Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PAOK vinder

    23 50.00%
  • Uafgjort

    11 23.91%
  • FCK vinder

    12 26.09%
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

  1. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er meget enig! Og man kan undre sig over hvorfor den konstellation ikke har været mere hot før.

    Anker er for god til at have siddende på bænken (altså når han ikke surmuler), og det bliver dejligt offensivt!
    Specielt nu hvor vi virkelig savner nogle raids og offensiv x-faktor. Ikke mindst på kanten.

    Som icing on the cake, er de begge uddannet til også at tænke defensivt, så det ikke bliver gung-ho på højresiden.

    Jeg mener man skal gå all-in på den konstellation, også selvom Diks skal bruge lidt tilvænning til den semi-nye plads.

    Zan
    Her er jeg så hamrende uenig :-)

    Okay, i mangel af bedre kan det måske gå an for tiden, men det er bestemt ikke en konstellation jeg er fan af. Frem til scoringen spillede Ankersen igen igen rystende ringe og især defensivt sejler det altså bare omkring ham. Desuden synes jeg klart vi får mest ud af Diks når han spiller back, så det er synd og skam at rykke ham væk fra den position, hvor han er bedst.

    Synes i det hele taget vi spillede en gennemført dårlig kamp i går og var yderst heldige med at slippe afsted med 3 point, så selvom jeg gladeligt tager imod de 3 point, så synes jeg faktisk ikke der er ret meget andet positivt at tage med fra kampen i går (okay måske lige Kalles præstation også, men det blev så også en kamp lige efter hans hoved/målmandsstil).

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 24.10.21, 13:03
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  4. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •