Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Brøndby var bedst og fortjente at vinde.

    Jeg har fulgt FCK siden vi startede og jeg har aldrig haft en større distance til holdet eller klubben end nu. Der er intet ved ejerne, Kvist, PC eller JT jeg kan lide. Vi handler elendigt ind og har ingenting andet end er ungdomshold. Alt hvad Ståle byggede op er smadret af uduelige folk og jeg har desværre haft ret fra start.

    Det her er starten til en lang nedtur, men det værste sf det hele…. Jeg er simpelthen ved at blive ligeglad. Selv ikke et derby nederlag kan pisse mig af. Vi er ikke bedre og så længe JT er der, så mister jeg for hver dag mere og mere for klubben. Men desværre kan vi ikke bare nøjes med JT.

    Kvist skal ud
    PC skal du
    JT skal ud
    Det er desværre essensen af det hele. Jeg har haft sæsonkort i mange år, rejst med til Chelsea, Hannover og gud ved hvilke andre steder. Været en fast bestanddel af hele cirkusset i mange år.
    Og jeg er bare led af det hele for tiden. Har sågar opsagt mit tv-streaming så jeg end ikke behøver glo på lortet fra distancen længere.
    Jeg er ligeglad - ligeglad med klubben, ligeglad med spillet, ligeglad med resultatet og kampene.

    Vi er blevet en overordentlig omgang middelmådig jydeligaklub uden profiler eller nogen form for kant.
    Kvist med hans latte-drikkende arrogance, han fortjener satme en endefuld og tidligt i seng uden aftensmad, den lille opkomling.

    Jeg gider ikke glo på den slags "beige" mennesker mere, så jeg er ude og nyder mine søndage i et helt andet setup. Og jeg har det ligeså dejligt i kroppen som da jeg lagde sociale medier fra mig, I'm f***ing free!!!

    Venligst
    FP

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Var det en fck fan/gruppe han trak pistol mod?? Umiddelbart peger han da hen på nogen med blå/gul påklædning.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Var det en fck fan/gruppe han trak pistol mod?? Umiddelbart peger han da hen på nogen med blå/gul påklædning.
    Det var vidst imod nogle blå/gule der ikke kunne finde ud af at holde afstand til politiet da vores spillerbus ankom....

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Det er desværre essensen af det hele. Jeg har haft sæsonkort i mange år, rejst med til Chelsea, Hannover og gud ved hvilke andre steder. Været en fast bestanddel af hele cirkusset i mange år.
    Og jeg er bare led af det hele for tiden. Har sågar opsagt mit tv-streaming så jeg end ikke behøver glo på lortet fra distancen længere.
    Jeg er ligeglad - ligeglad med klubben, ligeglad med spillet, ligeglad med resultatet og kampene.

    Vi er blevet en overordentlig omgang middelmådig jydeligaklub uden profiler eller nogen form for kant.
    Kvist med hans latte-drikkende arrogance, han fortjener satme en endefuld og tidligt i seng uden aftensmad, den lille opkomling.

    Jeg gider ikke glo på den slags "beige" mennesker mere, så jeg er ude og nyder mine søndage i et helt andet setup. Og jeg har det ligeså dejligt i kroppen som da jeg lagde sociale medier fra mig, I'm f***ing free!!!

    Venligst
    FP
    Respekt. Jeg er ikke der endnu, men jeg er kraftigt på vej imod det. Fortsætter det "beige" (som du fint karakteriserer det), så må man jo støtte en anden københavnerklub snart - desværre!

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Det er desværre essensen af det hele. Jeg har haft sæsonkort i mange år, rejst med til Chelsea, Hannover og gud ved hvilke andre steder. Været en fast bestanddel af hele cirkusset i mange år.
    Og jeg er bare led af det hele for tiden. Har sågar opsagt mit tv-streaming så jeg end ikke behøver glo på lortet fra distancen længere.
    Jeg er ligeglad - ligeglad med klubben, ligeglad med spillet, ligeglad med resultatet og kampene.

    Vi er blevet en overordentlig omgang middelmådig jydeligaklub uden profiler eller nogen form for kant.
    Kvist med hans latte-drikkende arrogance, han fortjener satme en endefuld og tidligt i seng uden aftensmad, den lille opkomling.

    Jeg gider ikke glo på den slags "beige" mennesker mere, så jeg er ude og nyder mine søndage i et helt andet setup. Og jeg har det ligeså dejligt i kroppen som da jeg lagde sociale medier fra mig, I'm f***ing free!!!

    Venligst
    FP
    SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER



  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Brøndby var bedst og fortjente at vinde.

    Jeg har fulgt FCK siden vi startede og jeg har aldrig haft en større distance til holdet eller klubben end nu. Der er intet ved ejerne, Kvist, PC eller JT jeg kan lide. Vi handler elendigt ind og har ingenting andet end er ungdomshold. Alt hvad Ståle byggede op er smadret af uduelige folk og jeg har desværre haft ret fra start.

    Det her er starten til en lang nedtur, men det værste sf det hele…. Jeg er simpelthen ved at blive ligeglad. Selv ikke et derby nederlag kan pisse mig af. Vi er ikke bedre og så længe JT er der, så mister jeg for hver dag mere og mere for klubben. Men desværre kan vi ikke bare nøjes med JT.

    Kvist skal ud
    PC skal du
    JT skal ud
    Helt enig. Jeg har også mistet al interesse, og det er nok første gang i 20-25 år, jeg ikke ser et derby, og jeg kunne knap nok mønstre interesse nok til at tjekke livescore efterfølgende. Jeg har svært ved selv at forstå, hvordan en passion, som jeg har været så lidenskabelig omkring, som har været med til at definere mig, kan blive slukket på så kort tid, men det er desværre sådan det er blevet.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #97
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER
    Jeps, men i disse dage så må man vel med rette også spørge: hvad det er for en institutionel konstruktion man burde være loyal overfor? Den klub jeg holder med findes pt ikke (og det er ikke fordi, at man ikke kan og skal udvikle sig. Faktisk er det nok en af grundene til de aktuelle problemer, at man ikke har fornyet sig). Og i tillæg hertil: hvem er det, der skal være loyale? Fans, medarbejdere, bestyrelse eller….? Jeg synes at de to spørgsmål fylder meget hos undertegnede i øjeblikket.

    MCN

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER
    Min loyalitet skifter heller ikke. Kunne aldrig støtte nogen andre.
    Men når der hver gang spilles en dårlig film i biffen, så gider jeg ikke gå i biffen mere.

    Edit - som Kongkurs så rigtig skriver det, så er passionen bare væk på rekordtid. Jeg kan ikke længere spejle mig i klubben, den er blevet fjern og har ikke længere samme (om nogen) identitet.

    Det gik op for mig for noget tid siden under et derby (faktisk) hvor jeg ikke blev berørt af et Brøndby mål. Ej heller røg jeg op af sofaen med glæde ved et FCK mål.

    Venligst
    FP
    Sidst redigeret af Fred Perry : 25.10.21 kl. 11:54

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER
    Den gamle traver er verdens nemmeste at smide.

    Det er kort og fyndigt og markerer, at man selv mener at have moralen på plads.

    Men det er ikke særlig produktivt til at finde ud af, hvorfor det nærmest dag for dag virker sværere at genkende den klub, man bruger så enormt mange timer på, når man efterhånden ikke rigtig synes, entusiasmen er gengældt. Fred her er ikke den eneste med den følelse, det er 100% sikkert.

    ***

    (Og så noget helt andet: Hvorfor det der "GmbH" i trådnavnet? Hvad er pointen? Hvis der er en joke om deres selskabsform er det vel, at de er et enkeltmandsfirma, ikke et anpartsselskab.)


  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Flere træningspas til at bygge de relationer og spil mønstrer.
    de træner kune 1,5 time om dagen. Relationer og spil mønstrer er ikke hård træning. Men træning hvor bolden trilles rundt og alle lærer de rigtige huller og mønstrer, så alle er på samme side, når der spilles.

    Det gælder om nu, at finde en stamme, som kan hive point hjem frem til jul
    og hvor de unge kan sluses ind stille og roligt.

    Johnsson
    Ankersen, Gabrielsen, Khocholava, Boilesen. ( U19 deff landsholdspiller op)
    Stage ( hjem med Leager og Baldurson)
    Diks, Biel, Wind, VK
    Højlund

    Johannson kan skiftes ind når Boile eller VK er trætte.
    Bøving når Wind, Biel eller Højlund er trætte
    Jelert når Ankersen eller Diks er trætte.

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Det er desværre essensen af det hele. Jeg har haft sæsonkort i mange år, rejst med til Chelsea, Hannover og gud ved hvilke andre steder. Været en fast bestanddel af hele cirkusset i mange år.
    Og jeg er bare led af det hele for tiden. Har sågar opsagt mit tv-streaming så jeg end ikke behøver glo på lortet fra distancen længere.
    Jeg er ligeglad - ligeglad med klubben, ligeglad med spillet, ligeglad med resultatet og kampene.

    Vi er blevet en overordentlig omgang middelmådig jydeligaklub uden profiler eller nogen form for kant.
    Kvist med hans latte-drikkende arrogance, han fortjener satme en endefuld og tidligt i seng uden aftensmad, den lille opkomling.

    Jeg gider ikke glo på den slags "beige" mennesker mere, så jeg er ude og nyder mine søndage i et helt andet setup. Og jeg har det ligeså dejligt i kroppen som da jeg lagde sociale medier fra mig, I'm f***ing free!!!

    Venligst
    FP
    Synes nok jeg havde set dig før et sted!

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Synes nok jeg havde set dig før et sted!


    Du virker også bekendt...


  19. De følgende 15 brugere er enige:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Alt hvad Ståle byggede op er smadret, JT skal ud
    Nu ikke fordi vi skal i Ståle debat, men folk glemmer åbenbart at de 20+ måneder elendighed under Ståle forholdsvis hurtigt :). Hvis vi lige hiver EL fra, så var det virkelig skidt spil og resultater i Suppen under hans ledelse, Læg dertil mange dårlig indkøb også.

    Ret skal være ret. Det spil vi så under JT inden FCM i hvad var det 10-12 kampe, er noget er det bedst bold jeg har set FCK spille ever, Men der havde vi jo også Daramy og Falk, så at have de rigtige kvalitets spillere betyder altså meget. En træner kan ikke udrette mirakler, hvis spillermaterialet ikke er der. Det kunne Ståle jo også skrive under på.

    Hvis nogen skal ud så skal det da 100 % være PC for ikke at have sammensat truppen ordentlig i Sommertransfer vinduet. Han havde haft massere til at sondere markedet.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Du virker også bekendt...

    Allright, we will call it a draw :)
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    Flere træningspas til at bygge de relationer og spil mønstrer.
    de træner kune 1,5 time om dagen. Relationer og spil mønstrer er ikke hård træning. Men træning hvor bolden trilles rundt og alle lærer de rigtige huller og mønstrer, så alle er på samme side, når der spilles.

    Det gælder om nu, at finde en stamme, som kan hive point hjem frem til jul
    og hvor de unge kan sluses ind stille og roligt.

    Johnsson
    Ankersen, Gabrielsen, Khocholava, Boilesen. ( U19 deff landsholdspiller op)
    Stage ( hjem med Leager og Baldurson)
    Diks, Biel, Wind, VK
    Højlund

    Johannson kan skiftes ind når Boile eller VK er trætte.
    Bøving når Wind, Biel eller Højlund er trætte
    Jelert når Ankersen eller Diks er trætte.

    Jeg syntes din opstilling er spændende. Jeg kunne dog godt tænke mig at de trænede med 3 mand i forsvaret, som også er taktikken både BIF og FCM bruger... vi har Gabrielsen og Khoco, som begge kommer fra klubber som spillede med 3-mandsforsvarskæder og her kunne boilesen være aksen på midten.... Hertil har vi jo verdensklasse wingbacks i form af Diks og VK, som i højere grad kan give den gas offensivt.... Desuden kunne Boilesen som vi også har set det på landsholdet spille som en AC, der fungerer som en 6'er når vi har bolden, men som en normal midterforsvar når vi forsvarer... Så har vi 5 mand i forsvaret og dermed tillade en mere offensiv tilgang på midten og i angrebet... Så kunne godt tænke mig en 5-3-2 i nedenstående opstilling:

    KB/KJ

    ------Gabrielsen-Boilesen-Khocolava

    Dicks------------------------------------VK

    Stage------Peb Biel-------Isak

    -------Wind------KW/Højlund-------
    Very Nice


Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •