Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Komplet til grin. Vores klub sejler. PC har lavet de mest vanvittige handler nogensinde - Singh overgår jo Pape Diouf. Og vi må spille med Bøving og Isak fra start og skifte en højreback fra U19 ind, når vi skal jagte en scoring. Thorup ser tit ud til at være sat skakmat, når Plan A ikke virker, og det koster jo i dag.

    Fuck hvor er det her elendigt


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Brøndby var bedst og fortjente at vinde.

    Jeg har fulgt FCK siden vi startede og jeg har aldrig haft en større distance til holdet eller klubben end nu. Der er intet ved ejerne, Kvist, PC eller JT jeg kan lide. Vi handler elendigt ind og har ingenting andet end er ungdomshold. Alt hvad Ståle byggede op er smadret af uduelige folk og jeg har desværre haft ret fra start.

    Det her er starten til en lang nedtur, men det værste sf det hele…. Jeg er simpelthen ved at blive ligeglad. Selv ikke et derby nederlag kan pisse mig af. Vi er ikke bedre og så længe JT er der, så mister jeg for hver dag mere og mere for klubben. Men desværre kan vi ikke bare nøjes med JT.

    Kvist skal ud
    PC skal du
    JT skal ud


  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Farvel til Thorup og PC. Den gik ikke.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Komplet til grin. Vores klub sejler. PC har lavet de mest vanvittige handler nogensinde - Singh overgår jo Pape Diouf. Og vi må spille med Bøving og Isak fra start og skifte en højreback fra U19 ind, når vi skal jagte en scoring. Thorup ser tit ud til at være sat skakmat, når Plan A ikke virker, og det koster jo i dag.

    Fuck hvor er det her elendigt
    Jeg er enig. Jeg er med på der er mange Der ikke bryder sig om JT. Men se TRUPPEN. Hvem har ansvaret for det?. Man har vidst i lang tid man var på vej til et Sommertransfer vindue, hvor man VIDSTE man skulle bruge Hurtige kantspillere samt muligvis en kvalitetsangriber. Hvad har man fået. En Singh ude af Form og et Talent i ISAK.

    FAIR nok man har fået møget ud i truppen, men når man så samtidig sælger klubbens stærkeste offensive kort i Daramy, og ikke i rettidigt omhu har en spiller med bare 60 % kvalitet af det Daramy havde, så tigger man om at det skal gå galt.

    PC har fejlet GRUMT..


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Man har vidst i lang tid man var på vej til et Sommertransfer vindue, hvor man VIDSTE man skulle bruge Hurtige kantspillere samt muligvis en kvalitetsangriber. Hvad har man fået. En Singh ude af Form og et Talent i ISAK.
    Isak er ikke engang kant, men blot købt for de penge, der skulle være gået til en kantspiller (eller to).

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Ingen tvivl om at dommeren havde Oddset på en bif sejr. Skub mod bif spiller der giver frispark, men ikke samme kendelse den anden vej, bedst set ved straffesparkkendelsen. Og en del manglende gule kort til bif. Hvorfor Uhre ikke får gult for film, og at Brus ikke får to gule er en gåde.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er simpelthen ved at blive ligeglad. Selv ikke et derby nederlag kan pisse mig af.
    Bare det var mig. Jeg har sjatpisset og haft myllerbæ i mere end 24 timer, og nu er jeg mere end almindeligt ødelagt.

    Bare Thorup ikke går ud og siger, at vi havde marginalerne mod os.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Bare det var mig. Jeg har sjatpisset og haft myllerbæ i mere end 24 timer, og nu er jeg mere end almindeligt ødelagt.

    Bare Thorup ikke går ud og siger, at vi havde marginalerne mod os.
    Orker ikke høre hvad JT siger

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Mange skuffer meget i dag, men ingen af spillerne skuffer så meget som Boilesen. Han er en fin fodboldspiller, men han er bare ikke dygtig nok centralt, og når han så samtidig begynder at lave så mange fejl med bolden og placerer sig så tåbeligt, ja så bliver han altså et problem på banen.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er enig. Jeg er med på der er mange Der ikke bryder sig om JT. Men se TRUPPEN. Hvem har ansvaret for det?. Man har vidst i lang tid man var på vej til et Sommertransfer vindue, hvor man VIDSTE man skulle bruge Hurtige kantspillere samt muligvis en kvalitetsangriber. Hvad har man fået. En Singh ude af Form og et Talent i ISAK.

    FAIR nok man har fået møget ud i truppen, men når man så samtidig sælger klubbens stærkeste offensive kort i Daramy, og ikke i rettidigt omhu har en spiller med bare 60 % kvalitet af det Daramy havde, så tigger man om at det skal gå galt.

    PC har fejlet GRUMT..
    Enig, men pilen også peger længere op. Problemerne har stået på i 3-5 år, og det skyldes ultimativt dårligt ledelse. Ståle fik for meget magt og blev ikke skiftet ud i tide. Vi har en syret lydelseskonstruktion, som den ene direktør og bestyrelsesformand har forladt efter den anden. Så nu har vi jyderne og kæmpeidioten Lars Seier, der har sat sin paphatprotege Allan ind som tågemarionet. Og så har vi William Kvist som sportslig ansvarlig. Hvad har disse mennesker af meritter og kvaliteter der berettiger at de skal lede landets førende fodboldklub. 3 af dem har monstermange penge og så har to af dem tvivlsomme faglige cv'er. Alle fremstå de som semi til kæmpe amatører. Det er her forandringen skal ske.
    Danmark til Valby Bakke


  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Brøndby var bedst og fortjente at vinde.

    Jeg har fulgt FCK siden vi startede og jeg har aldrig haft en større distance til holdet eller klubben end nu. Der er intet ved ejerne, Kvist, PC eller JT jeg kan lide. Vi handler elendigt ind og har ingenting andet end er ungdomshold. Alt hvad Ståle byggede op er smadret af uduelige folk og jeg har desværre haft ret fra start.

    Det her er starten til en lang nedtur, men det værste sf det hele…. Jeg er simpelthen ved at blive ligeglad. Selv ikke et derby nederlag kan pisse mig af. Vi er ikke bedre og så længe JT er der, så mister jeg for hver dag mere og mere for klubben. Men desværre kan vi ikke bare nøjes med JT.

    Kvist skal ud
    PC skal du
    JT skal ud
    Til dels enig, men lad os nu ikke glemme at det hele startede under Ståle. Der er ikke sket noget som helst positivt i klubben i 4 år efterhånden. Stilstand at best. Det er så deprimerende.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Jeg synes godt vi kan snakke Isak. Hvad kan han egenligt, hvor på banen kan han spille og er hans potentiale virkelig så højt at det retfærdiggører en købspris på +25 mio? Jeg har svært ved at se noget af det. Han virker som utroligt ordinær og uden spidskompetencer i mine øjne.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Mange skuffer meget i dag, men ingen af spillerne skuffer så meget som Boilesen. Han er en fin fodboldspiller, men han er bare ikke dygtig nok centralt, og når han så samtidig begynder at lave så mange fejl med bolden og placerer sig så tåbeligt, ja så bliver han altså et problem på banen.

    Det var altså ikke kun Boilesen, som smed et hav af bolde. Alle sejlede jo rundt i 1. halvleg. Vi har ikke et mesterhold, og kulissen kunne holdet tydeligvis heller ikke håndtere denne gang. Det er altså virkelig skidt. Og nedturen er ikke slut endnu. Trust me.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Enig, men pilen også peger længere op. Problemerne har stået på i 3-5 år, og det skyldes ultimativt dårligt ledelse. Ståle fik for meget magt og blev ikke skiftet ud i tide. Vi har en syret lydelseskonstruktion, som den ene direktør og bestyrelsesformand har forladt efter den anden. Så nu har vi jyderne og kæmpeidioten Lars Seier, der har sat sin paphatprotege Allan ind som tågemarionet. Og så har vi William Kvist som sportslig ansvarlig. Hvad har disse mennesker af meritter og kvaliteter der berettiger at de skal lede landets førende fodboldklub. 3 af dem har monstermange penge og så har to af dem tvivlsomme faglige cv'er. Alle fremstå de som semi til kæmpe amatører. Det er her forandringen skal ske.
    True.

    Og så syntes jeg også det er ved at udvikle sig til "Komiske Ali" alt den snak om. Ja vi skal vinde GULD hvert år og 7 ud af 10 sæsoner. AHA siger bare. Hvad fanden baserer vores ledelse disse ting på når man ser på hvordan truppen er sammensat og det der IKKE hentes ind af kvalitet.

    Jeg fatter det ikke. Det virker som om man lever i fortiden og bare har tingene i munden.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg synes godt vi kan snakke Isak. Hvad kan han egenligt, hvor på banen kan han spille og er hans potentiale virkelig så højt at det retfærdiggører en købspris på +25 mio? Jeg har svært ved at se noget af det. Han virker som utroligt ordinær og uden spidskompetencer i mine øjne.
    Han er 18, og hans overblik og pasninger er eminent. Svært at vise noget på et hold der spiller som fucking Sønder Røvhul i Serie 4.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •