Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 52.63%
  • Uafgjort

    18 23.68%
  • Viborg vinder

    18 23.68%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Var Barcelonas, Real Madrids eller Bayerns store hold nogensinde bange for, at de var 'læst' af deres modstandere? Nej, kendetegnende for de store hold er jo netop et klart spilkoncept, krydret med en overlegen evne til at eksekvere det.

    Sådan skal vi også angribe superligaen. Vi skal ikke halse taktisk bagefter modstanderne og tilpasse vores koncept til dem på dagen og i forhold til deres evt. evne til at 'læse' os. Klarhed i spilkonceptet er ikke en ulempe, når man har ligaens største spillerbudget, men et krav og en styrke.

    Slvfølgelig skal der til stadighed arbejdes med at optimere og videreudvikle indbyrdes løb og relationer - men det er ikke det samme som at skifte system.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 04.10.21 kl. 09:59

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi må da aldrig være tilfredse med at kigge tilbage på en hjemmekamp og sige at det var en 0-0 kamp?
    Sådan som vi har præsteret i Herning de sidste mange år, så er det ekstremt nødvendigt at vi kan vinde vores hjemmekampe imod dem.

    Uanset hvordan man vender og drejer det så var FCM kampen en kæmpe katastrofe, og jeg er så ligeglad med om målet er heldigt, afrettet eller noget helt tredje. Vi tabte kampen en mand i overtal og vi gav vores nærmeste konkurrenter et rygstød af dimensioner i den kamp...

    FCM er et klasse mandskab både på og udenfor banen (desværre)
    Vi skal saftsusme oppe os gevaldigt hvis vi skal følge med....
    Jeg skriver da vist heller ikke, at jeg er tilfreds. Jeg konkluderer bare, at situationen trods alt ikke er værre, end at vi kun er et freakmål fra at være på samme pointantal.

    Det er desværre svært at være uenig i dine betragtninger.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Var Barcelonas, Real Madrids eller Bayerns store hold nogensinde bange for, at de var 'læst' af deres modstandere? Nej, kendetegnende for de store hold er jo netop et klart spilkoncept, krydret med en overlegen evne til at eksekvere det.

    Sådan skal vi også angribe superligaen. Vi skal ikke halse taktisk bagefter modstanderne og tilpasse vores koncept til dem på dagen og i forhold til deres evt. evne til at 'læse' os. Klarhed i spilkonceptet er ikke en ulempe, når man har ligaens største spillerbudget, men et krav og en styrke.

    Slvfølgelig skal der til stadighed arbejdes med at optimere og videreudvikle indbyrdes løb og relationer - men det er ikke det samme som at skifte system.
    For helvede nej, men havde nogle af de nævnte hold Bøving og Stage på kanterne!???

    Det er jo summen af det hele. Vi har ikke den individuelle offensive kvalitet derude, til bare at spille vores 4-2-3-1 og så kører igennem vores modstander selvom de ved hvad vi kommer med…. Modstanderen har fundet ud af, at hvis de lukker Wind og Biel ned centralt, så er 90% gjort, for vi truer ikke over kanterne. Ergo, vi må få yderligere offensive kort på banen, som modstanderen skal forholde sig til.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    uden sejrene i conference league kan du godt vinke farvel til seedninger og CL fremadrettet. Desuden er det uvurderlig erfaring for de unge... Når det så er sagt, vil jeg da også allerhelst blive mester, men jeg er godt nok træt af at læse nedgørende kommentarer om conference league...
    Øhhhhhhh....?
    Jeg er ikke født i går, så spar mig for det der koefficient fis...

    For at komme ud og spille de store turneringer - læg venligst mærke til at jeg indregner sekunda turneringen Europa League heri, - så kræver det jo, at man lader være med at pisse på pokalturneringen og man begynder at tage kampen om mesterskabet alvorligt?
    Herefter kan du begynde at tale om "seedninger" - som jo ellers er ret uinteressant

    "Uvurderlig erfaring for de unge"? Stiller Clue-Jess ikke med samme start 11 i alle kampe? Har svært ved at få øje på den uvurderlige erfaring hehe

    Jeg er ked af, at du er træt af at læse nedgørende kommentarer om ECL - men det er rent sportslig en dobbelt sekundaturnering, om du kan lide den eller ej.

    Et hold fra Gibraltar som modstander i et gruppespil - Crazy.....
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg skriver da vist heller ikke, at jeg er tilfreds. Jeg konkluderer bare, at situationen trods alt ikke er værre, end at vi kun er et freakmål fra at være på samme pointantal.

    Det er desværre svært at være uenig i dine betragtninger.
    Det er jo helt vildt du kan skrive at situationen trods alt ikke er værre, også basere det udelukkende på point. Det er jo at lukke øjnene for hvad der reelt er sket de sidste 4 ud af 5 kampe:

    1-1 til Viborg, hvor vi bliver trykket af et oprykkerhold på hjemmebane!
    Nederlag til Claus Meyer og Nykøbing, og vi er ude af pokalen
    Nederlag mens vi var 11 mod 10 i 70 minutter på hjemmebane mod FCM
    Vi får scoret et mål imod os af en flok baggageoperatører, bankfolk og grænsevagter fra en klippehalvø med et indbyggerantal på 33.000

    Hvor ville jeg ønske jeg var optimist på samme måde. Det ville gøre alt i mit liv så meget lettere.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Det er jo helt vildt du kan skrive at situationen trods alt ikke er værre, også basere det udelukkende på point. Det er jo at lukke øjnene for hvad der reelt er sket de sidste 4 ud af 5 kampe:

    1-1 til Viborg, hvor vi bliver trykket af et oprykkerhold på hjemmebane!
    Nederlag til Claus Meyer og Nykøbing, og vi er ude af pokalen
    Nederlag mens vi var 11 mod 10 i 70 minutter på hjemmebane mod FCM
    Vi får scoret et mål imod os af en flok baggageoperatører, bankfolk og grænsevagter fra en klippehalvø med et indbyggerantal på 33.000

    Hvor ville jeg ønske jeg var optimist på samme måde. Det ville gøre alt i mit liv så meget lettere.
    Hvad er alternativet? Lukke øjnene for alle de andre kampe, hvor vi har spillet godt og vundet? Der er da ingen tvivl om, at der har været skuffende præstationer på det sidste og vi har udfordringer. Men det vil i mine øjne være helt tåbeligt at gå i panik nu og ændre opstilling, fyre træner, fyre sportsdirektør eller hvad folk herinde eller vil. Ja hvad vil du og andre egentlig?

    Jeg er forøvrigt sjældent ret optimistisk og Zeca langvarige skade skræmmer mig ærlig talt en del. Men jeg kan virkelig ikke gå i panik over, at vi har smidt et point til Viborg i 5. minuts overtid heller ikke selvom vi lod et hold fra Gibraltar score et mål eller tabte med 10 reserver i Nykøbing.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Man kan sagtens diskutere træneren, taktikken og systemet, men vores helt store udfordring er samme problem, der har plaget os i et par år: truppen er ganske enkelt ikke stærk nok.

    I stedet for at fokusere på indskifterne, som der vist er bred enighed om, generelt mangler kvalitet, synes jeg at man skal kigge på starterne.

    Wind har spillet 10 Superliga-kampe denne sæson og scoret i tre af dem. Seneste mål faldt for 6 uger siden. Så er jeg med på, at han bidrager på anden vis. I FCN-kampen var han indblandet i 4 mål, men regulære assists har han heller ikke mange af. Han er bestemt en dygtig spiller, men er ganske enkelt ikke stabil eller afgørende nok for en førsteangriber i FCK. Al snak om en salgspris på 100+ mio. er helt til grin. Klubber med den slags penge kigger først og fremmest på målscoringen. Og selvom at han stadig er ung, er han for gammel og rutineret til at blive solgt som et talent.

    Boilesen får kritik efter kampen i går, men har godt nok lavet mange mystiske ting denne sæson. Efter min mening har han alle dage været defensivt suspekt, og jeg er ikke sikker på, at hans evner med bolden i tilstrækkelig grad kompenserer for hans defensive blundere.

    Jeg ville ønske, at jeg kunne springe Lerager over, da han kun spiller pga. Falks skade, men med skaden til Zeca i går, ligner det desværre, at hans plads i startopstillingen er garanteret noget tid endnu. Lerager er markant dårligere end Zeca og Falk på de fleste parametre. Det er vist kun hovedspillet, hvor han er bedre end de to. Bevares han laver da nogle ok ting i ny og næ, men der virkeligt langt mellem snapsene.

    Jeg synes også, at man kan diskutere Zeca. Det ligner desværre, at han vil være ude med en lang skade, og han vil blive savnet, men han mangler ro i sit spil. Han er en fabelagtig bolderobrer og generelt en dygtig pasningsspiller, men han laver for mange dumme fejl, som han pga. sin position på banen ender med selv at skulle rydde op.

    Stage er så langt fra vores største problem pt. Han gør det rigtig fint på sin højrekant, men han mangler noget i spillet med bolden og bidrager jo på den måde til holdets udfordringer. Med Falk og Daramy på banen gik det, men pt. lider vi bare under, at der mangler spillere med flair på banen.

    Vi mangler desværre kvalitet på 2-3 pladser for at være bedre end FCM.
    Sidst redigeret af cybamerc : 04.10.21 kl. 10:38

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    For helvede nej, men havde nogle af de nævnte hold Bøving og Stage på kanterne!???

    Det er jo summen af det hele. Vi har ikke den individuelle offensive kvalitet derude, til bare at spille vores 4-2-3-1 og så kører igennem vores modstander selvom de ved hvad vi kommer med…. Modstanderen har fundet ud af, at hvis de lukker Wind og Biel ned centralt, så er 90% gjort, for vi truer ikke over kanterne. Ergo, vi må få yderligere offensive kort på banen, som modstanderen skal forholde sig til.
    Bøving og især Stage trækker jo ind i banen og giver dermed plads til de offensive backer. Det fungerede i mine øjne ganske fint mod Viborg - indlæggene var bare for sløje, og løbene ind i feltet for uskarpe. Men vi spillede os frem til en del tilbud og muligheder på den måde og kunne have splittet dem helt ad med lidt større intensitet og fart i bolden.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan sagtens diskutere træneren, taktikken og systemet, men vores helt store udfordring er samme problem, der har plaget os i et par år: truppen er ganske enkelt ikke stærk nok.

    I stedet for at fokusere på indskifterne, som der vist er bred enighed om, generelt mangler kvalitet, synes jeg at man skal kigge på starterne.

    Wind har spillet 10 Superliga-kampe denne sæson og scoret i tre af dem. Seneste mål faldt for 6 uger siden. Så er jeg med på, at han bidrager på anden vis. I FCN-kampen var han indblandet i 4 mål, men regulære assists har han heller ikke mange af. Han er bestemt en dygtig, men er ganske enkelt ikke stabil eller afgørende nok for en førsteangriber i FCK. Al snak om en salgspris på 100+ mio. er helt til grin. Klubber med den slags penge kigger først og fremmest på målscoringen. Og selvom at han stadig er ung, er han for gammel og rutineret til at blive solgt som et talent.

    Boilesen får kritik efter kampen i går, men har godt nok lavet mange mystiske ting denne sæson. Efter min mening har han alle dage været defensivt suspekt, og jeg er ikke sikker på, at hans evner med bolden i tilstrækkelig grad kompenserer for hans defensive blundere.

    Jeg ville ønske, at jeg kunne springe Lerager over, da han kun spiller pga. Falks skade, men med skaden til Zeca i går, ligner det desværre, at hans plads i startopstillingen er garanteret noget tid endnu. Lerager er markant dårligere end Zeca og Falk på de fleste parametre. Det er vist kun hovedspillet, hvor han er bedre end de to. Bevares han laver da nogle ok ting i ny og næ, men der virkeligt langt mellem snapsene.

    Jeg synes også, at man kan diskutere Zeca. Det ligner desværre, at han vil være ude med en lang skade, og han vil blive savnet, men han mangler ro i sit spil. Han er en fabelagtig bolderobrer og generelt en dygtig pasningsspiller, men han laver for mange dumme fejl, som han pga. sin position på banen ender med selv at skulle rydde op.

    Stage er så langt fra vores største problem pt. Han gør det rigtig fint på sin højrekant, men han mangler noget i spillet med bolden og bidrager jo på den måde til holdets udfordringer. Med Falk og Daramy på banen gik det, men pt. lider vi bare under, at der mangler spillere med flair på banen.

    Vi mangler desværre kvalitet på 2-3 pladser for at være bedre end FCM.
    Jeg er enig i meget af det du skriver, omend jeg måske nok har lidt højere tanker om start 11 generelt.
    Mht Boile så synes jeg faktisk, at det var med bolden har var dårligst i går. Hans clearinger, enkelte fejlafleveringer og især nogle underlige beslutninger og "træden i bolden" kunne godt have kostet. Han virkede direkte ukoncentreret i flere situationer.

    Lerager er jeg faktisk lidt spændt på at se, når han nu får rollen som den mest defensive midt. Jeg håber, at han vil fungere bedre her. Ydermere er jeg ikke sikker på, at Zeca er den nemmeste at spille sammen med, da han hele tiden flakker rundt på hele banen. Måske er det et naivt håb, men jeg tror nu, at Lerager/Falk kan blive en fornuftig duo. Det kræver selvfølgelig, at Falk snart er klar igen.

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i meget af det du skriver, omend jeg måske nok har lidt højere tanker om start 11 generelt.
    Mht Boile så synes jeg faktisk, at det var med bolden har var dårligst i går. Hans clearinger, enkelte fejlafleveringer og især nogle underlige beslutninger og "træden i bolden" kunne godt have kostet. Han virkede direkte ukoncentreret i flere situationer.

    Lerager er jeg faktisk lidt spændt på at se, når han nu får rollen som den mest defensive midt. Jeg håber, at han vil fungere bedre her. Ydermere er jeg ikke sikker på, at Zeca er den nemmeste at spille sammen med, da han hele tiden flakker rundt på hele banen. Måske er det et naivt håb, men jeg tror nu, at Lerager/Falk kan blive en fornuftig duo. Det kræver selvfølgelig, at Falk snart er klar igen.
    Det ligner Bergmann / Lerager i en lang periode….

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ude-i-4-6-uger

    Zan

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kræver selvfølgelig, at Falk snart er klar igen.
    4-6 uger :(

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i meget af det du skriver, omend jeg måske nok har lidt højere tanker om start 11 generelt.
    Mht Boile så synes jeg faktisk, at det var med bolden har var dårligst i går. Hans clearinger, enkelte fejlafleveringer og især nogle underlige beslutninger og "træden i bolden" kunne godt have kostet. Han virkede direkte ukoncentreret i flere situationer.

    Lerager er jeg faktisk lidt spændt på at se, når han nu får rollen som den mest defensive midt. Jeg håber, at han vil fungere bedre her. Ydermere er jeg ikke sikker på, at Zeca er den nemmeste at spille sammen med, da han hele tiden flakker rundt på hele banen. Måske er det et naivt håb, men jeg tror nu, at Lerager/Falk kan blive en fornuftig duo. Det kræver selvfølgelig, at Falk snart er klar igen.
    Og det er Falk så ikke. Ude i 4-6 uger, og Zeca nok ude for sæsonen. Det var nok den værst tænkelige besked vi kunne få i dag. Der er godt nok nogle spillere der skal steppe op nu.


  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg er rimelig uforstående overfor den holdning omkring spillet. Vi har da bestemt haft svære kampe (SIF, AAB, FCM, Viborg - Nykøbing var vi selv ude om med de udskiftninger), men altså også rigtig mange gode kampe. Det viser resultaterne også. Vi har desuden fået stablet en rigtig god defensiv på benene, hvor der pt. næsten kun scores på dødbolde imod os, ligesom vi i mange kampe har set rigtigt godt offensivt spil og scoret massevis af mål. Jeg er enig i, at vi mod FCM og i går mod Viborg har manglet noget, men det tror jeg måske primært er noget fysisk overskud (grundet de mange kampe til de samme spillere) og måske især Falk. Og så kan vi nok alle blive enige om, at vi mangler alternativer især offensivt. Det var rigtigt skidt, at man ikke lykkedes med en kvalitetskantspiller, hvilket JT sikkert også er skide sur over. Til gengæld fik vi Johannesson, som begynder at vise gode ting.
    Problemet med spillet er, at vores bundniveau stadig er for lavt. Når vi rammer dagen, ser det rigtig fornuftigt ud og spillet sprudler endda når det går rigtig godt. Man kan bare ikke forvente, at det er sådan i hver kamp, ligesom vi trods alt ikke er det eneste hold på banen. Og her virker det til at vi i høj grad løber panden mod en mur.

    Mod Viborg lykkedes det jo at få scoret selvom vi havde svært ved at komme frem til chancer og spillet bestemt ikke flød – endda ved at man laver nogle ændringer undervejs, der gav noget lidt anderledes. Men vi så også det lave bundniveau. Vi formår ikke at kontrollere kampen og slet ikke at straffe Viborg, da de begyndte at satse. I stedet vippede momentum over til Viborg og de udligner til allersidst. Det var et uheldigt mål i sidste øjeblik, men målet kom trods alt ikke ud af det blå. Dertil kommer så at vi igen så panikløsningerne.

    Derudover mangler vi ikke kun én kantspiller, ligesom kvaliteten i bredden kan diskuteres.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu ved vi jo rent faktisk ikke, hvad der sker på de indre linjer. En fyring af Wind og Antonsson betyder nødvendigvis ikke, at vi er et galehus eller rene amatører. Det kan blot være en naturlig proces for at gøre vores setup mere professionelt og strømlinet. Det (og en stærk sportsdirektør) har det samlede sidelinien skreget på i årevis. Nu har vi så fået den stærke og kyniske sportsdirektør, som tør tage de ubehagelige beslutninger (det skulle selvfølgelig være gjort lidt mere elegant) - var det ikke det, som vi ville have? Helt ærligt, så gør PC vel tæt på alt det vi har ønsket om i årevis herinde. Han kommer af med dødvægten (både spillere og internt - det vil uundgåeligt gøre ondt nogen steder) og han betaler ikke overpris eller tager chancer med skadede spillere (det lider vi så nok under nu).
    Mht Kvist så er han da indbegrebet af FCK DNA og han er vel ikke en mere sær snegl end Ståle og Lange etc., ligesom PC vel i facon (den hårde fremtoning) også virker ret meget som NCH, som udover at være hård var indbegrebet af en arrogant mand.

    Mange ting kan stadig gøres bedre, men vi har da fået meget af det, som Sidelinien har skreget på. Personligt er jeg langt mere bekymret for den organisatoriske omstrukturering som lurer end 1-1 mod Viborg eller en fyring af Wind uanset hvor flink han virker.
    Fyringen af Wind og Antonsson står jo ikke alene. Kommunikationen har sejlet fuldstændig lige siden man fyrede Ståle og herefter er der ydermere truffet mange dårlige (set udefra) beslutninger. At man gerne vil gøre setuppet mere professionelt og strømlinet er der i hvert fald ingen tegn til – tværtimod.

    Jeg ved ikke om vi herinde har skreget på en stærk sportsdirektør i årevis. Ståle ville jeg i hvert fald ikke betegne som svag eller som en der ikke turde tage ubehagelige beslutninger. Problemet der blev påpeget herinde var blandt andet, at han fik for meget magt og når det så går ad helvedes til, så peger pilen da også kun et sted hen. Jeg tror heller ikke vi var ret mange der regnede med, at vi hyrede en sportsdirektør efter de vigtigste elementer i det sportslige setup var ansat.

    Hvad er det i øvrigt præcist PC har gjort, som vi har ønsket? Hvad for noget dødvægt skaffede han sig af med? Bundus leje udløb, Thomsens kontrakt udløb, Zankas leje udløb, Bjelland er røget på en guldrandet lejeaftale, Stephan stoppede karrieren (vidst kontraktudløb), Grytebust blev udlejet fordi han selv hentede en ny målmand, Varela blev solgt til den klub der havde lejet ham, Nelsson blev solgt og Daramy blev solgt. Det efterlader Lüftner (solgt efter hvad der forlyder som et godt lejeophold for ham), Kaufmann (udlejet), Bartolec (solgt), Fischer (solgt) og Stamenic (udlejet, kommer retur trods alt). Af dem er det vel kun Lüftner og Bartolec der kan betegnes som dødvægt? Måske Kaufmann? Det tvivler jeg på at ret mange sportsdirektører ville have problemer med. Vi står dog med lorten nu, hvor begge vores faste centrale midtbanespillere er ude og Stage ikke engang kan rykkes derned.

    Problemet med at man fyrer Wind er jo i øvrigt ikke, at han virkede som en flink mand. Der er mange årsager, der allerede er beskrevet herinde. Læg dertil den håbløse håndtering og den håbløse kommunikation. Han har selvfølgelig ikke været her længe og skal selvfølgelig have lov til at sætte sit præg – det har bare ikke været ret godt indtil videre og han gjorde det kun værre med fyringen af Wind der både var usympatisk, dårligt timet, elendigt håndteret og fortsat ubegrundet. Der var så mange ting han kunne have gjort, men han gjorde intet. Decideret intet.

    PC raus.
    Sidst redigeret af Kenney : 04.10.21 kl. 10:56

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Kommunikationen har sejlet fuldstændig lige siden man fyrede Ståle og herefter er der ydermere truffet mange dårlige (set udefra) beslutninger.
    Hvem har egentlig ansvaret for kommunikationen?

    Med hensyn til fyringen af Per Wind så kan det være, at jeg har overset noget, men er der kommunikeret en begrundelsen ud? Altså hvad man tænker, der skal ske organisatorisk, som gør, at der ikke er plads til Per. Og er det klart, hvornår han fratræder?

    Jeg har efterhånden læst et hav af betragtninger, som ikke bygger på nogen form for viden om, hvad der er sket. Endda også, at nogen er i tvivl om, hvorvidt han er fyret eller afskediget (wtf?). Man kan udmærket forestille sig, at Per har fået at vide, at hans stilling fra næste sæson ændrer sig, og at han fx skal gå ned på 20 timer i en anden funktion. Det har han afvist, fordi han selv synes, at han er vigtig i den funktion, han har. Jonas er enig heri. Herefter man helt i overensstemmelse med ansættelsesretten opsagt ham. Om alle os andre så synes, at det er synd for Per, Jonas, klubben og os fans er en anden, og relevant, snak, men det gør ikke nødvendigvis beslutningen forkert rent ansættelsesretligt eller organisatorisk. Og det er derfor heller ikke sikkert, at man dybest set ønskede at smide et klubikon på porten.

    Det, jeg forsøger at skrive, er, er der reelt nogen, der ved noget?

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Og det er Falk så ikke. Ude i 4-6 uger, og Zeca nok ude for sæsonen. Det var nok den værst tænkelige besked vi kunne få i dag. Der er godt nok nogle spillere der skal steppe op nu.
    Hvor er det synd for Zeca. 33 år og korsbåndsskade. Den bliver virkelig hård :(
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •