Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 38.89%
  • Uafgjort

    14 19.44%
  • AGF vinder

    30 41.67%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Det kan være at han er rigtig skidt til træning.
    Det er ikke umuligt at JT, som ser ham spille/træne flere gange om ugen, træffer det rigtige valg ved ikke at bruge ham.
    Hvis det er sådan, så vil ALLE formentlig være enige i valget. Wilzcek har ikke nogen fanclub herinde, forskellen mellem de to lejre er, at den ene ikke vil have ham på banen lige meget hvad, den anden vil bruge ham, hvis han ser mindst ringe ud for træneren.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvis det er sådan, så vil ALLE formentlig være enige i valget. Wilzcek har ikke nogen fanclub herinde, forskellen mellem de to lejre er, at den ene ikke vil have ham på banen lige meget hvad, den anden vil bruge ham, hvis han ser mindst ringe ud for træneren.
    Ja, jeg er i lejer som synes, at han skal spille, hvis han er skarp og i form. Jeg tror desværre bare ikke at han er særlig god til træning i øjeblikket.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Alle, bortset fra Singh, træner med. Spændende at se om Wind og Falk, bliver udtaget til truppen...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er der nogen fast “deadline” for offentliggørelse af truppen til kampen?
    Nope. Det eneste formkrav er offentliggørelse af navnene på startopstilling og reserver senest en time før kampen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Sæt nu for helvede Roony ind fra start på toppen. Han kan kun overraske og fansene vil være vilde med det. :-)
    Om ikke andet så kommer der et bud fra RB på 70-80 mill til vinter.

    P.s Vi vinder 3-1
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Sæt nu for helvede Roony ind fra start på toppen. Han kan kun overraske og fansene vil være vilde med det. :-)
    Om ikke andet så kommer der et bud fra RB på 70-80 mill til vinter.

    P.s Vi vinder 3-1
    Han kan også falde igennem, og dermed overraske negativt.. Plus, det sportslige skal alt andet end lige prioriteres først, længere er vi trods alt heller ikke efter Herning.. Jeg har i virkeligheden ikke noget forhold til hverken for eller imod Roony nu her, dertil kender jeg alt for lidt til hans nuværende niveau, men jeg kan sagtens finde argumenterne for ikke at kaste ham i ilden lige præcis på søndag..

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han kan også falde igennem, og dermed overraske negativt.. Plus, det sportslige skal alt andet end lige prioriteres først, længere er vi trods alt heller ikke efter Herning.. Jeg har i virkeligheden ikke noget forhold til hverken for eller imod Roony nu her, dertil kender jeg alt for lidt til hans nuværende niveau, men jeg kan sagtens finde argumenterne for ikke at kaste ham i ilden lige præcis på søndag..
    Ja med de forventninger mange inkl. jeg selv har, så kan han næsten kun skuffe. Vi er nok mange som har skyhøje forventninger, men det er sikkert ikke ret mange af os, som rent faktisk har set ham spille ret meget eller set træninger med ham. Jeg har i hvert fald ikke.
    Jeg mener Kvart i bold (jeg kan huske fejl) en dag beskrev ham som en spiller, som endnu ikke var vildt dominerende på u19 og som manglede lidt fart og fysik. Det er selvfølgelig helt naturligt grundet hans alder, men hvis det er sagen, så skal vi næppe forvente at han kommer og gør en stor forskel i en kamp mod et fysisk spillende AGF.

    Mon ikke at der er en fin chance for, at han er i truppen, men at han kun kommer ind til aller sidst, hvis vi fører med et par mål. Og i så fald er det måske mere pga hypen og historien om en ekstrem ung debutant end pga hans niveau pt. Niveauet er sikkert godt og potentialet utvivlsomt kæmpe stort, men han er nok trods alt ikke helt superliga-moden endnu.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Er der noget nyt om Winds' skade? Og er han overhovedet skadet, eller er det fordi ham og kæresten er gået fra hinanden?
    Sidst redigeret af Baptista : 19.11.21 kl. 17:14

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Jeg følger ikke U19-holdet, udover at jeg ser målkavalkaderne på YouTube, men som nævnt ovenfor er Roony vel ikke en dominerende spiller i U19-ligaen, og i givet fald er han næppe klar til seniorbold? Hvis han får spilletid i år, er det nok kun for at sende et signal. Orri står vel i højere grad på spring?

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg følger ikke U19-holdet, udover at jeg ser målkavalkaderne på YouTube, men som nævnt ovenfor er Roony vel ikke en dominerende spiller i U19-ligaen, og i givet fald er han næppe klar til seniorbold? Hvis han får spilletid i år, er det nok kun for at sende et signal. Orri står vel i højere grad på spring?
    Skal man holde Monnerups analyse på Mediano for troende, så betyder det ikke så meget, for hans spilforståelse og teknik er uovertruffen. Og Monnerups påstand er, at når/hvis han blive rykket op, så vil de bedre medspillere udligne de svagheder man måske ser hos U-19. Monnerup kaldte ham i øvrigt det største tallent han har set i en dansk klub siden bette-Laudrup.

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg følger ikke U19-holdet, udover at jeg ser målkavalkaderne på YouTube, men som nævnt ovenfor er Roony vel ikke en dominerende spiller i U19-ligaen, og i givet fald er han næppe klar til seniorbold? Hvis han får spilletid i år, er det nok kun for at sende et signal. Orri står vel i højere grad på spring?
    Fodbold på topplan (også Superliga) er så fysisk at selv den mest talentfulde 16 årige dreng på ingen måde kan gøre en forskel mod voksne mænd. Han vil jo blive puffet omkuld bare de store midtstoppere puster på ham :P Jeg kender kun til et eksempel, Wayne Rooney! Han gjorde lidt forskel allerede som 16 årig, men hvis man ser på andre verdensstjerner, så har de fleste af dem jo først begyndt at være afgørende ved 18 års alderen.

    Jeg glæder mig også til at se Roony, men jeg har absolut ingen forventninger, andet end at han kan drible lidt, lægge en god aflevering og måske tage gode dybdeløb. Det ville ikke undre mig, at han ikke kan takle eller vinde nogle dueller. Jeg tænker også det hænger meget sammen med, at de unge ikke må træne fysisk hårdt ift muskelopbyggelse før 18 års alderen, fordi de stadig vokser osv.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Sæt nu for helvede Roony ind fra start på toppen. Han kan kun overraske og fansene vil være vilde med det. :-)
    Om ikke andet så kommer der et bud fra RB på 70-80 mill til vinter.

    P.s Vi vinder 3-1
    Roony bliver formentlig skiftet ind - og uden at han formentlig har en kinamands chance for at sætte et aftryk på kampen. Men han bliver skiftet ind (i en af de 2 sidste kampe) alene for at høste al den omtale det i givet fald vil kaste af sig. Det er i hvert fald mit bud. At sætte sin lid til en 16-årig debutant vil jeg mene er helt på månen.

    Det skal jo så med, at det er ret vigtigt, at han skiftes ind, fordi så kan han blive yngste FCK'er nogen sinde, og dermed fjerne Kenneth Zohore fra endnu en rekord. Så mangler han bare lige et mål indenfor 3 måneder, så Zohore også lige kan miste den rekord... Ikke at jeg fokuserer på uvæsentlige ting ovehovedet...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Fodbold på topplan (også Superliga) er så fysisk at selv den mest talentfulde 16 årige dreng på ingen måde kan gøre en forskel mod voksne mænd. Han vil jo blive puffet omkuld bare de store midtstoppere puster på ham :P Jeg kender kun til et eksempel, Wayne Rooney! Han gjorde lidt forskel allerede som 16 årig, men hvis man ser på andre verdensstjerner, så har de fleste af dem jo først begyndt at være afgørende ved 18 års alderen.

    Jeg glæder mig også til at se Roony, men jeg har absolut ingen forventninger, andet end at han kan drible lidt, lægge en god aflevering og måske tage gode dybdeløb. Det ville ikke undre mig, at han ikke kan takle eller vinde nogle dueller. Jeg tænker også det hænger meget sammen med, at de unge ikke må træne fysisk hårdt ift muskelopbyggelse før 18 års alderen, fordi de stadig vokser osv.
    Lukaku er faktisk et bedre eksempel end Wayne Rooney. Han blev topscorer i Belgien som 16-årig, mens Rooney ikke brændte ligaen af fra start (det var også en bedre liga). Men man kan så med rette argumentere for, at fysikken nok har spillet en væsentlig rolle i Lukakus meget tidlige gennembrud. Og den fysik har vores Roony ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Roony bliver formentlig skiftet ind - og uden at han formentlig har en kinamands chance for at sætte et aftryk på kampen. Men han bliver skiftet ind (i en af de 2 sidste kampe) alene for at høste al den omtale det i givet fald vil kaste af sig. Det er i hvert fald mit bud. At sætte sin lid til en 16-årig debutant vil jeg mene er helt på månen.

    Det skal jo så med, at det er ret vigtigt, at han skiftes ind, fordi så kan han blive yngste FCK'er nogen sinde, og dermed fjerne Kenneth Zohore fra endnu en rekord. Så mangler han bare lige et mål indenfor 3 måneder, så Zohore også lige kan miste den rekord... Ikke at jeg fokuserer på uvæsentlige ting ovehovedet...
    Ja, lad os få fjernet Zohore fra historiebøgerne! Zohore er jo i øvrigt et godt eksempel - apropos Lukaku - på, at man godt som 16-årig kan have fysikken til seniorbold, men hvis teknikken og hurtigheden ikke er også der, kommer man ikke langt.

    Haaland er et andet eksempel på en, der kunne være med som 16-årig, men han er vist så også omtrent 20 centimeter højere end Roony...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Kan man komme af med sin sæsonkort-billet til nedre C i morgen? Eller er der lukket for den slags?

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •