Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Sæsonens andet derby finder sted uden for lands lov og ret, når remouladekystens uvaskede sammenrend af uhumske personager med flosset moralsk kompas og tvivlsomme livsvalg tager imod Byens Hold i en faldefærdig rottefælde.

    Med en sejr holder FCK trit med FCM som nr. 1, og i tilfælde af et nederlag til midtjyderne mod SønderjyskE, vil en derbysejr til FCK sende Løverne op på førstepladsen igen.

    FCK må undvære Zeca og Falk, mens VK, Stage og Wilczek er tvivlsomme til opgøret. BØF må til gengæld undvære deres unge førstemålmand Mads Hermansen, der erstattes af Thomas Mikkelsen.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Ved næste gule kort får Lerager og modstandernes Rosted en ufrivillig fridag, mens et gult kort til 6 strafpoint giver Boilesen og modstandernes Tshiembe en dag i skyggen.

    Kampens dommer er Peter Kjærsgaard, som dømmer sit blot andet derby, og det første på udebane. Det første derby var i 2018, hvor Skov, Thomsen og Fischer sørgede for en 3-1 sejr i Parken. En gang tidligere har han udvist en FCK-spiller, da Verbic i 2017 sparkede ud efter en Horsens-spiller, og tre gange tidligere har han dømt straffespark til FCK. Senest var da FCK vandt 3-2 over AGF i sidste sæson. Til gengæld har han aldrig peget på pletten til modstanderens fordel i en FCK-kamp. Det har han til gengæld 6 gange før i kampe, der involverede BØF, mens han kun to gange har givet BØF et straffespark. Han har en enkelt gang tidligere udvist en BØF-spiller.

    Kampen vises på 3+, med to timers optakt (aka. sponsoreret BØF-circle-jerk) forinden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sæsonens andet derby finder sted uden for lands lov og ret, når remouladekystens uvaskede sammenrend af uhumske personager med flosset moralsk kompas og tvivlsomme livsvalg tager imod Byens Hold i en faldefærdig rottefælde.

    Med en sejr holder FCK trit med FCM som nr. 1, og i tilfælde af et nederlag til midtjyderne mod SønderjyskE, vil en derbysejr til FCK sende Løverne op på førstepladsen igen.

    FCK må undvære Zeca og Falk, mens VK, Stage og Wilczek er tvivlsomme til opgøret. BØF må til gengæld undvære deres unge førstemålmand Mads Hermansen, der erstattes af Thomas Mikkelsen.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Ved næste gule kort får Lerager og modstandernes Rosted en ufrivillig fridag, mens et gult kort til 6 strafpoint giver Boilesen og modstandernes Tshiembe en dag i skyggen.

    Kampens dommer er Peter Kjærsgaard, som dømmer sit blot andet derby, og det første på udebane. Det første derby var i 2018, hvor Skov, Thomsen og Fischer sørgede for en 3-1 sejr i Parken. En gang tidligere har han udvist en FCK-spiller, da Verbic i 2017 sparkede ud efter en Horsens-spiller, og tre gange tidligere har han dømt straffespark til FCK. Senest var da FCK vandt 3-2 over AGF i sidste sæson. Til gengæld har han aldrig peget på pletten til modstanderens fordel i en FCK-kamp. Det har han til gengæld 6 gange før i kampe, der involverede BØF, mens han kun to gange har givet BØF et straffespark. Han har en enkelt gang tidligere udvist en BØF-spiller.

    Kampen vises på 3+, med to timers optakt (aka. sponsoreret BØF-circle-jerk) forinden.
    Stensikker 2-0 sejr til BØF. København kommer til at have bolden mest, men bliver aldrig særligt farlige. BØF scorer efter et København-koks midt i første halvleg og lukker kampen ti min før tid på en kontra.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Stor hyldest til Kiwi for den første sætning i denne optakt.
    Jeg bytter gerne denne kamp for en uafgjort. Der er sgu mange spillere der skal steppe et par skridt op før vi vinder, heldigvis har de pisgule en lortesæson.
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Begge hold spiller elendigt, så det bliver nok uafgjort ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Stensikker 2-0 sejr til BØF. København kommer til at have bolden mest, men bliver aldrig særligt farlige. BØF scorer efter et København-koks midt i første halvleg og lukker kampen ti min før tid på en kontra.
    Ja, det er hårdt at man må erklære sig fuldt tilfreds med en 0-0 eller 1-1 kamp.

    Sagt før, men siger der igen:
    Ren overlevelse indtil Falk er tilbage, og vi får tilført en brugbar offensiv spiller i vinterpausen.

    Zan

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det er hårdt at man må erklære sig fuldt tilfreds med en 0-0 eller 1-1 kamp.

    Sagt før, men siger der igen:
    Ren overlevelse indtil Falk er tilbage, og vi får tilført en brugbar offensiv spiller i vinterpausen.

    Zan
    Én offensiv spiller?
    Udover en venstre kant kunne jeg også godt tænkt mig en rigtig boxangriber…

    Omkring kampen i morgen - jeg synes altid jeg plejer at være optimistisk inden vigtige kampe, men lige i morgen er min frygt for nederlag større end min tro på sejren.

    1 point kan sagtens vise sig at være tilfredsstillende når man ser på hvem vi mangler… Problemet er bare at Fcm højest sandsynligt henter 3 point i morgen aften, og så er vi endnu længere bagefter….

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-broendby-if-52

    Truppen er udtaget. Stage og Kristiansen er med i 19-mandstruppen, hvor én skal sorteres fra før kampstart.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Én offensiv spiller?
    Udover en venstre kant kunne jeg også godt tænkt mig en rigtig boxangriber…

    Omkring kampen i morgen - jeg synes altid jeg plejer at være optimistisk inden vigtige kampe, men lige i morgen er min frygt for nederlag større end min tro på sejren.

    1 point kan sagtens vise sig at være tilfredsstillende når man ser på hvem vi mangler… Problemet er bare at Fcm højest sandsynligt henter 3 point i morgen aften, og så er vi endnu længere bagefter….
    Jaja, I know. Men sidste transfervindue har medført at jeg har lagt en dæmper på forventningerne…

    Og ja, principielt skal vi jo vinde, for at ikke at ryge længere bagud.
    Men jeg tror simpelthen ikke vores hold magter at vinde den kamp…

    Zan

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    197

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Det er den mest klare 0-0 i verdenshistorien.
    Mvh Nicolai L(øven)

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Er det ikke snarere Pestegnen IF mod Kopenhagen Sports Verein?

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Stage og VK er tilbage i startopstillingen. Det giver med al sandsynlighed følgende opstilling.

    Grabara
    Diks, Kocholava, Boilesen, Kristiansen
    Stage, Lerager
    Johannesson, Biel, Bøving
    Wind.

    Eneste spørgsmål er vel, om det er Stage eller Johannesson som tager den centrale midt ved siden af Lerager. Umiddelbart vil jeg tro, at man ønsker Stage derinde med rutine og fysik. Spørgsmålet er om hans fysik pt kan klare en kamp derinde, ligesom han dårligt kan være oppe i tempo efter en længere pause, hvilket vil være giftigt på den plads, hvor boldtab kan koste.

    Positivt med VK og Stage tilbage. Dog er det stadig svært at tro på 3 point. Som det nævnes ovenover, så lugter det af mod imod på farlige boldtab centralt og evt. på dødbolde. BIF kommer næsten med garanti til at stå dybt med momentvist hårdt pres, når bolden spilles ind til vores centrale midtbanespillere.

    Singh er forøvrigt siet helt fra.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Nå men det ser ud til at være Johannesson, som spiller centralt.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    ‘29. Vi er jo skræmt af stemningen!!!!1

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Det var så det korteste Derby i min tid, gider ikke spilde mere tid på det LORT.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Det er sgu til grin. Thorups taktiske evner virker tit meget udfordrede og PC’s indkøb er totalt katastrofale. Vanvittigt vi skal starte med Bøving på kanten og Isak på midten i et derby. Føj..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •