Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Æh, er det virkelig en etableret sandhed, at Singh ikke er udtaget? Truppen er ikke udtaget endnu, og han figurerer da på billedet fra tweetet som åbenbart etablerer, at Singh er tyk og dårlig (?). Skal vi nu ikke liiiiiiiige, drenge.....
    Enig - og læs lige igen. Jeg siger ikke at han ikke er udtaget. Jeg deler min mening hvis han ikke skulle starte inde og hvis han slet ikke bliver udtaget.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Æh, er det virkelig en etableret sandhed, at Singh ikke er udtaget? Truppen er ikke udtaget endnu, og han figurerer da på billedet fra tweetet som åbenbart etablerer, at Singh er tyk og dårlig (?). Skal vi nu ikke liiiiiiiige, drenge.....
    Nu må folk lige trække vejret, så der kommer lidt ilt til hjernen...

    Jeg ved ikke noget som helst om hvor god eller tyk Singh er, men jeg har forstået den ret simple kæde i denne meget simple 1 fjer til 5 høns historie

    Kasper bliver spurgt på Twitter om Singh er udtaget til truppen: https://twitter.com/askhoej/status/1440243993791533071

    Og han svarer: "Ikke udtaget" - I betydningen "truppen er endnu ikke udtaget", og af uransagelige årsager er historien pludselig at Singh ikke er udtaget - på trods af at Kasper forklarer det MEGET tydeligt MANGE gange efterfølgende.

    Bare lige hvis nogen ikke havde fanget hvordan dommedagsprofetierne om Singh lige opstod.

    Edit: Men han ER åbenbart ikke med i truppen. Så godt jeg lige fik forklaret det, nu det er afklaret og aldeles irrelevant.
    Sidst redigeret af ougar : 22.09.21 kl. 08:34
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nu må folk lige trække vejret, så der kommer lidt ilt til hjernen...

    Jeg ved ikke noget som helst om hvor god eller tyk Singh er, men jeg har forstået den ret simple kæde i denne meget simple 1 fjer til 5 høns historie

    Kasper bliver spurgt på Twitter om Singh er udtaget til truppen: https://twitter.com/askhoej/status/1440243993791533071

    Og han svarer: "Ikke udtaget" - I betydningen "truppen er endnu ikke udtaget", og af uransagelige årsager er historien pludselig at Singh ikke er udtaget - på trods af at Kasper forklarer det MEGET tydeligt MANGE gange efterfølgende.

    Bare lige hvis nogen ikke havde fanget hvordan dommedagsprofetierne om Singh lige opstod.
    Men han er officielt ikke med nu. https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-nykoebing-fc

    Så nu kan dommedagsprofetierne om ham godt komme :-(

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    I høj grad besynderligt!!!

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Ikke at Falk skulle spille den her kamp, men hold da op hvor må han gerne snart blive klar!!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser

    Edit: Men han ER åbenbart ikke med i truppen. Så godt jeg lige fik forklaret det, nu det er afklaret og aldeles irrelevant.
    Jeg synes vi begge gjorde, hvad vi kunne for at mane til besindighed og lade fornuften råde. Helt forgæves åbenbart.......... Ougar, vi gør det igen en anden gang. Men hva' snøvsen foregår der med vores sydafrikanske eventyr?
    "Tro kan flytte dværge."

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Bare lige for en god ordens skyld: Min undren og bekymring ang. Singh havde intet med pokalkampen at gøre. Jeg stod inde i Parken forleden og fattede intet af, hvor han var henne.

    At han så nu igen ikke er i truppen uden nærmere forklaring hjælper selvfølgelig ikke på min undren. Der er et eller andet galt, og det er stærkt bekymrende, når PC i forvejen har forsømt kanterne i transfervinduet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der er godt nok mange bortforklaringer omkring Singh - det er egentlig meget simpelt. Er han ikke klar til at starte inde i en pokalkamp imod er 1 div hold på nuværende tidspunkt, så har vi virkelig sovet i timen.

    Det er vores eneste køb til kanten og vi har sagt farvel til Fischer og Daramy - han SKAL være klar. Selvfølgelig er han i form til 45-60 minutter som minimum, selvfølgelig SKAL han være god nok på nuværende tidspunkt. Manden er 24 år og har rigeligt med erfaring.

    Starter han ikke inde, så er det mærkeligt, skulle han ikke være i truppen - så er det hovedrystende.

    Med JT udtalelse, så starter vi vel med 7-8 fra hans idealopstilling og det er katastrofalt
    Jeg er normalt forholdsvis enig med dig, men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi allerede nu skal hidse os så meget op over en manglende Singh. Lad os nu lige slå koldt vandt i blodet, indtil vi får en begrundelse. Hvis begrundelsen er, at han skal i ordentlig fysisk forfatning først, så er der vel intet specielt underligt i det. Jeg synes ikke (og det er min egen fortolkning), at han lignede en mand i ordentlig fysisk form i det lidt vi så ham i starten, og nu har han ovenikøbet været væk i 3 uger heraf mindst 1 med selvtræning. Det vil imo ikke være mærkeligt, hvis man hellere vil sørge for hans form kommer i top inden han får spilletid, fremfor man sender en måske 60% fit spiller i kamp med risikoen for en dårlig oplevelse (dårlig indsats eller evt skade). Ja det er skide irriterende, når vi er så tynde på positionen, men det er hvad der kan ske med nyindkøb.
    Hvis det viser sig, at han ikke har disciplin til at komme i form, at han er håbløst dårlig eller noget lignende så lad os gå i panik til den tid. Men lad os nu lige se tiden an i 1-2 uger uanset hvor meget vi savner en kantspiller.

    Mht at JT vil bruge 7-8 spillere fra start, så må jeg bare sige, at jeg er enig i den beslutning. Jeg stoler på, at sundhedssektoren har godt styr på, hvem der tåler en belastning og hvem der skal have pause. Og så tror jeg helt ærligt, at vi undervurderer 1. division ret meget, hvis vi tror vi nemt kan gå ned og vinde med et helt reservehold, især når vi på nogen poster er tyndt besat. Jeg håber, at han kører med 7-8 normale startere så vi forhåbentlig kan komme sikkert foran og derefter skifte lidt mere ud. Det sidste vi skal risikere lige nu efter nederlaget til FCM er en pokalfadæse med dertilhørende panik og mental nedtur.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er normalt forholdsvis enig med dig, men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi allerede nu skal hidse os så meget op over en manglende Singh. Lad os nu lige slå koldt vandt i blodet, indtil vi får en begrundelse. Hvis begrundelsen er, at han skal i ordentlig fysisk forfatning først, så er der vel intet specielt underligt i det. Jeg synes ikke (og det er min egen fortolkning), at han lignede en mand i ordentlig fysisk form i det lidt vi så ham i starten, og nu har han ovenikøbet været væk i 3 uger heraf mindst 1 med selvtræning. Det vil imo ikke være mærkeligt, hvis man hellere vil sørge for hans form kommer i top inden han får spilletid, fremfor man sender en måske 60% fit spiller i kamp med risikoen for en dårlig oplevelse (dårlig indsats eller evt skade). Ja det er skide irriterende, når vi er så tynde på positionen, men det er hvad der kan ske med nyindkøb.
    Hvis det viser sig, at han ikke har disciplin til at komme i form, at han er håbløst dårlig eller noget lignende så lad os gå i panik til den tid. Men lad os nu lige se tiden an i 1-2 uger uanset hvor meget vi savner en kantspiller.

    Mht at JT vil bruge 7-8 spillere fra start, så må jeg bare sige, at jeg er enig i den beslutning. Jeg stoler på, at sundhedssektoren har godt styr på, hvem der tåler en belastning og hvem der skal have pause. Og så tror jeg helt ærligt, at vi undervurderer 1. division ret meget, hvis vi tror vi nemt kan gå ned og vinde med et helt reservehold, især når vi på nogen poster er tyndt besat. Jeg håber, at han kører med 7-8 normale startere så vi forhåbentlig kan komme sikkert foran og derefter skifte lidt mere ud. Det sidste vi skal risikere lige nu efter nederlaget til FCM er en pokalfadæse med dertilhørende panik og mental nedtur.
    Okay? Jeg forstår det simpelthen godt.

    Det er jo i høj grad, fordi vi har sagt farvel til tre spillere på den eller de pladser som kantspiller – én lejet og alt andet end vellykket, én ekstremt afholdt og én ekstremt talentfuld. Fint med den første, selv om han i det mindste kunne klemme sig ind i truppen. Men som erstatning for Fischer og Daramy, der blev solgt på temmelig fremskredne tidspunkter, er Luther Singh helt objektivt en utilstrækkelig forstærkning, da han kun udgør én person.

    Når han så samtidig ikke engang er i stand til at spille, og vi ikke får et ord at høre om hvorfor, så synes jeg egentlig der er god grund til at hidse sig op. Selv med hans deltagelse må det kaldes meget tvivlsomt, om PC fik gjort sin indsats i vinduet på angrebspladserne.


  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Singh eller ej :-)

    Jeg håber på, at vi stiller således op i dag:

    Kalle
    Ankersen, Gabrielsen, Kocholava/Boile, Pierre
    Zeca, Baldursson
    Stage, Johannesson, Bøving
    Wilczek.

    Højlund er formentlig også i spil og kunne måske spille i stedet for Stage eller Bøving. Wilczek vil jeg (trods han er meget upopulær herinde) vældig gerne have i gang med at score igen.

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er normalt forholdsvis enig med dig, men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi allerede nu skal hidse os så meget op over en manglende Singh. Lad os nu lige slå koldt vandt i blodet, indtil vi får en begrundelse. Hvis begrundelsen er, at han skal i ordentlig fysisk forfatning først, så er der vel intet specielt underligt i det. Jeg synes ikke (og det er min egen fortolkning), at han lignede en mand i ordentlig fysisk form i det lidt vi så ham i starten, og nu har han ovenikøbet været væk i 3 uger heraf mindst 1 med selvtræning. Det vil imo ikke være mærkeligt, hvis man hellere vil sørge for hans form kommer i top inden han får spilletid, fremfor man sender en måske 60% fit spiller i kamp med risikoen for en dårlig oplevelse (dårlig indsats eller evt skade). Ja det er skide irriterende, når vi er så tynde på positionen, men det er hvad der kan ske med nyindkøb.
    Hvis det viser sig, at han ikke har disciplin til at komme i form, at han er håbløst dårlig eller noget lignende så lad os gå i panik til den tid. Men lad os nu lige se tiden an i 1-2 uger uanset hvor meget vi savner en kantspiller.

    Mht at JT vil bruge 7-8 spillere fra start, så må jeg bare sige, at jeg er enig i den beslutning. Jeg stoler på, at sundhedssektoren har godt styr på, hvem der tåler en belastning og hvem der skal have pause. Og så tror jeg helt ærligt, at vi undervurderer 1. division ret meget, hvis vi tror vi nemt kan gå ned og vinde med et helt reservehold, især når vi på nogen poster er tyndt besat. Jeg håber, at han kører med 7-8 normale startere så vi forhåbentlig kan komme sikkert foran og derefter skifte lidt mere ud. Det sidste vi skal risikere lige nu efter nederlaget til FCM er en pokalfadæse med dertilhørende panik og mental nedtur.
    Jeg tror at for +90% af alle fodboldspillere, så er kamptrænning det vigtigste. Det er klart at hvis han er skadet, så skal han ikke spille - men ellers skal han hurtigst muligt ind omkring holdet for at tilpasse sig socialt, taktisk og mentalt.

    Fordelen ved at få nogle kampminutter i benene er at det vil forhåbentlig forkorte hans indkøringsperiode og han dækker jo en plads, hvor vi er historisk dårligt besat. Personligt ville jeg starte med ham og give ham den tid han kan holde til (hvis formen er et problem). Det kan være 45 min eller 60 min - lige gyldigt, men det at starte inde og sætte sig mentalt op til det er noget helt andet end få 10-15 min i en afgjort kamp.

    Nu er han ikke med og i mine øjne betyder det, at nogen har fejlet

    - hvis han ikke er god nok, så har PC fejlet
    - hvis han slet ikke er i form (altså ikke engang til et indhop) så har trænerteamet fejlet
    - er han ikke mental klar, så har PC fejlet
    - er han ikke taktisk klar, så har JT fejlet… igen min påstand vil være at han netop skal spille for at forstå vores spillestil bedre.

    Jeg synes det er super besynderligt og det gør det ualmindeligt bekymrende, når man ser på at vi ikke handlede andre til kanten. Det er nærmest katastrofalt at han ikke er klar til denne travle periode og vi kan altså ikke vente en måned eller to… igen, så har vi simpelthen bare købt den forkerte spiller eller solgt en for meget.

    Men nu er truppen klar, jeg tror:

    Kalle
    Ankersen-David-Boile-Bengtsson
    Lerager-Baldur
    Stage-Biel-Johannesson
    Wilczek

    Håber på:
    Anker-Gabrielsen-Marios-Bengtsson
    Lerager-Baldur
    Johannesson-Wind-Bøving
    Højlund

    Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvem som har mest brug for en pause Biel, Stage eller Wind

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Okay? Jeg forstår det simpelthen godt.

    Det er jo i høj grad, fordi vi har sagt farvel til tre spillere på den eller de pladser som kantspiller – én lejet og alt andet end vellykket, én ekstremt afholdt og én ekstremt talentfuld. Fint med den første, selv om han i det mindste kunne klemme sig ind i truppen. Men som erstatning for Fischer og Daramy, der blev solgt på temmelig fremskredne tidspunkter, er Luther Singh helt objektivt en utilstrækkelig forstærkning, da han kun udgør én person.

    Når han så samtidig ikke engang er i stand til at spille, og vi ikke får et ord at høre om hvorfor, så synes jeg egentlig der er god grund til at hidse sig op. Selv med hans deltagelse må det kaldes meget tvivlsomt, om PC fik gjort sin indsats i vinduet på angrebspladserne.
    Jeg er med på, at det er vildt irriterende. Men ligefrem "sovet i timen", "hovedrystende" og "katastrofalt" - det sidste godt nok sagt om Thorups manglende rotation. Jeg kan sagtens gå med på den præmis, hvis der går måneder fra nu før han kan bidrage med noget, men lige nu en lille uge efter hans uheldige ophold i Sydafrika, så må vi lige trække vejret en gang.

    Mht om PC har gjort nok for at styrke angrebet, så hører det nok til i en anden debat. Der er sikkert mange holdninger til hvilke prioriteter man skulle have haft f.eks. i forhold til Johannesson vs en kantspiller etc.

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror at for +90% af alle fodboldspillere, så er kamptrænning det vigtigste.
    Det er jeg ikke sikker på er rigtigt. Det kommer an på, hvor han står fysisk. Hvis han ikke er tæt på fysisk topform, så er risikoen for skader (mon banen i Nykøbing er speciel god?) eller en dårlig og dermed potentiel mental ødelæggende indsats (og dermed et stort pres fra medier og fans som nyindkøb) alt for stor.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu er han ikke med og i mine øjne betyder det, at nogen har fejlet

    - hvis han ikke er god nok, så har PC fejlet
    - hvis han slet ikke er i form (altså ikke engang til et indhop) så har trænerteamet fejlet
    - er han ikke mental klar, så har PC fejlet
    - er han ikke taktisk klar, så har JT fejlet… igen min påstand vil være at han netop skal spille for at forstå vores spillestil bedre.
    Jeg er ikke enig og forstår ikke den evige fokus på Sidelinien på, at nogen absolut skulle have fejlet hver eneste gang der er en prut på tværs.

    Hvis han er for dårlig, så er jeg selvfølgelig enig i, at der er fejlet. Men manglende fysisk form kan ske og det sker vel ofte ved nyindkøb. Og Singh har haft en absurd sommer med OL, så pause, så lidt træning hos os, så landskamp og pause etc. Er han ikke super skarp på selvdisciplinen (det har vi f.eks. set med N'Doye og flere af vores Sydamerikanere) så ryger formen bare. Og taktisk klar er han næppe (bør måske ikke holde ham tilbage for spilletid), da han ikke har været super meget med endnu.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes det er super besynderligt og det gør det ualmindeligt bekymrende, når man ser på at vi ikke handlede andre til kanten. Det er nærmest katastrofalt at han ikke er klar til denne travle periode og vi kan altså ikke vente en måned eller to… igen, så har vi simpelthen bare købt den forkerte spiller eller solgt en for meget.
    Besynderligt behøver det ikke at være. Bekymrende for holdet ja, men det er forhåbentlig løst inden for højst et par uger. Ellers trykker jeg gerne på panikknappen.
    Jeg tror ikke, at vi har solgt en for meget, men nok nærmere købt en for lidt til kanten (det har de vel også selv fortalt), men det er den chance man tog med Johannesson kontra en mere rendyrket kant (som var et godt stykke nede på vores prioriteringsliste). Det kan vise sig at være en katastrofe, men det kan også vise sig at være genialt. Om Singh er den forkerte mand er alt for tidligt at konkludere.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke enig og forstår ikke den evige fokus på Sidelinien på, at nogen absolut skulle have fejlet hver eneste gang der er en prut på tværs.
    Jeg forstår så til gengæld godt det evige greb med at reducere al kritik til, at der ikke er tale om andet end "en prut på tværs".

    Det er jo bare en indlysende erkendelse af, at man ikke selv har et sagligt svar og derfor er nødt til at afskrive det hele som totalt usagligt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht om PC har gjort nok for at styrke angrebet, så hører det nok til i en anden debat. Der er sikkert mange holdninger til hvilke prioriteter man skulle have haft f.eks. i forhold til Johannesson vs en kantspiller etc.
    Jeg synes denne tråd er et ganske oplagt sted at fortsætte den debat. Kampen mod FCM viste jo med al tydelighed, at vi er voldsomt svækket i offensiven, ikke mindst fordi den ene erstatning, der er købt ind for de tre spillere, -smølle nævner, ikke er at finde i truppen. Når vi så får bekræftet vores frygt og finder ud af, at han ikke engang er klar til at sidde på bænken i en pokalkamp mod Nykøbing, et ellers oplagt sted at få nogle tiltrængte minutter i benene, så er ord som "hovedrystende", "sovet i timen" og til dels også "katastrofalt" egentlig ret passende.

    Altså, hvad fanden havde man forestillet sig, da man solgte Daramy?

    Armen vi har jo Bøving, det går sgu nok. Lad os bruge alle millionerne på et Islandsk guldæg, der måske bliver god på sigt, og som vi skiller os af med det øjeblik, han slår igennem

    Hvor fanden er ambitionerne?


Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •