Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 38

Emner: Hyldest til Papa Wind

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Hyldest til Papa Wind

    En legende, et klub ikon, en blandt FCK fans højt elsket personage har fået et, i mine øjne, kæmpemæssigt ufortjent los i røven.
    Øv, øv, øv hvor det stinker!!!
    Ikke så meget at der ikke er plads til Papa Wind mere i den stilling han nu engang har, for det er jo helt ok, hvis der skal ændres noget i strukturen, men så kunne man da have fundet noget andet til ham, så han stadig havde en plads i organisationen.

    Her en lille opfordring fra FCKforlif3: Lad os synge: "Alle elsker Per i København" fra 22. minut til sidste minut i morgen mod Fodsportsforeningen.

    Husker særligt denne her: https://youtu.be/clYyvuSZhnQ 😂

    Papa Wind rules, og fortjener en hyldest fra os fans. Det kan godt være klubben ikke sætter pris på hans mange års tjeneste, men det gør vi!

    Desuden har han da lavet +100mill (forhåbentligt) med sin pind, så man må da håbe han ikke bare flytter til en anden klub og begynder at yngle nye talenter…

    FORZA FCK


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Der findes ingen ord i denne verden, der beskriver hvor meget jeg elsker denne sætning <3

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    Desuden har han da lavet +100mill (forhåbentligt) med sin pind
    Zan


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    Desuden har han da lavet +100mill (forhåbentligt) med sin pind
    Han ved det også selv..

    https://youtu.be/j3CCVdXQq3E?t=19
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Han ved det også selv..

    https://youtu.be/j3CCVdXQq3E?t=19
    Hahahahaha, legendarisk!! :-D

    Vi kan jo ikke fyre den mand!!!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Det er jo fuldstændig hjernedødt det her. Per Wind har været her i rigtig mange år og er jo indbegrebet af FCK. Jeg har en bekendt, der arbejder omkring førsteholdet i en anden superliga-klub, og han har altid fortalt om, hvordan han misunder, at FCK har Per Wind ansat. Han får alle til at smile og føle sig godt tilpas, og selv udeholdene elsker ham, fordi hans personlighed bare er så fantastisk. Alle spillere kan komme til ham med alt, for han fungerer som en far for alle. Det forstår jeg godt nok ikke, at man vil af med. Det kan da ikke være for at spare 500k om året, det må jo næsten handle om noget andet, men ville jo være godt hvis klubben gad kommunikere lidt.

    Derudover er Per Wind jo en fanfavorit, seriøst, han har sin egen sang. Hvilken anden holdleder i nogen anden klub har det? Det er godt nok farligt at gå ind og pille ved. For mig som fan er historien og personer som Per Wind altså meget vigtige for mit tilhørsforhold og det jeg investerer. Jeg kan også mærke, at jeg er mere investeret i holdet og kampene, når vi får nogle af vores egne talenter i kamp.

    Jeg synes, det ligner en kæmpe bommert. Jeg har også været på arbejdspladser med en slags 'hyggeonkel', og hold nu op hvor kan den type personer bare højne alles arbejdsindsats.

    Til Per Wind: Mange, mange tak for dit arbejde. Du vil for mig altid være FCK, og jeg fordømmer den her fyring. Jeg ønsker dig alt det bedste, og selvom jeg meget sjældent ønsker klubben noget dårligt, så håber jeg faktisk, at det her rammer os lige bagi, for det er ikke i orden.


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Latterlig beslutning. PC's hårde og kontante facon har sine forcer, men det her er et gigantisk selvmål. Det giver 0 mening.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Jeg forstår det hellere ikke, Men det er primært pga. timingen jeg finder total underlig. At man laver ændringer i en organisation er ikke så mærkelig, Men jeg fatter HAT af det skal ske lige akkurat nu. Medmindre PC og Co. kommer med en god forklaring på dette.

    Nu kan Sportspressen koge suppe på det her et par uger med negative Historier, midt under vigtige kampe for klubben. Læg dertil den akavet situation Jonas Wind må finde sig selv i uagtet om han er professionel, så kan det da ikke undgås at det påvirker ham resten af sæsonen.

    Fint nok, hvis man vil lave om i det sportslige setup, men så vent dog et par måneder til vi rammer ind i vinterpausen, Hvorfor dette hastværk ????....

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Giver simpelthen ikke nogen mening... Man vil gerne beholde Oviedo & Bentgsson, der begge sikkert tjener 10 gange Per Winds løn uden at have intentioner om at bruge dem. Men grundet dårlig økonomi fra Corona vælger man simpelthen at fyre en kæmpe kulturbærer der har været i klubben i 22 år som også er far til en af profilerne på holdet... Det er da så ulogisk som noget kan blive.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Giver simpelthen ikke nogen mening... Man vil gerne beholde Oviedo & Bentgsson, der begge sikkert tjener 10 gange Per Winds løn uden at have intentioner om at bruge dem. Men grundet dårlig økonomi fra Corona vælger man simpelthen at fyre en kæmpe kulturbærer der har været i klubben i 22 år som også er far til en af profilerne på holdet... Det er da så ulogisk som noget kan blive.
    En ting der er sikkert er, at det du skriver giver ingen mening. De to ting hænger helt sikkert ikke sammen.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    En ting der er sikkert er, at det du skriver giver ingen mening. De to ting hænger helt sikkert ikke sammen.
    Muligvis ikke, men min pointe var nu mere at jeg ikke køber den undskyldning omkring det skyldes dårlig økonomi.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Flemming Østergaard har skrevet følgende på Facebook:

    "Jeg er aldeles ikke tilfreds med klubbens håndtering af fyringen af blandt andre klublegenden Per Wind.
    Jeg har her i USA netop erfaret via medierne , at man har fyret Per Wind og Mikael Antonsen, og min reaktion er:
    Lad mig slå fast, at det til enhver tid er ejerne/bestyrelsen/direktion, der bestemmer, hvordan en organisation skal se ud
    Stil og anstændighed er ikke noget man køber i et supermarked “. Jeg konstaterer, at mennesker med det rette FCK-dna igen ryger ud af vagten på en uværdig måde.
    Lad mig slå fast, at det til enhver tid er ejerne/bestyrelsen/direktion, der bestemmer, hvordan en organisation skal se ud, men det er vel ikke lig med, at det ikke skal ske anstændigt.
    Behøver jeg at nævne Ståle Solbakken !
    22 år i klubben
    Per Wind har været ansat i FCK/PSE i 22 år. Hvordan kan en ledelse og budbringerne Peter “PC” Christiansen og Daniel Rommedahl sidste dag i en måned meddele en fyring midt i sæsonen for at spare et par måneders løn?
    Havde det ikke været værdigt at sætte sig ned med Per og Anton og blive enige om at samarbejdet af den ene eller anden grund skal ophøre, men at gøre det værdigt, således at de i fælleskab kunne meddele omverdenen, at grundet omstændighederne, ville samarbejdet ophøre, når sæsonen 2021/22 var afsluttet, og ikke 1. april 2022 (aprilsnar) umiddelbart før sæsonafslutning, for igen at spare et par måneders løn…
    Som skrevet, det er 100 procent ejerne, der bestemmer, hvordan en virksomhed skal drives, herunder organisationens sammensætning, men hvor er jeg træt af at høre og læse om nye “ansigter” i PSE/FCK, som sågar kommer fra andre klubber, lovprise FCK`s DNA – de har ingen ide om hvad det er…"

    Må bare sige, at jeg er enig. Men af en eller anden årsag sker det igen og igen med den nye ledelse i vores klub. Bestyrelsen rev æresmedlemsskabet af Don Ø, fordi han tillod sig at fejre FOR meget, at FCK vandt mesterskabet. Ståle fik sin fyring på telefonen i et af de få øjeblikke, han hverken befandt sig i Parken eller på træningsbanen, og nu smider man på ussel vis endnu et par klublegender ud.

    Det er mildest talt bizart, uværdigt og bare helt igennem dårlig stil!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Flemming Østergaard har skrevet følgende på Facebook:

    "Jeg er aldeles ikke tilfreds med klubbens håndtering af fyringen af blandt andre klublegenden Per Wind.
    Jeg har her i USA netop erfaret via medierne , at man har fyret Per Wind og Mikael Antonsen, og min reaktion er:
    Lad mig slå fast, at det til enhver tid er ejerne/bestyrelsen/direktion, der bestemmer, hvordan en organisation skal se ud
    Stil og anstændighed er ikke noget man køber i et supermarked “. Jeg konstaterer, at mennesker med det rette FCK-dna igen ryger ud af vagten på en uværdig måde.
    Lad mig slå fast, at det til enhver tid er ejerne/bestyrelsen/direktion, der bestemmer, hvordan en organisation skal se ud, men det er vel ikke lig med, at det ikke skal ske anstændigt.
    Behøver jeg at nævne Ståle Solbakken !
    22 år i klubben
    Per Wind har været ansat i FCK/PSE i 22 år. Hvordan kan en ledelse og budbringerne Peter “PC” Christiansen og Daniel Rommedahl sidste dag i en måned meddele en fyring midt i sæsonen for at spare et par måneders løn?
    Havde det ikke været værdigt at sætte sig ned med Per og Anton og blive enige om at samarbejdet af den ene eller anden grund skal ophøre, men at gøre det værdigt, således at de i fælleskab kunne meddele omverdenen, at grundet omstændighederne, ville samarbejdet ophøre, når sæsonen 2021/22 var afsluttet, og ikke 1. april 2022 (aprilsnar) umiddelbart før sæsonafslutning, for igen at spare et par måneders løn…
    Som skrevet, det er 100 procent ejerne, der bestemmer, hvordan en virksomhed skal drives, herunder organisationens sammensætning, men hvor er jeg træt af at høre og læse om nye “ansigter” i PSE/FCK, som sågar kommer fra andre klubber, lovprise FCK`s DNA – de har ingen ide om hvad det er…"

    Må bare sige, at jeg er enig. Men af en eller anden årsag sker det igen og igen med den nye ledelse i vores klub. Bestyrelsen rev æresmedlemsskabet af Don Ø, fordi han tillod sig at fejre FOR meget, at FCK vandt mesterskabet. Ståle fik sin fyring på telefonen i et af de få øjeblikke, han hverken befandt sig i Parken eller på træningsbanen, og nu smider man på ussel vis endnu et par klublegender ud.

    Det er mildest talt bizart, uværdigt og bare helt igennem dårlig stil!
    Kan kun erklærer mig enig. "Lad mig slå fast, at det til enhver tid er ejerne/bestyrelsen/direktion, der bestemmer, hvordan en organisation skal se ud"

    Det kunne bare være gjort med en langt bedre timing og på en mere værdig måde som stort set de fleste er enig i pånær PC og ledelsen åbenbart :(

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Bestyrelsen rev æresmedlemsskabet af Don Ø, fordi han tillod sig at fejre FOR meget, at FCK vandt mesterskabet.
    Det er vist lidt af en forsimpling af den sag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Berlingske
    [...]at de efterfølgende valgte at fratage Østergaard æresmedlemskabet skyldtes også, at de toneangivende medlemmer af bestyrelsen var rystede over omfanget af den aftale, som Østergaard uden deres viden havde fået forhandlet sig frem til.
    https://www.berlingske.dk/virksomhed...oe-aerestitlen
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er vist lidt af en forsimpling af den sag.



    https://www.berlingske.dk/virksomhed...oe-aerestitlen
    Sikkert. Umiddelbart virker det for mig ikke ligefrem specielt vildt som æresmedlem at få gratis billetter til kampe og koncerter og en parkeringsplads - uanset om det er til en Mercedes.

    Men at man siden har forsøgt at skrive Flemming Østergaard ud af FCK's historie er stadig uværdigt.

    Anyhow - den her tråd handler ikke om Flemming Østergaard, men om en meget klar tendens. At den nye ledelse agerer historieløst og har en særdeles bizar måde at kappe båndene på, som i den grad også har givet bagslag udadtil.

    På cirka ti år har klubbens ledelse formået at blive rygende uvenner med den tidligere medejer/bestyrelsesformand, som trods alt var med til at støbe og skabe fundamentet for det, FCK og PSE voksede sig op til, med den med længder mest vindende og længstsiddende træner i FCK's historie, som endda døde i klubben, og nu altså med den længstfungerende holdleder, som ifølge mange var et absolut samlingspunkt i klubben sammen med Antonsen, vis rolle jeg dog kender mindre til.

    Det er så komplet unødvendigt og tonedøvt og bare...dumt! Fair nok, Don Ø skilte vandene - og det opgør var klart personligt. Men selv den største Ståle Raus'er kan vel ikke synes, at det ligefrem var en særlig elegant eksekveret fyring sidste år. Og nu sker det så nærmest præcis et år senere med et andet klubikon, som foruden at have viet 22 år til klubben, også har sin søn rendende.

    Jeg kender ikke PC's rolle i det her - andet end at han og Rommedahl åbenbart var budbringerne. Men om de også støbte kuglerne, aner jeg ikke. Hvis det er tilfældet, er det virkelig skidt. Og er det her endnu en elendigt håndteret personalesag fra bestyrelsen, så håber jeg mere og mere, at fodbolddelen snarest bliver solgt fra til langt mere kompetente ejere, som forhåbentlig har mere respekt for sine trofaste medarbejdere end den nuværende har.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Hyldest til Papa Wind

    PC, du er lige blevet den mand, som altid vil blive husket som ham, der fyrede Per Wind.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Per Wind vs. Benny Gall...???
    By copenhagener in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 15.08.05, 10:13
  2. Har målmandsproblemet ikke en del med Per Wind at gøre?
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 09.03.05, 15:44
  3. Per Wind
    By dølpher in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 20.10.04, 09:15
  4. Er det ikke Per Wind der er problemet....
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.08.03, 17:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •