) i Sydafrika heraf mindst én med selvtræning. Jeg tror fokus vil være, at få ham i god fysisk form fremfor lade ham spille en småsløj kamp i pokalen. Men altså jeg gætter jo bare og kender ikke situationen indefra.
    FCM gør forøvrigt noget lignende med Marrony lige nu, så helt mærkeligt er det ikke.

Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •