Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    59 83.10%
  • Uafgjort

    2 2.82%
  • Lincoln Red Imps vinder

    10 14.08%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    For første gang i UEFA-regi besøger et klubhold fra Gibraltar København, når landets regerende mestre fra Lincoln Red Imps besøger Parken. Det er desuden første gang, FCK møder en modstander, hvis hjemlands samlede befolkning ville kunne befinde sig i Parken samtidigt. Det er dog ikke første gang at et hold fra Gibraltar besøger Parken, da deres landshold for to år siden blev sendt hjem med en snitter på 6-0. Ligesom det heller ikke er Lincoln Red Imps' første besøg i Danmark, da de for 6 år siden tabte 1-0 i Herning. En kamp, der forresten var Jess Thorups debut som cheftræner for FC Midtjylland.

    Med en sejr holder Løverne som minimum fast i den delte førsteplads sammen med PAOK, som spiller samtidigt hjemme mod Slovan Bratislava, inden de to hold mødes hhv. hjemme og ude i de to efterfølgende runder i gruppespillet. Med en sejr rykker FCK desuden forbi Olympique Marseille, Viktoria Plzen og Celtic på UEFAs rangliste, og op som nr. 47, mens en uafgjort blot betyder en overhaling af Celtic.

    Mens hjemmeholdet kommer med en 5-1 sejr på udebane over FCN, så kommer gæsterne med et nyligt pokalfinalenederlag på 3-1 til Europa FC. Ligaen på den nordlige af Herkules' søjler er endnu ikke gået i gang.
    FCK må undvære Rasmus Falk, der fortsat er skadet. Det er uvist, om Lincoln Red Imps må undvære spillere grundet skader.

    Kampens dommer er ikke offentliggjort af UEFA endnu.

    Kampen vises på TV2 Sport X med optakt fra kl. 20:45. Som servicemeddelelse til børn og sarte sjæle, skal der dog advares om at det meste af optakten med stor sandsynlighed nok kommer til at omhandle et blå-gult hold, som kort forinden har spillet mod Lyon på udebane..
    Sidst redigeret af Kiwi : 28.09.21 kl. 07:42
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Eftersom walkover ikke eksistere hos FCK, så skal selv jeg passe på med at ønske for stor rotation. Jeg er også ret sikker op at JT ikke forsøger med den helt store udskiftning igen, jeg kunne dog sagtens se spilletid til Kalle, Anker, Gabrielsen, Johannesson og Singh fra start.

    Kalle
    Anker-David-Gabri-VK
    Lerager-Johannesson
    Stage-Biel-Singh
    Wind

    Så kan man relativt nemt opgradere/nedgradere henimod A kæden eller B kæden afhængig af hvordan kampen udvikler sig. Boilesen kunne få en kamp pause og jeg ved ikke rigtig hvem der trænger mest af Lerager, Zeca, Biel - hvor Johannesson kan tage deres plads og jeg ved hellere ikke om Stage eller Bøving har bedst af en tur på bænken.

    Vi skal naturligvis vinde kampen og så må vi se hvem der fejre det på Søpavillonen bagefter - det er (om ikke andet) altid noget at vores udlændinge tager byen til sig.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Singh skal altså have mere end 10 min nu. Så må han spilles i form. Minimum 1 halvleg til ham tak


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Singh skal altså have mere end 10 min nu. Så må han spilles i form. Minimum 1 halvleg til ham tak
    Nogen der egentlig ved om han gjorde noget væsen af sig i reserveholdskampen imod BIF?

    Det kan der vel også bedømmes et eller andet på...

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nogen der egentlig ved om han gjorde noget væsen af sig i reserveholdskampen imod BIF?

    Det kan der vel også bedømmes et eller andet på...

    Zan
    Synes han så meget fornuftig ud, ved indhoppet mod FCN. Lykkedes med lidt udfordringer 1v1, havde fart, havde god boldomgang og var god i relationerne.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Kampens dommer bliver ukrainske Kateryna Monsul. Ja, der er tale om en kvindelig dommer til opgøret, hvilket er første gang i FCKs historie.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    så er tv2 studie vel i parken torsdag aften?

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hvasaahva Se meddelelser
    så er tv2 studie vel i parken torsdag aften?
    Jeg sætter 100 kr på et tomt BØF stadion.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Nogen der ved, hvor Imps bor? Tænker at tømme nytårslageret og fyre det af i nat! Forza :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Nogen der ved, hvor Imps bor? Tænker at tømme nytårslageret og fyre det af i nat! Forza :-)
    Gem krudtet til om 4 uger, der kommer PAOK på besøg..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kampens dommer bliver ukrainske Kateryna Monsul. Ja, der er tale om en kvindelig dommer til opgøret, hvilket er første gang i FCKs historie.
    spændende med en kvindelig dommer, så er spørgsmålet, hvornår vi begynder at se kvindelige trænere? taktisk snilde har intet med køn og gøre, og jeg kan nogle gange ikke lade være med at tænke at der helt sikkert går flere kloge hoveder rundt som kunne bidrage en del til herrefodbold.

    I øvrigt også spændende at vi møder et nyt land.

    ift. kampen håber jeg snart boile får en pause, hans historik gør mig bange for, at han snart går i stykker, hvis han ikke bliver sparet. Desuden synes jeg egentlig Gabrielsen gjorde det ok, mon ikke ham og Kocho kan klare det sammen?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Desuden synes jeg egentlig Gabrielsen gjorde det ok...
    Altså, i den kamp hvor han som forsvarsspiller var med til at lukke 3 mål ind imod et oprykkerhold til 1. division?

    Selvom jeg ved fodbold kan være mere nuanceret, må det nærmest aldrig kunne være godkendt...

    (Det svarer lidt til når jeg fabler om at Wilzcek træffer kloge og undervurderede beslutninger i sit spil. Manden scorer stadig ingen mål som striker. Dumpet.)

    Men Gabrielsen skal selvfølgelig have nogle flere chancer, og i aften er et godt bud.

    Zan

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    spændende med en kvindelig dommer, så er spørgsmålet, hvornår vi begynder at se kvindelige trænere? taktisk snilde har intet med køn og gøre, og jeg kan nogle gange ikke lade være med at tænke at der helt sikkert går flere kloge hoveder rundt som kunne bidrage en del til herrefodbold.
    I forhold til, hvor stabilt de danske kvindelandshold har ligget igennem de sidste 40 år, er det egentligt overraskende, at der er så få tidligere kvindelige landsholdsspillere, der fx er ekspertkommentatorer, trænere eller noget i den stil.

    Filmen knækker åbenbart et eller andet sted i Danmark ift. kvindelige fodboldspillere. På Wikipedia kan man finde sider om Lone Smidt Nielsen (verdens bedste tilbage i 80'erne) på tysk, engelsk, italiensk og norsk - men ikke på dansk. Egentlig lidt mærkeligt, for det er vel ikke vores egen selvforståelse...

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #14
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    I forhold til, hvor stabilt de danske kvindelandshold har ligget igennem de sidste 40 år, er det egentligt overraskende, at der er så få tidligere kvindelige landsholdsspillere, der fx er ekspertkommentatorer, trænere eller noget i den stil.

    Filmen knækker åbenbart et eller andet sted i Danmark ift. kvindelige fodboldspillere. På Wikipedia kan man finde sider om Lone Smidt Nielsen (verdens bedste tilbage i 80'erne) på tysk, engelsk, italiensk og norsk - men ikke på dansk. Egentlig lidt mærkeligt, for det er vel ikke vores egen selvforståelse...
    Jeg tror problemet er, at det er svært at sammenligne en herre-karriere og en kvinde-karriere. Der er så stor forskel på penge, pres og alt andet. Der er også en grund til at jeg ser NFL med amerikanske kommentatorer i stedet for de danske kommentatorer der kun har spillet i Danmark. Det er heller ikke sammenligneligt selvom det er samme sport.

    Jeg så gerne flere kvindelige 'journalist'-kommentatorer. Det kan umuligt blive mere elendigt end Sæbye og co og Mette Cornelius er også min klare favorit vært.
    Men som ekspert-kommentatorer er det nok bare mindre naturligt, når de ikke har prøvet det på egen krop.

    I forhold til træner-rollen så er det en interessant tanke. NFL er begyndt at have en del kvindelige trænere. De vil igen have udfordringen med ikke at have prøvet at spille på samme niveau, men det er der jo også en del mandlige trænere, der ikke har. Eksempelvis vores landstræner.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Altså, i den kamp hvor han som forsvarsspiller var med til at lukke 3 mål ind imod et oprykkerhold til 1. division?

    Selvom jeg ved fodbold kan være mere nuanceret, må det nærmest aldrig kunne være godkendt...

    (Det svarer lidt til når jeg fabler om at Wilzcek træffer kloge og undervurderede beslutninger i sit spil. Manden scorer stadig ingen mål som striker. Dumpet.)

    Men Gabrielsen skal selvfølgelig have nogle flere chancer, og i aften er et godt bud.

    Zan
    ja den kamp. Bengtsson er skyld i to mål, og jeg synes ikke man kan klandre Gabrielsen for et kollektivt sammenbrud i hans debut kamp. Så når jeg tænker tilbage på kampen, mindes jeg ikke at han lavede hovedløse og personlige fejl. Det er jo heller ikke hans skyld at midtbanen, angrebet og backsne ikke kunne skabe mål.

    Så ja, jeg synes han bør få chancen før vi mister boile i 2-3 måneder grundet overbelastning.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •