Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    59 83.10%
  • Uafgjort

    2 2.82%
  • Lincoln Red Imps vinder

    10 14.08%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 45 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Puha Grabara. Sejler rundt ved første hjørnespark, hvor han slet ikke får bokset ordentligt væk, som skaber totalt kaos og giver Lincoln et skud. Og så giver han dem så andet hjørnespark, som de scorer efter. Afleveringen fra Kocholava var ikke god, men hold nu op hvor er det ringe håndteret af Grabara...


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Kønt var det satme ikke…

    Zan

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Dårlig kamp og alligevel var det TV2 som var værst.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Til tider syntes jeg vi viste fint spil, men også mange perioder, hvor vi slipper speederen. En middelmådig kamp og videre til fokus på weekendens kamp. Vi var bedst, men Lincoln var også af og til farlige i nogle sekvenser, syntes ikke på nogle måde de var en "walkover". Nok fint vi ikke stillede med et halvt udskiftnings hold :)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Nu hvor Thorup ikke turde at lade en af vores 47 andre centrale midtbanespillere starte inde mod mægtige Gibraltar, må man håbe, at han holder nøje regnskab med, hvor meget Lerager spiller, hvis det er sandt, at vi er forpligtet til at købe ham, hvis han spiller et vist antal minutter. For ham ville det da godt nok være ærgerligt at hænge på længere end højst nødvendigt...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 12 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Trods en stærk start endte det ikke med at blive en synderlig seværdig fodboldkamp. Lincoln overraskede personligt mig, da de var væsentligt mere taktisk disciplinerede end jeg havde ventet. De havde god struktur hos de bagerste fire og trak også kanterne ned, når deres backer stod kompakt og vores backer kom med frem. De forsøgte at holde en høj forsvarskæde, der egentligt bakkede ret sent og så havde de nogle ganske fine opspilsmønstre, når de fik generobret og pladsen var der. Det taktiske trade-off de havde var i min optik, at de endte med at sideforskyde ret meget og med lidt højere tempo og hurtigere sideskift kunne vi have skabt langt mere plads, nu hvor vi ikke for alvor lykkedes med at true i dybden. Vi forsøgte ellers at lægge an til det ved at Bøving og Stage rykkede frem og flankerede den ene angriber, når den anden angriber trak ned i banen. I slutningen af kampen var der tydeligt nogle spillere, der ikke for alvor kunne motivere sig til ret meget mere og vores spil blev da også temmelig rodet trods at det var her, at jeg forventede at vi ville køre en træt Lincoln defensiv over.

    Vi kom dog frem til et pænt antal chancer, hvor en del dog blev blokeret. Det var dog ikke fordi vi skabte så store chancer. Biels stolpeskud var fra en noget spids vinkel og vores andet stolpeskud var nok vores største chance (fraset dem der blev scoret på).

    Grabara havde ikke voldsomt meget at se til, men så ikke så overbevisende ud når han endelig skulle i aktion. Så også uheldig ud på en svær tilbagelægning fra Khocholava.

    Diks var afgørende i dag, hvor han klart var bedst i feltet. Spillemæssigt var han ret svag i opspillet med mange fejlafleveringer og ikke ret mange gennembrud.
    Khocholava og Boilesen gjorde det fint, men havde det svært i opspillet. Ikke fordi de blev presset, for det gjorde de kun yderst sjældent, da Lincoln for alvor først startede presset når midtbanen modtog bolden. De havde svært ved at finde spilmulighederne, da for mange spillere ikke forsøgte at bryde fri fra deres markeringer. De forsøgte heller ikke de direkte afleveringer så hyppigt, hvilket de ellers tidligere i sæsonen ikke har holdt sig tilbage med.
    VK havde enkelte gode aktioner offensivt, men det var ikke meget vi så til ham. Han havde et par gode kombinationer med Bøving i starten af kampen, men det døde hurtigt. Defensivt kom han ikke for alvor under pres.

    Stage leverede nok sit vanlige niveau. Lægger op til Diks scoring og havde rigtig mange løb, som dog for sjældent blev udnyttet.
    Zeca havde ret mange generobringer og kontrollerede fint midtbanen, men fremadrettet var det sparsomt.
    Det samme kan siges om Lerager bare uden generobringerne og kontrollen. Isaksson var langt mere fremadrettet i sit spil da han kom ind, men den store succes udeblev.
    Bøving så skarp ud i kampens første kvarter, men dalede herefter hurtigt i niveau. Han ser fortsat bedst ud når han kommer i feltet og han og VK har fortsat ikke opbygget det bedste samarbejde offensivt, ligesom han ikke selv har ret meget held med sine udfordringer og hellere spiller bolden tilbage en gang for meget end for lidt.

    Biel havde enkelte virkelig gode aktioner og var ellers i ret anonym i lange perioder, hvilket hang sammen med at vores spil jo også var ret anonymt hvor der ikke var ret mange der forsøgte eller risikerede det store.
    Wind spiller en lidt svag kamp. Var ikke så stærk i duellerne og havde en del fejl. Måske derfor han undlod at falde ned i banen så hyppigt i takt med at kampen skred frem. Han er dog uhyggeligt effektiv på straffespark.

    Kampens kvindelige dommer var ikke for alvor udfordret, men det var selvfølgelig også en kamp med meget lav intensitet. Den største fejlkendelse var et overset frispark til Diks på kanten af Lincolns felt (og så en advarsel), ligesom der kunne falde en advarsel ved straffesparket (vel frit valg mellem ham der begik straffesparket og nummer 10 for usportslig opførsel). Derudover kunne deres nummer 26 advares efter 15 minutters spil og i kampens slutning burde deres nummer 4 være advaret for at blokere et frispark. Det skete dog ikke og Diks måtte indkassere kampens eneste advarsel (som dog var ganske korrekt).

    Selvom Lincoln fik udlignet endte det med en sikker sejr og vi er nok ret hurtigt videre fra kampen. Vi fik dog fornøjelsen af at se Singh i mere end 10 minutter og med forbehold for de meget kortvarige optrædener ligner han ikke en spiller der dominerer ligaen i den nærmeste fremtid (mildest talt). Det blev også en kamp, hvor Thorup viste at han ikke har tiltro til bredden efter Nykøbingfadæsen. Det lover selvfølgelig ikke særlig godt fremadrettet og jeg hæfter mig især ved at Højlund ikke fik chancen i dag, da han i hvert fald på papiret ligner en spiller der virkelig kunne gøre ondt på Lincolns forsvar. Det betyder jo også, at der er endnu længere til en startplads for mange af vores spillere på bænken.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Hold nu kæft hvor kan jeg egentlig godt lide Stage.


  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Det var virkelig ikke en god kamp og det har jeg det helt fint med. Det var en sikker sejr og så behøver man ikke spilde flere kræfter end nødvendigt og en rigtig god runde for FCK eftersom PAOK kun fik uafgjort hjemme imod Bratislava. Lincoln var virkelig ikke gode

    - Jeg ville gerne se Kalle i stedet for Grabara i disse kampe og sidstnævnte har egentlig ikke overbevist mig indtil nu og det er uafhængigt af hans klovnerier, som første til 1-1.
    - Diks spillede elendigt. Faktisk er hans hovedstød ikke specielt godt og straffet kommer vel efter en dårlig tæmning - men Diks var med i 2 mål og så er det jo svært at dumpe ham, selvom han også lavede en torskedum assist til deres mål, fuldstændig upresset må den altså ikke heades lige ud på kanten af feltet.
    - Bøving kommer frem til gode nogle skudchancer og skal vel egentlig gøre det bedre
    - offensivt bliver vi for stillestående og vores taktik med at have 5 spillere på en lige linke helt fremme, når bolden spilles rundt virker interessant, men der mangle bevægelse og det gør det svært at true i bagrummet, når alle spillere allerede står fremme.
    - jeg forstår ikke ar vi ikke roterede på nogle pladser, vores modstander var virkelig ringe og selvom udskiftningerne kom lidt tidligere, så kunne man sagtens ha skiftet den første i pausen, 2 ekstra efter 3-1 og så de 2 sidste 20-25 min før tid.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Diks spillede elendigt. Faktisk er hans hovedstød ikke specielt godt og straffet kommer vel efter en dårlig tæmning - men Diks var med i 2 mål og så er det jo svært at dumpe ham, selvom han også lavede en torskedum assist til deres mål, fuldstændig upresset må den altså ikke heades lige ud på kanten af feltet.
    Så vidt jeg husker, var det også ham, der totalt unødvendigt spillede bolden tilbage til Grabara, der sparkede den ud til hjørne. Diks spillede decideret hovedløst det meste af kampen. Det er fint nok, at han kommer frem over stepperne, men han skal også kunne tage temperaturen på kampen og sit eget spil.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Så vidt jeg husker, var det også ham, der totalt unødvendigt spillede bolden tilbage til Grabara, der sparkede den ud til hjørne. Diks spillede decideret hovedløst det meste af kampen. Det er fint nok, at han kommer frem over stepperne, men han skal også kunne tage temperaturen på kampen og sit eget spil.
    Det var nu David, men Diks havde slet ikke hovedet med og også et lidt dumt gult kort, som starter tidligere da han brokker sig til dommeren. Han kunne sagtens være taget ud i pausen

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det var virkelig ikke en god kamp og det har jeg det helt fint med. Det var en sikker sejr og så behøver man ikke spilde flere kræfter end nødvendigt og en rigtig god runde for FCK eftersom PAOK kun fik uafgjort hjemme imod Bratislava. Lincoln var virkelig ikke gode

    - Jeg ville gerne se Kalle i stedet for Grabara i disse kampe og sidstnævnte har egentlig ikke overbevist mig indtil nu og det er uafhængigt af hans klovnerier, som første til 1-1.
    - Diks spillede elendigt. Faktisk er hans hovedstød ikke specielt godt og straffet kommer vel efter en dårlig tæmning - men Diks var med i 2 mål og så er det jo svært at dumpe ham, selvom han også lavede en torskedum assist til deres mål, fuldstændig upresset må den altså ikke heades lige ud på kanten af feltet.
    - Bøving kommer frem til gode nogle skudchancer og skal vel egentlig gøre det bedre
    - offensivt bliver vi for stillestående og vores taktik med at have 5 spillere på en lige linke helt fremme, når bolden spilles rundt virker interessant, men der mangle bevægelse og det gør det svært at true i bagrummet, når alle spillere allerede står fremme.
    - jeg forstår ikke ar vi ikke roterede på nogle pladser, vores modstander var virkelig ringe og selvom udskiftningerne kom lidt tidligere, så kunne man sagtens ha skiftet den første i pausen, 2 ekstra efter 3-1 og så de 2 sidste 20-25 min før tid.
    Ja Lincoln var ikke gode og vi slår dem vel også 8 ud af 10 gange, men de var nu hellere ikke bare en"Walkover" blot fordi de kommer fra lille Gibraltar som nogle vil gøre det til, Det vidner de resultater de har lavet tidligere også. Det er sjældent de bare er blevet kørt over.

    Jeg har det egentligt Okay med at JT ikke vælger at rotere i denne kamp, især efter fadæsen på Falster. Man har som ambition at man vil videre fra gruppen og klare sig godt i Europa så må man jo stille med bedste hold. Hvis der skulle laves en rotatation, så skulle det max være 2 spillere.

    Nu mangler vi jo bare at vi bliver kørt ud af banen af Viborg så skal kritikkerne nok komme på banen at det var pga. vi ikke roteret :)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja Lincoln var ikke gode og vi slår dem vel også 8 ud af 10 gange, men de var nu hellere ikke bare en"Walkover" blot fordi de kommer fra lille Gibraltar som nogle vil gøre det til, Det vidner de resultater de har lavet tidligere også. Det er sjældent de bare er blevet kørt over.

    Jeg har det egentligt Okay med at JT ikke vælger at rotere i denne kamp, især efter fadæsen på Falster. Man har som ambition at man vil videre fra gruppen og klare sig godt i Europa så må man jo stille med bedste hold. Hvis der skulle laves en rotatation, så skulle det max være 2 spillere.

    Nu mangler vi jo bare at vi bliver kørt ud af banen af Viborg så skal kritikkerne nok komme på banen at det var pga. vi ikke roteret :)
    Men der findes jo netop en middelvej mellem at skifte hele holdet og slet ikke at skifte nogen. Hvis fadæsen mod Nykøbing nu betyder, at Thorup ikke tør andet end at stille i stærkeste opstilling i alle kampe, har vi et problem. Selvfølgelig burde vi kunne spare folk som Boilesen og Wind og give en spiller som Johannesson chancen fra start i sådan en kamp, uden at det rokker hele båden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men der findes jo netop en middelvej mellem at skifte hele holdet og slet ikke at skifte nogen. Hvis fadæsen mod Nykøbing nu betyder, at Thorup ikke tør andet end at stille i stærkeste opstilling i alle kampe, har vi et problem. Selvfølgelig burde vi kunne spare folk som Boilesen og Wind og give en spiller som Johannesson chancen fra start i sådan en kamp, uden at det rokker hele båden.
    Som sådan enig.

    Et par roterende his og pist burde vi jo have en stærk trup til. Og nu er det jo ikke fordi Ankersen er en komplet urutineret spiller :). Højlund vil jeg hellere ikke tøve med at give chancen.

    Men altså så længe holdet performer (HOST FCM) så har træneren jo altid ret, når man vinder, men det kan jo være det bider os i røven senere hen på sæson. Det må vi jo se.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Som sådan enig.

    Et par roterende his og pist burde vi jo have en stærk trup til. Og nu er det jo ikke fordi Ankersen er en komplet urutineret spiller :). Højlund vil jeg hellere ikke tøve med at give chancen.

    Men altså så længe holdet performer (HOST FCM) så har træneren jo altid ret, når man vinder, men det kan jo være det bider os i røven senere hen på sæson. Det må vi jo se.
    Vi er jo egentlig ikke uenige, men vi har bare ikke råd til “det må vi jo se” - der er mange kampe og kampene ligger tæt, det er ret tydeligt i alle ligaer, at man skal bruge sin trupbredde og 1) holde stamspillere friske til HELE sæsonen og trupspillere kampklar. Jeg synes faktisk at flere spillere begynder at se småslidte ud og det betyder også de nemmere bliver skadet og vi får det endnu svære i mange kampe, når overskuddet forsvinder.

    Jeg glemte faktisk at rose Biel. Han var konstant udfordrende, både i driblinger, vendinger og i hans spil. Det var en god kamp… igen

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi er jo egentlig ikke uenige, men vi har bare ikke råd til “det må vi jo se” - der er mange kampe og kampene ligger tæt, det er ret tydeligt i alle ligaer, at man skal bruge sin trupbredde og 1) holde stamspillere friske til HELE sæsonen og trupspillere kampklar. Jeg synes faktisk at flere spillere begynder at se småslidte ud og det betyder også de nemmere bliver skadet og vi får det endnu svære i mange kampe, når overskuddet forsvinder.

    Jeg glemte faktisk at rose Biel. Han var konstant udfordrende, både i driblinger, vendinger og i hans spil. Det var en god kamp… igen
    Absolut. Det kræver jo så bare at man rent faktisk har en stærk bænk man stoler 100 % som kan levere de resultater der skal til i både Suppen og Europa. Hvis vi nu havde en Singh i Topform og måske havde fået endnu en yderligere hurtig kantspiller ind i transfervinduet, som kunne levere fra dag 1 så ville det måske se anerledes ud. Det falder måske også tilbage på PC.

    Men ja der er da en risiko for vi ser konsekvensen af dette længere hen i sæsonen. Men der er jo også en chance for vi holder et fint niveau frem mod vinterpausen fordi truppen er godt trænet og kommet i bedre form overall. Men jeg vil også mene det mest optimale der var en lille form for rotation mellem 2-3 spillere.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •