Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 52.63%
  • Uafgjort

    18 23.68%
  • Viborg vinder

    18 23.68%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Kunne fyringen af Far Wind, handle om at sætte pres på søn Wind. Omend han lavede 4 assists i farum mangler de 20-30 kasser der forventes af ham, stadig.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kunne fyringen af Far Wind, handle om at sætte pres på søn Wind. Omend han lavede 4 assists i farum mangler de 20-30 kasser der forventes af ham, stadig.
    Nej


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Nej
    Jeg prøver sådan set blot at forstå hvorfor man vælger at fyre ham. Fordi jeg kommer med ovenstående forslag betyder det ikke jeg er enig i den pågældende vurdering fra klubbens side. Nøgternt set er det lidt sjovt med far/søn i sammen elite virksomhed. Jeg er sikker på at wind & wind er professionelle omkring det, men derfor kan pc måske have set at det hæmmer jonas (who knows)?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kunne fyringen af Far Wind, handle om at sætte pres på søn Wind. Omend han lavede 4 assists i farum mangler de 20-30 kasser der forventes af ham, stadig.
    Man kan gætte på en million ting. Kan være han var lidt for meget holdleder for JW og for lidt for resten af holdet, det kan være han ikke kunne arbejde sammen med JT og/eller PC - lidt lige meget hvorfor, så er det tydeligt at man har fået ham pisset af og pga den evigt elendige kommunikation så er mange fans et stort spørgsmålstegn - så nu ved man 100% at historien kommer frem og hvis ikke før, så i det sekund JW er solgt.

    Man kan sige at PC overtog Ståles shortlist (David, Johannesson) og bragte 2 “AGF’ere” og klassisk AGF kaos med til klubben. Vi virker i hvert fald nu i et år som en klub uden styr på de indre linjer.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Klubben sejler fuldstændig kommunikationsmæssigt. Per Wind virker ikke umiddelbart som typen, der sætter sig selv over klubben, så mon ikke utilfredsheden endnu engang bunder i måden selve fyringen er foregået på. Hvis det er tilfældet, så er det ufatteligt at man ikke har lært af Ståle-fadæsen. Pinligt at centrale skikkelser altid skal forlade klubben utilfredse!

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    timingen med at fyre ham nu, skriger jo af at han skal ud senest til sommer. Men selv hvis man ville nedlægge hans stilling, så er der INGEN undskyldning for at man ikke venter til vinterpausen når der er tale om et klubikon. At han så har 7-9 måneders opsigelsesfrist, ja så kunne man jo æde de sidste tre måneders løn, hvor stort et indhug gør det lige i budgettet altså! Eller måske han endda selv ville sige, fint jeg leder efter et nyt job, jeg har jo 6 måneder!

    Jeg er så spændt på at se, hvordan Jonas Wind reagerer i morgen mod viborg... Det her kan kun påvirke hans relation til PC de næster par uger...

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Det er efterhånden blevet der rene cirkus. Klubben er drevet af en flok gøglerklovne, der øjensynligt ikke aner hvad de foretager sig eller har med at gøre. Siden man fyrede Ståle er listen efterhånden blevet meget lang og det her er bare endnu en dråbe i bægeret. Så må man håbe det ikke snart flyder over. Man kan end ikke give en eneste ordentlig grund til at man fyrer en vellidt ansat kort før pensionsalder, der har været her i 22 år. Det eneste vores kære sportsdirektør udtaler er, at der kommer flere ændringer. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at økonomi er årsagen til fyringen, hvorfor fyringen og særligt tidspunktet blot bliver endnu mere besynderligt.

    Med Kaffekop Kvist, plørefulde Seier, ”hvad med Brøndby” Jess og klovnen ”hvad er en kantspiller” PC i front kan vi vel kun se frem til mere af den slags.


  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2019
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Udadtil ligner det er cirkus der foretager den ene hovedløse beslutning efter den anden og fyringen af en mand der er vellidt af alle fans efter 22 år og tæt på pensionsalderen, må siges at fremstå noget underligt. Desværre så synes jeg også tiltroen fra os fans til organisationen er noget skammelig og som vinden blæser. De sidste 2 år under Ståle var der ikke andet end brok og ståle raus, nu ændres setup, kultur og spillestil - det er ikke kønt, men formentlig nødvendigt, så står vi igen med høtyven, selvom der formentlig er ingen af os der har indsigt i hvad der foregår på de interne linjer. Desværre står de 2 fyringer uden yderligere forklaring meget kritiske, men er der ingen der har overvejet om PW og MA, har haft svært ved at omstille sig fra Ståle kulturen til den nye kultur (hvad den så er), og derfor måtte de ofres for projektet FCK.

    jeg synes det var dårlig stil at fyre dem, men trods alt har jeg mere tiltro til vores nuværende setup end jeg havde til det under ståles sidste periode.

    fuld opbakning til holdet idag og fokus på bolden!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-viborg-ff-18

    Truppen er udtaget. Som forventet er Falk stadig ude. Ligeledes Baldursson og Wilczek.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-viborg-ff-18

    Truppen er udtaget. Som forventet er Falk stadig ude. Ligeledes Baldursson og Wilczek.
    Hvad har sådan et indlæg om kampen i dag mod Viborg, at gøre i en tråd, der tydeligvis handler kommunikation og Per Wind? ;-)

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #26
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og for bare lige at drysse lidt krymmel på kagen, så er Jes Mortensen (vores kommunikationschef) på ferie.

    Det er lige før det er en smule komisk.


    Zan
    Jes bliver den næste der ryger. Var jeg Jes, var jeg blevet så edderspændt rasende at jeg var skredet selv. Der er alt for meget signal i at lave den her historie uden at Jes er på pinden til, at jeg tror på at han bliver.
    Der bliver ryddet op på alle hylder i organisationen, det er uskønt og det virker enormt usympatisk udefra betragtet.

    MCN

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Jes bliver den næste der ryger. Var jeg Jes, var jeg blevet så edderspændt rasende at jeg var skredet selv. Der er alt for meget signal i at lave den her historie uden at Jes er på pinden til, at jeg tror på at han bliver.
    Der bliver ryddet op på alle hylder i organisationen, det er uskønt og det virker enormt usympatisk udefra betragtet.

    MCN
    Ahh jeg tror nu ikke Jess skrider frivilligt fordi Wind er fyret :). Jess ryger kun, hvis vi ramler ind i en ny krise og vi er håbløst bagud FCM og ikke får has på dem, ikke før. Men det er jo præmissen, for enhver FCK træner uagtet om han hedder JT. Det ville være lidt useriøst at fyre en træner, pga. en tabt kamp her og der som nogle ønsker sig, så kommer vi jo ingen vegne som klub...

    Men hvem ved. Der sker sjove ting i vores Klub p.t. PC varsler jo ændringer. Og måske nye ejere i fremtiden, who knows.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Jeg tror der menes Jes Mortensen.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Jeg tror der menes Jes Mortensen.
    ahh ja mig og de navne :)

  23. #30
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh jeg tror nu ikke Jess skrider frivilligt fordi Wind er fyret :). Jess ryger kun, hvis vi ramler ind i en ny krise og vi er håbløst bagud FCM og ikke får has på dem, ikke før. Men det er jo præmissen, for enhver FCK træner uagtet om han hedder JT. Det ville være lidt useriøst at fyre en træner, pga. en tabt kamp her og der som nogle ønsker sig, så kommer vi jo ingen vegne som klub...

    Men hvem ved. Der sker sjove ting i vores Klub p.t. PC varsler jo ændringer. Og måske nye ejere i fremtiden, who knows.
    Ikke træneren��

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •