Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 52.63%
  • Uafgjort

    18 23.68%
  • Viborg vinder

    18 23.68%
Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes Boilesen var en decideret katastrofe. Det var var Wind. Skuffende at de ikke formår at holde niveau i en kamp som denne, hvor vi har brug for, at de går forrest.

    Skuffende resultat og katastrofe med Zeca. Øv en aften.
    Enig. Boilesen de sidste 15 min lavede virkelig mange underlige fejl. Det skal bare ikke ske fra så en rutineret spiller som ham. Skuffende.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Hvis man skal nævne én god ting efter i dag, er det, at med skader til Falk, Baldursson og nu Zeca er det held i uheld, at PC stirrede sig blind på centrale midtbanespillere i transfervinduet. Men kanterne skriger på kvalitet! Det er en af de største undladelsessynder begået af en sportschef i klubbens historie.

    Men netop derfor peger pilen ikke kun på PC, men også på Jess Thorup. For når man nu har så lidt at arbejde med på kanterne, så er det dybt mærkeligt, at man ikke prøver at få gang i den eneste kant, vi har, som endnu er flyttet hjemmefra. Det kan godt være, Singh ikke er i topform, men så dårlig form nægter jeg stadig at tro på, at han er, at han ikke kan spille et eneste minut i dag.

    Jeg fik dårlige flashbacks til Ståles migræneagtige hang til at smide ikke-kanter ud på kanterne, da vi pinedød måtte rykke vores back op på kanten for at gøre plads til endnu en back på banen. Ja, jeg ved godt, at Diks sikkert kan spille en udmærket kant, men hvorfor dog ikke smide Singh ind? Det er så kujonagtigt, og det er næsten lidt fryd for Jess, at hans meget Ståle-lignende foræring af initiativet til Viborg til sidst endte med at bide ham i røven.

    Fryd, hvis det altså ikke lige var, fordi jeg kraftedeme ikke orker endnu en sæson med Herning-guld og efterfølgende Conference-lort i Parken om et år!

    Få gang i Singh ASAP, smid Lerager ad helvede til og lad Johannesson starte inde fra nu af (Leragers plads blev så givetvis reddet af Zecas skade...) og lad være med at spille kujonagtigt mod bundhold, tak!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 16 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Det er virkeligt til at undre sig over, hvordan en spiller som Singh er bag Højlund i køen til at blive skiftet ind, når vi mangler kvalitet på kanterne. Jeg er meget i tvivl om vi kommer til at se Singh starte inde den her sæson nu da han ikke engang får spille tid idag.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Jeg er sgu ked af at sige det…

    Men lige nu er der FCM.
    Og så alle os andre hold der kan hygge-spille om 2. og 3. pladsen…

    Der skal snart vandes nogle nosser, hvis vi vil det anderledes…

    Godnat!

    Zan

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Modstanderholdene har læst os efter FCM kampen.

    Stil sig ned med alle mand og luk af for midtbanen. Vi har INGEN kreativitet uden Falk og (Daramy). Hvor er vores dyrt indkøbte kreative kanter som vi har behov for....

    Præcis, PRÆCIS, det tænkte jeg efter herningkampen. Vi kan, som under Ståle, ikke åbne jyske lortehold, der stiller sig ned og står kompakt. Hvordan kan vi ikke køre viborg over? Og samtidig må vi sande, at herning ikke kommer til at smide mange point. Om nogen. De har fået en træner, der sætter en ære i at køre en etmålsføring hjem på beskidt vis, hvis det ikke kører for dem.

    Jeg må indrømme, at jeg er eksploderet og imploderet og er sindssyg harm. Vores ene assistenttræner kender viborg ud og ind. Det kunne vi ikke se på banen. Lerager, som jeg ellers godt kan lide, lossede til alle vandflaskerne, da han blev skiftet ud. Det sejler for ham. VK og Diks så fuldstændigt udmattede ud det meste af 2. halvleg. Bøving, som jeg også godt kan lide, fylder intet. Wind gider vist ikke længere. Kamil W får vi ikke mere ud af. Kamil G kan ikke sparke til en bold. Ankersen er færdig. Prollet og fornærmet. Men værst, Zeca er nok også helt færdig. Det knæ bliver måske aldrig godt igen.

    Det er vist bedst, at jeg går op og lægger mig. Nøj, jeg er rasende.

    https://pbs.twimg.com/media/FAzbNRkW...jpg&name=large

    Sidst redigeret af Døren : 03.10.21 kl. 22:18 Årsag: Rønbøg foto, hvis jeg ellers kan finde ud af det

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Det billede siger meget om Leragers spil... og klubbens tilstand. Hold da helt op

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes Boilesen var en decideret katastrofe. Det samme var Wind. Skuffende at de ikke formår at holde niveau i en kamp som denne, hvor vi har brug for, at de går forrest.

    Skuffende resultat og katastrofe med Zeca. Øv en aften.
    Synes nu stadig at størstedelen af kampen var fin, men slutningen var virkelig dårlig. Wind ved jeg ikke hvor meget mere man kan forlange af. De lukkede ned centralt og der var virkelig ikke meget plads. Han havde konstant en mand i ryggen, der begik frispark ved det mindste og selv da han forsøgte at rykke ned i banen kunne han ikke finde plads. Han kom dog alligevel til at par afslutninger, men var selvfølgelig uskarp. Han viser naturligvis ikke det samme skarpe overblik som i de seneste par kampe, men jeg synes nu heller ikke at mulighederne ligefrem var der.

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Jeg kan slet slet ikke forstå, at Jess ikke fortager de sidste to udskiftninger i slut/overtids minutterne for at trække tiden/bringe nyt ind. Det er sgu i mine øjne dårligt trænerarbejde


  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det billede siger meget om Leragers spil... og klubbens tilstand. Hold da helt op
    Nu er vi alle mega skuffede efter 1-1, men klubbens tilstand alligevel? Den ser vel stadig bedre ud end i flere år også selvom vi nemt kan finde et par seriøse udfordringer i en tynd offensiv bredde og en langtidsskadet anfører.

    Vi er præget af øjebliksbilleder, hvor resultaterne i går (FCMs storsejr og vores pointtab) ser skidt ud, men pointsnit i ligaen og resultater i Europa er stadig rigtig gode. Og lad os lige huske, at vi er svine uheldige med at tabe til FCM (og dermed være 3 point efter) og at de også har haft marginaler med sig i andre kampe. Feks havde de en kamp mod Randers sidste uge som i den grad lignede vores mod Viborg i går. Randers kunne bare ikke score på chancer som var markant større end Viborgs og så vandt FCM 1-0 og øjebliksbilleder siger vi er i krise. Lad os nu lige slå lidt koldt vand i blodet. Der vil komme nedture og dårligt spil som i går, men det betyder ikke at holdets tilstand er en katastrofe. Heller ikke selvom vi da har nogle udfordringer pt.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er vi alle mega skuffede efter 1-1, men klubbens tilstand alligevel? Den ser vel stadig bedre ud end i flere år også selvom vi nemt kan finde et par seriøse udfordringer i en tynd offensiv bredde og en langtidsskadet anfører.

    Vi er præget af øjebliksbilleder, hvor resultaterne i går (FCMs storsejr og vores pointtab) ser skidt ud, men pointsnit i ligaen og resultater i Europa er stadig rigtig gode. Og lad os lige huske, at vi er svine uheldige med at tabe til FCM (og dermed være 3 point efter) og at de også har haft marginaler med sig i andre kampe. Feks havde de en kamp mod Randers sidste uge som i den grad lignede vores mod Viborg i går. Randers kunne bare ikke score på chancer som var markant større end Viborgs og så vandt FCM 1-0 og øjebliksbilleder siger vi er i krise. Lad os nu lige slå lidt koldt vand i blodet. Der vil komme nedture og dårligt spil som i går, men det betyder ikke at holdets tilstand er en katastrofe. Heller ikke selvom vi da har nogle udfordringer pt.
    Jeg er ikke enig. Der slumre et eller andet i klubben og jeg synes det er tydeligt vi slet ikke er hvor vi burde værre - mentalt eller fodbold mæssigt. Pt kan man dække sig ind under resultater. Det kører slet ikke og jeg kan virkelig ikke se hvad JT bringer, hvis vi ikke kommer foran hurtigt og kan leve af kontra, panikke vi. Kommer vi bagud - så er vi fucked.

    Det er rent faktisk et galehus pt. Vi skal have styr på de indre linjer og så vores setup omkring holdet. FCK er ufattelig succesful de seneste 20 år og pt er vi styret af folk, som aldrig har haft i nærheden af samme succes, men uden at forstå klubbens vinder DNA, så trækker de deres ideer ned over hovedet på klubben uden hensynstagen til mennesker eller historie og Kvist - han har altid været en sær snegl og burde lede LA ungdom og ikke FCK

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er vi alle mega skuffede efter 1-1, men klubbens tilstand alligevel? Den ser vel stadig bedre ud end i flere år også selvom vi nemt kan finde et par seriøse udfordringer i en tynd offensiv bredde og en langtidsskadet anfører.

    Vi er præget af øjebliksbilleder, hvor resultaterne i går (FCMs storsejr og vores pointtab) ser skidt ud, men pointsnit i ligaen og resultater i Europa er stadig rigtig gode. Og lad os lige huske, at vi er svine uheldige med at tabe til FCM (og dermed være 3 point efter) og at de også har haft marginaler med sig i andre kampe. Feks havde de en kamp mod Randers sidste uge som i den grad lignede vores mod Viborg i går. Randers kunne bare ikke score på chancer som var markant større end Viborgs og så vandt FCM 1-0 og øjebliksbilleder siger vi er i krise. Lad os nu lige slå lidt koldt vand i blodet. Der vil komme nedture og dårligt spil som i går, men det betyder ikke at holdets tilstand er en katastrofe. Heller ikke selvom vi da har nogle udfordringer pt.
    Svineuheldige med at tabe til FCM? Hvilken fodboldkamp har du set? Vi var pisse elendige - 10 mod 11 !
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er ikke enig. Der slumre et eller andet i klubben og jeg synes det er tydeligt vi slet ikke er hvor vi burde værre - mentalt eller fodbold mæssigt. Pt kan man dække sig ind under resultater. Det kører slet ikke og jeg kan virkelig ikke se hvad JT bringer, hvis vi ikke kommer foran hurtigt og kan leve af kontra, panikke vi. Kommer vi bagud - så er vi fucked.
    Jeg må indrømme, at jeg er rimelig uforstående overfor den holdning omkring spillet. Vi har da bestemt haft svære kampe (SIF, AAB, FCM, Viborg - Nykøbing var vi selv ude om med de udskiftninger), men altså også rigtig mange gode kampe. Det viser resultaterne også. Vi har desuden fået stablet en rigtig god defensiv på benene, hvor der pt. næsten kun scores på dødbolde imod os, ligesom vi i mange kampe har set rigtigt godt offensivt spil og scoret massevis af mål. Jeg er enig i, at vi mod FCM og i går mod Viborg har manglet noget, men det tror jeg måske primært er noget fysisk overskud (grundet de mange kampe til de samme spillere) og måske især Falk. Og så kan vi nok alle blive enige om, at vi mangler alternativer især offensivt. Det var rigtigt skidt, at man ikke lykkedes med en kvalitetskantspiller, hvilket JT sikkert også er skide sur over. Til gengæld fik vi Johannesson, som begynder at vise gode ting.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er rent faktisk et galehus pt. Vi skal have styr på de indre linjer og så vores setup omkring holdet. FCK er ufattelig succesful de seneste 20 år og pt er vi styret af folk, som aldrig har haft i nærheden af samme succes, men uden at forstå klubbens vinder DNA, så trækker de deres ideer ned over hovedet på klubben uden hensynstagen til mennesker eller historie og Kvist - han har altid været en sær snegl og burde lede LA ungdom og ikke FCK
    Nu ved vi jo rent faktisk ikke, hvad der sker på de indre linjer. En fyring af Wind og Antonsson betyder nødvendigvis ikke, at vi er et galehus eller rene amatører. Det kan blot være en naturlig proces for at gøre vores setup mere professionelt og strømlinet. Det (og en stærk sportsdirektør) har det samlede sidelinien skreget på i årevis. Nu har vi så fået den stærke og kyniske sportsdirektør, som tør tage de ubehagelige beslutninger (det skulle selvfølgelig være gjort lidt mere elegant) - var det ikke det, som vi ville have? Helt ærligt, så gør PC vel tæt på alt det vi har ønsket om i årevis herinde. Han kommer af med dødvægten (både spillere og internt - det vil uundgåeligt gøre ondt nogen steder) og han betaler ikke overpris eller tager chancer med skadede spillere (det lider vi så nok under nu).
    Mht Kvist så er han da indbegrebet af FCK DNA og han er vel ikke en mere sær snegl end Ståle og Lange etc., ligesom PC vel i facon (den hårde fremtoning) også virker ret meget som NCH, som udover at være hård var indbegrebet af en arrogant mand.

    Mange ting kan stadig gøres bedre, men vi har da fået meget af det, som Sidelinien har skreget på. Personligt er jeg langt mere bekymret for den organisatoriske omstrukturering som lurer end 1-1 mod Viborg eller en fyring af Wind uanset hvor flink han virker.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er vi alle mega skuffede efter 1-1, men klubbens tilstand alligevel? Den ser vel stadig bedre ud end i flere år også selvom vi nemt kan finde et par seriøse udfordringer i en tynd offensiv bredde og en langtidsskadet anfører.

    Vi er præget af øjebliksbilleder, hvor resultaterne i går (FCMs storsejr og vores pointtab) ser skidt ud, men pointsnit i ligaen og resultater i Europa er stadig rigtig gode. Og lad os lige huske, at vi er svine uheldige med at tabe til FCM (og dermed være 3 point efter) og at de også har haft marginaler med sig i andre kampe. Feks havde de en kamp mod Randers sidste uge som i den grad lignede vores mod Viborg i går. Randers kunne bare ikke score på chancer som var markant større end Viborgs og så vandt FCM 1-0 og øjebliksbilleder siger vi er i krise. Lad os nu lige slå lidt koldt vand i blodet. Der vil komme nedture og dårligt spil som i går, men det betyder ikke at holdets tilstand er en katastrofe. Heller ikke selvom vi da har nogle udfordringer pt.
    Det er 1-0 sejre i de grimme kampe der giver mesterskaber i sidste ende…
    Det kunne FCM i sidste uge - Endda imod et Randers hold som er markant bedre end Viborg….

    De sidste to uger har budt på:

    Nederlag hjemme i udsolgt Parken imod FCM (1 mand i undertal)
    Nederlag til Nykøbing (Jammerlig indsats)
    Uafgjort imod Viborg

    Det er tre katastrofer indenfor 14 dage… Det er simpelthen hamrende uacceptabelt for en klub som vores….
    Om vi så havde vundet igår havde jeg stadig været utilfreds - Jeg synes godt nok at det var en pinlig indsats stort set hele vejen rundt.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Svineuheldige med at tabe til FCM? Hvilken fodboldkamp har du set? Vi var pisse elendige - 10 mod 11 !
    Jeg har set den kamp, hvor FCM scorer et svineheldigt mål på et afrettet langskud. Uanset om vi var dårlige (for det var vi bestemt), så er det stadig en kamp, som i langt de fleste tilfælde ikke tabes ud fra spil og chancer (dem var der nemlig ingen af i kampen til nogen hold)

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Viborg FF (03/10-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Om vi så havde vundet igår havde jeg stadig været utilfreds - Jeg synes godt nok at det var en pinlig indsats stort set hele vejen rundt.
    Jeg er enig i, at indsatsen i går var dårlig. Jeg synes spillerne var alt for ukoncentrerede, tilbagelænede og for selvfede især i første halvleg. Men det betyder jo ikke nødvendigvis, at klubbens tilstand er helt skidt, hvilket jeg opponerede imod. Men fair nok, hvis du og andre er uenige.

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •