Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PAOK vinder

    23 50.00%
  • Uafgjort

    11 23.91%
  • FCK vinder

    12 26.09%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    4. spillerunde i ECL-gruppe F byder på returkampen mellem gruppens to forhåndsfavoritter, når FCK drager til Grækenland i et forsøg på at revanchere 2-1 nederlaget i Parken for to uger siden. Med en sejr overtager FCK igen førstepladsen i gruppen, men Løverne skal vinde med alt andet end 1-0 eller 2-1, hvis man skal være bedre indbyrdes end grækerne, og dermed ikke vil være 100% presset til at vinde begge de resterende kampe i gruppespillet for at sikre sig førstepladsen i gruppen. Med en sejr overhaler FCK også CSKA Moskva på UEFAs klubrangliste, ligesom man også går forbi Besiktas, hvis tyrkerne taber på udebane til Sporting onsdag aften

    Løverne fik en fornuftig optakt til midtugekampen med en komfortabel 3-0 sejr hjemme over Vejle, mens PAOK fik en lignende optakt med en 4-1 sejr hjemme over Smyrnis på Toumba Stadion i Thessaloniki, hjulpet godt på vej af to straffespark i løbet af kampen.

    FCK må undvære Kamil Grabara, der afsoner karantæne efter sit røde kort i forrige ECL-kamp, hvilket betyder at Kalle Johnsson med al sandsynlighed vogter målet i stedet, mens Guadagno og U19 målmanden Andreas Dithmer får en plads på bænken. Derudover sidder Zeca, Falk og Wilczek over med skader. De græske værter må undvære den ene målscorer fra første kamp, brasilianske Sidcley, mens den rumænske lejesvend fra NYCFC, venstrekanten Mitrita også meldes ude af kampen. FCK har derudover ingen spillere i karantænefare, mens PAOKs Michailidis står til karantæne ved næste gule kort.

    Kampens dommer er polske Pawel Raczkowski, der en gang tidligere har dømt en kamp med et dansk hold, da han passede fløjten under sidste års CL-kamp mellem Liverpool og FC Midtjylland. Tre gange tidligere har han været fløjtepasser i en kamp med græske hold, da han i sidste sæson dømte en græsk pokalsemifinale, mens han to år forinden dømte en Nations League kamp med det græske landshold, og han for tre sæsoner siden var dommer, da Östersunds besejrede PAOK med 2-0.

    Er man ikke blandt de 200 FCK-fans, der er taget til Grækenland, vises kampen på TV2 Sport X med "optakt" (læs: Brøndby-nedtakt) fra kl. 20:45.
    Sidst redigeret af Kiwi : 02.11.21 kl. 22:29
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Der er et par spændende overvejelser som Thorup skal foretage

    - Bibeholder han midtbanen fra i søndags og hvad betyder det så for Lerager?
    - Bliver Stage Centralt og hvem skal så tage høje fløj?
    - Bliver Ankersen i start 11'er med Diks længere fremme?
    - Kan en Stage/Lerager midtbane fungere?
    - Er Isak klar efter sygdom og starter han inde?
    - Hvem bliver makker til Wind oppe foran?
    - Torben

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Jeg mindes at der faktisk har været nogle rigtig gode kampe, med Lerager og Stage centralt. Er det mig der husker forkert her?
    Sidst redigeret af Jt80 : 03.11.21 kl. 12:54

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Det vigtigste er at Stage bliver på midten. Lige nu er han både hjerne, hjerte og lunge på den midtbane.
    h

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #5
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Mit forslag til en opstilling:

    Johnson

    Ankersen Khocholava Boilesen kristiansen

    Diks Stage Lerager Bøving

    Wind Biel
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Mit forslag til en opstilling:

    Johnson

    Ankersen Khocholava Boilesen kristiansen

    Diks Stage Lerager Bøving

    Wind Biel
    Skal det læses sådan, at du vil have Biel helt på toppen sammen med Wind? Det, tror jeg, er en dårlig udnyttelse af hans evner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Skal det læses sådan, at du vil have Biel helt på toppen sammen med Wind? Det, tror jeg, er en dårlig udnyttelse af hans evner.
    Nej. Jeg tænker han ligger lidt bag Wind. Som en ekstra midtbanespiller. Hvis Lerager skal på banen, og det mener jeg, at han skal, er man nødt til at flytte Biel længere frem.
    Med mindre man flytter Stage ud på fløjen, men det mener jeg ikke man skal. Det fungerede virkeligt godt med Stage på midten mod Vejle. Sammen med Wind var han MoM. Det gav mindelser om Delaney, da han var allerbedst.

    Biel er vores topscorer, så det er vel ikke en dårlig udnyttelse af hans evner at flytte ham tættere på målet, frem for at lade ham være bagerste midtbanespiller, når vi nu har både Stage og Lerager.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Nej. Jeg tænker han ligger lidt bag Wind. Som en ekstra midtbanespiller. Hvis Lerager skal på banen, og det mener jeg, at han skal, er man nødt til at flytte Biel længere frem.
    Med mindre man flytter Stage ud på fløjen, men det mener jeg ikke man skal. Det fungerede virkeligt godt med Stage på midten mod Vejle. Sammen med Wind var han MoM. Det gav mindelser om Delaney, da han var allerbedst.

    Biel er vores topscorer, så det er vel ikke en dårlig udnyttelse af hans evner at flytte ham tættere på målet, frem for at lade ham være bagerste midtbanespiller, når vi nu har både Stage og Lerager.
    Jeg er enig. Det var bare din måde at opstille det på, der forvirrede mig. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Jeg er overraskende optimistisk stemt op til kampen. De mangler to vigtige spillere til deres kontraspil, vi har fået Stage og VK34 tilbage ift. første kamp, vi kan stille med en mere stabil og boldfast central midtbane, der kan forhindre dem i højere grad at løbe deres omstillinger (som var nærmest det eneste, de var farlige på), og både Kalle, Boilesen, Khocholava, Stage, Lerager, Pep Biel, Ankersen og Wind (altså hele vores midterakse plus det løse) har prøvet at stå i en europæisk heksekedel på udebane før.

    Hvis vi stiller op som følger:
    Kalle
    Diks-Khocholava-Boilesen-VK34
    Stage-Lerager
    Ankersen-Pep Biel-Bøving
    Wind

    Så har vi også mulighed for at evt. skifte til en 3-5-2 eller 3-4-3 uden at skulle bruge udskiftninger til formålet. Derudover vil vi have bedre muligheder for indlæg, hvor både Wind, Stage og Lerager kan komme ind i feltet i åbent spil, samtidigt med at eksempelvis Pep Biel og Diks kan agere centrale sikringsspillere bag dem, i tilfælde af at både Stage og Lerager søger ind i feltet samtidigt på indlæg fra Ankersen eller VK34.

    Nu kiggede jeg lige på xG for den første kamp, og nok er den i PAOKs favør (1,55 vs. 0,82), men fjerner man Ankersens to store personlige fejl (den ene, som giver en friløber, hvor modstanderen får rundet Kalle, og hvor Ankersen i sidste øjeblik får blokeret afslutningen, og den anden, hvor han slet ikke får holdt øje med modstanderen og lader ham upresset og umarkeret header bolden ind til 0-1), så er grækernes xG pludselig nede på 0,92, hvilket forklares med at de som et hold i numerisk overtal i 81 minutter fik afsluttet oftere end FCK, og dermed fik akkumuleret et højere xG ad den vej.
    Når man samtidigt har med i tankerne, at grækerne på hjemmebane kun kunne få 1-1 mod Slovan Bratislava, så er det ikke helt umuligt at komme derfra med point. PAOK har forresten ikke prøvet at være bagud endnu i turneringen, så det bliver spændende at se hvordan de vil agere, hvis de pludselig skal jagte et resultat..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Hvis Lerager starter inde håber jeg vi vender diamanten på midten så Pep ligger som 6'er og Jens "Müller" Stage og Lerager ligger som 8'er. Lerager og Stage er ikke kreative nok til at ligge alene på midten og ingen af dem er decideret 6'er. Lige pt er Lerager vel også en fattigmands version af Stage...

    Pep er pt i mine øjne det bedste alternativ til Zeca. Han løber og løber samt han er ikke bange for at komme ind i hovedstødsdueller eller taklinger samt han er utrolig boldfast med visioner i hans spil.

    Ellers håber jeg faktisk at vi stiller op som mod Vejle og vurdere Thorup at HH ikke skal spille kunne Isak ligge på 10'eren

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Jeg tænker at stage, lerager og biel er et tre-kløver på midtbanen og hvor det nok ændre sig i løbet af kampen, hvem der rykker frem. Ved helt etableret spil, så er Biel trykket tilbage og kan sætte spillet og hvor Stage og Lerager søger i dybden. Ved omstillingsspil, så kan Biel godt være langt frem.
    - Torben

  20. #12
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Mit forslag til en opstilling:

    Johnson

    Ankersen Khocholava Boilesen kristiansen

    Diks Stage Lerager Bøving

    Wind Biel
    Holdopstillingen er kommet og den er, som jeg forudsagde :-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Tjaaaa, så bliver det allerede svært.

    Flot at fucke hele gameplan’en op efter 7 minutter.

    Vi er så meget ude at skide for tiden, at det er helt vanvittigt.

    Zan

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Det her hold kan ikke klare over 10 tilskuere på stadion før de bliver topstressede. Det er en anelse irriterende efterhånden. Især fordi vi egentlig spiller fint nu hvor vi er kommet bagud.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tjaaaa, så bliver det allerede svært.

    Flot at fucke hele gameplan’en op efter 7 minutter.

    Vi er så meget ude at skide for tiden, at det er helt vanvittigt.

    Zan
    Ok, jeg må hellere skynde mig at bøje mig i støvet og beklage mit tidlige vredesudbrud.

    Fandme elendige sidste 30 min, men flot og uventet comeback af drengene.

    Zan

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 24.10.21, 13:03
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  4. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •