Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
39. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    11 28.21%
  • Uafgjort

    8 20.51%
  • FCK vinder

    20 51.28%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Sidste kamp inden årets sidste landskamppause byder på en tur til Søhøjlandet, når JYSK Park lægger kunstgræs til opgøret mod oprykkerne fra Silkeborg.

    Kent Nielsens tropper kæmper for at holde Brøndby bag sig i kampen om Top-6 pladsen, mens FCK på bagkant af en svær europæisk udekamp i Grækenland ihærdigt kæmper for at holde trit med FCM, der et par timer forinden spiller på udebane mod AGF. Med en sejr kan FCK desuden lægge afstand til mindst ét af de to hold under sig i Top-4, da AaB og Randers tørner sammen forinden i Aalborg.

    FCK må undvære de skadede spillere Zeca, Falk og Wilczek, mens Lerager er tilbage fra endt karantæne. Hos FCK skal Khocholava og Boilesen undgå at rage et gult kort til sig, hvis de gerne vil spille mod AGF, da næste advarsel automatisk udløser en dag i skyggen. Modsat har værterne ingen spillere ude med skader og karantæner. Gad vide, hvordan det føles..?

    Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen, der dømmer sin 4. FCK-kamp i sæsonen. De tre foregående er endt med to FCK-sejre mod hhv. BIF og FCN, mens den resterende kamp var 2-2 sæsonpremieren mod AaB, hvor Boilesen blev udvist. To gange tidligere har han dømt Silkeborg i sæsonen. Mens den første endte med et 3-0 nederlag mod FCM, endte anden kamp 1-1 på Hjalte Park. Tre gange tidligere har han dømt et opgør mellem de to hold, og alle tre er endt med en FCK-sejr. Senest var da FCK vandt 4-2 i Parken i september 2019, og var foran 4-0 efter en halv time. Første kamp vandt man 4-0, men kampen huskes nok mest for episoden, hvor Dennis Flinta brækkede Andreas Cornelius' ankel..

    Kampen vises på TV3 Sport, med optakt fra kl. 19:00. Derudover er kampen Glen Riddersholms sidste kamp som kommentator på Viasat, da han derefter overtager jobbet som First Team Coach i belgiske KRC Genk.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Luther Singh er blevet indlagt og må dermed endegyldigt betragtes som ude indtil forårssæsonen, hvis han ikke var det i forvejen: https://www.fck.dk/nyhed/luther-singh-indlagt
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Luther Singh er blevet indlagt og må dermed endegyldigt betragtes som ude indtil forårssæsonen, hvis han ikke var det i forvejen: https://www.fck.dk/nyhed/luther-singh-indlagt
    Det lyder alvorligt! Man indlægger ikke en mand i 20'erne for sjov. Han ville trække gennemsnitsalderen kraftigt ned på de fleste sengeafsnit.

    Singh har godt nok heller ikke været for heldig.

    God bedring til ham.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Det lyder alvorligt! Man indlægger ikke en mand i 20'erne for sjov. Han ville trække gennemsnitsalderen kraftigt ned på de fleste sengeafsnit.

    Singh har godt nok heller ikke været for heldig.

    God bedring til ham.
    Ikke nødvendigvis alvorligt, men der er selvfølgelig ingen måde at afgøre det på med de tilgængelige oplysninger.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Ikke nødvendigvis alvorligt, men der er selvfølgelig ingen måde at afgøre det på med de tilgængelige oplysninger.
    Det er selvfølgelig ikke til at vide, men det er en nærliggende tanke, at det måske er forklaringen på, at hans fysiske form på mystisk vis har været støt nedadgående, mens han har været i FCK, hvis han har gået rundt med en sygdom over længere tid, som har drænet ham. Men det er ren spekulation, naturligvis. Lad os håbe, han snart kommer rask tilbage.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 17 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er selvfølgelig ikke til at vide, men det er en nærliggende tanke, at det måske er forklaringen på, at hans fysiske form på mystisk vis har været støt nedadgående, mens han har været i FCK, hvis han har gået rundt med en sygdom over længere tid, som har drænet ham. Men det er ren spekulation, naturligvis. Lad os håbe, han snart kommer rask tilbage.
    Det vil i hvert fald forklare rigtig, rigtig meget. Der er en del bakterielle infektioner og parasitsygdomme (primært amøber) fra troperne og i særdeleshed Afrika, som kan give forløb som vil svare fint til Singhs. Derudover er de nordlige sundhedsvæsener ikke gearet til at kigge efter netop den slags sygdomme. Specielt amøber er nærmest det sidst man kigger efter, og det er ufatteligt svært at identificere parasitten.

    Jeg har en kammarat, som kom hjem fra et længere ophold i Namibia. Da han kom hjem blev han mere og mere sløj, og på trods af, at lægerne på Riget undersøgte ham for alverdens sygdomme fandt de intet. Det var først da han pludseligt blev voldsomt syg +40 i feber og blodstyrtninger, at de hev en ekspert i tropesygdomme ind, og stadigvæk tog det dem 14 dage at finde en amøbe som havde sat sig på hans lever. Min makker var i starten af 20'erne, og han fik at vide, at kun hans gode grundform og alder havde holdt ham i live. Da han blev udskrevet tog det ham 2-3 måneder at komme sig, og han gik i den første periode med rollator.

    Jeg siger ikke at Singh har fået en amøbe på leveren. Det kan jeg jo af gode grunde ikke vide. Jeg siger blot, at der er bunker af tropesygdomme som kan giver sygdomsforløb som vil kunne forklare Singhs mærkelige tilstand. Jeg håber det faktisk næsten, for så får vi en ny spiller til februar, og kriminelle voldsdømte rocker-Tøffe vil skulle æde sine ord på ViaBØF. (ikke at det nogensinde kommer til at ske!)

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det vil i hvert fald forklare rigtig, rigtig meget. Der er en del bakterielle infektioner og parasitsygdomme (primært amøber) fra troperne og i særdeleshed Afrika, som kan give forløb som vil svare fint til Singhs. Derudover er de nordlige sundhedsvæsener ikke gearet til at kigge efter netop den slags sygdomme. Specielt amøber er nærmest det sidst man kigger efter, og det er ufatteligt svært at identificere parasitten.

    Jeg har en kammarat, som kom hjem fra et længere ophold i Namibia. Da han kom hjem blev han mere og mere sløj, og på trods af, at lægerne på Riget undersøgte ham for alverdens sygdomme fandt de intet. Det var først da han pludseligt blev voldsomt syg +40 i feber og blodstyrtninger, at de hev en ekspert i tropesygdomme ind, og stadigvæk tog det dem 14 dage at finde en amøbe som havde sat sig på hans lever. Min makker var i starten af 20'erne, og han fik at vide, at kun hans gode grundform og alder havde holdt ham i live. Da han blev udskrevet tog det ham 2-3 måneder at komme sig, og han gik i den første periode med rollator.

    Jeg siger ikke at Singh har fået en amøbe på leveren. Det kan jeg jo af gode grunde ikke vide. Jeg siger blot, at der er bunker af tropesygdomme som kan giver sygdomsforløb som vil kunne forklare Singhs mærkelige tilstand. Jeg håber det faktisk næsten, for så får vi en ny spiller til februar, og kriminelle voldsdømte rocker-Tøffe vil skulle æde sine ord på ViaBØF. (ikke at det nogensinde kommer til at ske!)
    Ja det sætter tingene lidt mere i perspektiv i henhold til hans præsteren på banen. Jeg håber vi får en frisk og sulten Singh tilbage i det nye år. Det kan vel kun gå fremad nu.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Jeg håber SÅ meget at se Kalle tilbage på mål og et cleansheet i det jyske.

    Tjek lige det her Kalle-brøl efter PAOK-kampen: https://youtu.be/cWjcIn8chFk?t=13 ��
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Jeg må ærligt tilstå, at jeg har svært ved at se os vinde i morgen. Truppen virker slidt, der er et par spillere ude med skader og sygdom, og det lader til at der er et par spillere, der er på grænsen til at få en overbelastningsskade. Derudover har holdet lige spillet en svær og udmattende udekamp i Grækenland, og Kent Nielsen har de seneste to gange, vi har mødt Silkeborg, formået at stække vores offensiv effektivt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg må ærligt tilstå, at jeg har svært ved at se os vinde i morgen. Truppen virker slidt, der er et par spillere ude med skader og sygdom, og det lader til at der er et par spillere, der er på grænsen til at få en overbelastningsskade. Derudover har holdet lige spillet en svær og udmattende udekamp i Grækenland, og Kent Nielsen har de seneste to gange, vi har mødt Silkeborg, formået at stække vores offensiv effektivt.
    Jeg klynger mig lidt til håbet at vi kan få noget plads at spille på imod et Silkeborg hold der (formoder jeg) gerne vil spille fodbold. Forhåbentlig det giver noget plads til især Wind som jeg på den baggrund tror spiller en god kamp i morgen…..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Jeg klynger mig til det håb, at sidst vi spillede på kunstgræs vandt vi 1-5 :). Måske er vi bare langt mere komfortabel på kunstgræs frem for vores pløjebane.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Truppen er udtaget. Hvad der lige springer i øjnene er at vores normale 3. målmand Johan Guadagno er med i truppen. Det må vel betyde, at enten Kalle eller Grabara skal testes op til kampstart.
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-silkeborg-if-24
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Hvor er det irriterende at se silkeborg spille tiki taka.

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg må ærligt tilstå, at jeg har svært ved at se os vinde i morgen. Truppen virker slidt, der er et par spillere ude med skader og sygdom, og det lader til at der er et par spillere, der er på grænsen til at få en overbelastningsskade. Derudover har holdet lige spillet en svær og udmattende udekamp i Grækenland, og Kent Nielsen har de seneste to gange, vi har mødt Silkeborg, formået at stække vores offensiv effektivt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (07/11-2021 kl. 20:00)

    Med det hold vi har fik vi det maksimale ud af kampen i dag. Det siger vist alt om den situation, som PC har sat os i.
    Der er ingen grund til at analysere mere på kampene frem mod næste vindue. Det bliver en lang gentagelse af, hvilke åbenlyse problemer der er med truppen.

    Det er i sandhed fantastisk, hvordan man har formået at pisse det hele væk på få år.

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 140
    Sidste Meddelelse: 27.07.21, 10:47
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •