Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Hyldest til Papa Wind

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Kom nu bare som samlet træner og spillertrup og vis jeres utilfredshed med den her idiotiske beslutning. Nu har Jess Thorup været ude at sige, at han er "berørt", men at han "hellere må holde sin holdning for sig selv". Altså come on. Er træt af alle de vattede spillere og trænere som aldrig støtter ordentligt op om hinanden, når uretfærdigheder og meningsløse hændelser som dette sker.

    PC er en nar som sætter en ære i at få alting billigt og spare en femmer her og der. Han har 0 empati. Det er lige til at brække sig over.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Kom nu bare som samlet træner og spillertrup og vis jeres utilfredshed med den her idiotiske beslutning. Nu har Jess Thorup været ude at sige, at han er "berørt", men at han "hellere må holde sin holdning for sig selv". Altså come on. Er træt af alle de vattede spillere og trænere som aldrig støtter ordentligt op om hinanden, når uretfærdigheder og meningsløse hændelser som dette sker.

    PC er en nar som sætter en ære i at få alting billigt og spare en femmer her og der. Han har 0 empati. Det er lige til at brække sig over.
    Jeg forstår godt hvad du mener, men det er jo kun til din/min/andre fans glæde. Det er langt fra en "karrierefremmende/-bevarende" ytring at komme og især Thorup er langt nede på PC's liste, så jeg har fuld forståelse for at man vælger en afværgende kommentar frem for en fuld konfrontation i medierne. Især hvis deres rigtige holdning er tilkendegivet indad til. Så ved PC hvad holdningen er, men samtidig bliver han udleveret.

    Hvis det her endte i en ordkrig i medierne vil folk også brokke sig over at den ikke blev taget internt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ligesom vi vel dårligt kender håndteringen af fyringen. .
    Håndteringen er vel det, vi er mest sikre på, vi kan have en holdning til.

    De siger intet. Det kommer frem af bagveje. PW bekræfter selv, og så går der altså lige til søndag aften kl. 1950, før klubben siger et pip.

    Så uanset alt andet og hvad der ellers er ting, der kan - og SKAL diskuteres - så synes jeg altså, at lige præcist det her aspekt står lysende klart som værende et kæmpe fuck up håndteringsmæssigt.

    I øvrigt så tror jeg ikke det her bliver hurtigt glemt. Ikke af mig og stort set alle, jeg kender i hvert fald.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Det her er ren spekulation men, i mange virksomheder som enten skal børsnoteres eller sælges, er det først man gør at trimme virksomhedens omkostninger for at få den til at se så attraktiv ud som muligt. Det er et klassisk træk som er tiltænkt at få potentielle investorer og købere til at kunne se en stærk og sund forretning så de “lokkes" til at smide penge efter virksomheden. Man “sminker” (intet ulovligt dog) simpelthen tallene ved at midlertidigt skrue ned for omkostningerne.

    Dvs. Fyringen af Wind og Antonsson er måske kun toppen af isbjerget hvor der ligger langt flere fyringer i vente, eller allerede eksekveret, til resten af organisationen. Vi hører bare ikke om dem fordi de ikke er kendt i medie billedet.

    Dette træk, sammen med udmeldingen om at splitte PSE op i separate selskaber, får mig til at tænke det er hvad der foregår her. Ren gætværk dog, jeg har ingen kilder eller andet til at dokumentere min påstand.
    Med mindre de vil sælge inden udgangen af januars transfervindue giver det ikke så meget mening. Tvivler på, at PW koster over en mil om året - nok nærmere det halve - uden jeg har en skid at have det i. Men et tidligt salg af en søn, der kunne forestilles at være demotiveret og gerne ville tidligere af sted til en markant lavere transfersum, end hvis ikke det var sket, vil nok ramme det salgsprospekt hårdere.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Hyldest til Papa Wind

    PC har lært den ædle kunst at rygcrawle
    https://www.fck.dk/nyhed/aendringer-...kael-antonsson

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    PC har lært den ædle kunst at rygcrawle
    https://www.fck.dk/nyhed/aendringer-...kael-antonsson
    Lad os håbe, at FCK også lærer den ædle kunst at prioritere kommunikation højere fremadrettet. Hold nu op, hvor har det seneste år været en kommunikativ katastrofe.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  12. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Er Per Wind (og Mikael Antonsson) officielt stoppet i klubben? Jeg synes ikke at kunne finde noget på FCKs hjemmeside. Per Wind står stadig som værende Team Manager derinde: link.

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Hyldest til Papa Wind

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Er Per Wind (og Mikael Antonsson) officielt stoppet i klubben? Jeg synes ikke at kunne finde noget på FCKs hjemmeside. Per Wind står stadig som værende Team Manager derinde: link.
    ja vi sagde da farvel til ham sidste hjemmekamp. næsten lige inden idioterne invaderede banen og ødelagde pokaloverrækelsen for os allesammen

  14. De følgende 6 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Per Wind vs. Benny Gall...???
    By copenhagener in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 15.08.05, 10:13
  2. Har målmandsproblemet ikke en del med Per Wind at gøre?
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 09.03.05, 15:44
  3. Per Wind
    By dølpher in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 20.10.04, 09:15
  4. Er det ikke Per Wind der er problemet....
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.08.03, 17:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •