Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    det her er kræftedme PC's skyld

    INGEN KANTER ?! tak for lort!

    og bengtsson? HVORFOR FÅR HAN HELE TIDEN SPILLETTID?!!!!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Pinligt, pinligt, pinligt.
    Fantastisk brøler af JT.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Dette er noget af det pinligste, FCK har præsteret, men ros til NFC, som gav den alt og reelt udspillede os i første halvleg. Vil gerne rose Biel for, som den eneste FCK-spiller, at kæmpe for det gennem hele kampen, men desværre for ham og for os var hans medspillere der ikke i dag.


  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Dette er noget af det pinligste, FCK har præsteret, men ros til NFC, som gav den alt og reelt udspillede os i første halvleg. Vil gerne rose Biel for, som den eneste FCK-spiller, at kæmpe for det gennem hele kampen, men desværre for ham og for os var hans medspillere der ikke i dag.
    nej jeg er sku for bitter og sur lige nu til at rose et oprykkerhold fra 1. divison! Jeg vil vædde med de taber 3-0 til et andet superliga hold!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    det her er kræftedme PC's skyld

    INGEN KANTER ?! tak for lort!

    og bengtsson? HVORFOR FÅR HAN HELE TIDEN SPILLETTID?!!!!
    Selv med min bedste vilje kan jeg ikke følge dig i, hvordan det kan være PC's skyld, at vi bliver rundbarberet 3-0 af et midterhold fra 1. division.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Dette er noget af det pinligste, FCK har præsteret, men ros til NFC, som gav den alt og reelt udspillede os i første halvleg. Vil gerne rose Biel for, som den eneste FCK-spiller, at kæmpe for det gennem hele kampen, men desværre for ham og for os var hans medspillere der ikke i dag.
    Enig.

    Oven på de seneste 2 nederlag, så kan jeg dog stadig i mit sind ikke forklare, hvordan vi kan gå fra at spille Drømmebold til Lortebold på 2 kampe. Jeg fatter det simpelthen ikke. Vi taler jo ikke om at pege kun 2-3 spillere ud. Det er over hele linjen at korthuset er faldet på 2 kampe. Uagtet at vi skifter ud på mange positioner i dag, så skal vi jo til enhver tid være dem overlegen.

    Nu skal man passe på med at spå om de næste mange kampe. Men hvis balderne ikke strammes gevaldigt nu, så kan vi virkelig komme mange point efter FCM frem mod vinterpausen.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Selv med min bedste vilje kan jeg ikke følge dig i, hvordan det kan være PC's skyld, at vi bliver rundbarberet 3-0 af et midterhold fra 1. division.
    PC's transfervindue var dårligt. Det synes jeg er fair nok at sige. Vi gik fra mange backs til en overflod af forskellige typer midtmidter. Vi mangler desperat noget offensiv kvalitet på kanterne. At Thorup så ikke får nok ud af spillerne, der er til rådighed, er en anden snak. Begge ting kan jo godt være sande samtidigt.

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg ser ikke Thorup som en del af løsningen og har aldrig gjort det!!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Oven på de seneste 2 nederlag, så kan jeg dog stadig i mit sind ikke forklare, hvordan vi kan gå fra at spille Drømmebold til Lortebold på 2 kampe. Jeg fatter det simpelthen ikke. Vi taler jo ikke om at pege kun 2-3 spillere ud. Det er over hele linjen at korthuset er faldet på 2 kampe.
    Korthuset faldt med Daramys afgang. Uden ham og Falk er der ikke nok offensiv kvalitet i holdet. Vi har set tidligere, hvordan et par spillere kan gøre forskellen, og især spillere, der kan tage bolden til sig og drive den fremad som Daramy eller holde på den som N’Doye.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    De dårlige tendenser fra FCM-kampen fortsatte og vi behøver nu ikke længere koncentrere os om pokalturneringen, da mægtige Nykøbing blev en for stor mundfuld.

    Nykøbing var klart bedst i første halvleg, hvor vores eneste modsvar på deres pres var adresseløse lange bolde slået i blinde. Vi var gået over til Thorups 433 som mildest talt fungerede elendigt. Vi kunne næsten lige så godt have stillet op uden midtbane. De kunne ikke presse og de var hullede som en si. Nykøbing skulle blot sætte få afleveringer sammen og så var midtbanen på røven - fuldstændig gennemspillet. Herefter rykkede vi Højlund ned på højrekanten og udskiftede ham kort efter med Stage (ligesom via udskiftede Pierre). Herefter fik vi lidt bedre fat, blandt andet ved at forsvaret skubbede lidt højere op. Vi kom godt fra start i anden halvleg, hvor Baldursson og Wilczek også blev udskiftet. Det lignede dog at vi gik tilbage til at spille 433 igen, da Stage virkelig ikke tilbragte meget tid på kanten. Det resulterede i at vi nu pludselig også kunne skabe chancer, men som bekendt var vi for uskarpe og blev mindre og mindre farlige som anden halvleg skred frem.

    Kalle kunne nok ikke gøre særlig meget ved scoringerne, men det understreger også at der er meget langt mellem de kampafgørende målmandspræstationer.

    Ankersen var elendig i første halvleg, men kom bedre med i anden. Der kan ikke længere herske tvivl om, at Diks har sat sig tungt på startpladsen trods de lidt sløve præstationer på det seneste.
    Boilesen leverer en svagere præstation end vanligt og ser forfærdelig ud ved den tredje scoring.
    Gabrielsen gav ikke det bedste førstehåndsindtryk. Lagde ud med at være svag i duellerne overfor Nykøbings angriber og tabte mange hovedstødsdueller i træk blandt andet når han skubbede op på midten for at tage duellen. Så noget bedre ud i anden halvleg hvor der også kom styr på afleveringerne, men han ligner ikke en spiller der slår hverken Boilesen eller Khocholava af. Faktisk slet ikke.
    Pierre behøver man ikke skrive så meget om. VK kom ind og gjorde det væsentligt bedre fra første sekund, men der kom ikke det store offensive produkt som han ellers har vist. Det hænger naturligvis sammen med at vi har decimeret vores venstrekant.

    Alle de tre startende på midtbanen kan vel slås sammen – så kan de slås om hvem der var værst. De løb rundt som hovedløse høns, vandt ingen andenbolde og kunne slet ikke komme i dueller. Nykøbing kørte rundt med dem. Baldursson blev udskiftet, men der var nok frit valg. Johannesson var i hvert fald ikke bedre og fik aldrig løftet sit niveau. Han vil have svært ved at vinde en andenbold om så hans liv afhang af det.
    Bøving blev skiftet ind i halvlegen og lagde stærk ud, men faldt herefter i niveau til han var anonym.
    Stage kom ind og rykkede hurtigt op i angrebet og leverede en stærk indsats, men var for uskarp.

    Højlund blev ofret taktisk selvom det burde have været Wilczek der i dag så mere afdanket ud end nogensinde. Wind kom ind og var ligeledes væsentligt bedre.
    Pep Biel gjorde ikke det store i dag. Fandt aldrig pladsen eller sine medspillere. Havde et par forkølede afslutninger.

    Pilen peger i dag i den grad på trænerteamet. Den valgte startformation kunne ikke løfte opgaven, der ellers på papiret var ganske beskeden, og alt for mange spillere faldt igennem. Alt så usammenhængende ud og man må i den grad betvivle rationalet for at skifte så mange spillere samtidig med man også skifter formation. Det er klart at vi ikke er så godt besat på kanterne og Singh er af uransagelige grunde ikke en mulighed. Højt at flyve, dybt at falde og Thorup balancerer utroligt tæt på en fyreseddel – hvis vi da har pengene til det.

    Allerede på søndag er vi i gang igen og den selvtillid vi ellers havde tanket efter vores gode periode er nok forduftet nu. Truppen ser på visse områder særdeles tynd ud og dem der blev hentet ind for at styrke bredden, lader ikke til at have niveauet aktuelt. Der er mange spørgsmål, men knap så mange svar – og Thorup er næppe personen der skal forsøge at komme med dem. Forhåbentligt kan vi få stabiliseret og komme tilbage på sporet. Det begynder nok med lidt taktisk kontinuitet, så vi har noget at bygge videre på, men det er måske for meget at forlange. De sportslige ambitioner rækker i øjeblikket ikke til meget mere end #flotsalg.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Korthuset faldt med Daramys afgang. Uden ham og Falk er der ikke nok offensiv kvalitet i holdet. Vi har set tidligere, hvordan et par spillere kan gøre forskellen, og især spillere, der kan tage bolden til sig og drive den fremad som Daramy eller holde på den som N’Doye.
    jojo bevares. Savnet af Daramy var jo forventet. Men vi har jo trods alt set nogle kampe uden Daramy og Falk, hvor jeg tænkte, hmm Okay, i det mindste har vi et respektabel niveau uden dem.
    Vi kan jo hurtig blive enige om vi mangler Hurtighed og kvalificeret kanter, især uden Daramy.

    Men Jeg vil da stadig men at de 2 kampe vi lige har set, ALDRIG må synke så lavt i niveau. Jeg kan stadig ikke forklare det.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Korthuset faldt med Daramys afgang. Uden ham og Falk er der ikke nok offensiv kvalitet i holdet. Vi har set tidligere, hvordan et par spillere kan gøre forskellen, og især spillere, der kan tage bolden til sig og drive den fremad som Daramy eller holde på den som N’Doye.
    ja og så handler det jo også om, at når nogle spillere tager opmærksomheden, så er der mere plads til andre. Det tænker jeg stage, diks og biel har levet godt af

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg er på ingen måde tilfreds med at ryge ud af pokal turneringen - En klub af vores størrelse skal kunne klare de (få!) ekstra kampe over en hel sæson før at man står i finalen… Jeg køber i hvert fald ikke en undskyldning med at vi nu kan fokusere 100% på SL og Europa….

    Jeg savner virkelig en god pokalfinale dag med alt hvad det indebærer…. Det er efterhånden længe siden…

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #104
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Helt enig her - og som "søn af egnen" hvor vi skal på besøg imorgen, kan jeg sige så meget at der bliver gået til stålet dernede. Der bliver mere eller mindre fuldt hus, og uden at jeg skal sammenligne min hjemstavns arena med et stadion i Tyrkiet så kommer der MEGA pres på. Kunne sagtens se den her kamp blive noget mere svær end hvad vi ellers lige forventer.
    Kæmpe stort resultat af lille NFC, det betyder alt på Sydhavsøerne.

    ELENDIGT af FC. Vi skal smadre det hold 10/10 gange, uagtet hvor meget liv en pokalkamp nu engang har. Jeg kan ikke se hvad en ekstra kantspiller skulle kunne gøre idag, indstillingen og gnisten var der bare ikke - og kan Thorup ikke sætte vores hold bare "lidt" mere op til en kamp som denne, så er der altså noget helt helt galt...

    Håber JT får en "blød" afsked, hvis man overhovedet kan få det. Ser ham som mega sympatitisk, og fodboldfagligt har jeg masser af respekt for ham - men FC-format har han altså bare ikke.
    Sidst redigeret af crekke : 22.09.21 kl. 19:38
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

  28. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Hvis man som reservespiller ikke er god nok til at starte imod NFC - så er man ikke god nok til FCK og så må man vel være et fejlkøb. Holdet mangler folk som kan råbe spillerne op og ikke slå opgivende ud med armene.

    - vi mangler Fischer/Zanka attitude
    - vi mangler hurtighed og energi
    - vi mangler en plan B
    - vi mangler at være overlegen i bare ét af spillets facetter

    Resultatet af dagens kamp
    - flere fik mere spilletid end de burde (Boilesen og Biel skulle ikke spille 90 min)
    - JT fik smadret Højlund og Bengtsson uden at få noget positivt ud af det (vi tabte stadig)
    - JT fik måske også smadret Wilczek og Baldursson, igen uden at få noget ud af det
    - JT tager ansvaret for at stille med for dårlige spillere… dvs han tager ikke ansvaret, han sender lorten videre til de spillere han ikke selv har holdt til ilden

    Vi var taktisk underlegne og det er Jess alt for tit. Jeg fatter ikke hvordan det kunne gå godt så længe. Det er absolut ingen sammenhæng imellem hvad Jess siger han vil og hvad holdet gør. Jeg tror mere og mere at vores gode periode bare var held.

    Umiddelbart virker vores indkøb ikke gode nok og hvem savner ikke Zanka og Fischer til at tage ansvar i dag…. Som jeg skrev i ren afmagt, det er jo lige før Bundu ville forstærke holdet (og ja, jeg har set hvor elendig han er…. Det er jo min pointe). Jeg tvivler på at JT passer ind og jeg ved hellere ikke om PC er opgaven voksen.

    På plus siden, så synes jeg faktisk Bøving viste en del i de første 15-20 min af anden halvleg. Tillykke til NFC for en historisk præstation, tillykke til altid sympatiske Claus Jensen og tak for lort Jess… den hænger på dig og intet andet

  29. De følgende 6 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •