Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Søges: Guldtrøje fra 18/19 sæsonen i str. M eller L

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Søges: Guldtrøje fra 18/19 sæsonen i str. M eller L

    Jeg er på udkig efter guldtrøjen fra den seneste mesterskabssæson i str. M eller L. Den, som ser således ud: https://www.facebook.com/fcktrojer/p...1978197120822/

    Så hvis du ligger inde med den, og du ikke får den brugt, og du inderst inde godt kan undvære den, så må du meget gerne skrive en besked til mig med en pris, og så kan vi se på det.

    Det er også helt fint, hvis der er rygnummer og navn på trøjen (bortset fra Kvist eller Bjelland).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2013
    Indlæg
    11

    Re: Søges: Guldtrøje fra 18/19 sæsonen i str. M eller L

    Hvis du får fat i én, så lad for guds skyld være med at vaske den, også efter vaskeanvisningen!
    Min kone købte en til mig med Skov på ryggen, som skulle gemmes som minde om mesterskabet og hans vilde rekord.

    Så havde jeg den på til et derby i foråret og skulle vaske den for første gang, efter den havde ligget i skabet et par år.
    Trykket er nu fuldstændigt udvisket, trøjen har skiftet farve og er lige til at smide ud.
    Fanshoppen mener ikke det er noget der kan gøres noget ved, og at det bare er sådan det er - så jeg er sindssygt skuffet, og vil ikke købe de her mesterskabstrøjer mere, hvis det er den kvalitet de har.
    Utroligt at et produkt til så mange penge ikke kan holde til så meget som en eneste vask :(

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK Guldtrøje 09 købes
    By FCKSimba in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.07.09, 11:07
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 04:25
  3. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.07.04, 12:04
  4. Guldtrøje Søges!
    By hejson in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 15.05.03, 20:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •