Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    24 38.10%
  • Uafgjort

    19 30.16%
  • Vejle vinder

    20 31.75%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Falk, zeca, wilcek skadet. Lerager karantæne. Johanneson og Singh ude med sygdom.

    Jesus Christ... det bliver en langgaber idag - please prove me wrong.

    Ses i Parken
    Langgaber tror jeg ikke det bliver. - tværtimod. Men en ny skuffelse er nok desværre meget sandsynligt.

    Med alle de fraværende er det desværre efterhånden svært at gætte en startopstilling. Måske skifter man system, når vores 4 foretrukne centrale midtbanespillere alle er ude. En 352 kunne være oplagt.
    Holder man fast i 4231 så bliver det nok enten en lidt tyndbenet centralmidt med Baldursson/Biel eller en noget defensiv med Baldursson/Stage med dertilhørende tynd højre kant.

    Er der nogen som har et mere kvalificeret bud f.eks. efter at have set eller læst om afsluttende træning?


    Edit:
    Jeg håber på

    Grabara
    Ankersen, Kocholava, Boile, VK
    Stage, Baldursson
    Diks, Biel, Bøving
    Wind.

    Forøvrigt spændende, om det er Grabara som står i dag (det vil jeg dog tro). Thorup luftede i hvert fald tanken efter PAOK, at Kalle måske skulle have lidt spilletid imellem de Europæiske kampe for at holde ham skarp.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Sikke en trup. 11 forsvarsspillere. Seks spillere på 18, en på 19. Bengtsson, Oviedo, Oikonomou - spillere, som helt åbenlyst ikke har trænerens tillid og ikke burde være i klubben længere. Og hvis ikke Ankersen løfter sit niveau snart, kan han tages med i den gruppe.

    Ja, vi er hårdt ramt lige nu, men der venter uanset hvad PC en enorm opgave i vinterens transfervindue. Første take var en fiasko, så hvorfor skal man tro på, at det bliver bedre nu, hvor sæsonen i øvrigt allerede er snublende tæt på at kunne afskrives som endnu en skuffelse uden trofæer, så det sikkert bliver sværere at tiltrække de spillere, der skal hive os op af dyndet?
    Ak og ve.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Sikke en trup. 11 forsvarsspillere. Seks spillere på 18, en på 19. Bengtsson, Oviedo, Oikonomou - spillere, som helt åbenlyst ikke har trænerens tillid og ikke burde være i klubben længere. Og hvis ikke Ankersen løfter sit niveau snart, kan han tages med i den gruppe.

    Ja, vi er hårdt ramt lige nu, men der venter uanset hvad PC en enorm opgave i vinterens transfervindue. Første take var en fiasko, så hvorfor skal man tro på, at det bliver bedre nu, hvor sæsonen i øvrigt allerede er snublende tæt på at kunne afskrives som endnu en skuffelse uden trofæer, så det sikkert bliver sværere at tiltrække de spillere, der skal hive os op af dyndet?
    Ak og ve.
    Direkte imod afgrunden - det er godt nok svært at finde noget positivt frem for tiden.

    Store klubber og store hold skal bare have kvalitet hvis en eller to faste spillere bliver skadet… Det kendetegner et tophold, og noget vi har være gode til i vores tidligere storheds perioder… Nu kan vi ikke engang mønstre en ordentlig start ellever….

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Direkte imod afgrunden - det er godt nok svært at finde noget positivt frem for tiden.

    Store klubber og store hold skal bare have kvalitet hvis en eller to faste spillere bliver skadet… Det kendetegner et tophold, og noget vi har være gode til i vores tidligere storheds perioder… Nu kan vi ikke engang mønstre en ordentlig start ellever….
    Det positive er vel, at

    1) Da vi havde vores spillere til rådighed var vi rigtig gode, selv efter vi missede at forstærke os offensivt i transfervinduet.
    2) Der er kun fire superligakampe til vinterpausen og den næste mulighed for at rette op på truppen.

    Ja alt er sgu lort lige nu, og ja vi kan reelt være ude af alt inden jul. Men der er jo ikke noget at gøre ved det andet end at kæmpe videre og så vidt muligt overleve indtil vinterpausen. Du har også ret i, at tophold skal kunne klare skader. Men de fleste vil nok være lidt i knæ, når man møder op til kamp uden de 4 førstevalg til den centrale midt. Og ja krydret med en for tynd trup offensivt, så har man en kamptrup som ikke er set dårligere i mange mange år. Det skal vi forøvrigt nok alle lige huske på, inden vi lynch'er Thorup i aften ovenpå endnu en kæmpe skuffelse.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det positive er vel, at

    1) Da vi havde vores spillere til rådighed var vi rigtig gode, selv efter vi missede at forstærke os offensivt i transfervinduet.
    2) Der er kun fire superligakampe til vinterpausen og den næste mulighed for at rette op på truppen.

    Ja alt er sgu lort lige nu, og ja vi kan reelt være ude af alt inden jul. Men der er jo ikke noget at gøre ved det andet end at kæmpe videre og så vidt muligt overleve indtil vinterpausen. Du har også ret i, at tophold skal kunne klare skader. Men de fleste vil nok være lidt i knæ, når man møder op til kamp uden de 4 førstevalg til den centrale midt. Og ja krydret med en for tynd trup offensivt, så har man en kamptrup som ikke er set dårligere i mange mange år. Det skal vi forøvrigt nok alle lige huske på, inden vi lynch'er Thorup i aften ovenpå endnu en kæmpe skuffelse.
    Jeg er ikke ude på at lynche Thorup - jeg er ikke på raus holdet, men er heller ikke jubeloptimist på hans vegne.

    Det netop overståede transfer vindue er vel det dårligste i meget lang tid, og det betaler vi prisen for nu.

    Og ja, det er positivt at det snart er vinterpause og at vi får mulighed for at handle ind igen - Der er bare ingen garantier for at det bliver bedre af den grund… Min tillid til at vi kan hente markante forstærkninger i et vinter transfervindue det af mange bliver betegnet som den sværeste er et meget lille sted.. Og jeg skriver markante, for det er det der skal til… Men det hører til i en anden tråd…

    Når det er sagt, så glæder jeg mig som altid helt ustyrlig meget til at komme i Parken igen, med den her (naive?) tro på at idag bliver det godt….

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg er ikke ude på at lynche Thorup - jeg er ikke på raus holdet, men er heller ikke jubeloptimist på hans vegne.
    Jeg tænkte nu heller ikke specifikt på dig men mere en lille opfordring til Sidelinien generelt :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det netop overståede transfer vindue er vel det dårligste i meget lang tid, og det betaler vi prisen for nu.

    Og ja, det er positivt at det snart er vinterpause og at vi får mulighed for at handle ind igen - Der er bare ingen garantier for at det bliver bedre af den grund… Min tillid til at vi kan hente markante forstærkninger i et vinter transfervindue det af mange bliver betegnet som den sværeste er et meget lille sted.. Og jeg skriver markante, for det er det der skal til… Men det hører til i en anden tråd…
    Jeg er ikke enig i konklusionen på transfervinduet. Selvfølgelig er det en fejl, at man ikke fik en kantspiller mere ind, men man fik rettet op rigtig andre steder på holdet. Anyway, det hører til i en anden tråd.

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Når det er sagt, så glæder jeg mig som altid helt ustyrlig meget til at komme i Parken igen, med den her (naive?) tro på at idag bliver det godt….
    Jeg glæder mig også sindsygt meget, som jeg altid gør til FCK-kampe. Men det er nu desværre ikke fordi, at jeg tror specielt meget på en sejr i dag. Dertil peger pilene for begge hold desværre i forkert retning.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    3-5-2 gir så meget mening i dag:
    Kalle
    Ruben-Kocholava-Boile
    Diks-Stage-Baldur-Biel-VK34
    Højlund-Wind
    h

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Har Ruben og Boile farten til det? Jeg tvivler.

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    3-5-2 gir så meget mening i dag:
    Kalle
    Ruben-Kocholava-Boile
    Diks-Stage-Baldur-Biel-VK34
    Højlund-Wind
    Den har været oplagt for alle andre end de tre på bænken. Jeg må sige, at jeg forventer det værste, og drømmer om en 0-0. Truppen er jo i dårligere forfatning en jeg er efter en julefrokost, og en sejr vil være et mirakel. Fuck hvor jeg glæder mig til vinterpausen.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Jeg har sjældent haft en så dårlig fornemmelse op til en kamp mod et bundhold.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Alt andet end 3 point og mesterskabet er nærmest pisset væk i oktober måned / fcmidtbrasilien på 1-0 pt i Randers!! Så 9 point pt.

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    3-5-2 gir så meget mening i dag:
    Kalle
    Ruben-Kocholava-Boile
    Diks-Stage-Baldur-Biel-VK34
    Højlund-Wind
    Naaaah.

    Tænker Stage og Diks på midten.

    Biel rykker på kanten.
    Højlund helt fremme med Wind bagved.

    Zan

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Alt andet end 3 point og mesterskabet er nærmest pisset væk i oktober måned / fcmidtbrasilien på 1-0 pt i Randers!! Så 9 point pt.
    Nu 2-0.

    Det stinker bare så meget af mesterskab til FCM allerede.

    Zan

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #29
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Jeg fatter ikke, at vi igen har Grabara i målet.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu 2-0.

    Det stinker bare så meget af mesterskab til FCM allerede.

    Zan
    Pt er de jo desværre bare bedre!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •