Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: HYLDEST TIL FALK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    HYLDEST TIL FALK

    Man kan diskutere om det virkelig skal have sin egen tråd.

    Men jeg har simpelthen et behov for at hylde min absolut favoritspiller i FCK pt. Rasmus Falk.

    Han spiller helt fantastisk og har virkelig x-faktor - fint nok, det ved vi allesammen.

    Men dette er hovedårsagen til at jeg poster dette.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...det-svaert-med

    "... Når jeg skriver under på en aftale, har jeg det sådan, at så forpligter man sig på den. Jeg har det svært med at se spillere rundt omkring, som har skrevet under på en femårig aftale, er indforstået med hvordan det fungerer, og så ikke møder op til træning efter halvandet år, fordi de er sure over, at klubben ikke vil acceptere et bud, siger Rasmus Falk i Offside på TV3 Sport..."

    Det er simpelthen så befriende fedt at høre en dygtig spiller udtale sig på den måde!

    Det er egentlig ikke fordi jeg ikke accepterer præmisserne i en fodboldkarriere - man må selvfølgelig smede mens jernet er varmt osv osv.
    Nogen gange kan det dog stadig provokere mig, når der opstår en kultur hvor det virker som en kontrakt nærmest er pis og papir.
    Specielt når klubber lægger store penge, mandetimer, løngager i at tilknytte en spiller. Fans køber trøjer osv osv.

    Det er i hvert fald bare så rart når man en gang imellem ser nogle stjerner trække den anden vej.

    Jeg sender al min respekt til den gode Falk.

    Måtte jeg bare ud med.

    EDIT: Denne er også meget fin:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-overbeviste/

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 28.09.21 kl. 10:22


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Det er næsten utroligt, at han i en alder 29 år (snart 30) kun har to klubber på CV’et som seniorspiller, ikke har været i udlandet og ikke har været rigtig tæt på landsholdet. Der er ingen skam i “kun” at være en Superligaprofil, men han kan meget vel blive den bedste danske spiller, der aldrig nåede længere i sin karriere. Han har om nogen fortjent mere, men det er rart at vide, at han er tilfreds med sine valg.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Jens Stage repræsenterer i min optik nogle af de samme dyder: Aldrig noget bullshit-snak, knaldhårdt arbejde og loyal. Elsker spillere som ham og Falk. Håber, at begge bliver mange år endnu i FCK.

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er næsten utroligt, at han i en alder 29 år (snart 30) kun har to klubber på CV’et som seniorspiller, ikke har været i udlandet og ikke har været rigtig tæt på landsholdet. Der er ingen skam i “kun” at være en Superligaprofil, men han kan meget vel blive den bedste danske spiller, der aldrig nåede længere i sin karriere. Han har om nogen fortjent mere, men det er rart at vide, at han er tilfreds med sine valg.
    Jeg fatter heller ikke en skid af, at Falk aldrig har været tæt på landsholdet. Men der er så meget.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Jeg fatter heller ikke en skid af, at Falk aldrig har været tæt på landsholdet. Men der er så meget.
    Han har vel været udtaget nogle gange efterhånden, men er blevet skadet hver gang.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Han har vel været udtaget nogle gange efterhånden, men er blevet skadet hver gang.
    Har han ikke spillet et par gange?

    Edit: Jo, det har han - fra Wikipedia: Falk debuterede for det danske A-landshold den 6. september 2013 i en VM-kvalifikationskamp mod Malta, hvor hvor han spillede første halvleg i 2-1 sejren. Syv år senere spillede Falk sin anden landskamp, da han den 8. september 2020 blev skiftet ind i det 76. minut i Parken, hvor Danmark spillede 0-0 mod England.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: HYLDEST TIL FALK

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Det gode ved det klip er også, hvordan det så smukt viser Falks lettere *individuelle* løbestil - for et bruge en pæn beskrivelse :-D
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Har du ikke også en gif af Redondo’en mod United? <3

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Bemærk i øvrigt hvilken klassespiller der lægger assisten til Falk!
    En mand der sjældent møder den respekt han retteligt fortjener, for sine utallige indsatser for klubben på banen!!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Bemærk i øvrigt hvilken klassespiller der lægger assisten til Falk!
    En mand der sjældent møder den respekt han retteligt fortjener, for sine utallige indsatser for klubben på banen!!
    Hvis man ser godt efter, kan man se at han lige når at stille kaffekoppen.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Det var nemlig et rigtig godt og befriende interview med Falk. Han har virkelig hovedet skruet rigtigt på og benene solidt plantet på jorden og han skal som sådan ikke blot roses fordi han bliver hos FCK, men det er skønt hvordan han styrer sin egen karriere. Det er jo nærmest “vores egen” Totti, som bliver i klubben hele hans karriere (ja ja han kom fra OB - men i forstår). Jeg vil lige indskyde at interviewet med Mistrati faktisk også viste en meget sympatisk fyr… men nu tilbage til Falk:

    - angående løn. Så gjorde han det klart at FCK kan konkurrer med mange klubber i Spanien og spørgsmålet er om vi ikke skal udnytte det bedre. Falk er i øvrigt 29, men jeg kan sagtens acceptere en lang kontrakt med risiko for at vi intet får for pengene i sidste sæson… ren Kvist/Bengtsson/Bjelland style, Falk har bare virkelig fortjent det.
    - han forklarede også fint at han har masser af vinder attitude og det synes jeg også man ser på banen
    - han kunne sagtens være en fornuftig “mentor” for unge talenter, som lige har brug for at blive sat på plads uden det skal. Ære “Bjelland” style.
    - Virkelig en god måde han snakkede om Zanka på. Han understregede også hvad jeg mener (derfor synes jeg jo det er interessant haha), at Zanka er misforstået af mange og at han er en rigtig god fyr… som dog ikke gider bærer bolde og det kunne jeg sagtens forstille mig :)

    Jeg glæder mig til at Falk kommer tilbage på banen og når han har lyst til at tage til USA, sp skal han gøre det - men hvis han vil blive i FCK karrieren ud, så skal han være mere end velkommen

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvis man ser godt efter, kan man se at han lige når at stille kaffekoppen.
    Tom Høgli?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det gode ved det klip er også, hvordan det så smukt viser Falks lettere *individuelle* løbestil - for et bruge en pæn beskrivelse :-D
    Apropos den.. https://youtu.be/CaiwiXXxjik?t=202
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: HYLDEST TIL FALK

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Tom Høgli?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hyldest til Don Ø
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 23.06.06, 12:14
  2. Smallville hyldest
    By Don Drachmann MP in forum Kultur
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 16.11.05, 10:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •