Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    12 18.46%
  • Uafgjort

    17 26.15%
  • PAOK vinder

    36 55.38%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Tror udelukkende det handler om at hans form er HELT væk. Efter indsatsen i Haderslev forstår jeg slet ikke man bringer ham. Det er decideret pinligt at se på. Man burde melde ham ude for resten af efteråret og så få lagt en plan for at få ham i form til forårssæsonen. Det er under al kritik at være i sådan en forfatning som profesionel fodboldspiller.
    En prof fodboldspiller skal bare stå skarpt og være den bedste udgave af sig selv overfor både sin arbejdsgiver og de mange fans der er med til at betale de mange lønkroner.
    Det er fuldstændig uacceptabelt at han tilsyneladende er i så dårlig form som tilfældet er. Især så langt inde i sæsonen….

    Bliver der slet ikke holdt øje med ham ude på 10’eren eller hvad fanden foregår der??!!??

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Vi vidste det jo godt, men det er aldrig rart at se, HVOR lavt bundniveaut er på det hold - uagtet at vores vigtigste nøglespillere er ude med skader.

    Det føles virkelig som om, klubben er ledet af den ene amatør efter den anden. Vi ligger som vi har redt, og ALLE kunne se det efter det horrible transfervindue. Det er en fucking joke.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    tyndeste trup i mands minde, det er vildt

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Luther Singh burde aldrig være købt. Jeg ved ikke, om det vitterlig er formen, der er hans problem, men i givet fald, burde han jo have dumpet det fysiske check. Vi skal da aldrig købe en lottokupon i dårlig form. Hvis han bare er taktisk eller mentalt blæst, er det scoutingen, den er gal med. Under alle omstændigheder er den eneste plan, der bør lægges for ham, hvordan man hurtigst muligt får ham afskibet igen.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Vi spiller lige op med græsk top hold (så er de ikke dårligere) over 80 min en mand i undertal. Efter gabaras hjernebløder, er største fejl i kampen at vi ikke formår at holde hovedet kold de 5-10 min efter udvisningen, hvor vi burde have pillet alt tempo for en periode. Jeg stod og savnet at nedre C (står der selv) steppede op idag og støttede holdet sektionen stile. Virkede som en kamp vi kunne have sunget til uafgjort.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Slølt med de mange boldtab, Baldursson får næppe mange kampe efter denne i dag og må tilbage til Ungdomsfodbold i Italien og vi må håbe at Singh har et forholdsvis godt navn i Portugal stadigvæk så vi kan skippe ham tilbage dertil.

    Vi løfter os i anden halvleg og desværre går Leragers hovedstød ikke i nettet, så havde vi haft en langt bedre fornemmelse liga nu, forhåbentlig har vi et bedre hold at stillle med når vi skal møde dem i Grækenland.

    Yderst vigtigt at VK og Stage bliver klar hurtigt (og Falk selvfølgelig)

    Jelert gjorde det godt og ham må vi se noget mere til i de kommende uger,

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Det blev til et snævert og ærgerligt nederlag på baggrund af en katastrofal første halvleg der var præget af personlige fejl. Vi slipper endda nådigt fra første halvleg, men kom godt igen mod slutningen af anden halvleg og slutter flot af med en stor mulighed for at udligne. Vi havde ellers en fornuftig start på kampen, hvor det lignede at vores presspil fungerede godt, men herfra faldt det hele fra hinanden. Det er svært at drage for mange konklusioner, da Grabara solgte holdet efter allerede otte minutter, men det forklarer nu ikke de mange andre fejl. Fejlene formåede PAOK dog både at opsøge og udnytter og det var tydeligt, at de havde et stort fokus på dette. Deres opspil var ikke synderligt frygtindgydende, men de investerede meget i omstillingerne, hvor de straks så bedre ud. Derudover stod de ganske solidt i kæderne og de fik nemt afvist stort set alle forsøg på udfordringer.

    Generelt er der en del spillere, der alligevel efterlader et positivt indtryk trods de svære betingelser, men samtidig er der også nogle, der på ingen måde imponerede og når man i forvejen er en spiller i undertal, så er det virkelig op ad bakke, når nogle holdkammerater trækker holdet yderligere ned. Derudover skal det bemærkes, at vi undervejs byttede rundt på midtbanen to gange, hvilket ikke gavnede relationerne og så så det helt forfærdeligt ud med Singh på venstrekanten i dag, hvor den ene ikke anede hvad den anden gjorde.

    Grabara har indtil nu ikke leveret bedre end sin reserve og ramte sit lavpunkt i dag med en udvisning efter otte minutter. Kalle kom ind og startede ud med en flot redning, men blev herefter passeret to gange og ser generelt dårlig ud i en-mod-en situationer (som vel aldrig var hans styrke).

    Diks kæmpede til det sidste, men kom ikke frem til det store og havde sine udfordringer defensivt. Det er alligevel stadig utroligt at vi har to vældig rutinerede venstrebacker på bænken, men ingen af dem reelt er en mulighed.
    Khocholava var i min optik vores højdepunkt. Tabte ikke gnisten som så mange andre og var stærk i duellerne. Begik dog også opspilsfejl.
    Boilesen leverede også en fin præstation, særligt mod slutningen hvor han tog langt mere ansvar. Havde også et par opspilsfejl, men når midtbanen checker ud må midterforsvaret åbenbart tage over.
    Ankersen var tæt på elendig. Defensivt imponerede han på ingen måde og har en del store fejl. Offensivt var det meget blandet hvad han kom frem til, men generelt var kvaliteten lav. Jeg forventer i hvert fald langt mere af en så rutineret spiller og det skuffer mig, at det ikke lignede han tog ret meget ansvar.

    Johannesson startede på kanten, men blev umiddelbart rykket ind centralt senere i første halvleg. Leverede dog en dårlig præstation uanset hvor han var på banen og satte sine holdkammerater under pres en del gange uden for alvor at sætte sit præg på kampen.
    Lerager er ikke en styrmand på midtbanen. Tager alt for lidt ansvar og bidrager stort set ikke i opspillet, ligesom han for let taber dueller. Han kommer næppe til at løfte arven fra Zeca, men er heller ikke spilstyrende. Havde en stor chance på et hjørnespark.
    Baldursson havde en katastrofal kamp fyldt med fejl. At starte inde i dag var en for stor mundfuld og har nok givet et hak i selvtilliden.
    Bøving kan man ikke sige ret meget om, da han blev ofret taktisk. Man går senere over til at bruge Singh på venstrekanten og han fik ikke vist mere end at han fik tilkæmpet sig et par frispark og er håbløs i tilbageløbene (og generelt ser uhyre langsom ud).

    Wind trådte i karakter efter udvisningen, hvor han trak en del ned i banen og også gik i dueller og generelt øgede sit løbepensum. Det gik dog over, da han skulle være alene i front og så så man ikke ret meget mere til ham.
    Biel startede i angrebet, blev rykket mere dybt og ud mod højre efter udvisningen og sluttede på den centrale midtbane. Scorer et fint mål og var den spiller der tilbød sig mest. Havde derudover dog begrænset succes med sine aktioner og forsøgte at udfordre et par gange, men blev let pillet. Det hjalp på vores opspil, da han kom ind centralt.

    Kampens dommer slipper ikke særlig heldigt fra kampen. Har mange småfejl løbende gennem kampen og bidrog til at trække tempoet ud af kampen – blandt andet da han frarøvede os en omstilling, da han ikke formåede at bruge fordelsreglen. Han kunne have uddeldt flere advarsler, særligt PAOKs angriber kunne have modtaget to yderligere advarsler (i starten for en albue i ansigtet på Khocholava og senere for usportslig opførsel), men slap med en enkelt for en anden situation. Det skal dog slås fast, at udvisningen ikke kan diskuteres.

    Thorup har ikke ret meget at skyde med og de ting han prøver fungerer bare ikke. De gode relationer fra den gode periode er tabt og det virker ikke ligefrem til, at det går hurtigt med at få opbygget noget nyt. Han er tvunget til at tildele nye og unge spillere for stort et ansvar, mens nogle af dem der burde tage ansvar slet ikke formår det. Der ligner ikke, at der er den store plan i øjeblikket, men man må også erkende at han har dårlige betingelser og på den baggrund fik reageret fint med taktiske ændringer under kampen. Når alt det er sagt, har jeg svært ved at se, at han er her i næste sæson – medmindre der sker et mindre mirakel. Så kan man bare krydse fingre for, at PC ryger med ud.

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    tjekkede lige transfermarkt og kan se at Luther Singh for Pacos ikke har spillet kontinuerligt siden den 20/3-2021(hvor hans scorede og lavede )... siden den dag har han spillet kun startet 2 gange ud af de sidste 11 kampe.... virker som om han har haft et enormt formdyk siden da.... PC har helt sikkert ikke scoutet hans sidste kampe...
    Very Nice

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    tjekkede lige transfermarkt og kan se at Luther Singh for Pacos ikke har spillet kontinuerligt siden den 20/3-2021(hvor hans scorede og lavede )... siden den dag har han spillet kun startet 2 gange ud af de sidste 11 kampe.... virker som om han har haft et enormt formdyk siden da.... PC har helt sikkert ikke scoutet hans sidste kampe...
    Det er jo lige før PC fortjener sin egen RAUS tråd :)


  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er jo lige før PC fortjener sin egen RAUS tråd :)
    Det bedste, man kan sige om ansættelsen af ham, er, at vi IKKE betalte AGF for at få ham tidligere ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Det bliver mere og mere mystisk med Singh. Han lader til at komme i dårligere form, jo mere han spiller. Som jeg tidligere har argumenteret for, havde han faktisk nogle udmærkede aktioner i sine tre korte indhop i starten af sæsonen, hvor man både kunne se tegn på hurtighed og teknik. I de seneste to kampe, efter han angiveligt har trænet hårdt på at komme i bedre form, har han været absurd langsom og tung. Nu ligner han jo faktisk en spiller, der har ligget stille i et halvt år. Det har han bare ikke, så hvad fanden foregår der?!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det bliver mere og mere mystisk med Singh. Han lader til at komme i dårligere form, jo mere han spiller. Som jeg tidligere har argumenteret for, havde han faktisk nogle udmærkede aktioner i sine tre korte indhop i starten af sæsonen, hvor man både kunne se tegn på hurtighed og teknik. I de seneste to kampe, efter han angiveligt har trænet hårdt på at komme i bedre form, har han været absurd langsom og tung. Nu ligner han jo faktisk en spiller, der har ligget stille i et halvt år. Det har han bare ikke, så hvad fanden foregår der?!
    Ja det er meget mærkeligt. Helt korrekt de første 2-3 indhop, var der jo tegninger til netop gode ting. Jeg husker flere gode aktioner i starten. Men så er det bare gået ned af bakke. Man fatter jo ikke at han så efterfølgende er blevet endnu dårligere. Han er virkelig blevet langsom og hans boldomgang er også helt væk. Man burde vel forvente at hans form burde være stigende, men det er det modsatte der sker.

    Så ja, hvad fanden foregår der ? :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Jeg synes, at Singh ligner en spiller, der har det alt andet end godt - både på og uden for banen. Det gjorde sgu helt ondt på mig at se ham blive ind- og udskiftet i samme halveg, selvom jeg har forståelse for den taktiske beslutning. Jeg tror ikke, at vi er i nærheden af at se den spiller, han kan være, og jeg håber ikke, at han har fået et så stort knæk, at han ikke kan rejse sig fra det.

    Set fra mit sæde, peger pilen for ansvaret primært ét sted hen - og det er på PC. Stort set alle herinde kunne forudse, hvilket alvorligt handicap Daramy-salget ville blive, og allerede inden dette salg var PC's hovedopgave at finde spillere, der kunne styrke os på kanten. Trods det formår han ikke at finde én spiller til startopstillingen, der kunne styrke kantpositionen. Dette medvirker til, at der hviler et tungt pres på Singh, som han tydeligvis ikke kan løfte p.t.

    Det er bestemt ikke en formildende omstændighed, at vores sportdirektør sidder i Købmændenes Klub og klynker over, at han ikke kunne finde forstærkninger, fordi vi ikke spiller Europa League! Det er muligt, at han ikke kunne hente sine ønskespillere, men det virker usandsynligt, at det ikke var muligt at hente spillere, der kunne styrke os markant ift. den nuværende trup. Hvis det er tilfældet, er han sgu ikke dygtig nok til sit job.

    Jeg ved godt, at mit rant nok ikke hører hjemme i denne tråd, men jeg har sovet på oplevelsen fra i går, og jeg har stadig ikke fået luft.


  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Her skrives meget om Ankersen og Singh. Og PC. Ikke så meget om Andri Fannar Baldursson.

    Baldurssons 45+3 minutter på banen er det mest katastrofale, jeg mindes at have set. Det er ham, der laver de boldtab, der fører til både det røde kort, det første mål, og adskillige paniksituationer i defensiven. Intet lykkedes for ham.

    At han ikke blev flået ud og Pep rykket ned på midten langt tidligere end pausen er mig en gåde.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar


  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser

    At han ikke blev flået ud og Pep rykket ned på midten langt tidligere end pausen er mig en gåde.
    At Pep ikke startede på midten, er den største gåde for mig. Lige nu er han jo 'Super'ligaens klart bedste centrale midtbanespiller.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •