Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    12 18.46%
  • Uafgjort

    17 26.15%
  • PAOK vinder

    36 55.38%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Hvad fanden er sket med Ankersen, han er jo direkte skadelig for holdet. Få nu diks over på højrebacken, boile Venstre og så nordmanden eller Marios ind centralt.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Ankersen er en katastrofe at have på holdet i dag.

    Vores 2 små islændinge pynter heller ikke.

    Så kigger man på bænken ………………

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Derudover forstår jeg ikke, hvorfor man ikke stiller op i en 4-4-1 indtil kampen er dampet af, i stedet for at spille med to på toppen.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Well det var den kamp. Tak Grabara :)

    Lad os håbe på et hæderligt smalt nederlag...

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Jeg er målløs over den deroute, som Ankersen har taget. Han virker langsom i tanke og handling og fjernes let i duellerne. Han spiller svære bolde og orienterer sig ikke videre. Dem mand var så god. Alderen er fin. Spillet er håbløst.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Hold nu kæft hvor er Baldursson elendig. !! Han skal bare ud i pausen og han kan tage Ankersen med. Sæt så grækeren og nordmanden ind i forsvaret og los bolden væk de sidste 45 min.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Well det var den kamp. Tak Grabara :)

    Lad os håbe på et hæderligt smalt nederlag...
    Hvis Ankersen nu clearer bolden inden, så ryger Grabara ikke ud. Ankersen er også skyld i første mål + en helt masse andet lort. Kampafgørende at Ankersen spiller så ringe i dag.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Hvis Ankersen nu clearer bolden inden, så ryger Grabara ikke ud. Ankersen er også skyld i første mål + en helt masse andet lort. Kampafgørende at Ankersen spiller så ringe i dag.
    Jo bevares. Og Grabara kunne også bare holde sig i målet. Hvis han endelig skal ud i feltet, så lad vær med at ager sprællemand. Der er jo en stor chance for at bolden så bliver sparket på arm/hænder.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Well det var den kamp. Tak Grabara :)

    Lad os håbe på et hæderligt smalt nederlag...
    Skal være ærlig og sige at jeg ikke kender reglerne, men bolden er på vej op på Parkens tag, så at det skal koste en udvisning må jeg i den grad stille mig uforstående overfor. Straffen står i hvert fald ikke mål med forseelsen.

    De to største skandaler må dog være Baldursson og Ankersen. Hvoraf sidstnævntes præstation med længder er den mest uacceptable. Jeg har det i forvejen stramt med ham, og i dag slår han da fast med syvtommersøm, at PC skal finde en enkeltbillet til Storebæltsbroen frem til Ankersen i vinterens vindue..

    Mht det taktiske oplæg og vores opstilling i dag, så er det mig i øvrigt en gåde, at man i en situation hvor vi i forvejen har mange nye på holdkortet, vælger at spille Ankersen på højre og Diks til venstre. Så har vi pludselig to backs der ikke fungerer. Det giver INGEN mening og er en eklatant fejl af trænerteamet.


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skal være ærlig og sige at jeg ikke kender reglerne, men bolden er på vej op på Parkens tag, så at det skal koste en udvisning må jeg i den grad stille mig uforstående overfor. Straffen står i hvert fald ikke mål med forseelsen.

    De to største skandaler må dog være Baldursson og Ankersen. Hvoraf sidstnævntes præstation med længder er den mest uacceptable. Jeg har det i forvejen stramt med ham, og i dag slår han da fast med syvtommersøm, at PC skal finde en enkeltbillet til Storebæltsbroen frem til Ankersen i vinterens vindue..

    Mht det taktiske oplæg og vores opstilling i dag, så er det mig i øvrigt en gåde, at man i en situation hvor vi i forvejen har mange nye på holdkortet, vælger at spille Ankersen på højre og Diks til venstre. Så har vi pludselig to backs der ikke fungerer. Det giver INGEN mening og er en eklatant fejl af trænerteamet.
    Ramte bolden egentlig ikke Grabaras Armhule ?, eller er jeg blind :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skal være ærlig og sige at jeg ikke kender reglerne, men bolden er på vej op på Parkens tag, så at det skal koste en udvisning må jeg i den grad stille mig uforstående overfor. Straffen står i hvert fald ikke mål med forseelsen.
    Det koster et rødt kort at fratage modstanderen en oplagt scoringsmulighed med hånden. Det kan man selvfølgelig mene om, hvad man vil, men Grabara kunne jo bare have holdt sig til sit felt.


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Hvad et der sket med Luther Singh :o er han tynget af presset ? (Den nye zuma) eller har han bare besluttet sig for at leve the good life i DK nu... hold kæft han er ringe... han det modsatte af hvad han blev beskrevet som... langsom, dårlig teknik, ingen lunge kapacitet... ffs... we are doomed


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det koster et rødt kort at fratage modstanderen en oplagt scoringsmulighed med hånden. Det kan man selvfølgelig mene om, hvad man vil, men Grabara kunne jo bare have holdt sig til sit felt.
    Det er jeg helt med på.. Ligesom at der er to halvlege i en fodboldkamp. Nu handler det om at der netop ikke var tale om at han fratager en oplagt scoringsmulighed idet bolden var på vej ud på tribunen.

    Generelt en helt hjerneblæst belgisk dommerindsats i dag.. Deres polske angriber gjorde sig fortjent til en 3-4 gule men slap uden et eneste.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Hvad et der sket med Luther Singh :o er han tynget af presset ? (Den nye zuma) eller har han bare besluttet sig for at leve the good life i DK nu... hold kæft han er ringe... han det modsatte af hvad han blev beskrevet som... langsom, dårlig teknik, ingen lunge kapacitet... ffs... we are doomed
    Tror udelukkende det handler om at hans form er HELT væk. Efter indsatsen i Haderslev forstår jeg slet ikke man bringer ham. Det er decideret pinligt at se på. Man burde melde ham ude for resten af efteråret og så få lagt en plan for at få ham i form til forårssæsonen. Det er under al kritik at være i sådan en forfatning som profesionel fodboldspiller.


  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Tror udelukkende det handler om at hans form er HELT væk. Efter indsatsen i Haderslev forstår jeg slet ikke man bringer ham. Det er decideret pinligt at se på. Man burde melde ham ude for resten af efteråret og så få lagt en plan for at få ham i form til forårssæsonen. Det er under al kritik at være i sådan en forfatning som profesionel fodboldspiller.
    Enig.

    Jeg syntes også det er decideret pinligt at se på. Et eller andet er der altså gået galt i den scouting af ham, Tak PC.

    Så ja få lagt en plan og så må vi se om han kan tage sig sammen efter vinterpausen, men mine vibes omkring ham er fandeme dårlige.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •