Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    At forvente at man kan opbygge det på en uge, også med henblik på hvad der ellers skal inkorporeres i en alm. træningsuge, uagtet hvor mange træningspas man vil indføre.. *ryster kraftigt på hovedet*
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Jeg er blandt dem der ønskede Peter Vindahl til målmandsposten. Vi fik ham ikke, om det var umuligt ved jeg ikke, men Grabara for en stort millionbeløb og et spil med fødderne der er ikke-eksisterende. En detalje der længe har været et must hos enhver top-målmand er og det viser de sidste to kampe vist tydeligt endnu et af PC-s fejlkøb som Singh allerede har vist sig at være. Vi er ligeledes mange der havde store forventninger til en Lerager!!!
    Grabara er forfærdelig med fødderne. Ikke kun da han lavede den store fejl i starten af kampen, men også til allersidst dybt inde i overtiden.
    To gange stod han helt upresset med bolden midt på vores banehalvdel og skulle egentlig bare lave en hail mary frem imod brøndbys felt - Begge gange mislykkedes det...

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Grabara er forfærdelig med fødderne. Ikke kun da han lavede den store fejl i starten af kampen, men også til allersidst dybt inde i overtiden.
    To gange stod han helt upresset med bolden midt på vores banehalvdel og skulle egentlig bare lave en hail mary frem imod brøndbys felt - Begge gange mislykkedes det...
    Enig. Grabara med fødderne er en katastrofe. Nuvel Kalle er hellere ikke for god med fødderne, men Grabara er bare endnu dårligere. 1 ting er han altid næsten går i panik når bare en spiller er 10 meter fra ham. Dernæst har han nada overblik når han så vælger at sparke den ud. Det er bare med lukket øjne og en høvler. Derud virker han bare usikker, se det straffespark han laver, han er egentligt på vej ud men tøver og går 2 skridt tilbage. Hvis han var gået all in fra start så ville han have taget bolden.

    De redninger han har er også nogle han skal tage, ikke noget specielt. Jeg var en af fortalerne til vi skulle have en erstatning for Kalle, da om nogen han også har haft problemer, men Grabara er sgu ikke 20+ mill værd og slet ikke med det fodspil og usikkerhed.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At forvente at man kan opbygge det på en uge, også med henblik på hvad der ellers skal inkorporeres i en alm. træningsuge, uagtet hvor mange træningspas man vil indføre.. *ryster kraftigt på hovedet*
    Enig. En uge er ikke nok. Men heller flere træningspas på banen ( i stedet for kun 1,5 time) end foran en withboard i forhold til at træne relationer og spil mønstrer - det virker ikke til at de taktiske oplæg, de har fået de sidste par kampe er kommet med ud på banen. så, hellere så det på banen ligesom i mange andre holdsports - øvelse gør mester - men som sagt, der skal nok bruges mere end uge. Men kan der blive meget være?

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    Enig. Det er en spændende opstilling.
    Men der skal bruges, lidt flere end et træningspas om dagen (se deres kalender for denne uge), for at sikre at alle kender der plads og hvad de skal levere der og får at bygge relationerne op.
    Enig, men omvendt kan det næppe blive meget mere elendigt end det vi ser for tiden, så måske tiden alligevel er moden? Også fordi alle ved hvordan de skal lukke vores 4-2-1-1 ned :-)

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Synes nok jeg havde set dig før et sted!

    hæhæ den er sgu meget god den der.

    Det er nu ikke pga point høst eller manglende europæisk deltagelse - det er attituden, stilen, flowet. Bare det at de ligner nogen der overhovedet gider at være der. At tabe til Buif eller fcm kan alle hold sgu gøre - det sker herregud. Men som jeg siger til min søn "Jeg forventer ikke at du er den bedste til alt, men jeg forventer at du gør dig umage". Det er sgu ikke et urimeligt krav synes jeg.

    Altså jeg smider mønt efter mønt efter dem og de træner et par timer om dagen og har 1 reel arbejdsdag om ugen. Så forventer jeg at de lige gider bare ligne nogen der ikke hellere ville ligge på sofaen og spille ps...

    /FP

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Det er så sørgeligt, jeg har i 15 år lagt ind i vores fælleskalender alle Fck´s superligakampe. Det var helliget og konen var med på det. I går da vi kom bagud 0-1 slukkede jeg og sagde til hende: Du skal ikke i fremtiden tænke på hvad vi skal om søndagen, jeg gider ikke ødelægge mit og familiens humør på en gang lorte bold. Så nu skal INTET planlægges ud fra bold. Egentligt befriende. Glæder mig til kommende weekend hvor jeg ikke er forlovet med bold.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Det er så sørgeligt, jeg har i 15 år lagt ind i vores fælleskalender alle Fck´s superligakampe. Det var helliget og konen var med på det. I går da vi kom bagud 0-1 slukkede jeg og sagde til hende: Du skal ikke i fremtiden tænke på hvad vi skal om søndagen, jeg gider ikke ødelægge mit og familiens humør på en gang lorte bold. Så nu skal INTET planlægges ud fra bold. Egentligt befriende. Glæder mig til kommende weekend hvor jeg ikke er forlovet med bold.
    Det er alligevel en voldsom udvikling på 1-2 måneder. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om du (og andre med lignende frustrationer) var blandt, men vi skal ikke mere end et par måneder tilbage før Sidelinien flød over at begejstring over spillet, resultaterne og at vi endelig så det FCK, som vi alle elsker. Skal der virkelig ikke mere end et salg af Daramy, et par skader og et par måneder med nedtur til, at vi pludselig giver op eller ikke længere kan se os selv i klubben?

    Jeg anerkender fuldt ud frustrationerne (det er sgu ikke sjovt at se fodbold pt), især når truppen er så tynd at det næppe vender foreløbigt, men det overrasker mig alligevel noget. Især når mange af jer tydeligvis er fans, som har været med i mange mange år. Hvordan fa'en kom I igennem midt/slut 90'erne? :-) Jeg husker det personligt som værende enormt meget hårdere end nu, men vi kom sgu da igennem :-)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er alligevel en voldsom udvikling på 1-2 måneder. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om du (og andre med lignende frustrationer) var blandt, men vi skal ikke mere end et par måneder tilbage før Sidelinien flød over at begejstring over spillet, resultaterne og at vi endelig så det FCK, som vi alle elsker. Skal der virkelig ikke mere end et salg af Daramy, et par skader og et par måneder med nedtur til, at vi pludselig giver op eller ikke længere kan se os selv i klubben?

    Jeg anerkender fuldt ud frustrationerne (det er sgu ikke sjovt at se fodbold pt), især når truppen er så tynd at det næppe vender foreløbigt, men det overrasker mig alligevel noget. Især når mange af jer tydeligvis er fans, som har været med i mange mange år. Hvordan fa'en kom I igennem midt/slut 90'erne? :-) Jeg husker det personligt som værende enormt meget hårdere end nu, men vi kom sgu da igennem :-)
    Mine egne frustrationer skyldes hovedsagligt, at problemerne er langt mere grundlæggende end den historisk tynde trup. Der skal langt mere end et vintertransfervindue til at rette op på den synkende skude, og der har været mere afvikling end udvikling i klubben i en årrække efterhånden. Problemerne skyldes i mine øjne en uduelig ledelse på stort set alle niveauer. Og som menig fan kan man bare stå i efterårskulden og se til, mens problemerne hober sig op. Jeg kan sgu godt forstå, at folk har fået nok.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvordan fa'en kom I igennem midt/slut 90'erne? :-) Jeg husker det personligt som værende enormt meget hårdere end nu, men vi kom sgu da igennem :-)
    I midt/slut 90'erne sad der en kransekagefigur af en bestyrelsesformand, der stod og udtrykte igen og igen og igen at FCK skulle være størst i Norden, og det gav en retning og en målsætning. Og ja, det viste sig senere at han, som udtrykte de ting, var kriminel og var ved at sende klubben i graven, men retningen var ikke til at tage fejl af. Nu kan det godt være, at den nuværende bestyrelse gør tingene by the book, og de har rent mel i posen, men vi ser dem fandme ikke stikke en kurs ud for klubben. Hverken i ord eller handling. Snarere at de lader den sejle sin egen sø.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  18. #131
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Uden at skulle evaluere eskapader fra respektive personer, så savner jeg virkelig Don Ø's eller Ståle's karisma. En dejlig arrogance og kant, og som tilmed havde et kæmpe FCK-hjerte. Man følte sig sku aldrig "alene" og vidste at der var nogen, der af hjertet gjorde alt for klubben (og os!).

    Og samtidig nogen som pressen var bange for at brænde fingrene på (i modsætning til JT, som de at få til at famle og som vi bliver pinligt berørte over).

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Uden at skulle evaluere eskapader fra respektive personer, så savner jeg virkelig Don Ø's eller Ståle's karisma. En dejlig arrogance og kant, og som tilmed havde et kæmpe FCK-hjerte. Man følte sig sku aldrig "alene" og vidste at der var nogen, der af hjertet gjorde alt for klubben (og os!).

    Og samtidig nogen som pressen var bange for at brænde fingrene på (i modsætning til JT, som de at få til at famle og som vi bliver pinligt berørte over).
    Synes Ståle var decideret pinlig i hans interview når vi tabte og det gik dårligt. Ståle er/var en virkelig dårlig vinder og en lige så dårlig taber. Vi elskede han jo kun fordi han var træner for København....

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes Ståle var decideret pinlig i hans interview når vi tabte og det gik dårligt. Ståle er/var en virkelig dårlig vinder og en lige så dårlig taber. Vi elskede han jo kun fordi han var træner for København....
    Mit indtryk er ellers at Ståle var bredt anerkendt og respekteret i pressen og blandt fagfolk. Selv blandt brøndbyfans på sydsiden kunne over en 10-15 årig periode ofte finde indlæg der udtrykte en klar misundelse på os fordi vi havde Ståle og et klart og konsistent koncept.

    Og så synes jeg ikke Ståle på noget tidspunkt har været mere pinlig end Jess “jamen hvad med brøndby” Thorup.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes Ståle var decideret pinlig i hans interview når vi tabte og det gik dårligt. Ståle er/var en virkelig dårlig vinder og en lige så dårlig taber. Vi elskede han jo kun fordi han var træner for København....
    Altså jeg elsker (nutid) Ståle, for hans vindermentalitet, alle de mesterskaber han sikrede og så hans klare humanistiske holdninger. At hans tid så var kommet og FC skulle noget nyt, det er en anden ting.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Mit indtryk er ellers at Ståle var bredt anerkendt og respekteret i pressen og blandt fagfolk. Selv blandt brøndbyfans på sydsiden kunne over en 10-15 årig periode ofte finde indlæg der udtrykte en klar misundelse på os fordi vi havde Ståle og et klart og konsistent koncept.

    Og så synes jeg ikke Ståle på noget tidspunkt har været mere pinlig end Jess “jamen hvad med brøndby” Thorup.
    Har intet imod Ståles meritter for ingen kan tage hans succes i klubben væk fra manden og succes avler respekt. Pga hans historik med alle hans mesterskaber og europæisk succes havde han kilometer længere snor. Vinderen har altid ret som man siger.

    Hvis Jess var ubesejret og han var kommet med med hans Bøf kommentar var den sikkert også modtaget anderledes.

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •