Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 38.89%
  • Uafgjort

    14 19.44%
  • AGF vinder

    30 41.67%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Den slags fan er jeg :-)
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt. Lidt som dem, der ikke kan spise koriander på grund af en medfødt smagsdefekt.

    Så der er ikke rigtig noget at stille op.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt. Lidt som dem, der ikke kan spise koriander på grund af en medfødt smagsdefekt.

    Så der er ikke rigtig noget at stille op.
    Der er ikke nogen, der ikke kan spise koriander pga. af en medfødt smagsdefekt, tværtimod kræver det en sådan at kunne spise det, nemlig at være ude af stand til at mærke den stygge komponent i smagen.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Hvad nu hvis man kan smage den men elsker den?
    Das NT

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt.
    Jeg føler sgu ærligt talt lidt med dig og dine ligesindede, hvis et mål fra en ligegyldig spiller kan spolere din glæde ved en sejr.

    Jeg tror forøvrigt ikke, at der er ret mange som er begejstrede for nr 9.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg føler sgu ærligt talt lidt med dig og dine ligesindede, hvis et mål fra en ligegyldig spiller kan spolere din glæde ved en sejr.
    Det behøver du skam ikke. Det er der jo som nævnt ikke rigtig noget at gøre ved. Det kan jo opvejes af den planlagte fest, når han endelig forlader klubben.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det behøver du skam ikke. Det er der jo som nævnt ikke rigtig noget at gøre ved. Det kan jo opvejes af den planlagte fest, når han endelig forlader klubben.
    Så må man sgu da håbe, at de ikke finder på at hente Wass, Jens Stryger eller lignende ;-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg håber Wilczek er klar og evt. spiller. Specielt hvis Wind er skadet.
    Wilczeks seneste kamp var en vis kamp på Lollands Bank Park, hvor han startede, men blev hevet ud i halvlegen. Siden da har han været ude i godt to måneder. Før seneste kamp blev han indskiftet i de forudgående fire kampe (to af dem da kampen stort set var ovre).
    Vi har bestemt ikke mange alternativer til Wind i øjeblikket, men jeg ser langt hellere at Højlund starter og evt. får hele kampen end at vi satser på en 33-årig gammel Brøndbyangriber der er væsentligt over-the-hill og helt ude af kampform. Det er selvfølgelig muligt at Wilczek tager røven på os alle sammen og leverer en flot præstation - det ligger bare ikke i kortene.

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så må man sgu da håbe, at de ikke finder på at hente Wass, Jens Stryger eller lignende ;-)
    Ja, det tror jeg, vi er en del, der siger klart nej tak til.

  14. De følgende 18 brugere er enige:

  15. #24
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er næsten helt skuffet over, at der skulle gå mere end halvanden time, inden nogen stolt erklærede at være en meget bedre fan ;-)

    Men det er du velkommen til. For selv hvis jeg var interesseret i at være begejstret for nr 9, er det fysisk umuligt. Lidt som dem, der ikke kan spise koriander på grund af en medfødt smagsdefekt.

    Jeg skriver ikke nogen steder, at jeg er en bedre fan. Det er noget du tillægger mig.
    Jeg siger bare hvordan jeg har det.
    Du er velkommen til at have det på en anden måde.
    Så der er ikke rigtig noget at stille op.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ja, det tror jeg, vi er en del, der siger klart nej tak til.
    En klar opfordring til ledelsen: Stop med at hente BØF til klubben. Mange+taxa
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Wilczeks seneste kamp var en vis kamp på Lollands Bank Park, hvor han startede, men blev hevet ud i halvlegen. Siden da har han været ude i godt to måneder. Før seneste kamp blev han indskiftet i de forudgående fire kampe (to af dem da kampen stort set var ovre).
    Vi har bestemt ikke mange alternativer til Wind i øjeblikket, men jeg ser langt hellere at Højlund starter og evt. får hele kampen end at vi satser på en 33-årig gammel Brøndbyangriber der er væsentligt over-the-hill og helt ude af kampform. Det er selvfølgelig muligt at Wilczek tager røven på os alle sammen og leverer en flot præstation - det ligger bare ikke i kortene.
    Det ubarmhjertige sandhed er jo, at vi er godt og grundigt fucked, uanset hvem af de to der spiller. Jeg er helt enig i din analyse af Wilczek. Selv hvis vi ser bort fra hans fortid, så er der 0 indikationer på, at han kommer ind og bidrager med andet end at være blind passager. Højlund ligner omvendt heller ikke en spiller, man kan forvente det store fra på nuværende tidspunkt. Det er drønuretfærdigt at sige om en spiller på kun 18 år indrømmet, men jeg ser ikke, at han har grebet chancen i dette efterår i et omfang, hvor man kan satse på ham som starter. Det kan selvfølgelig komme senere. Men virkeligheden er, at vi gik ind i dette efterår ultratyndt besatte i angrebet, og vi kan prise os lykkelige for, at det først er nu, at Wind begynder at halte. Der har (med god grund) været meget snak om vores mangel på kantspillere. Men jeg ser også et kæmpebehov for at få helst to nye angribere ind allerede i vinterpausen. Særligt med tanke på at Wind gerne vil videre til sommer, og det er temmelig usandsynligt, at Wilczek nogensinde kommer til at sætte et aftryk på andet end lønbudgettet (tak Ståle).
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Tror Falk får comeback og Biel starter på toppen

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Er der nogen fast “deadline” for offentliggørelse af truppen til kampen?

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Hvis man ser Wilzcek som en fodboldspiller, kunne man måske inddrage det faktum, at han var halvskadet i de kampe han fik før sin pause. Men ser man ham udelukkende som Bøf, er det klart, at han bare er talentløs og aldrig har ramt en bold andet ved nogle få heldige tilfælde.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvis man ser Wilzcek som en fodboldspiller, kunne man måske inddrage det faktum, at han var halvskadet i de kampe han fik før sin pause. Men ser man ham udelukkende som Bøf, er det klart, at han bare er talentløs og aldrig har ramt en bold andet ved nogle få heldige tilfælde.
    Det kan være at han er rigtig skidt til træning.
    Det er ikke umuligt at JT, som ser ham spille/træne flere gange om ugen, træffer det rigtige valg ved ikke at bruge ham.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •