Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jo, lad os nu være ærlige. Det meste har været ret skidt under JT.... Brøndbys mesterskab sidste år, småklubsmentalitet i medierne og nu et dyk som ikke bare ligner "off-days" - jeg begynder at tro mere og mere på at vores ellers rigtigt pæne sæsonstart har været mere held end forstand. Vi famler i blinde mod et Nykøbing-hold som vi skal SMADRE hvergang. Så er der selvfølgelig også PC, Transfervinduet og mgl. Kanter, jaja... Men havde vi fået 2 stjerne-kanter havde det ikke ændret på JT’s persona, som er meget elskværdig trods totalt blottet for den postive arrogance/fc-format vi har og gerne vil profilere os på.

    Han er ikke FCK-træner til sommer, uagtet om vi vinder guldet eller ej - det er et fejlcast.
    Jeg syntes ikke det meste har været skidt under JT, henfør ovenstående jeg lige har skrevet, men folk har jo deres eget perspektiv og det er helt fint :). Hvis JT vinder guld så tør jeg godt garantere at han fortsætter som FCK træner, uagtet om han er dårlig til at kommunikere :). Men jeg er så også ret sikker på at, hvis vi er håbløst bagud til Vinter så er der en mulighed for han allerede ryger der.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Ja lad os håbe det crekke - for jeg ser ham gerne væk til vinterpausen. Vi vinder IKKE mesterskabet med JT som styrmand. Fejl fra starten der forhåbentlig på et tidspunkt bliver rettet op på!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvis JT vinder guld så tør jeg godt garantere at han fortsætter som FCK træner, uagtet om han er dårlig til at kommunikere :). Men jeg er så også ret sikker på at, hvis vi er håbløst bagud til Vinter så er der en mulighed for han allerede ryger der.
    Tror jeg simpelthen bare ikke på. Bestyrelsen, PC og andre som har noget at skulle sige, bør da kunne se at manden er et fejl-cast.

    Han er en rar mand, og han kan sikkert også vinde guld i år, med det hold vi har nu – men hvis vi skal tænke lidt langsigtet, og gerne vil tilbage på den trone vi engang var på, så er JT bare ikke den karakter som kommer til at føre os derhen.

    Derfor kan vi sagtens vinde guld i år alligevel, jeg er bare ret sikker på at han får et håndtryk til sommer, ultimo.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Inden kampen kom jeg med et forslag til start-11'eren, hvor det handlede om at spare så mange fra den normale start-11'er som muligt. Jeg antog, at spillerne havde niveauet, formen og nok momentum til at præstere på det niveau, fordi jeg havde tillid til at træneren vidste, hvad han gjorde. 7 af spillerne fra mit forslag var i start-11'eren, og vi ved alle, hvor hårdt det failede.

    Jeg burde have set at ved at skifte så mange spillere ud på én gang, så smadrer det mange relationer. Relationer, jeg troede, man havde fra at have spillet sammen tidligere, og have trænet sammen dagligt. Men altså, jeg har kun B-træner uddannelsen og får ikke løn for at være træner. Thorup har PRO-træner uddannelsen og får får ca. 10 mio. kr. om året.. Der burde fandme være større niveauforskel. Især når han træner holdet til dagligt.

    Vi skal ikke spejde langt efter en træner, som har brugt udskiftningsmulighederne i de enkelte kampe i væsentligt højere grad for at både holde "marginalspillere" til ilden, for at spare nøglespillere, og for at afprøve nye taktiske muligheder undervejs. Det er fandme lort, set i bagklogskabens liderlige lys, at Thorup ikke har skævet til Hjulmands rotationsmetoder og løbende gjort brug af hele truppen, i stedet for at gøre det hele på én gang.

    Da vi spiller mod Randers, er vi foran med 2-0 efter 46 minutter, og har fint styr på kampen. Den første udskiftning kommer 20 minutter før tid, de to næste 8 minutter før tid, og den sidste i overtiden. Kunne man ikke have brugt dem nogle før? Og måske få brugt dem alle sammen? Mod Slovan Bratislava kommer den første udskiftning først EFTER at vi har scoret til 3-1, 20 minutter før tid. Derefter går der 10 minutter igen, før de næste udskiftninger kommer. Mod FCM skifter vi først ud næsten 10 minutter EFTER de har scoret til 0-1, 20 minutter EFTER de har taget deres taktiske udskiftninger, og næsten en HALV TIME efter det røde kort. Hvor er handlekraften? Hvor er evnen til at agere? Hvorfor er det, han står bomstille ude på sidelinjen, og det er Neestrup, Selles, og nogle gange endda Rosen, som skal råbe dessiner ud til spillerne?

    Det er ærligt talt kortsigtet og dårligt taktisk arbejde at man spiller med samme startopstilling tre kampe i træk, inkl. en midtugekamp, for så derefter at udskifte det hele på én gang. Man kunne godt have lavet 1-2 rotationer i kampen mod Randers, 1-2 rotationer mod Slovan Bratislava, stærkest mulige hold mod FCM, og så lidt færre rotationer mod Nykøbing end hvad tilfældet var.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Da vi spiller mod Randers, er vi foran med 2-0 efter 46 minutter, og har fint styr på kampen. Den første udskiftning kommer 20 minutter før tid, de to næste 8 minutter før tid, og den sidste i overtiden. Kunne man ikke have brugt dem nogle før?
    Hvis så Randers havde reduceret og senere udlignet så havde Jess fået på puklen for at skifte for tidligt....

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Derfor kan vi sagtens vinde guld i år alligevel, jeg er bare ret sikker på at han får et håndtryk til sommer, ultimo.
    Det vil næsten være lidt uhørt man smider en træner ud lige efter et DM guld. Det kan jeg ikke lige finde mange eksempler på, men who knows, kan jo være du får ret :). Jeg vil bare vinde det GULD først og fremmest, så må vi se hvad der sker.

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ærligt talt kortsigtet og dårligt taktisk arbejde at man spiller med samme startopstilling tre kampe i træk, inkl. en midtugekamp, for så derefter at udskifte det hele på én gang. Man kunne godt have lavet 1-2 rotationer i kampen mod Randers, 1-2 rotationer mod Slovan Bratislava, stærkest mulige hold mod FCM, og så lidt færre rotationer mod Nykøbing end hvad tilfældet var.
    Det er nemt med alle de rette løsninger i backspejlet. Jeg kan sagtens forstå, at liga og Europa har så høj prioritet, at man har gjort det på denne måde. Det må desuden også være vurderet ud fra spillernes fysiske data fra kamp og træning, hvilke vi ikke har til rådighed her. Med i din konklusioner hører også, at vi med løbende rotation måske ikke var kommet hurtigt 2-0 foran mod Randers, eller måske var kommet yderligere i problemer i Bratislava. Vi ved det simpelthen ikke. Havde vi haft en nem hjemmekamp, så havde man måske gjort det. Men mod et stærkt Randers ude, den måske absolutte nøglekamp i puljespillet ude og hjemme med FCM gør det en smule mere kompliceret at rotere.

    Jeg ved ikke, hvad den rette løsning har været. Måske din havde været den rigtige, måske skulle man (som jeg selv foreslog et sted) have spillet med stærkt hold fra start mod Nykøbing, så man forhåbentlig hurtigt kunne komme foran, skifte ud og spare kræfter.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis så Randers havde reduceret og senere udlignet så havde Jess fået på puklen for at skifte for tidligt....
    Kevin Diks havde en off-day af rang den dag. Man kunne sagtens have pillet ham ud efter 2-0 målet og byttet ham for Ankersen der, uden at man havde opbrugt de offensive udskiftninger. Man havde stadig Højlund og Wilczek på bænken, som man kunne skifte ind, hvilket man også gjorde. Hhv. 8 og 1 minut før slutfløjt..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det tydeligt nok - man bliver ikke mindre rusten af aldrig at spille. Det gælder alle spillere og vi har haft rigeligt med kampe, hvor modstanderen eller vores store føringen kunne lægge op til rotation og tidlige indskiftninger.

    Er der nogle som er i tvivl, hvor lille energi niveauet er blandt vores stamspillere og hvor rustne vores alternativer er?

    Når man nu ser hvad der er galt, så kan man jo spørge sig selv:
    - hvorfor solgte man ikke bare Bengtsson
    - hvorfor købte man Marios
    - hvorfor købte man Gabrielsson
    - hvorfor købte man kun Singh
    - hvorfor er Singh ikke klar
    - hvorfor har vi 10 forsvarsspillere
    - hvorfor har vi 8 midtbanespillere som er bedst centralt
    - hvorfor solgte man Daramy uden at have en reserve på plads
    - hvorfor solgte man Fischer, når han var vores eneste alternativ
    - hvorfor kom Zanka ikke ind, når alternativerne er milevidt fra samme kvalitet

    Man SKAL rotere i moderne fodbold, men hvis reserverne ikke er gode nok, så skal de simplethen ikke være i klubben. Når folk er glade for at Zanka og Fischer er væk, så er det fordi man skyder skylden for deres performance alene på dem…. Men hvad med mandskabsbehandling og hvilken skyld har JT for ikke at kunne håndtere “stjerner” og få det bedste ud af dem.

    Der går så meget galt i øjeblikket. Sammensætningen, mandskabsplejen, taktikken, kommunikationen og JT er mildest talt en skændsel. Efter 15 kampe uden nederlag, så kan hele korthuset falde sammen på 1 kamp - så er det jo helt helt helt galt.

    Jeg tror ikke at Ronaldo, Benzema, Deschamps, Roy Keane, Schmeichel den ældre, John Terry, Graversen, Tøffe, Busquets osv er verdens bedste holdkammerater, men jeg lover jer for at de er vigtige for et hold. Vores “egen” Christian Povlsen var et decideret svin på en fodboldbane og samme type kunne vi i den grad godt bruge.

    Hele Danmarks landshold klare sig enormt godt for tiden og de er på mange måder fra flinkeskolen, men her skal man nok hellere ikke undervurdere indpiskermentaliteten hos Delaney, Højbjerg, Kjær, Schmeichel.

    FCK har ikke nok kant og nok “røvhuller” som kan tænde op under andre spillere. Det er en balancegang, men alle store hold har altså den type spillere og dem kan JT (i min verden) ikke håndtere og derfor er de udryddet i FCK og det er farligt.

    Didier Deschamps har aldrig været min favorit. Han virkede direkte usympatisk og jeg synes ikke han var specielt god… check eventuelt hans pokalskab.

    Jeg ved godt jeg ikke vinder den her diskussion, det hjælper hellere ikke at bruge Zanka og Fischer som eksempler… dels fordi de underpræsterede og dels fordi der er kommet en sandhed omkring deres dårlige indflydelse herinde (så må vi jo se hvor det er spundet fra!). Jeg skyder skylden på Kvist først og fremmest, det er ham som har ansat JT som ikke er god nok og efterfølgende PC som mildest talt er tvivlsom.
    Du har flere pointer, men i forhold til mit eget indlæg tror jeg såmænd vi er enige.

    Kort sagt, vores trup har ikke kvalitet nok i bredden til at kunne rotere. Specielt ikke i Superligaen.

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg sagt før, at det ikke er nemt at være Jess. Uanset om han skifter eller ej, er der nogle, der er utilfredse. Hvilke spillere, ønsker folk, havde fået mere spilletid? Wilczek? Bengtsson? Ankersen? Marios? Det giver ikke mening at klandre Thorup for manglende spilletid til talenterne, for der er han meget mere rundhåndet, end Ståle var, og Viktor Kristiansen er den eneste af de tilbageværende, der med sine præstationer har vist, at han skal spille fast.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kevin Diks havde en off-day af rang den dag. Man kunne sagtens have pillet ham ud efter 2-0 målet og byttet ham for Ankersen der, uden at man havde opbrugt de offensive udskiftninger.
    Det kunne man da sagtens. I går pillede man Pierre og Højlund ud og så kan man læse herinde (ikke fra dig), at det er dårlig mandskabspleje...
    Man kan sikkert godt finde eksempler som det nævnte, som måske vil give god mening. Jeg tror nu nok, at Ankersen skulle have spillet denne kamp uanset hvad alene for ikke at skabe en uro i omklædningsrummet og holde ham til ilden. Det er nok nærmere et par af de nyere navne (Højlund + 2 gange Island) som skulle have været en eller to færre fra start.

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Det er tydeligt at der er spillere der ikke er gode nok til København som fx Pierre og #9. Lerager shiner heller ikke lige pt.
    Det er pisse ærgerligt at relationerne ikke sidder bedre indbyrdes pt. Man kan diskutere om det er bredden eller relationerne der ikke er gode nok.
    Det jeg så af Højlund i går kunne man jo høre Jess flere gange råbe til ham fordi han åbenbart lå forkert i presset så nok derfor han blev taget ud i stedet for #9

    Ikke at det er en til en sammenligning men Man Utd tabte i går 1-0 til West Ham med et rigtig rigtig godt hold men der var ikke nogen fra start 11 pånær måske Sancho. Det viser bare hvor svært det er at skifte så mange spillere selvom det er verdensklasse spillere.

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ikke at det er en til en sammenligning men Man Utd tabte i går 1-0 til West Ham
    Det er nemlig lige præcis en helt urimelig sammenligning. West Ham ligger nr. 8 i PL, og i sidste sæson sluttede de som nr. 6. Uanset hvilket hold i verden du er, så er et snævert nederlag til et PL-tophold en meget dårlig sammenligning med at blive udspillet af en tilfældigt sammensat flok fra Lars Tyndskids mark.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg sagt før, at det ikke er nemt at være Jess.
    Det er aldrig nemt at være en elendig træner i en ambitiøs klub ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kunne man da sagtens. I går pillede man Pierre og Højlund ud og så kan man læse herinde (ikke fra dig), at det er dårlig mandskabspleje...
    Man kan sikkert godt finde eksempler som det nævnte, som måske vil give god mening. Jeg tror nu nok, at Ankersen skulle have spillet denne kamp uanset hvad alene for ikke at skabe en uro i omklædningsrummet og holde ham til ilden. Det er nok nærmere et par af de nyere navne (Højlund + 2 gange Island) som skulle have været en eller to færre fra start.
    Jeg er helt enig i dispositionen om at Ankersen skulle have spillet kampen i går. Men jeg siger samtidigt, at man burde have holdt ham og flere andre spillere mere til ilden løbende, på tidspunkter hvor det var "gratis" at give dem spilletid, og hvor det ikke gik ud over at skabe relationer mellem spillere. Især når nu vi har vundet så mange kampe i august ret overlegent, og hvor der var tid og råd til at gøre det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •