Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PAOK vinder

    23 50.00%
  • Uafgjort

    11 23.91%
  • FCK vinder

    12 26.09%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 56 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Mon ikke der refereres til deres opførsel snarere end deres sportslige niveau.
    I så fald giver det da mere mening. Men for et hold som vores, der har mødt BØF 50 gange i de seneste 10 år, er det vel også en tilsnigelse at betegne PAOK som usædvanligt sølle og ynkelige.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ...for derefter at vise Verbic ud, efter at han i forholdsvist diplomatiske vendinger havde givet udtryk for hvor elendig dommeren var.
    Hvad sagde han helt præcist? Har jeg glemt.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvad sagde han helt præcist? Har jeg glemt.
    Mener det var fuck off eller fuck you

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    I så fald giver det da mere mening. Men for et hold som vores, der har mødt BØF 50 gange i de seneste 10 år, er det vel også en tilsnigelse at betegne PAOK som usædvanligt sølle og ynkelige.
    Foruden de mange eksempler på usportslig opførsel, så begyndte den voldsomme adfærd så småt allerede i starten af anden halvleg da en PAOK-spiller sparkede til Khocholava i to omgange, hvilket isoleret ikke var så slemt, men det eskalerede kun herefter. Der var efterfølgende situationen med Lerager, hvor han sparker væk og en PAOK-spiller fortsætter ind i ham. Herefter situationen hvor VK mere eller mindre blev overfaldet ved sidelinjen (med både slag og spark) og så Diks der bliver nikket en skalle til sidst. Hvornår har Brøndby de seneste ti år optrådt sådan? Hvor hyppigt ser du generelt den slags præstationer (vi spiller trods alt 40-50 kampe pr sæson)?

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Vi har reelt set ikke set noget lignende fra BØF siden Ronnie Schwartz brækkede ryggen på Tom Høgli
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Var den før eller efter Aggas forsøg på at brække Zanka kæbe?

  8. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Stor kamp af Kalle, der MÅ være det naturlige førstevalg igen. Du har været savnet, Kalle!!!

    ...og det var vel egentlig den vigtigste læring at tage med os fra den kamp.

    Jeg tror helt ærligt, at vi af og til bliver forblændet af Kalles enkelte kanonkampe samt hans sympatiske væsen. Selvfølgelig elsker vi alle herinde Kalle (hvordan kan man andet?), imens Grabara er lidt sværere at holde af. Det synes jeg ærlig talt skinner voldsomt igennem her, når man i den grad higer efter et målmandsskifte. Vi har en tendens til at glemme alle Kalles dårlige kampe, ligesom vi gør Grabara væsentlig ringere end han reelt er og præsterer.

    Ud over dette så tror jeg måske, at der gemmer sig nogle parametre, som vi ikke rigtigt lægger mærke til, når vi herinde vurderer målmændene. For hvorfor er det egentlig, at Kalle kan hive kampe op med en masse store redninger, og hvorfor har vi ikke set dette i nær samme grad fra fra Grabara (eller for den sags skyld Grytebust)? Personligt sidder jeg efterhånden med følelsen, at der oftere er brug for kanonkampe med Kalle end med de to andre - det kan være forkert, men det er min fornemmelse. Kunne det måske skyldes, at Kalle har nogle mangler et andet sted, som gør at han oftere kommer ud i disse situationer? Kan det være manglende kommunikation med forsvaret? Manglende tilstedeværelse i luftrummet? Manglende respekt hos modstanderne. Eller er hans målmandsstil måske bare mere flashy med en masse redning på hurtige reaktioner fremfor f.eks. sikre indgreb i feltet? Tja, jeg ved det ikke. Jeg er bare ret meget overbevist om, at Grabara overall og især som type er en væsentlig bedre målmand for FCK end Kalle, hvorfor jeg bestemt ikke håber, at man skifter målmand i ligaen. Så kan Kalle evt. køre Europakampagnen færdig.

    Jeg har ikke tallene til at bakke min fornemmelse op (måske findes de slet ikke). Det var bare min klare oplevelse, at forsvaret blev væsentlig mere sikkert og roligt i foråret, da Grytebust kom ind - og det samme gjorde resultaterne vist også. Jeg tror ikke, at det var et tilfælde, selvom redningsstatistikker osv sikkert ikke bakker mit postulat op. Samme fornemmelse har jeg egentlig med Grabara nu, hvor han bortset fra lidt for nonchalant tilgang til spillet med bolden tilfører en større tryghed i forsvarsspillet end Kalle. Der er selvfølgelig også andre faktorer som f.eks. tilgangen af Kocholava, men helt ærligt, så tror jeg også, at Kalle selv er en del af problemet. For der må være en grund til, at han ikke spiller trods kampe som i går (som for os uindviede ser sindsyg ud) og der må være en grund (udover alderen) til, at vi ikke har kunnet sælge ham for et kæmpe millionbeløb. Jeg tror måske bare ikke, at vi fans herinde rigtig kan se den - men den er der nok.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Foruden de mange eksempler på usportslig opførsel, så begyndte den voldsomme adfærd så småt allerede i starten af anden halvleg da en PAOK-spiller sparkede til Khocholava i to omgange, hvilket isoleret ikke var så slemt, men det eskalerede kun herefter. Der var efterfølgende situationen med Lerager, hvor han sparker væk og en PAOK-spiller fortsætter ind i ham. Herefter situationen hvor VK mere eller mindre blev overfaldet ved sidelinjen (med både slag og spark) og så Diks der bliver nikket en skalle til sidst. Hvornår har Brøndby de seneste ti år optrådt sådan? Hvor hyppigt ser du generelt den slags præstationer (vi spiller trods alt 40-50 kampe pr sæson)?
    Nu skrev du 'ynkelig og sølle'. Hvis du i virkeligheden mener ' psykopatisk voldelig', kunne du ikke bare skrive det?
    Jeg hæfter mig ved, at vores spillere ikke gav udtryk for andet end respekt for modstanderne efter kampen, og at Graulund konsekvent talte episoderne op i sin kommentering.

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nu skrev du 'ynkelig og sølle'. Hvis du i virkeligheden mener ' psykopatisk voldelig', kunne du ikke bare skrive det?
    Jeg hæfter mig ved, at vores spillere ikke gav udtryk for andet end respekt for modstanderne efter kampen, og at Graulund konsekvent talte episoderne op i sin kommentering.
    Man må godt kalde det både ynkeligt og sølle, når de jo netop filmede lystigt og selv lavede svinestreger hele tiden og i øvrigt tudede over domme og sparkede bolden væk konstant. Så den beskrivelse er sgu ret nøjagtig.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  12. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Nej, Thorup er ikke dum - men det er virkelig en gradbøjning af hans udtalelse at der skulle være en agenda bagved... Der er absolut intet i det, udover fortjent ros til Kalle. At det så kom ud som "hans livs kamp" - er blot en bekræftelse på at Thorup måske taler før han tænker. Lad det nu ligge....

    Helt enig at trænerstaben bør vurdere hvad der er bedst. Boilesens interview derimod, indikerede i hvert fald at han har en klar favorit.... jeg mener selv at det er pest eller kolera på målmandsposten. Det var iøvrigt samme situation da vi ikke havde Grabara.
    Jeg har endnu ikke SÅ lave tanker om Thorup, at jeg mistænker ham for ikke at vide, hvad det indikerer, når han benytter et udtryk som "sit livs kamp". Men det er sgu lidt trist, at vi åbenbart er kommet dertil...

    Hvad sagde Boilesen efter kampen?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Med hensyn til kampen, så har en del af min omgangskreds fået vist nedenstående ”PAOK-sandwich” i juleferien – bestående af først København:

    http://uk.youtube.com/v/D0JsUuyO2XE

    Så denne video:
    https://www.youtube.com/watch?v=9rZc2T4-Mwo

    …Og så det øverste resumé igen!
    Selvom der sikkert er mange fine forklaringer på forskellen på de 2 kampe er det da meget sjovt tidsfordriv :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 24.10.21, 13:03
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  4. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •