Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 52.63%
  • Uafgjort

    18 23.68%
  • Viborg vinder

    18 23.68%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Sidste kamp inden landskamppausen byder på besøg fra Jacob Neestrups tidligere hold, oprykkerne fra domkirkebyen Viborg. Når kampen er færdigspillet, vil alle hold have mødt hinanden én gang i sæsonen, hvorfor der også uddeles penge fra Divisionsforeningen ud fra hvilken placering, det pågældende hold har. FCK kan med en sejr og et midtjysk pointtab mod AGF overtage førstepladsen, og dermed sikre sig en større økonomisk gevinst end ved at fastholde 2. pladsen, som man dog som minimum er sikker på at være placeret på efter denne runde. Modsat kan Viborg klatre helt op på 6. pladsen med en sejr, hvis andre resultater i runden flasker sig.

    FCK må undvære Rasmus Falk, som stadig ikke er klar efter den skade, han pådrog sig i hjemmekampen mod Sivasspor i august. Derudover er Kamil Wilczek og Andri Baldursson tvivlsomme. Hverken FCK eller Viborg har spillere i karantæne, men både Zeca, Lerager og Khocholava står til en dag i skyggen ved næste gule kort. Hos Viborg står Jakob Bonde, Justin Longwijk og Jeppe Grønning til karantæne ved næste gule kort, og hvis Christian Sørensen får et gult kort til 6 strafpoint, får han også en ufrivillig fridag.

    Kampens dommer er Morten Krogh, der dømmer sin 9. FCK-kamp i alt. FCK har vundet 6 af disse kampe, heriblandt 5-1 mod Lyngby i 2017, men Morten Krogh huskes nok bedst i FCK-kredse for at frarøve Victor Nelsson to legitime scoringer i sidste sæson mod hhv. FCN og Lyngby, og var også ved at gøre det mod Daramy, men hvor FCK blev reddet af VAR i den forbindelse.

    Kampen vises på 3+ med kampstart kl. 20:00, og optakt fra kl. 19:55, da vi hos Viasat er reduceret til nedtakt for BIFs udekamp mod Randers..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Når kampen er færdigspillet, vil alle hold have mødt hinanden én gang i sæsonen, hvorfor der også uddeles penge fra Divisionsforeningen ud fra hvilken placering, det pågældende hold har.
    Ja, det FCM-nederlag var sgu ikke ligefrem uden omkostninger…

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Og lad os da endelig lave lidt mere turbulens i denne vigtige sæson, hvor tingene endelig er begyndt at køre…

    At fyre en (tror jeg) yderst vellidt Per Wind, kan jo ikke ligefrem skabe good vibes. Derfor virker timingen totalt åndssvag.

    Jeg tror egentlig også han er mere hyggeonkel end så meget andet (igen gætterier), og det gider en hårdtarbejdende og lidt firkantet PC ikke være vidne til.
    Spørgsmålet er bare om det er klog ledelse fra PCs side, at rydde ud i de “skæve” funktioner i staben.
    Rid nu videre på den positive bølge for fanden, og lad nu være med at røre rundt i gryden, når der brug for smil og ro!

    https://www.bt.dk/superligaen/pc-var...rganisatoriske

    Zan

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og lad os da endelig lave lidt mere turbulens i denne vigtige sæson, hvor tingene endelig er begyndt at køre…

    At fyre en (tror jeg) yderst vellidt Per Wind, kan jo ikke ligefrem skabe good vibes. Derfor virker timingen totalt åndssvag.

    Jeg tror egentlig også han er mere hyggeonkel end så meget andet (igen gætterier), og det gider en hårdtarbejdende og lidt firkantet PC ikke være vidne til.
    Spørgsmålet er bare om det er klog ledelse fra PCs side, at rydde ud i de “skæve” funktioner i staben.
    Rid nu videre på den positive bølge for fanden, og lad nu være med at røre rundt i gryden, når der brug for smil og ro!

    https://www.bt.dk/superligaen/pc-var...rganisatoriske

    Zan
    Er meget enig. Det fint nok, hvis PC ønsker at lave om i organisationen. Der sker alle steder. Men Timing syntes jeg altså er mærkelig. Hvorfor ikke vente til Vinterpausen eller til Sommer?. Hvorfor lige midt i en vigtige periode, hvor der er mange vigtige kampe i både Europa og Suppen.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og lad os da endelig lave lidt mere turbulens i denne vigtige sæson, hvor tingene endelig er begyndt at køre…

    At fyre en (tror jeg) yderst vellidt Per Wind, kan jo ikke ligefrem skabe good vibes. Derfor virker timingen totalt åndssvag.

    Jeg tror egentlig også han er mere hyggeonkel end så meget andet (igen gætterier), og det gider en hårdtarbejdende og lidt firkantet PC ikke være vidne til.
    Spørgsmålet er bare om det er klog ledelse fra PCs side, at rydde ud i de “skæve” funktioner i staben.
    Rid nu videre på den positive bølge for fanden, og lad nu være med at røre rundt i gryden, når der brug for smil og ro!

    https://www.bt.dk/superligaen/pc-var...rganisatoriske

    Zan
    Det er godt nok sjældent efterhånden jeg får “Nøj, det var en gennemtænkt god ide” følelsen. Jeg ved slet ikke nok om Per Wind eller Antonsen (selvom han virker ualmindelig sympatisk, når man taler med ham), jeg kan blot konstatere at de personligheder jeg finder interessante bliver kylet ud og vores ejere, Kvist, PC, JT på ingen måder er mennesker med den karisma jeg finder specielt interessant.

    Når man så ovenikøbet skal opleve den ene dårlig timing efter den anden, så er det en smule svært st bevare den positive indstilling. Jeg er ellers normalt ret åben overfor nye ideer, fornyelse af virksomheder, men det er som regel nemmere, når man stoler på dem, som skal udfører forandringerne.

    Igen - jeg ved ikke om fyringerne er berettiget - men kan simpelthen ikke se ideen i at gøre det midt i alt kaos’et. Det kunne man sagtens ha’ gjort under vinterpause. Eller måske endda lade den gode Hr Wind få sæsonen ud og “lade” ham pensionere


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er godt nok sjældent efterhånden jeg får “Nøj, det var en gennemtænkt god ide” følelsen. Jeg ved slet ikke nok om Per Wind eller Antonsen (selvom han virker ualmindelig sympatisk, når man taler med ham), jeg kan blot konstatere at de personligheder jeg finder interessante bliver kylet ud og vores ejere, Kvist, PC, JT på ingen måder er mennesker med den karisma jeg finder specielt interessant.

    Når man så ovenikøbet skal opleve den ene dårlig timing efter den anden, så er det en smule svært st bevare den positive indstilling. Jeg er ellers normalt ret åben overfor nye ideer, fornyelse af virksomheder, men det er som regel nemmere, når man stoler på dem, som skal udfører forandringerne.

    Igen - jeg ved ikke om fyringerne er berettiget - men kan simpelthen ikke se ideen i at gøre det midt i alt kaos’et. Det kunne man sagtens ha’ gjort under vinterpause. Eller måske endda lade den gode Hr Wind få sæsonen ud og “lade” ham pensionere
    Og for bare lige at drysse lidt krymmel på kagen, så er Jes Mortensen (vores kommunikationschef) på ferie.

    Det er lige før det er en smule komisk.

    Det syder og bobler på de fleste medieplatforme, selveste Wind har endda skudt (indirekte) med skarpt, og så står FCK og har minus ejerskab over historien. Som i øvrigt er ude dagen inden sidste kamp før landskampspausen, hvor 3 point er et must.

    Når jeg vinder i Lotto, så er det første jeg gør at give FCK et gavekort til et kompetent kommunikationsbureau.

    Synes efterhånden der er mange af disse klodsede og inkompetente historier. Grrrr.

    Zan

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og for bare lige at drysse lidt krymmel på kagen, så er Jes Mortensen (vores kommunikationschef) på ferie.
    Det var formentlig ham, klubben havde skubbet i front – ikke at jeg synes det virker rigtigt.

    Det er sgu pudsigt, men da jeg arbejdede kortvarigt inde i klubben for 21 år siden, var der én regel over alle andre (selv over "prøv at undgå Flemming når han er i dårligt humør"), og det var "hvis nogen spørger om sportslige emner, så henviser du til sportsdirektør Niels-Christian Holmstrøm". Hver. Eneste. Gang. Tanken om, at pressechef Charles Maskelyne skulle melde ud efter et eller andet sludder, Brink eller Hodgson måtte have sagt, eller f.eks. kommentere på fyringer i staben, var helt utænkelig. De slagsmål tog NCH, det måtte vi andre helt enkelt ikke.

    I dag får vi en mumlende PC om "mere i vente", men ellers ingen kommentarer, da først pressen har fået nys om fyringen, og tavshed fra den der har ansvaret for den administrative del af den sportslige sektor, hvor Wind og Antonsson har været ansat, Daniel Rommedahl.

    Det bør jo være de voksne her, der står på mål for det, ikke Jes Mortensen. At han tit bliver sendt i byen med sportslige beskeder kan godt undre.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det var formentlig ham, klubben havde skubbet i front – ikke at jeg synes det virker rigtigt.

    Det er sgu pudsigt, men da jeg arbejdede kortvarigt inde i klubben for 21 år siden, var der én regel over alle andre (selv over "prøv at undgå Flemming når han er i dårligt humør"), og det var "hvis nogen spørger om sportslige emner, så henviser du til sportsdirektør Niels-Christian Holmstrøm". Hver. Eneste. Gang. Tanken om, at pressechef Charles Maskelyne skulle melde ud efter et eller andet sludder, Brink eller Hodgson måtte have sagt, eller f.eks. kommentere på fyringer i staben, var helt utænkelig. De slagsmål tog NCH, det måtte vi andre helt enkelt ikke.

    I dag får vi en mumlende PC om "mere i vente", men ellers ingen kommentarer, da først pressen har fået nys om fyringen, og tavshed fra den der har ansvaret for den administrative del af den sportslige sektor, hvor Wind og Antonsson har været ansat, Daniel Rommedahl.

    Det bør jo være de voksne her, der står på mål for det, ikke Jes Mortensen. At han tit bliver sendt i byen med sportslige beskeder kan godt undre.
    Enig.

    Og havde de så rent faktisk sendt Rommedahl i byen, havde jeg heller ikke begyndt at nævne JMs ferie.

    Dette understøtter blot at kommunikationskompetencerne ikke har slået vores stab alt for hårdt. Desværre. For det skaber forvirring og turbulens. Og forvirring og turbulens er ofte skidt.

    Zan

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Kunne fyringen af Far Wind, handle om at sætte pres på søn Wind. Omend han lavede 4 assists i farum mangler de 20-30 kasser der forventes af ham, stadig.

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kunne fyringen af Far Wind, handle om at sætte pres på søn Wind. Omend han lavede 4 assists i farum mangler de 20-30 kasser der forventes af ham, stadig.
    Nej


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Nej
    Jeg prøver sådan set blot at forstå hvorfor man vælger at fyre ham. Fordi jeg kommer med ovenstående forslag betyder det ikke jeg er enig i den pågældende vurdering fra klubbens side. Nøgternt set er det lidt sjovt med far/søn i sammen elite virksomhed. Jeg er sikker på at wind & wind er professionelle omkring det, men derfor kan pc måske have set at det hæmmer jonas (who knows)?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kunne fyringen af Far Wind, handle om at sætte pres på søn Wind. Omend han lavede 4 assists i farum mangler de 20-30 kasser der forventes af ham, stadig.
    Man kan gætte på en million ting. Kan være han var lidt for meget holdleder for JW og for lidt for resten af holdet, det kan være han ikke kunne arbejde sammen med JT og/eller PC - lidt lige meget hvorfor, så er det tydeligt at man har fået ham pisset af og pga den evigt elendige kommunikation så er mange fans et stort spørgsmålstegn - så nu ved man 100% at historien kommer frem og hvis ikke før, så i det sekund JW er solgt.

    Man kan sige at PC overtog Ståles shortlist (David, Johannesson) og bragte 2 “AGF’ere” og klassisk AGF kaos med til klubben. Vi virker i hvert fald nu i et år som en klub uden styr på de indre linjer.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Klubben sejler fuldstændig kommunikationsmæssigt. Per Wind virker ikke umiddelbart som typen, der sætter sig selv over klubben, så mon ikke utilfredsheden endnu engang bunder i måden selve fyringen er foregået på. Hvis det er tilfældet, så er det ufatteligt at man ikke har lært af Ståle-fadæsen. Pinligt at centrale skikkelser altid skal forlade klubben utilfredse!

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    timingen med at fyre ham nu, skriger jo af at han skal ud senest til sommer. Men selv hvis man ville nedlægge hans stilling, så er der INGEN undskyldning for at man ikke venter til vinterpausen når der er tale om et klubikon. At han så har 7-9 måneders opsigelsesfrist, ja så kunne man jo æde de sidste tre måneders løn, hvor stort et indhug gør det lige i budgettet altså! Eller måske han endda selv ville sige, fint jeg leder efter et nyt job, jeg har jo 6 måneder!

    Jeg er så spændt på at se, hvordan Jonas Wind reagerer i morgen mod viborg... Det her kan kun påvirke hans relation til PC de næster par uger...

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Det er efterhånden blevet der rene cirkus. Klubben er drevet af en flok gøglerklovne, der øjensynligt ikke aner hvad de foretager sig eller har med at gøre. Siden man fyrede Ståle er listen efterhånden blevet meget lang og det her er bare endnu en dråbe i bægeret. Så må man håbe det ikke snart flyder over. Man kan end ikke give en eneste ordentlig grund til at man fyrer en vellidt ansat kort før pensionsalder, der har været her i 22 år. Det eneste vores kære sportsdirektør udtaler er, at der kommer flere ændringer. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at økonomi er årsagen til fyringen, hvorfor fyringen og særligt tidspunktet blot bliver endnu mere besynderligt.

    Med Kaffekop Kvist, plørefulde Seier, ”hvad med Brøndby” Jess og klovnen ”hvad er en kantspiller” PC i front kan vi vel kun se frem til mere af den slags.


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •