Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    24 38.10%
  • Uafgjort

    19 30.16%
  • Vejle vinder

    20 31.75%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 70 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

  1. #61
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Fint med en komfortabel sejr igår, og dejligt at gå hjem fra Parken med noget andet end skuffelse for en gangs skyld.

    Som fast S12-gænger bemærkede jeg dog en trist tendens igår. Jeg havde en kammerat med, som tidligere også har været fast inventar på S12, og jeg havde ”bildt ham ind” at der var sket en vanvittigt udvikling de senere år(hvilket jo ikke er løgn), og at han godt kunne regne med at der var smæk på ifht i gamle dage...

    Nå. Det var da altså bare slet ikke igår! Det er da klart at en kamp mod Vejle måske ikke lige er den hvor man er allermest tændt men alligevel var der nogle ting som slet ikke var som de plejer at være;

    1) CAPO mødte meget sent op igår, og der var ikke det samme tryk inden kampen som der plejer, det plejer CAPO at sørge for – men det udeblev.
    2) Der blev ikke sunget spillernes navne under opvarmning....
    3) .... det blev der heller ikke rigtigt efter kampen, udover Haraldsson. Det var dog Boile’s fortjeneste da han løb ned til kernen og sagde at vi skulle give en gestus. Det så lidt ud som om at det ikke ville være sket, hvis ikke det var for Boile.

    Det er lidt ærgeligt, hvis vi er er derude allerede hvor at spillerne skal ”straffes” med at vi som fans undgår de fede ritualer/rutiner som eller hersker på S12/i Parken generelt.

    Var det et ”statement” fra en af fraktionerne?
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af sliZER Se meddelelser
    Han havde også en rigtig god pasning/assist til Diks i den situation, der gav straffe. Synes virkelig Bøving får med grovfilen. God kamp og meget bedre end tidligere.

    Bøving, HH, VK34, Isak, Jelert, Valdemar Lund etc. kan ikke bringe mit pis i kog på den dårlige måde, så længe de viser god attitude. Det er unge spillere, som skal lære voksenbold, ikke voksenmobbes. Ingen af dem, jeg nævner, har slået op i banen og været opgivende, og derfor får de min fulde støtte uanset, at de tager et træk for meget eller brokker sig til dommeren over et forkert dømt indkast.

    Der er masser af bold i de drenge, og de vil begå små og store fejl, der koster, men for fanden hvor er det fedt, at man ikke længere (kun) skal sidde og se misundeligt på Farum, men nu også kan glæde sig over unge generte drenge hos os.
    Sidst redigeret af Døren : 01.11.21 kl. 14:24 Årsag: Jelert med ét l


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Fint med en komfortabel sejr igår, og dejligt at gå hjem fra Parken med noget andet end skuffelse for en gangs skyld.

    Som fast S12-gænger bemærkede jeg dog en trist tendens igår. Jeg havde en kammerat med, som tidligere også har været fast inventar på S12, og jeg havde ”bildt ham ind” at der var sket en vanvittigt udvikling de senere år(hvilket jo ikke er løgn), og at han godt kunne regne med at der var smæk på ifht i gamle dage...

    Nå. Det var da altså bare slet ikke igår! Det er da klart at en kamp mod Vejle måske ikke lige er den hvor man er allermest tændt men alligevel var der nogle ting som slet ikke var som de plejer at være;

    1) CAPO mødte meget sent op igår, og der var ikke det samme tryk inden kampen som der plejer, det plejer CAPO at sørge for – men det udeblev.
    2) Der blev ikke sunget spillernes navne under opvarmning....
    3) .... det blev der heller ikke rigtigt efter kampen, udover Haraldsson. Det var dog Boile’s fortjeneste da han løb ned til kernen og sagde at vi skulle give en gestus. Det så lidt ud som om at det ikke ville være sket, hvis ikke det var for Boile.

    Det er lidt ærgeligt, hvis vi er er derude allerede hvor at spillerne skal ”straffes” med at vi som fans undgår de fede ritualer/rutiner som eller hersker på S12/i Parken generelt.

    Var det et ”statement” fra en af fraktionerne?
    Well man startede jo også i går med at "støtte" vores forstærkede u19-hold med den smukke "jeres indsats i søndags var ikke KBH værdig"-banner......

    Anyway ugen efter en søndag med masser af ballade omkring Hjlatepark (også med vores fans), film og billeder fra stadion med fck-fans som bombarderer børn og pensionister med kasteskyts, film med capo som truer de samme med "at de skal skynde sig væk for vi kommer og knepper jer", så kunne man måske godt ønske sig, at visse fans blev en smule bedre til at kigge indad. Det var i hvert fald ikke lige ugen efter den kamp, hvor man som fan skal snakke super meget om ikke at KBH værdig.....


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser

    1) CAPO mødte meget sent op igår, og der var ikke det samme tryk inden kampen som der plejer, det plejer CAPO at sørge for – men det udeblev.
    2) Der blev ikke sunget spillernes navne under opvarmning....
    3) .... det blev der heller ikke rigtigt efter kampen, udover Haraldsson. Det var dog Boile’s fortjeneste da han løb ned til kernen og sagde at vi skulle give en gestus. Det så lidt ud som om at det ikke ville være sket, hvis ikke det var for Boile.

    Det er lidt ærgeligt, hvis vi er er derude allerede hvor at spillerne skal ”straffes” med at vi som fans undgår de fede ritualer/rutiner som eller hersker på S12/i Parken generelt.

    Var det et ”statement” fra en af fraktionerne?
    Har tænkt præcist det samme. Den eneste spiller, der fik en velkomst under opvarmningen af Sektionen (ikke Capoen, han var endnu ikke mødt), var Kalle. Det virkede på mig som et bevidst valg. Desuden var Capoen overtændt. Hans stemme knækkede under mange af sangene, og han skældte flere gange ud på den sløvere del af Sektionen, særligt øvre. Om han havde en dårlig dag, eller om det var en bevidst aktion, aner jeg ikke, men det var uskønt, og sådan plejer det og han ikke at være.

    (3-2-1 incoming topboy som i to linjer skriver, at alle holder af Magnus, og at INGEN SKAL KRITISERE HAM.).

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Tror vi kommer se Biel i den rolle indtil efter landsholdspausen. Stage rykker jo nok ud på fløjen igen på torsdag, så den hedder Lerager og Biel på midten. Og tror det så bliver Højlund i stedet for Håkon. Han vil passe bedre til PAOK kampen, hvor vi nok ikke bliver så spillestyrende og hvor hans fart kan komme i spil. Isak starter nok på bænken, hvis han er frisk. Nærmere sig en uge, hvor han har været ude med sygdom, så tvivler på han starter inde.
    Gad godt at Stage blev på midten. Det føles tryggere med ham. Og gerne sammen med Biel. Så må Diks spille den højrekant.
    h

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Uanset at vores klub ikke er, hvad den har været, så var det nu dejligt at se, hvordan stemningen er om de unge. Her tænker jeg ikke mindst på, da Lund blev skiftet ind til sin debut. Den slags kan jeg godt lide, uanset resultater.


  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ja selvfølgelig er han umoden, han er bare en knægt….

    Boilesens røde kort imod AaB var en hjerneblødning og uacceptabelt (Og vel det man kalder umodent) - Det vi så fra Jelert var en frisk attitude og en vilje til at ville lykkedes, også selvom kampen for længst var afgjort….
    Synes det var røv fedt at se man ikke stiller sig tilfreds med 3-0….
    Jeg er helt enig i at det er super fedt at se hans attitude, det kan mere bare blive et problem at han er lidt overtændt, og kommer til at få unødvendige kort på det.

    Jeg kan ikke huske om det var mod Sønderjyske eller PAOK, hvor han forsøgte at hive en spiller op, som Grabara gjorde mod Fischer, men han var heldig at slippe for et kort der.

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg er helt enig i at det er super fedt at se hans attitude, det kan mere bare blive et problem at han er lidt overtændt, og kommer til at få unødvendige kort på det.

    Jeg kan ikke huske om det var mod Sønderjyske eller PAOK, hvor han forsøgte at hive en spiller op, som Grabara gjorde mod Fischer, men han var heldig at slippe for et kort der.
    Jeg synes vi lægger ret meget i to (i mine øjne) meget små situationer. I går tror jeg, at han blev revet lidt med af publikum. Den mod Paok (tror jeg det var), der var det mit indtryk, at han egentlig slet ikke ville provokere eller lave ballade, men blot ville hjælpe manden op. Han fejlede forøvrigt heller ikke noget, hvorfor PAOK-spillernes reaktioner var helt absurd og overdrevet.

    Jeg skal indrømme, at jeg slet ikke kender Jelert som spiller eller person. Men jeg synes ikke, at han indtil nu på nogen måder har vist hverken attitude eller hidsighed, som får mig til at tro, at han skulle have generelle problemer med at være overtændt.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes vi lægger ret meget i to (i mine øjne) meget små situationer. I går tror jeg, at han blev revet lidt med af publikum. Den mod Paok (tror jeg det var), der var det mit indtryk, at han egentlig slet ikke ville provokere eller lave ballade, men blot ville hjælpe manden op. Han fejlede forøvrigt heller ikke noget, hvorfor PAOK-spillernes reaktioner var helt absurd og overdrevet.

    Jeg skal indrømme, at jeg slet ikke kender Jelert som spiller eller person. Men jeg synes ikke, at han indtil nu på nogen måder har vist hverken attitude eller hidsighed, som får mig til at tro, at han skulle have generelle problemer med at være overtændt.
    Jeg kan heller overhovedet ikke se hvordan man kan dreje de to episoder til noget negativt. Jeg synes dog klart vi kan lægge noget i det.. Intet er mere forfærdeligt end at se en spiller hvis attituder udstråler at man er ligeglad med det hele. Her kommer så en ung knøs op, som tydeligvis besidder et stort vindergen, det er allerede meget tydeligt for mig. Kæmpe thumbs up for Jelerts attitude, som selvfølgelig på ingen måde handler om at han er hverken overtændt eller umoden - men blot indeholder et vindergen de fleste af os andre, inklusiv mig selv, aldrig kommer i nærheden af.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kan heller overhovedet ikke se hvordan man kan dreje de to episoder til noget negativt. Jeg synes dog klart vi kan lægge noget i det.. Intet er mere forfærdeligt end at se en spiller hvis attituder udstråler at man er ligeglad med det hele. Her kommer så en ung knøs op, som tydeligvis besidder et stort vindergen, det er allerede meget tydeligt for mig. Kæmpe thumbs up for Jelerts attitude, som selvfølgelig på ingen måde handler om at han er hverken overtændt eller umoden - men blot indeholder et vindergen de fleste af os andre, inklusiv mig selv, aldrig kommer i nærheden af.
    Præcis - og lige præcis det jeg ville sige med mit indlæg omkring de to situationer.
    Befriende at der kommer en ung spiller der i en af sine allerførste kampe for os skyder brystet frem og viser vejen… Noget jeg har savnet big time i lange perioder de senere år… Hatten af…

  15. De følgende 7 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •