Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: Nye ejere og ny ledelse fra 1. januar, tak!

  1. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Nye ejere og ny ledelse fra 1. januar, tak!

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Så du mener simpelthen, at Brüchmann, der besluttede sig for at indføre nye standarder og takkede nej til masser af penge fra bettingfirmaer, ikke har bare "en smule" principper? Really?

    Mediano gør netop en dyd ud af at bringe disclaimere. Men du ønsker mere "oprigtige" disclaimere? Eller må man bare ikke udtale sig om Flemming Østergaard, hvis man har sympati for personen?

    Jeg kan ikke rigtigt mindes, at det ligefrem har været forbudt at nævne, "hvor kriminel Flemming Østergaard egentlig var" (det lyder til, at du er mere enig med landsretten end byretten...). Tværtimod skal man nærmest bringe en lang disclaimer, hvis man formaster sig til at rose ham for noget og ikke straks skal have et par vrede kommentarer efter sig. Bare tjek denne tråd.

    At Flemming Østergaard er blevet skrevet ud af FCK's historie, er så pinligt, at jeg mangler ord. Så kan man mene, hvad man vil om manden. Men jeg har godt nok svært ved at se, at FCK som fodboldhold ville have opnået den succes, som blev grundlagt i 00'erne, hvis det ikke var for den særdeles visionære og handlekraftige leder, som Flemming Østergaard var.

    Dermed ikke sagt, at man ikke skal nævne eller huske dommen for at opfordre til kursmanipulation. Men det er godt nok fattigt, hvis man kun husker Flemming Østergaards tid for det dårlige.
    Altså Brüchmann, der hoppede på en folkestemning omkring spilreklamer, men ikke desto mindre stadig har den omvandrende spilreklame Leander rendende? ;-)

    Nej, jeg synes ikke hans principper omkring en udsendelse som denne holder en meter, når han har Froulund til at sidde og skamrose de klubber, han selv bruger som reklamesøjle. Sorry. Heldigvis er det temmelig harmløst og ret transparent.

    Og hvad angår Flemming Østergaard, beklager jeg også: At han ydede vennetjenester i embeds medfør, der var ved at ruinere klubben, og at han begik kriminalitet, der i øvrigt endte med at give klubben en efterregning, er ikke en sort brik i en ellers flot og farverig mosaik, det er for mig en absolut dødssynd, der gør at han ikke bør hyldes overhovedet.

    Mere enig med landsretten end byretten? Det er jeg ikke sikker på, jeg forstår: Når landsretten har afsagt en dom (på halvandet års fængsel) i samme sag, er byrettens dom bortfaldet.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Efterlysning af ejere til trøjer/jakker
    By Snuppy in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.10.08, 11:52
  2. Er FCK's ledelse kloge nok???
    By foghs.dk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.07.05, 21:08
  3. Til FCK's ledelse: STÅ FAST!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 15:22
  4. Nu må den sportslige ledelse ud! (i.a.)
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 02.05.04, 14:37
  5. Klog ledelse
    By Sundnæs in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.07.03, 10:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •