Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    27 45.76%
  • Uafgjort

    18 30.51%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu ikke fordi vi skal i Ståle debat, men folk glemmer åbenbart at de 20+ måneder elendighed under Ståle forholdsvis hurtigt :)
    20+ måneders elendighed? Altså fra januar '19? Hmm.. Fra foråret starter i februar i 18/19 sæsonen, og til og med runde 7 i august i 19/20 sæsonen, som er den sidste kamp inden N'Doyes og Winds langvarige skader, spiller vi 26 SL-kampe, hvor vi har et pointsnit på 2,5, og de tre nederlag, som er i den serie af kampe, kommer efter at spillerne mentalt er gået på sommerferie, efter at vi har smadret ligaen og sikret det danske mesterskab med en derbysejr på hjemmebane, og i processen har leveret vores egen udgave af The Red Wedding, hvor vi har flået FCM fra hinanden i Parken, og selv Bjelland kommer på tavlen.. Derudover er vi hele to matchbolde på straffespark mod Røde Stjerne fra at indtræde i CL play-off runden, men er uheldige med at både Bartolec og N'Doye brænder deres matchbolde på det skammeligste.

    At tingene så går støt ned ad bakke derfra kan vi godt blive enige om, men skal vi nu ikke lige slappe af, inden vi i næste ombæring af "Dagens historieløse udtalelse" kalder hele Ståles periode for et eklatant, kontinuerligt resultatmæssigt mareridt?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Jeg syntes din opstilling er spændende. Jeg kunne dog godt tænke mig at de trænede med 3 mand i forsvaret, som også er taktikken både BIF og FCM bruger... vi har Gabrielsen og Khoco, som begge kommer fra klubber som spillede med 3-mandsforsvarskæder og her kunne boilesen være aksen på midten.... Hertil har vi jo verdensklasse wingbacks i form af Diks og VK, som i højere grad kan give den gas offensivt.... Desuden kunne Boilesen som vi også har set det på landsholdet spille som en AC, der fungerer som en 6'er når vi har bolden, men som en normal midterforsvar når vi forsvarer... Så har vi 5 mand i forsvaret og dermed tillade en mere offensiv tilgang på midten og i angrebet... Så kunne godt tænke mig en 5-3-2 i nedenstående opstilling:

    KB/KJ

    ------Gabrielsen-Boilesen-Khocolava

    Dicks------------------------------------VK

    Stage------Peb Biel-------Isak

    -------Wind------KW/Højlund-------
    Jeg er også helt med på et system med en 3-back kæde. Alt hvad der indeholder Ankersen i start 11'eren bør forkastes ved første øjekast. Jeg ville spille Gasperinis Atalanta-opstilling (3-4-2-1), da jeg i princippet synes at truppen er skræddersyet til det, og så kan man spille både Biel og Wind hvor de er bedst, nemlig på 10'eren. De 3 mand nede bagved samt Diks og VK giver sig selv. På den centrale midt ville jeg spille Stage og Lerager indtil Falk er klar, så skal han spille ved siden af Stage og så må den sammenbidte ud på bænken. Johanneson kan aflaste Biel/Wind på sin favoritposition og dermed få nogle minutter der. Højlund skal spille fremme indtil vi forhåbentlig henter en ny klasseangriber i vinterens vindue.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er også helt med på et system med en 3-back kæde. Alt hvad der indeholder Ankersen i start 11'eren bør forkastes ved første øjekast. Jeg ville spille Gasperinis Atalanta-opstilling (3-4-2-1), da jeg i princippet synes at truppen er skræddersyet til det, og så kan man spille både Biel og Wind hvor de er bedst, nemlig på 10'eren. De 3 mand nede bagved samt Diks og VK giver sig selv. På den centrale midt ville jeg spille Stage og Lerager indtil Falk er klar, så skal han spille ved siden af Stage og så må den sammenbidte ud på bænken. Johanneson kan aflaste Biel/Wind på sin favoritposition og dermed få nogle minutter der. Højlund skal spille fremme indtil vi forhåbentlig henter en ny klasseangriber i vinterens vindue.
    Det fandme en fed opstilling og god ide med 3-4-2-1... Ser smukt ud:


    https://i.imgur.com/hVTn8Vx.png
    Very Nice

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Hvor er det absurd hvad der er sket på vores målmandspost. Jeg husker virkelig ikke at vi har været så dårligt besat i mange år - det er jo uanset hvem vi sætter mellem stængerne? Jeg er virkelig ikke fan af Grabara - når han laver fejl, og det gør han forholdvis ofte, så står han bare med verdens største bæ fjæs - som om at intet er hans skyld. Hans attitude er fed når det går godt, og han udstråler at intet kan røre ham - men når han laver så mange fejl, så pisser hans attitude mig gevaldigt af.

    Han er helt vanvittig dårlig med fødderne og er alt for ubeslutsom i sine indgreb. Hans alder taler for ham, og det er umiddelbart det eneste........... Øv.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    20+ måneders elendighed? Altså fra januar '19? Hmm.. Fra foråret starter i februar i 18/19 sæsonen, og til og med runde 7 i august i 19/20 sæsonen, som er den sidste kamp inden N'Doyes og Winds langvarige skader, spiller vi 26 SL-kampe, hvor vi har et pointsnit på 2,5, og de tre nederlag, som er i den serie af kampe, kommer efter at spillerne mentalt er gået på sommerferie, efter at vi har smadret ligaen og sikret det danske mesterskab med en derbysejr på hjemmebane, og i processen har leveret vores egen udgave af The Red Wedding, hvor vi har flået FCM fra hinanden i Parken, og selv Bjelland kommer på tavlen.. Derudover er vi hele to matchbolde på straffespark mod Røde Stjerne fra at indtræde i CL play-off runden, men er uheldige med at både Bartolec og N'Doye brænder deres matchbolde på det skammeligste.

    At tingene så går støt ned ad bakke derfra kan vi godt blive enige om, men skal vi nu ikke lige slappe af, inden vi i næste ombæring af "Dagens historieløse udtalelse" kalder hele Ståles periode for et eklatant, kontinuerligt resultatmæssigt mareridt?
    Ja det var sat på spidsen, det var nu mere en kommentar til at alt Ståle havde bygget var smadret, Ståle var jo selv godt gang med at nedbryde det. Og ja jeg mener det var 20 måneders elendighed når vi også ser på selve "spillet" på banen og ikke kun resultaterne. i FCK bliver vi jo bedømt på at vinde Guld og det gjorde vi jo ikke i den periode under Ståle, det bliver JT også. Nu nævner du Røde stjerne kampen og skader, ja det spiller ind, men det skaderne jo og spillersalgene jo også p.t. under JT. Tingene hænger jo sammen.

    Min pointe er at dem som drømmer Ståle tilbage glemmer at tingene også stod skidt til under ham. virkelig skidt


  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det var sat på spidsen, det var nu mere en kommentar til at alt Ståle havde bygget var smadret, Ståle var jo selv godt gang med at nedbryde det. Og ja jeg mener det var 20 måneders elendighed når vi også ser på selve "spillet" på banen og ikke kun resultaterne. i FCK bliver vi jo bedømt på at vinde Guld og det gjorde vi jo ikke i den periode under Ståle, det bliver JT også. Nu nævner du Røde stjerne kampen og skader, ja det spiller ind, men det skaderne jo og spillersalgene jo også p.t. under JT. Tingene hænger jo sammen.

    Min pointe er at dem som drømmer Ståle tilbage glemmer at tingene også stod skidt til under ham. virkelig skidt
    Tror ikke nogen drømmer om at få Ståle tilbage. Tror dog en del stiller et kæmpe ? ved, om fyringen og JT/PC har gjort en forskel? Eller derouten bare er fortsat og blevet yderligere forstærket?

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Tror ikke nogen drømmer om at få Ståle tilbage. Tror dog en del stiller et kæmpe ? ved, om fyringen og JT/PC har gjort en forskel? Eller derouten bare er fortsat og blevet yderligere forstærket?
    Jeg er helt enig i at primært PC har fejlet stort i Sommer transfer vinduet. Det FCK jeg vil se, var det hold Pre FCM kampen som smadret alt i 10-12 kampe i streg. Alle på dette Forum var jo nærmest i ekstase i den periode efter flere års elendighed :)

    Men som nævnt tidligere så havde vi jo kvalitet i 2 spillere som gjorde forskellen i Daramy og Falk, og så også nye skader. Det har vi åbenbart ikke kunne klare og slet ikke når PC så ikke har hentet erstatninger af en hvis kvalitet HOST *Singh*

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er helt enig i at primært PC har fejlet stort i Sommer transfer vinduet. Det FCK jeg vil se, var det hold Pre FCM kampen som smadret alt i 10-12 kampe i streg. Alle på dette forum var jo nærmest i ekstase i den periode efter flere års elendighed :)
    Vil nu gerne undgå at være betegnet i den kategori, når nu jeg også dengang havde mine tvivl og bekymringer.. Skrev dette den 23. august:

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Når man har så stærke navne som "sekundære" medlemmer af trænerteamet, så vil jeg altså gerne tillade mig at have høje forventninger til trænerens niveau. Det er ikke ensbetydende med at jeg forlanger sejre på 4+ overskydende mål i hver kamp, men jeg vil som minimum sidde med en tryg fornemmelse af at vi nok skal køre en stensikker sejr hjem, når vi møder de fleste Superliga-hold, fordi vores offensive og defensive struktur er så stærk, at det næsten er underordnet, hvem i truppen man anvender, samt at vi ikke bliver rendt over ende, når vi kommer til at møde stærkere hold end os selv i Europa. Og den fornemmelse har jeg ikke på nuværende tidspunkt, når jeg ser på forskellige dele af vores spil.

    Jeg sidder til gengæld med fornemmelsen af at forsvaret er en tabt 1v1 duel eller en personlig fejl fra at være fuldstændig splittet ad i åbent spil (jf. AK Jacobsens chance i går, Sivasspors mål til 1-1 og Zhodinos reduceringsmål til 4-2 i Parken), og at man på defensive dødbolde stadig ofte reagerer frem for agerer, og derfor kommer bagom dansen i situationer, som fører til store målchancer til modstanderen).

    Og jeg sidder med fornemmelsen af at vi i denne sæson har været meget afhængige af Daramys enkeltmandspræstationer, når det handler om at score mål i åbent spil. Daramy har været direkte involveret (mål eller assist) i 7 af vores seneste 14 mål i åbent spil, og indirekte involveret (3. sidste aflevering) i 3 yderligere. Altså har Daramy en fod med i spillet i 10 af vores seneste 14 mål i åbent spil. Hvor skal det tilsvarende antal mål (og dertilhørende opspil) komme fra blandt de nuværende spillere i truppen, når nu han smutter til Ajax i løbet af den kommende uge?
    og dette den 29. august:

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De justeringer, som trænerteamet har foretaget efter sæsonens to første kampe, har medført at vi i august har været et brændt straffespark fra at have vundet 9 ud af 9 kampe. Det er imponerende, og der skal naturligvis falde ros herfra til trænerteamet for at levere det. At de 5 sejre i SL-kampene har været mod de 5 dårligste hold i ligaen skal ikke tage fra at det har været modstandere, vi tidligere har haft udfordringer med på den ene eller anden måde.

    [...]

    Noget, som har været en større bekymring for mit vedkommende, har været hvordan vi ville klare os mod hold, som er enten på niveau eller på markant højere niveau end os selv. Det, som Ståle tidligere har kaldt "at bokse over egen vægtgrænse", som vi har formået at gøre i Europa kontinuerligt. Jeg har endnu ikke fået svar på det, så det er stadig en kilde til bekymring, når vi skal spille europæisk.

    Bl.a. kom det tydeligst til udtryk på to måder for mit vedkommende, da vi spillede på udebane mod Sivasspor i Tyrkiet. Ved målet til 1-1 fik Sivasspor held med at isolere Boilesen til en 1v1 luftduel, hvor de med en stærkere angriber var i stand til at vinde duellen og efterfølgende score. Derudover, da vi skiftede ud til en 5-3-2 opstilling til sidst i kampen, kom modstanderne meget tæt på vores mål, og det var mere tilfældigheder og den manglende skarphed i deres sidste afleveringer, frem for vores forsvarsspil, der forhindrede dem i at score, især fordi de fik plads til at kombinere ret tæt på vores felt mellem vores kæder, uden at blive udsat for et alt for voldsomt pres. Tættere på end hvad man før har set i Ståles 4-4-2.

    Så jeg kan sagtens se plads til forbedringer, især i vores defensive organisation, til når vi ikke møder hold, som vi bare kører over med 4 eller 5 mål, som vi har gjort 3-4 gange i august. Men det bliver interessant at se, hvordan det løses af det samlede trænerteam, samt hvad PC måtte finde de næste 48 timer inden transfervinduet lukker.
    Mimse kommer med en fin liste over hvem vi har mødt i ligaen, og hvad disse holds udgangspunkt har været. Men der er noget endnu mere grundlæggende, som mangler pt. i holdet udover resultater, og det er sgu identitet. Det her hold har ikke nogen identitet. Det er en omgang kedelig "beige", det som klubben lader til at være pt. Og det er fandme sørgeligt at se på.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Jeg er blandt dem der ønskede Peter Vindahl til målmandsposten. Vi fik ham ikke, om det var umuligt ved jeg ikke, men Grabara for en stort millionbeløb og et spil med fødderne der er ikke-eksisterende. En detalje der længe har været et must hos enhver top-målmand er og det viser de sidste to kampe vist tydeligt endnu et af PC-s fejlkøb som Singh allerede har vist sig at være. Vi er ligeledes mange der havde store forventninger til en Lerager!!!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vil nu gerne undgå at være betegnet i den kategori, når nu jeg også dengang havde mine tvivl og bekymringer.. Skrev dette den 23. august:



    og dette den 29. august:
    Ja Kritikerne skal jo altid finde eksempler i kampene, hvor der er plads til kritik uagtet, hvor godt og hvor stort vi vinder. Men det kan ikke diskuteres i min bog, at i den periode, er noget er det mest opløftende spil jeg har set i årvis. Jeg vil påstå at, hvis vi havde haft Daramy og Falk så ville det ikke været gået så galt som det har gået de seneste mange kampe. Ergo vores Trup er dårlig sammensat, men det vidste vi jo godt i forvejen, når man så fjerner de absolut bedste spillere på holdet uden Kvalitets erstatninger så skal det gå galt.

    Alt er absolut ikke rosenrødt under JT, men men største kritik går fortsat på PC. Virkelig skuffet over der ikke blev formået at hive noget kvalitet ind til offensiven denne Sommer. Det er jo lige præcis sådan noget man taber et mesterskab på i mine øjne. Fair nok han har haft fokus på at få møget ud i truppen og købt ind til Defensiven, men den anden vej er mindst ligeså vigtig.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Alt er absolut ikke rosenrødt under JT, men men største kritik går fortsat på PC. Virkelig skuffet over der ikke blev formået at hive noget kvalitet ind denne sommer. Det er jo lige præcis sådan noget man taber et mesterskab på i mine øjne.
    Jeg synes, at Thorup skal ud snarest. Men PC har sgu et transfervindue at skyde med skarpt i. Og der skal han VIRKELIG skyde med skarpt. Jeg kan leve med Top-2 i denne sæson, når nu vi allerede har smidt en del point til FCM, og de har lært at vinde efter en europæisk midtugekamp, fordi der stadig er CL-kval til DM-sølvvinderen. Men derefter skal der et mesterskab på bordet, koste hvad det vil. Det er lige før, det vil svare sig at bruge de 60 mio., det til sommer nok vil koste at hente Bo Svensson som træner (40 mio. til Mainz, 20 til Thorup for at skride, og så kan Kaffeklovn Kvist skride samme vej), hvis vi ender i Top-2, fordi pengene tjener sig hurtigt ind igen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes, at Thorup skal ud snarest. Men PC har sgu et transfervindue at skyde med skarpt i. Og der skal han VIRKELIG skyde med skarpt. Jeg kan leve med Top-2 i denne sæson, når nu vi allerede har smidt en del point til FCM, og de har lært at vinde efter en europæisk midtugekamp, fordi der stadig er CL-kval til DM-sølvvinderen. Men derefter skal der et mesterskab på bordet, koste hvad det vil. Det er lige før, det vil svare sig at bruge de 60 mio., det til sommer nok vil koste at hente Bo Svensson som træner (40 mio. til Mainz, 20 til Thorup for at skride, og så kan Kaffeklovn Kvist skride samme vej), hvis vi ender i Top-2, fordi pengene tjener sig hurtigt ind igen.
    Ja det er nok Utopi at tro på at PC ryger. Sportsdirektører har det først med at ryge efter 2-3 fejlslagende vinduer. Så ja JT er da truet absolut, men meget kommer an på, hvordan sæsonen slutter til Maj. Hvis vi er 10+ bagefter FCM Muhh, så tror jeg JT ryger, men hvis det utænkelige skulle ske at det bliver en lige duel (Ser ikke sådan ud nu), så er jeg næsten sikker på JT fortsætter ind i den nye sæson. Time will tell.

    Nu nævner du Top-2, men kan vi virkelig endnu et år acceptere dette?. Det er her kæden også hopper af for mig. Ledelsen og klubben har råbt op de seneste 3 år - KUN DM GULD TÆLLER. Så må der fandeme også noget handling til, for at støtte op om disse ord. Hvem var det nu der sagde at man ikke vinder guld med mælketænder? NCH ikke ?. Fair nok, hvis klubben er i økonomiske vanskeligheder, men så må de sku holde op med at lukke varm luft ud op komme ud med nogle realistiske meldinger...

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Den eneste grund til at jeg (og klubben) kan leve med Top-2 i denne sæson er at der er CL-kval forbundet med en 2. plads, og man vil med al sandsynlighed være seedet i 2. CL-kvalrunde. Videre avancement fra den runde sikrer minimum EL-gruppespil, og man vil med en vis sandsynlighed også være seedet i 3. CL-kvalrunde. Så det er udelukkende ift. økonomien, at ledelsen kan leve med det. Og så er jeg også en af dem, der i højere grad ser FCK som en klub, der skal ud i Europa. Og allerhelst i CL. Og så kan vejen derhen være en smule underordnet. Men vejen til CL for 2. pladsen lukker efter denne sæson, medmindre FCK og de andre klubber virkelig får en masse point i denne sæson. Derfor er en 2. plads "okay" for mig i denne sæson, men uacceptabel i den kommende.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Den eneste grund til at jeg (og klubben) kan leve med Top-2 i denne sæson er at der er CL-kval forbundet med en 2. plads, og man vil med al sandsynlighed være seedet i 2. CL-kvalrunde. Videre avancement fra den runde sikrer minimum EL-gruppespil, og man vil med en vis sandsynlighed også være seedet i 3. CL-kvalrunde. Så det er udelukkende ift. økonomien, at ledelsen kan leve med det. Og så er jeg også en af dem, der i højere grad ser FCK som en klub, der skal ud i Europa. Og allerhelst i CL. Og så kan vejen derhen være en smule underordnet. Men vejen til CL for 2. pladsen lukker efter denne sæson, medmindre FCK og de andre klubber virkelig får en masse point i denne sæson. Derfor er en 2. plads "okay" for mig i denne sæson, men uacceptabel i den kommende.
    Ja det havde jeg lige, glemt. Det er selvfølgelig en fin trøstepræmie. Selvom vejen stadig bliver ekstrem svær uagtet om vi ville være seedet. Så må vi da håbe vi ikke bliver nr. 3 i suppen :)

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (24/10-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er også helt med på et system med en 3-back kæde. Alt hvad der indeholder Ankersen i start 11'eren bør forkastes ved første øjekast. Jeg ville spille Gasperinis Atalanta-opstilling (3-4-2-1), da jeg i princippet synes at truppen er skræddersyet til det, og så kan man spille både Biel og Wind hvor de er bedst, nemlig på 10'eren. De 3 mand nede bagved samt Diks og VK giver sig selv. På den centrale midt ville jeg spille Stage og Lerager indtil Falk er klar, så skal han spille ved siden af Stage og så må den sammenbidte ud på bænken. Johanneson kan aflaste Biel/Wind på sin favoritposition og dermed få nogle minutter der. Højlund skal spille fremme indtil vi forhåbentlig henter en ny klasseangriber i vinterens vindue.
    Enig. Det er en spændende opstilling.
    Men der skal bruges, lidt flere end et træningspas om dagen (se deres kalender for denne uge), for at sikre at alle kender der plads og hvad de skal levere der og får at bygge relationerne op.

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 10.09.21, 14:15
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  3. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •