Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    12 18.46%
  • Uafgjort

    17 26.15%
  • PAOK vinder

    36 55.38%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 57 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Her skrives meget om Ankersen og Singh. Og PC. Ikke så meget om Andri Fannar Baldursson.

    Baldurssons 45+3 minutter på banen er det mest katastrofale, jeg mindes at have set. Det er ham, der laver de boldtab, der fører til både det røde kort, det første mål, og adskillige paniksituationer i defensiven. Intet lykkedes for ham.

    At han ikke blev flået ud og Pep rykket ned på midten langt tidligere end pausen er mig en gåde.
    Ja han havde en meget uheldig kamp. Jeg synes egentlig, at han er en vildt spændende spiller, men PAOK var dygtige til at lokke ham i fælder, hvor man pludselig presser ham meget hårdt og hurtigt, hvilket resulterede i meget dyre boldtab.
    Mht at flå ham ud, så gjorde man i stedet det, at man efter 30 min (eller noget i den stil) byttede om på ham og Isak Johannesson, så Isak kom ind centralt. Her havde Isak forøvrigt et par boldtab magen til Andri's.

    Jeg synes egentlig, at den eneste rigtig store taktiske fejl i går var, at man spillede videre med 2 mand på top efter udvisningen og forsvarede i en 432 og først efter 1-0 skiftede til at forsvare i 441. Vi var hullet som en si indtil vi ændrede og trak Biel ned på en kant.

    Jeg føler sgu noget med både Baldursson og Singh. Det må kræve noget, at få banket bare lidt selvtillid ind i dem efter den kamp. Ankersen var horribel i 1. halvleg, men spillede egentlig ganske fornuftigt i 2. halvleg.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    At Pep ikke startede på midten, er den største gåde for mig. Lige nu er han jo 'Super'ligaens klart bedste centrale midtbanespiller.
    Det synes jeg faktisk, at 2. halvleg viste ret tydeligt. Han spillede udmærket, men han kom stort set ikke frem til farlige situationer, fordi han lå for langt tilbage på banen. Det er imo det samme problem vi ofte har med Falk, når han spiller dernede. Det er spild af offensivt talent, at have Biel liggende som en af de to oprydere.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Her skrives meget om Ankersen og Singh. Og PC. Ikke så meget om Andri Fannar Baldursson.

    Baldurssons 45+3 minutter på banen er det mest katastrofale, jeg mindes at have set. Det er ham, der laver de boldtab, der fører til både det røde kort, det første mål, og adskillige paniksituationer i defensiven. Intet lykkedes for ham.

    At han ikke blev flået ud og Pep rykket ned på midten langt tidligere end pausen er mig en gåde.
    Enig. Jess’s største fejl var at tage en starter, i bøving ud, frem for baldurson ved det røde kort. Fejlen bliver jo tydligt erkendt senere i kampen ved at skifte Singh ind. Han kunne have taget baldurson, som er manden der taber bolden frem til det røde kort, ud, rykket biel ned på midt, og så bøving op som angriber ved siden af wind. Og så spille 4-3-2. Det var det vi så statistikerne gøre da vi mødte og tabte til dem.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Enig. Jess’s største fejl var at tage en starter, i bøving ud, frem for baldurson ved det røde kort. Fejlen bliver jo tydligt erkendt senere i kampen ved at skifte Singh ind. Han kunne have taget baldurson, som er manden der taber bolden frem til det røde kort, ud, rykket biel ned på midt, og så bøving op som angriber ved siden af wind. Og så spille 4-3-2. Det var det vi så statistikerne gøre da vi mødte og tabte til dem.
    I bakspejlet har du helt ret. Men da vi når til udskiftningen har Baldursson lavet én fejl (sammen med Lerager og Grabbara) og derfor er der ikke ligefrem en masse der tyder på, at Baldursson skal have en mareridtskamp. Jeg kan godt forstå, at man vælger at udskifte den som fylder absolut mindst på banen i det situation. Biel skulle dog imo være rykket ned på kanten samtidig og ikke fortsat i en helt naiv 432.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det synes jeg faktisk, at 2. halvleg viste ret tydeligt. Han spillede udmærket, men han kom stort set ikke frem til farlige situationer, fordi han lå for langt tilbage på banen. Det er imo det samme problem vi ofte har med Falk, når han spiller dernede. Det er spild af offensivt talent, at have Biel liggende som en af de to oprydere.
    Det er Biel, der scorer, så helt ufarlig var han ikke. Desuden igangsætter han en del farlige situationer med gode afleveringer. Jeg synes, der er et stort plus at have en spiller på 8’eren, der tænker offensivt og har en sikker pasningsfod, og jeg ser meget nødig en central midtbane med Stage og Lerager.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det er Biel, der scorer, så helt ufarlig var han ikke. Desuden igangsætter han en del farlige situationer med gode afleveringer. Jeg synes, der er et stort plus at have en spiller på 8’eren, der tænker offensivt og har en sikker pasningsfod, og jeg ser meget nødig en central midtbane med Stage og Lerager.
    Enig så længe Biel ikke begynder at "Drible" alt for meget. En ting jeg har lagt mærke til er at han mister bolden rimelig ofte når han begynder på de der ting. Tilgengæld har han et rigtig fint overblik og er dygtig til at opsøge de farlige situationer i felterne.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I bakspejlet har du helt ret. Men da vi når til udskiftningen har Baldursson lavet én fejl (sammen med Lerager og Grabbara) og derfor er der ikke ligefrem en masse der tyder på, at Baldursson skal have en mareridtskamp. Jeg kan godt forstå, at man vælger at udskifte den som fylder absolut mindst på banen i det situation. Biel skulle dog imo være rykket ned på kanten samtidig og ikke fortsat i en helt naiv 432.
    Nu har taktikken i undertal lige været oppe og vende, da vi spillede mod fcm. I pågældende weekend havde både fcm og brentford succes i undertal, ved netop at holde 2 på toppen. Og grunden til at de gør det, er at statistikken (deres interne) viser at det skal man gøre hvis man vil have noget med. Så at gå over til 4-3-2 er ikke helt naivt, men det rigtige at gøre. Og vi var da også overraskende godt med det meste af kampen, og var tæt på at få en uafgjort med som belønning.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det bliver mere og mere mystisk med Singh. Han lader til at komme i dårligere form, jo mere han spiller. Som jeg tidligere har argumenteret for, havde han faktisk nogle udmærkede aktioner i sine tre korte indhop i starten af sæsonen, hvor man både kunne se tegn på hurtighed og teknik. I de seneste to kampe, efter han angiveligt har trænet hårdt på at komme i bedre form, har han været absurd langsom og tung. Nu ligner han jo faktisk en spiller, der har ligget stille i et halvt år. Det har han bare ikke, så hvad fanden foregår der?!
    Jeg stod på Sektionen ud for vores venstre side i 2. halvleg og kunne tydeligt se, at Diks var voldsomt irriteret på Singh allerede fra start, og Diks tydeligvis nægtede at spille bolden til Singh - Fischer-Bengtsson-style. Og det var altså skidt, når nu Diks og Singh udgjorde vores venstre side, og vi skulle score mindst 2. Alt ved Singhs udstråling tyder på en mentalt hårdt ramt mand. Jeg mener også (jeg kan huske fejl!), at Kasper kvart-i-bold i en af deres podcasts for et par uger siden blev citeret for, at Singh absolut intet rammer til træningerne på 10'eren.

    Jeg læste på twitter (og det kan jeg selvfølgelig ikke finde lige nu), lige efter at Singh havde haft sin debut, Glen Riddersholm svare i en tråd, at "Singh er god". Det ligner mere og mere, at Glen eller PC scoutede Singh i 2016, da Glen var træner i Århus, og PC var chefscout eller sportschef, og at PC så i blinde har købt Singh uden at sikre sig, at Singh i 2021 har det, der skal til. Ualmindelig trist.

    Singh ligner en færdig mand, inden han overhovedet er startet. Uanset hvad det skyldes, er det ualmindelig trist. Jeg håber stadig, at det retter sig, men det bliver i givet fald først i foråret (nu hvor jeg også læser, at han end ikke er i truppen mod bøf i dag (24. oktober)).

    Og så irriterede det mig i øvrigt voldsomt, at medical stadig ikke har lært fodboldloven, da Khocholava var til behandling. De stod igen bag baglinjen og signalerede, at Davit var klar, selvom han skal ud til en af sidelinjerne. Thorup var ved at eksplodere. Og det kan man jo godt forstå.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det ligner mere og mere, at Glen eller PC scoutede Singh i 2016, da Glen var træner i Århus, og PC var chefscout eller sportschef, og at PC så i blinde har købt Singh uden at sikre sig, at Singh i 2021 har det, der skal til.
    Jeg tvivler på, at han er købt i blinde, men jeg kan forestille mig, at når den nye sportchef foreslår en specifik spiller, vil scoutingen lede grundigt efter argumenter for et køb. Det samme gælder det fysiske check. Hvis det virkelig passer, som PC udtalte for lidt siden, at Singh skal bruge op mod et halvt år på at komme i form, skulle han være dumpet hurtigere, end at man kan sige Peter Olayinka. Det er ganske enkelt en skandale, og pilen peger på PC, der har meget at bevise næste transfervindue.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Der er dog personer som mener, at Singh har kvaliteter, som vi ikke kender til, bl.a. ham her. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-blive-voksen

    Så kan man da kun håbe på, at Singh viser noget af det potentiale han måske har, når han engang taber 5-7 kg. Lige nu virker han i hvert fald som langsom stationær PC, og ikke nogen nano-computer.

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der er dog personer som mener, at Singh har kvaliteter, som vi ikke kender til, bl.a. ham her. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-blive-voksen

    Så kan man da kun håbe på, at Singh viser noget af det potentiale han måske har, når han engang taber 5-7 kg. Lige nu virker han i hvert fald som stationær PC, og ikke nogen nano-computer.
    Men hvis Singh er umoden, så har klubben da i den grad fejlet ved ikke at sørge for maksimal støtte og intro til hold og by. Det kan så godt være, at det alligevel, på trods af maks støtte, vil tage ham 5-6 måneder at falde til, men det har vi jo ikke tid til. Dårlig form eller manglende evne til at falde til. Jeg ved ikke, hvad der er værst.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. PAOK (21/10-2021 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Men hvis Singh er umoden, så har klubben da i den grad fejlet ved ikke at sørge for maksimal støtte og intro til hold og by. Det kan så godt være, at det alligevel, på trods af maks støtte, vil tage ham 5-6 måneder at falde til, men det har vi jo ikke tid til. Dårlig form eller manglende evne til at falde til. Jeg ved ikke, hvad der er værst.
    Vi ved jo intet om, hvad klubben har givet af støtte. Det eneste vi ved med sikkerhed er, at han mere har form som Thyra Frank end Ronaldo, og vi ved, at der er folk som siger, at han er god når han er i form. For mig at se, er det primært Singhs ansvar. Han er altså 24 år, ikke 18!

    PC's ansvar er, at Singh er klubbens eneste nyindkøb til kanterne, og han skal minimum hente to rigtigt gode kanter til januar, før jeg er tilfreds.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •