Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 38.89%
  • Uafgjort

    14 19.44%
  • AGF vinder

    30 41.67%
Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Det ender vel med endnu et mesterskab til bif...

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Træner man skud med begge ben i FCK? Ja Lerager kunne på et skud jeg bandede væk indtil den gik i mål. Men Biel og Ankersen? Fatter det ikke.

  4. #78
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Det store spørgsmål i FCK er om man har pisset 2. pladsen væk inden vinterpausen.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Fårk en lortedommer!! Var i parken, så er der nogen der kan sige om den manglende friløber, til Bøving, blev diskuteret?

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Det store spørgsmål i FCK er om man har pisset 2. pladsen væk inden vinterpausen.
    Ja det er det store spørgsmål. Vi vinder ikke i Aalborg. Tænk sig at vi har smidt point til SJE, Silkeborg, AGF, Viborg. 3 af dem i overtiden.

    Det er under alt kritik, uagtet at dommeren var ringe i dag. De kampe skal vi bare lukke noget før. Hvis der ikke leveres i Vintertransfer vinduet, så er det hvertfald et klart hint og vi bare ikke har de økonomiske muskler p.t.

    Og nej PC, vi har ikke behov for et "TALENT". 2-3 modne spillere med niveau tak.

  8. De følgende 15 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Bøving fortjener i øvrigt ros. Den bedste kamp for os ude på kanten. Man så mere til hvad han godt kan finde ud af. Det var rart.


  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Bøving fortjener i øvrigt ros. Den bedste kamp for os ude på kanten. Man så mere til hvad han godt kan finde ud af. Det var rart.
    Enig.. men synes hele holdet leveret en god kamp med god fight. Og meget skarpere afslutninger, så var den kamp jo lukket forlængst..
    Hvis de eller så kunne tanke lidt selvtillid på torsdag, så skal det nok gå i Aalborg

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Vi kan med rette være rasende over en grotesk dommerpræstation. Men jeg er mest af alt skuffet over den forudsigelige panik, som den meget Ståle'ske tilbagetrækning og afgivelse af initiativ til sidst udløste. Jeg håber virkelig, det pointtab bliver en lærestreg til Thorup om at gå efter at lukke kampene.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi kan med rette være rasende over en grotesk dommerpræstation. Men jeg er mest af alt skuffet over den forudsigelige panik, som den meget Ståle'ske tilbagetrækning og afgivelse af initiativ til sidst udløste. Jeg håber virkelig, det pointtab bliver en lærestreg til Thorup om at gå efter at lukke kampene.
    Jeg tror ikke at det var med Thorups velsignelse at de trak sig helt tilbage. Han skulle efter sigende have råbt og skreget ind til spillerne, hvad f..... de har gang i.
    Det konstaterede en rapporter i hvert fald efter kampen, i et interview med Boilesen.

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Endelig i Parken igen. 450 kr for mig og min 6 årlige dreng er egentlig pænt dyrt for en superligakamp, men vi sad så rigtig godt på øvre A.

    Dommeren:

    Der blev lavet for mange fejl til det her niveau
    - 8 gule kort, plus gult og rødt til bænken. Så hård en kamp var det ikke og flere var fejl
    - han fløjtede alt for mange frispark og der var virkelig mange fejl. Straffet lader jeg ligge… jeg synes ikke der er straffe, men der er jo tydeligvis hånd på.
    - AGF fik lov til at tage 5-6 meter på alle indkast.

    Men det er “bare” fejl, så kommer hele hans attitude og hvordan han fløjter kampen. Han ødelægger alt rytme og bruger alt for lang tid på at “sætte spillerne på plads”, der er sådan lidt gammeldags mentalitet over ham og umiddelbart lignede det at begge hold ingen respekt havde for ham. Han ødelægger simpelthen kampen. Desuden så fulgte han ikke rigtig med og var underligt placeret ofte… gad faktisk godt se hans løbemønster. Så stjæler han også en oplagt chance til Bøving i en situation, hvor han efter reglerne ikke skal stoppe spillet.

    Det er den dårligste dommerpræstation jeg har set meget længe og jeg kan simpelthen ikke tro han dømmer på det niveau.

    FCK
    Vi var det mindst ringe hold på banen, men vi var jo ikke gode. Jeg kan se hvad vi vil og hvordan vi spiller. Vi står helt enormt meget stille og har ingen ideer elle løb for hinanden. Vi skal egentlig score mere end et mål og har spillet/chancerne til det, men mest af alt så tør vi nærmest ikke.
    - Gabrielsen er for dårlig på bolden til at spille for FCK
    - fin debut af Roony
    - Bøving spiller godt, men skal score et mål
    - Lerager spiller ok
    - Wind er rusten, men gør det ok - det var tydeligt at han skulle skiftes ud efter 60-65 min, men det kunne JT ikke se

    I skulle jo vinde denne kamp, men det er vores egen skyld og ikke en ellers fuldt ud elendig dommerpræstation

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Synes faktisk Lerager var den bedste spiller, på banen i dag.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Roony bliver formentlig skiftet ind - og uden at han formentlig har en kinamands chance for at sætte et aftryk på kampen. Men han bliver skiftet ind (i en af de 2 sidste kampe) alene for at høste al den omtale det i givet fald vil kaste af sig. Det er i hvert fald mit bud. At sætte sin lid til en 16-årig debutant vil jeg mene er helt på månen.
    Det skal jo så med, at det er ret vigtigt, at han skiftes ind, fordi så kan han blive yngste FCK'er nogen sinde, og dermed fjerne Kenneth Zohore fra endnu en rekord. Så mangler han bare lige et mål indenfor 3 måneder, så Zohore også lige kan miste den rekord... Ikke at jeg fokuserer på uvæsentlige ting ovehovedet...
    Efter at have set hans præstation, er Roony bestemt berettiget til at spille. Flot debut. Vilje, mod og evner!

    Og enig - Zohore er hermed historie!


  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Det var han uden tvivl.

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    The Daugbjerg Burchardt show

    Danmark til Valby Bakke


  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Et ærgerligt pointtab i en kamp der i høj grad minder om kampen mod Viborg. Jeg ved ikke hvor brugbar den der momentumgraf på Superliga.dk, men de to grafer for hhv. denne og Viborgkampen minder påfaldende meget om hinanden.

    Kampen startede egentligt ret rodet og det lignede, at det godt kunne blive en åben slagudveksling med to hold, der begge gerne ville spille direkte. Jeg synes dog vi ret hurtigt fik kontrol og også fik flere gode angreb uden at vi blev fanget i farlige situationer. Vi fik brugt begge kanter ret godt og jeg synes der var god veksling mellem dem. Det er godt nok længe siden.

    AGF ville ikke ret meget fremadrettet. Mortensen lurede gerne på forsiden af forsvaret og faldt ned mellem forsvar og midt uden det skabte noget ravage. Defensivt var vi mest udfordrede på kanterne, hvor AGF havde et par gennembrud, men generelt fik vi ryddet godt op. Når AGF forsvarede tror jeg, at de gerne ville lokke os lidt frem før gjorde udfald. De brugte en femmandsmidtbane, hvor den ene at de to centrale kunne skubbe op (vist primært Andersson) og hvor Poulsen fyldte ud (enkelte gange skubbede begge de centrale frem). Det fungerede ok, men deres kanter var alt for dårlige i presspillet, ligesom vi i mange sekvenser lykkedes med den lange aflevering til Wind. Deres presspil blev således aldrig rigtigt en trussel og vi havde ikke så store fejl. Det var dog tydeligt, at de satsede en del på at lukrere på fejl og generobringer, da de hurtigt havde mange mand med i omstilling. En høj generobring/fejlaflevering førte gerne til, at hele midtbanen satte i sprint og kun Poulsen blev længere tilbage til andenbolde. Det blev der dog ikke set så meget til og det skete primært i første halvleg.

    AGF efterlod primært plads på kanterne, hvor vi da også fik nogle gode aktioner fra vores helt unge debutant. Der var endda ok timing mellem ham og Ankersen, hvis spil i høj grad blev bedre af at have en makker på kanten med lidt flere visioner i spillet. Synd han ikke fik slået godt indlæg. På modsatte kant så det også bedre ud. Bøving fik lidt mere plads og fik også udfordret mere, ligesom VK også kom lidt med frem, selvom han i første halvleg havde nogle defensive problemer.

    Vi havde enkelte gode muligheder, men der var lidt langt mellem de gode tilbud. Stages var måske halvlegens største chance, men det var Leragers skud fra distancen der bragte os foran.

    Anden halvleg var bestemt ikke lige så god spillemæssigt. AGF ville gerne mere frem og det gav os et par gode omstillinger, hvor primært Biel var afslutter. Det var dog for uskarpt og som tidligere endte vi med at lukke modstanderen tilbage i kampen. AGF havde således nok anden halvlegs største chance – trods de ikke havde mange chancer. Man begyndte dog at fornemme, at den defensive struktur stille og roligt blev eroderet og panikløsningerne vendte så småt tilbage. Vi formåede slet ikke at fastholde spillet og endte med at overlade initiativet til AGF. Særligt midtbanen synes jeg kollapsede, men det var trods alt ikke fordi AGF vadede i chancer og de havde også brug for en hel del dommerhjælp til sidst.

    Burchardt endte således med at få en ufrivillig (eller den var måske mere frivillig) hovedrolle, men det var ikke kun i kampens slutning at det gik galt. Han lykkes med at levere sæsonens indtil videre dårligste dommerpræstation. Han indledte kampen med at have en hel del fejlvurderinger. Ret klare frispark blev overset og de knap så klare (for at sige det pænt) frispark blev dømt. Måske han kompenserede for fejlene – jeg tror bare han var dårlig. Således frarøvede han mange flere lovende opspil end vores modstander overhovedet kom i nærheden af at forpurre. Det var forfærdeligt at være vidne til, men intet vi ikke har set før. Det bliver straks værre når man også ser på hvordan han fuldstændig tabte kampen og på ingen måde kunne beherske sig selv. Da Falk skulle have en advarsel knækkede filmen fuldstændig for Burchardt. Falk lænede sig meget op af en udvisning, hvilket måske var det han reagerede på, men han endte med at levere en bizar optræden og behandlede Falk som en ulydig hund. Der endte da også med at blive uddelt en hel del advarsler (endda også til Per Wind, ligesom Neestrup modtog en udvisning), hvilket er påfaldende. Noget af det værste er, at han endte med at trække meget tempo og intensitet ud af kampen og ødelagde underholdningsværdien. Han sluttede hele fadæsen af med at dømme et noget tvivlsomt straffespark og man må konkludere, at den nye hands-regel ikke fungerer i praksis. Det er uholdbart, at tolkningen af den kan variere så meget.

    Grabara havde ikke det store at se til, men havde en god redning. Blev tørret på straffesparket.

    Ankersen spillede en fin kamp, men jeg synes det er klart, at de bedste dage er forbi – særligt offensivt. Defensivt sad han godt på Thorsteinsson.
    Gabrielsen havde en række dårlige afleveringer, men var stærk i duellerne og slipper dermed ret fint fra kampen. Jeg tror ikke Boilesens plads er i fare, men han skal ikke falde meget i niveau før Gabrielsen så småt ånder ham i nakken. Men så skal der rettes op på afleveringerne.
    Boilesen leverede ikke det snart vanlige høje niveau i vores opspil, men gjorde det fint i størstedelen af kampen. Han fremstod dog noget panisk mod kampens slutning og holdt ikke styr på holdkammeraterne, hvilket jeg ellers forventede/håbede.
    VK havde sit hyr med at håndtere Bundu i første halvleg i enkelte sekvenser, men gjorde det derudover ganske fornuftigt. Jeg savner at se han komme mere med i offensiven, men samarbejdet med Bøving (og den indbyrdes timing) er bare ikke ret godt. I dag havde de dog et par gode sekvenser, men det bliver ikke til det store set på en sæson.

    Roony leverer en meget flot debut. Faldt på ingen måde igennem, havde en del gode udfordringer, kom frem til en stor mulighed og havde endda et par generobringer. Han har klart nogle visioner i sit spil og kan sætte sin modstander. Der skal selvfølgelig lægges en del på både spillemæssigt og fysisk, men det har han også rigtig lang tid til. Hypen er i hvert fald ikke blevet mindre efter i dag.
    Lerager scorede en flot mål (med lidt hjælp fra målmanden) og så bedre ud defensivt, hvor han var bedre i duellerne og også offensivt hvor han havde flere gode løb. Jeg synes dog at han var ret dårlig i kampens slutning, hvor trætheden havde indfundet sig og han begyndte at hænge efter. Virker til at foretrække et mere aggressivt presspil, fremfor vores noget passive udgave.
    Stage startede meget stærkt, men faldt også i niveau i løbet af kampen. Hans udgangspunkt var dybere end Leragers, men han kom stadig med i feltet. Det koster lidt på andenbolde, men det synes jeg ikke var et stort problem i dag. Der mangler dog noget spillemæssigt når både Stage og Lerager spiller og det er ikke de store fremadrettede visioner de har. Særligt når kampen spidser til tør de ikke tage risici.
    Bøving spiller en ganske fornuftig kamp og det klædte ham gevaldigt at han turde udfordre noget mere. Defensivt synes jeg faktisk han gør det ret godt (både generelt og i dag) og han er ikke bleg for at tage de tunge defensive løb. Det gav særligt god mening i dag, da vi kunne sende Roony afsted når Bøving stod dybere for at hjælpe til defensivt.

    Wind havde lidt svært med at finde pladsen, men gjorde det generelt godt i de dueller han havde, ligesom meget af vores offensiv på den ene eller anden måde endte med at gå gennem ham. Han blev dog aldrig selv farlig for alvor.
    Biel så vi ikke ret meget til i første halvleg, men i anden havde han en del fine muligheder uden han dog tvang AGFs målmand til store redninger.

    En opløftende første halvleg blev dermed vekslet til en særdeles middelmådig anden halvleg og det er foruroligende, at vi igen smider point i kampens slutning fordi vi ikke kan kontrollere. I vores gode periode så vi ellers, at vi begyndte at se ret solide ud også når vi skulle stå dybt og parere, men det er bestemt ikke tilfældet nu. Strukturen røg i dag, men det kostede selvfølgelig primært point grundet dommeren, der i øvrigt mere eller mindre forpestede hele opgøret. AGF endte med at profitere i dag og vil nok ikke lufte ret mange bekymringer omkring præstationen, men den var væsentligt under det niveau man kan forvente i en professionel fodboldkamp. Der må investeres mere i vores dommere, hvis vi skal forvente at de kan levere bedre. Dommeren bærer selvfølgelig sin del af ansvaret, men det her er en kamp vi burde kunne lukke. Et ærgerligt pointtab, da vi ellers kunne have været blot to point efter FCM. I stedet ender det med, at både Randers og Brøndby haler ind på os og vi kan på ingen måde føle os sikre på andenpladsen.

  22. De følgende 14 brugere er enige:

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •