Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Mange skuffer meget i dag, men ingen af spillerne skuffer så meget som Boilesen. Han er en fin fodboldspiller, men han er bare ikke dygtig nok centralt, og når han så samtidig begynder at lave så mange fejl med bolden og placerer sig så tåbeligt, ja så bliver han altså et problem på banen.
    Det er i hvert fald skuffende, at han igen i dag laver sådan en hjernebødning, som koster straffesparket. Generelt er det helt vildt, at spillerne bliver ved med at lave den samme type fejl som i torsdags med boldtab centralt, når vi er på vej frem. I dag koster det ved ved 1-0 og det kostede ved straffesparket - i torsdag ved udvisning og ved 2-0. Så må de for fanden begynde at sparke langt et par gange, når de bliver presset.
    Simpelthen så skuffende, at vi igen gør Brøndby gode. Bif har ikke 5 gram fodbold i sig, hvis de selv skal skabe kampen, men det behøver de jo ikke, når vi gang på gang forærer dem bolden, når holdet er på vej frem. Brøndby kan presse og de kan løbe kontra - det må man for helvede kunne gennemskue.

    Øv en søndag. Nederlag og 6 point op til FCM og en endnu tyndere trup på søndag med Lerager ude. Forøvrigt en kamp, hvor vi har alt at tabe. Det skal nok blive rigtigt sjovt med holdets forfatning i mente.....

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Mange skuffer meget i dag, men ingen af spillerne skuffer så meget som Boilesen.
    Boilesen har alle dage været suspekt i defensiven, men fejlene er godt nok steget ekstremt i hyppighed denne sæson. Jeg gad dog godt se ham prøvet af på midten isf. Lerager. Jeg er ikke sikker på, at han har fysikken til det, men han er utvivlsomt en bedre boldspiller. Og så bør man seriøst overveje at sige tak for indsatsen ved kontraktudløb. Boilesen er ikke vores største problem, men der er intet, som tyder på, at han er spilleren, der fører os til storhed igen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Han er 18, og hans overblik og pasninger er eminent. Svært at vise noget på et hold der spiller som fucking Sønder Røvhul i Serie 4.
    Helt enig. Det vigtigste, hvis man vil lykkes med talentudvikling, det er at sluse dem langsomt ind på et velfungerende hold. Det er jo komplet umuligt i øjeblikket. Jeg har faktisk en smule ondt af de unge gutter.


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Han er 18, og hans overblik og pasninger er eminent. Svært at vise noget på et hold der spiller som fucking Sønder Røvhul i Serie 4.
    Ja han skal nok blive god. Han har bare også rigtigt meget at lære endnu. Han er stadig for langsom i omgangen med bolden, når han presses, og som vi så ved 1-0 så mangler der også noget defensivt. Han var desværre overmatchet i dag.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er i hvert fald skuffende, at han igen i dag laver sådan en hjernebødning, som koster straffesparket. ...
    Havde FCK skubbet sådan til en bif spiller som Hedlund gjorde mod Boile, er jeg overbevist om at der var der blevet dømt frispark

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True.

    Og så syntes jeg også det er ved at udvikle sig til "Komiske Ali" alt den snak om. Ja vi skal vinde GULD hvert år og 7 ud af 10 sæsoner. AHA siger bare. Hvad fanden baserer vores ledelse disse ting på når man ser på hvordan truppen er sammensat og det der IKKE hentes ind af kvalitet.

    Jeg fatter det ikke. Det virker som om man lever i fortiden og bare har tingene i munden.
    Ja, og hvorfor er det hele tiden Thorup og spillerne der skal stå og forsvare det hele kamp efter kamp. Jeg savner sgu lidt spanske tilstande, hvor det er den medlemsvalgte præsident og ledelse, der ultimativt må stå på mål, for deres flyvske visioner. Jeg forstår godt hvorfor CBS-kræmmerne ikke har lyst, for de jo har set, hvordan det går med Kvist og kaffekoppen, og de har sikkert ikke større tiltro til egne evner, men hvad fanden er meningen med at det er nyindkøbene Grabara og Diks, der skal stå og udlægge verdenssituationen. Kan godt undre at pressen bare kører med på den.
    Danmark til Valby Bakke

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Thorup stod og sagde, at vi spiller uden 6er, fordi både Lerager og Isal er bedst som 8ere. Whaaaaaat

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #53
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Inden du kommer med sådan en udtalelse, så sæt dig dog i det mindste ind i reglerne. Link til fodboldloven, læs på side 54 og 55: https://dbu.dk/media/wngehx4b/fodboldloven-2021-22.pdf

    "Strafbar offside
    En spiller, som er i offside-position i det øjeblik, hvor bolden spilles eller røres af en medspiller, skal kun straffes, hvis han efter dommerens skøn deltager aktivt i spillet ved at
    • indvirke på spillet ved at spille eller røre en bold, som er spillet eller rørt af en medspiller. Det første kontaktpunkt mellem bold og spiller er gældende ved vurderingen, eller

    • genere en modspiller ved at
    • forhindre en modspiller i at spille eller kunne spille bolden ved klart at spærre
    for hans udsyn, eller
    • angribe en modspiller for at erobre bolden, eller
    • klart forsøge at spille en bold, som er tæt på ham, og denne handling påvirker en
    modspiller, eller
    • foretage en åbenlys handling, som klart påvirker en modspillers mulighed for at spille
    bolden eller
    • opnå en fordel ved at røre bolden eller genere en modspiller, når bolden
    • tilfældigt springer tilbage fra en målstang, overligger, modspiller eller et medlem af
    dommerteamet.
    • kommer fra en modspiller som følge af en forsætlig redning.
    En spiller i offside-position, som modtager bolden fra en modspiller, som forsætligt spiller
    bolden, herunder også med hånd / arm, opnår ikke en fordel af sin offside-position,
    medmindre berøringen var en forsætlig redning.
    En redning betyder, at en spiller med nogen del af kroppen (og for målmandens vedkommende i eget straffesparksfelt også hænderne) stopper eller forsøger at stoppe en bold,
    som er på vej ind i eller meget tæt på mål. "

    Lad os endelig diskutere dommerkendelser, for der er mange der kan diskuteres, men her er der altså ikke noget og komme efter, det står oven i købet sort på hvidt.
    Ja der er redning, men problemet er jo han faktisk redder og derefter skubber ved anden berøring ud til Stage efter bolden har ramt stolpen. Så kan du snildt smide fodboldloven i mit hovede, der er 2 berøringer fra målmanden og kun en af dem kan tælle som redning.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, og hvorfor er det hele tiden Thorup og spillerne der skal stå og forsvare det hele kamp efter kamp. Jeg savner sgu lidt spanske tilstande, hvor det er den medlemsvalgte præsident og ledelse, der ultimativt må stå på mål, for deres flyvske visioner.
    Nu er det trods alt spilleres og træneres lod at skulle forsvare de enkelte kampe. Sportschefer, direktører og bestyrelsesformænd trækker de store linier. Sådan må det være. Det giver ikke mening at sammenligne med spanske klubber, som er nogle andre konstruktioner. Synes i øvrigt at Seier står fint til rådighed for medierne - dog med blandet succes. De andre ejere vil jo skide FCK et stykke, så det er nok bedst for alle, at vi ikke hører fra dem.

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ja der er redning, men problemet er jo han faktisk redder og derefter skubber ved anden berøring ud til Stage efter bolden har ramt stolpen. Så kan du snildt smide fodboldloven i mit hovede, der er 2 berøringer fra målmanden og kun en af dem kan tælle som redning.
    Det er stadigvæk en redning og derfor opnås der en fordel af offside positionen, dermed er han offside. Sagt på en anden måde, en redning fra målmanden (eller stolpe og overligger for den sags skyld), kan aldrig ophæve en offside. Lad mig bare sige, at der er ikke noget og komme efter, der er offside, hvilket også er beskrevet i fodboldloven. Uagtet at Thomas Mikkelsen skubber bolden væk med sin anden berøring, er det stadigvæk en forsætlig redning, og dermed offside.

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Brøndby var bedst og fortjente at vinde.

    Jeg har fulgt FCK siden vi startede og jeg har aldrig haft en større distance til holdet eller klubben end nu. Der er intet ved ejerne, Kvist, PC eller JT jeg kan lide. Vi handler elendigt ind og har ingenting andet end er ungdomshold. Alt hvad Ståle byggede op er smadret af uduelige folk og jeg har desværre haft ret fra start.

    Det her er starten til en lang nedtur, men det værste sf det hele…. Jeg er simpelthen ved at blive ligeglad. Selv ikke et derby nederlag kan pisse mig af. Vi er ikke bedre og så længe JT er der, så mister jeg for hver dag mere og mere for klubben. Men desværre kan vi ikke bare nøjes med JT.

    Kvist skal ud
    PC skal du
    JT skal ud
    Og Seier ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Det smukke spil som København er forelsket i.

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Randers overhaler os på søndag. Shit hvor har vi smidt meget væk....

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Hold kæft, hvor minder den her kamp alt for meget om den seneste gang, vi tabte til BØF i siloen i marts.
    - Vi kommer bagud 0-1 fordi den centrale midtbane ikke laver sine defensive løb, der skal forhindre målscoreren i at afslutte.
    - Vi får scoret til 1-1, men målet annulleres af VAR
    - Der dømmes straffespark til BØF, som Maxsø scorer på
    - Vi reducerer til 1-2, men får ikke etableret et ordentligt pres til sidst.

    Endnu en gang så ser vi altså, hvor lidt udvikling der er sket i holdet. Vi er stadig sårbare for cutbacks rent defensivt, og vi har svært ved for alvor at spille os igennem modstanderens kæder, kreere chancer og lægge et alvorligt tryk, lige så snart vi mangler Falk. Det falder tilbage på træneren.
    Og så mangler der noget voksenfodbold af kvalitet på bænken, når man ser bort fra keeperen. 4 ud af 6 markspillere på bænken er ikke fyldt 20 endnu, og de to resterende er forsvarsspillere. Så mangler man sgu noget at skyde med. Den falder tilbage på sportsdirektøren.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 17 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hold kæft, hvor minder den her kamp alt for meget om den seneste gang, vi tabte til BØF i siloen i marts.
    - Vi kommer bagud 0-1 fordi den centrale midtbane ikke laver sine defensive løb, der skal forhindre målscoreren i at afslutte.
    - Vi får scoret til 1-1, men målet annulleres af VAR
    - Der dømmes straffespark til BØF, som Maxsø scorer på
    - Vi reducerer til 1-2, men får ikke etableret et ordentligt pres til sidst.

    Endnu en gang så ser vi altså, hvor lidt udvikling der er sket i holdet. Vi er stadig sårbare for cutbacks rent defensivt, og vi har svært ved for alvor at spille os igennem modstanderens kæder, kreere chancer og lægge et alvorligt tryk, lige så snart vi mangler Falk. Det falder tilbage på træneren.
    Og så mangler der noget voksenfodbold af kvalitet på bænken, når man ser bort fra keeperen. 4 ud af 6 markspillere på bænken er ikke fyldt 20 endnu, og de to resterende er forsvarsspillere. Så mangler man sgu noget at skyde med. Den falder tilbage på sportsdirektøren.

    Men dommeren havde jo re ti det annuleret mål (faktisk ringe af Stage), straffet og når folk nu tuder over den ringe dommer - ja, så skal vi da være glade. Boilesen kunne sagtens få rødt blandt andet

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •