Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu er han ikke med og i mine øjne betyder det, at nogen har fejlet

    - hvis han ikke er god nok, så har PC fejlet
    - hvis han slet ikke er i form (altså ikke engang til et indhop) så har trænerteamet fejlet
    - er han ikke mental klar, så har PC fejlet
    - er han ikke taktisk klar, så har JT fejlet… igen min påstand vil være at han netop skal spille for at forstå vores spillestil bedre.
    Uden at vide hvad der foregår på de indre linjer, er det svært at klandre trænerteamet. Luther Singh har været i klubben i lidt over en måned. I mellemtiden er der spillet 7 kampe, hvoraf den første kom dagen efter hans præsentation, så reelt har han kun været til rådighed i 6 kampe. Men så var der jo også en landskamppause og noget pasbøvl, der gjorde at han missede en kamp, og så er vi nede på 5 kampe. Han kom hjem 15/9 og kunne vel i teorien have været med i kampen ude mod Bratislava, men uden at have deltaget i træninger op til, vil det jo aldrig komme på tale. Dermed er vi nede på 4, snart 5, kampe, som han realistisk kunne være en del af og af disse har han fået 30 min. fordelt på 3 af dem.

    Hvis han er taktisk blæst, har scoutingen ikke været god nok. Hvis han ikke er i form, skulle han ikke være købt. Dette falder tilbage på PC. Når det er sagt, håber jeg selvfølgelig på, at han viser sig som et godt køb.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er med på, at det er vildt irriterende. Men ligefrem "sovet i timen", "hovedrystende" og "katastrofalt" - det sidste godt nok sagt om Thorups manglende rotation. Jeg kan sagtens gå med på den præmis, hvis der går måneder fra nu før han kan bidrage med noget, men lige nu en lille uge efter hans uheldige ophold i Sydafrika, så må vi lige trække vejret en gang.

    Mht om PC har gjort nok for at styrke angrebet, så hører det nok til i en anden debat. Der er sikkert mange holdninger til hvilke prioriteter man skulle have haft f.eks. i forhold til Johannesson vs en kantspiller etc.
    Men sagen er jo, at det lyder meget usandsynligt, at han ikke skulle være i form til at sidde på en bænk, der ellers er uden kantspillere - eller at spille en pokalkamp mod et 1. divisionshold. Vi snakker om en spiller, der har spillet hele sidste sæson, og som så oven i hatten spillede 3 hele kampe under OL i slutningen af juli. Derefter har han trænet med os og fået korte indhop i tre kampe og derefter trænet med landsholdet og spillet en næsten fuld landskamp for et par uger siden. Selv hvis han slet ikke har lavet andet end at æde Big Macs i den uge, han var alene i Sydafrika, kan det jo ikke sammenlignes med en spiller, der har ligget stille i lang tid og slet ikke er i stand til at bidrage med noget.

    Så kan man mene, han så ufit ud i de tre kampe for os. Jeg vil påstå, at vi i den grad mod FCM manglede den hurtighed, han viste. Og vi kommer til at mangle den i de kommende måneder.

    Uanset hvad er radiotavsheden om hans fravær mærkelig. Hvis han var i så dårlig forfatning, kunne man jo bare sige det. Jeg synes desværre, det lugter af ballade på de indre linjer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg synes denne tråd er et ganske oplagt sted at fortsætte den debat. Kampen mod FCM viste jo med al tydelighed, at vi er voldsomt svækket i offensiven, ikke mindst fordi den ene erstatning, der er købt ind for de tre spillere, -smølle nævner, ikke er at finde i truppen. Når vi så får bekræftet vores frygt og finder ud af, at han ikke engang er klar til at sidde på bænken i en pokalkamp mod Nykøbing, et ellers oplagt sted at få nogle tiltrængte minutter i benene, så er ord som "hovedrystende", "sovet i timen" og til dels også "katastrofalt" egentlig ret passende.

    Altså, hvad fanden havde man forestillet sig, da man solgte Daramy?

    Armen vi har jo Bøving, det går sgu nok. Lad os bruge alle millionerne på et Islandsk guldæg, der måske bliver god på sigt, og som vi skiller os af med det øjeblik, han slår igennem

    Hvor fanden er ambitionerne?
    Ja det er vel netop ambitionerne som gør, at vi købte et (ifølge eksperterne - jeg kendte ikke manden) kæmpe talent i stedet for prioritet 5,6,7 til kantpositionen. Det er vel også netop ambitionerne der gjorde, at vi gik efter spillere på en ret høj hylde (f.eks. den kantspiller som ikke bestod lægetjekket), hvilket desværre ikke lykkedes. Ja faktisk kan man vel groft sagt sige, at det er ambitionerne som har et stort ansvar for de udfordringer, som vi har nu.

    Og nej dette er ikke tråden til at diskutere transferstrategien. Dertil er der tråde som ikke handler om optakt til en pokalkamp.

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)


  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg forstår så til gengæld godt det evige greb med at reducere al kritik til, at der ikke er tale om andet end "en prut på tværs".

    Det er jo bare en indlysende erkendelse af, at man ikke selv har et sagligt svar og derfor er nødt til at afskrive det hele som totalt usagligt.
    Godt så.....

    Nu undrede jeg mig sådan set bare over den evige trang til at finde fejl og til at skyde skylden på nogen. Dette er sikkert mere alvorligt end en prut på tværs (selvom det sikkert kan være ganske ubehageligt), men af og til står man i en uheldig situation, hvor ingen nødvendigvis har fejlet eller kunne forudse problemerne. Om det er tilfældet her må tiden vise.

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men sagen er jo, at det lyder meget usandsynligt, at han ikke skulle være i form til at sidde på en bænk, der ellers er uden kantspillere - eller at spille en pokalkamp mod et 1. divisionshold.
    Han kunne da sikkert godt være med og spille lidt tid mod Nykøbing, men det vil da ikke være første gang i historien, at nogen får mere ud af træning end kamp.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset hvad er radiotavsheden om hans fravær mærkelig. Hvis han var i så dårlig forfatning, kunne man jo bare sige det. Jeg synes desværre, det lugter af ballade på de indre linjer.
    Jeg er enig i, at klarere kommunikation ville være rart. Det kunne stoppe eventuelle spekulationer. For jeg vil da bestemt give dig ret i, at man kan frygte lidt ballade formentlig ovenpå pas-situationen. Men så er vi nødvendigvis heller ikke ude i "sovet i timen" og "hovedrystende" som jeg opponerede imod for snart mange indlæg siden. Ja så er det da højt Singh som har sovet i timen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:
    NHA, Orb

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han kunne da sikkert godt være med og spille lidt tid, men det vil da ikke være første gang i historien, at nogen får mere ud af træning end kamp.
    Spørgsmålet er, om det også var bedre for holdet forleden, at Singh trænede i stedet for at spille kamp. Hvis vi væltede os i hurtige kanttyper, skulle de da endelig holde ham på træningsbanen, hvis det virkelig er det bedste for ham. Det gør vi bare ikke.

    Bortset fra det lyder det som verdens sløjeste søforklaring. Han løber rundt på træningsbanen alle andre dage, så lidt kamptræning burde være fint for alle parter, ville jeg tro.

    "Sovet i timen" og "hovedrystende" er ikke mine udsagn, så dem vil jeg ikke stå på mål for. Jeg undrer mig bare og tænker mit. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Har vi solgt mesterskabet for sølle 90 millioner?

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Godt så.....

    Nu undrede jeg mig sådan set bare over den evige trang til at finde fejl og til at skyde skylden på nogen. Dette er sikkert mere alvorligt end en prut på tværs (selvom det sikkert kan være ganske ubehageligt), men af og til står man i en uheldig situation, hvor ingen nødvendigvis har fejlet eller kunne forudse problemerne. Om det er tilfældet her må tiden vise.
    Spiller som kunne spille kanten ud:
    - Fischer
    - Daramy
    - Thomsen
    - Bundu
    - (Kaufmann)… egen mening han kunne spille den

    Spiller som kan spille kanten ind:
    - Singh
    - (Bøving), han var der reelt også sidste år
    - Johannesson

    Nu leder vi vel ikke med lys og lygte efter fejl. Vi understreger det, som vi har sagt hele vejen igennem… vi mangler en kantspiller (eller åbenbart to). Hvad kunne ha’ afhjulpet situationen!
    - sælge en mindre. Dvs forlænge med Thomsen/Bundu (ikke en skide god ide) eller lade være med at sælge Daramy eller Fischer
    - Have et realistisk billede af hvilke spillere FCK kunne tiltrække. Det er jo en ringe undskyldning, at dem vi vil have ikke vil. Det er jo så 100% forkert scouting. Det handler ikke om at “nøjes” med 5-6 valget, det handler om, at det var vores reelle muligheder. Har man ikke styr på de ting, så kommer man til at sælge Fischer eller sælger Daramy selvom vi simplethen ikke har råd til at sælge ham og han må vente et halvt eller helt år og vi satser på, at han ikke blive mindre værd (mon dog!)

    1) holdet er forkert sammensat til den taktik vi spiller
    2) Vores “stjerne” til kanten er slet ikke klar
    3) Vi er ikke engang ramt af skader man ikke kunne forvente (reelt kun Falk pt)

    Det her er i mine øjne katastrofalt - intet mindre. For at understrege det, Bundu ville pt være en stor berigelse i truppen! Deres elendige manipulation omkring det er bedre at træne pt…. Øhhhh så hvem træner egentlig i dag? Hvem skal han træne med?

    Jeg kender ikke en eneste fodboldspiller som ville dele den holdning. Men ok - det er altid nemt at kritisere, så

    Jeg havde udtaget Singh:
    - godt for hans integration på holdet
    - godt for hans mentale tilstand at forberede sig på kampvogne ikke blive vraget
    - godt for alle omgivelser (os fans, pressen osv)
    - godt for ham at få minutter i benene (det kan ingen vel være uenig i! Som andre skriver, han har spillet rigeligt det seneste år). Både for kampformen og for den taktiske forståelse
    - godt for alle i start 11 som kan få en pause. I må gerne være uenig, men jeg giver mig ikke :) - det er ikke godt for nogle aldrig st få en pause. Ikke på den lange bane og FCM var et billede af hvorfor. Selv landstræneren formår jo at rotere og han kan vel reelt være ligeglad med om de kommer trætte hjem til klubberne eller ej.
    - godt for holdet, at have noget kreativt på banen kortere eller længere tid
    - når vi nu er tyndt besat, så skal vi jo rotere!

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Spørgsmålet er, om det også var bedre for holdet forleden, at Singh trænede i stedet for at spille kamp. Hvis vi væltede os i hurtige kanttyper, skulle de da endelig holde ham på træningsbanen, hvis det virkelig er det bedste for ham. Det gør vi bare ikke.

    Bortset fra det lyder det som verdens sløjeste søforklaring. Han løber rundt på træningsbanen alle andre dage, så lidt kamptræning burde være fint for alle parter, ville jeg tro.

    "Sovet i timen" og "hovedrystende" er ikke mine udsagn, så dem vil jeg ikke stå på mål for. Jeg undrer mig bare og tænker mit. :-)
    Enig - og jeg synes det lugter af sanktioner.

    Men det kunne jo også bare være, Singh havde mere travlt med at fare frem og tilbage mellem ambassaden end at følge sin fremsendte træningsplan.

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Bundu siger du, jeg kan så konstatere du ikke har set de seneste AGF kampe.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Hvis problemet omhandler formen og hans fysik, så er det alle dage bedre at han træner end spiller. Hvis han ikke bliver udtaget til kampen i dag, kan han have et markant hårdere træningsprogram, end selv hvis han blot skal på bænken til kampen i dag. Reelt kan en kantspiller gå i stykker efter 2 minutter, og han derfor skal spille fuld tid. Hvis ikke det er planen han skal på banen der, så skal han slet ikke med i truppen. Det er ikke blot træningen i dag onsdag som kan være anderledes, men også alle træninger op til kampen. Jeg tror derfor man går efter at få ham kampklar hurtigst muligt, fremfor at få ham med til kampen og muligvis skubbe datoen for hvornår han er klar, eller risikere han bliver skadet efter 120 minutters bold hvis vi er uheldige.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Jeg synes, det virker meget mærkeligt med Singh. Altså én ting er, at han ikke er 100 % i kampform og har lidt rust osv. Det er forståeligt nok. Ingen forventer vel, at han skal kunne spille 90 minutter søndag-onsdag-søndag med det samme. Men derfra er der alligevel et godt stykke til, at han ikke har fysik, taktisk forståelse eller lignende til at spille 20-30 minutter mod et hold fra 1. division. Jeg må indrømme, jeg begynder at have et ret skidt indtryk af ham. De mærkelige Instagram-videoer, hvor han virker helt blæst og siger, han kommer til København. At han ikke kan møde til træning eller kamp, fordi han er rejst til Sydafrika uden at have styr på sit pas. Og nu at han er i så dårlig form, at det ikke giver mening for trænerstaben at have ham med i en pokalkamp mod et 1. divisionshold.

    Jeg synes, det er bekymrende. Jeg synes, det tegner et billede af en spiller, der ikke tager tingene helt seriøst nok. Og selv hvis det bare er uheldige omstændigheder, og Singh tager sit fodboldliv dybt alvorligt, er det altså bekymrende, at en af de meget få kantspillere i truppen er så langt fra at kunne spille for holdet. Altså, hvis han ikke engang er klar til at sidde på bænken i en pokalkamp, så går der jo nok en rum tid, før vi ser ham i Superligaen. Det er altså ikke super imponerende, vores antalsmæssige situation på den position taget i betragtning.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - godt for hans mentale tilstand at forberede sig på kampvogne ikke blive vraget
    Jeg elsker autokorrektur
    Øvre C'er

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Pierre lægger ud med en "frispilning" af en nfc spiller ffs!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •