Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    22 40.74%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCK vinder

    21 38.89%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 88

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er meget far fetched. Cardiff var et galehus, styret af en impulsiv milliardær-ejer på det tidspunkt. Ajax har et af verdens bedste scouting-setups og kaster ikke 100 mio. kr. efter en spiller uden at vide nøjagtigt, hvad de køber. Så selvfølgelig opgiver de ham ikke efter en halvleg og et par korte indhop. Men de prøver utvivlsomt at indgyde ham sulten til at slå til ved at tage konsekvensen og bænke ham for en stund, når han får chancen og viser sig uskarp.
    Mit "far fetched" handler ikke om, hvorvidt Ajax ville opgive Daramy, men om hvorvidt det KUNNE være en LANGT UDE-mulighed, at Ajax ville UDLEJE Daramy til FCK i en halvsæson i en fælles erkendelse af, at Ajax fik ham for tidligt og FCK slap ham for tidligt.

    Det meste taler imod dette - fra FCK's side ikke mindst Bøvings opblomstring og det manglende incitament til at bygge vores angrebsspil op om en ung profil, vi ikke kan tjene flere penge på (i denne ombæring). Til gengæld taler sulten efter guldet, en sportslig og økonomisk lukrativ CHL-plads og risikoen for endnu et transfervindue, hvor de afgørende handler glipper, for. Samtidig KUNNE man argumentere for, at man i FCK meget gerne ser, at FCKs dyreste salg nogensinde lykkes og gerne vil gå ekstra langt for dette.

    Men ja - er helt med på, at det er "far fetched" og klart mere en våd drøm end en reel mulighed.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med de udmeldinger der har været fra både PC og Thorup om heftig aktivitet både ind og ud, så kan to spillere slet slet ikke gøre det. To offensive spillere, det er 100% sikkert, så må vi ses hvilke andre positioner der også planlægges forstærkninger på. Hvis både Bengtsson og Oviedo skal ud, så må planen være enten at bringe en klasse CB ind, som kan frigøre Boile til at vikariere på VB, eller en ny VB som ikke falder igennem, når han skal spille for VK34. Derudover er der afløseren for Zeca, som meldingerne går på vi er i markedet efter.

    Så jeg tænker 4 spillere ind og 4-5 spillere ud (Oviedo, Pierre, Wilzcek, Grytebust, Marios er nok dem man vil prøve at afskibe)..
    Tror der er mere aktivitet ud end ind. Også fordi vi jo kun kan registrere 3 nye spillere til ECL? I hvert fald skal nr. 3 indkøb så vide, at han bliver siet fra (antaget at Roony kommer med i ECL truppen)

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sagen er bare, at han udover i går netop ikke har lavet fejl på det sidste. Tværtimod har han reddet point både mod AGF og SIF og generelt stået meget sikkert.
    Jeg kan godt forstå nogle af hans frustrationer, for han får intet kredit af vores fans når han er god, og kritikken er ubamhjertelig, når han laver enkelte fejl. Ja den største hyldest i Parken i denne sæson skete vel, da hans konkurrent blev skiftet ind mod PAOK.

    Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at Grabara er en bedre målmand end Kalle, ligesom han formentlig ville være endnu bedre, hvis man i større grad stod bag ham.

    Synes nu ellers Grabara har vist flere situationer hvor han har fejlet, også hvor det ikke har kostet et direkte mål, eks forleden kamp hvor han skulle gribe bolden ved stolpen, han endte med at gribe/pararere på den forkerte side af baglinien udenfor målet, det så virkelig dumt ud og kostede hjørnespark. Der har været flere af disse små fejl.

    Generelt synes jeg Kalle ser ud til måske at mangle en lille smule selvtillid mens Grabara har lidt for meget så han nogle gange ligner en der tager lidt for let på situationen....og så husker vi selvfølgelig også Kalle for de syge redninger (mod Man utd eks), han er bare mere likeable......

    Vi behøver vel ikke "like" Grabara...bare han stille og roligt gør sig fortjent til vores respekt :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Tror der er mere aktivitet ud end ind. Også fordi vi jo kun kan registrere 3 nye spillere til ECL? I hvert fald skal nr. 3 indkøb så vide, at han bliver siet fra (antaget at Roony kommer med i ECL truppen)
    Jeg håber virkelig ikke, PC's transferstrategi i det kommende vindue styres Conference League-registreringen. Mesterskabet er meget vigtigere, og realistisk set er vores chancer for ikke at crashe ud til et rigtigt godt hold i de kommende runder temmelig små.

    Jeg tror ikke, man sælger både Bengtsson og Oviedo i dette vindue. I forsvaret bliver det mest spændende vel, om Gabrielsen skal fortsætte, eller der skal hentes en ny central gardering ind. Og jeg tvivler også stærkt på, at der hentes en Zeca-afløser nu. Vi er på papiret godt besat på den centrale midtbane, og hvis Lerager eller Stage griber chancen for at udfylde den plads, kan det vise sig overflødigt at købe en afløser.

    Mit gæt (udover en evt. Gabrielsen-afløser) er et eller to kant-indkøb - afhængigt af om man tror på Singh - og så en klasseangriber. Og hvis de indkøb sidder i skabet, burde det også være nok til at kunne konkurrere om mesterskabet, vil jeg mene.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Synes nu ellers Grabara har vist flere situationer hvor han har fejlet, også hvor det ikke har kostet et direkte mål, eks forleden kamp hvor han skulle gribe bolden ved stolpen, han endte med at gribe/pararere på den forkerte side af baglinien udenfor målet, det så virkelig dumt ud og kostede hjørnespark. Der har været flere af disse små fejl.

    Generelt synes jeg Kalle ser ud til måske at mangle en lille smule selvtillid mens Grabara har lidt for meget så han nogle gange ligner en der tager lidt for let på situationen....og så husker vi selvfølgelig også Kalle for de syge redninger (mod Man utd eks), han er bare mere likeable......

    Vi behøver vel ikke "like" Grabara...bare han stille og roligt gør sig fortjent til vores respekt :)
    Grabara er ung, selvfølgelig vil der være fejl og den i går er jammerlig, men Kalle var i flere kampe sidste sæson for svag. Vi kan godt dvæle ved United kampen, faktum er dog, at Kalle ikke leverede sidste sæson og ikke har nok attitude. Det har Grabara, så må vi bare håbe, at han udvikler sig yderligere på det fodboldmæssige.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Synes nu ellers Grabara har vist flere situationer hvor han har fejlet, også hvor det ikke har kostet et direkte mål, eks forleden kamp hvor han skulle gribe bolden ved stolpen, han endte med at gribe/pararere på den forkerte side af baglinien udenfor målet, det så virkelig dumt ud og kostede hjørnespark. Der har været flere af disse små fejl.

    Generelt synes jeg Kalle ser ud til måske at mangle en lille smule selvtillid mens Grabara har lidt for meget så han nogle gange ligner en der tager lidt for let på situationen....og så husker vi selvfølgelig også Kalle for de syge redninger (mod Man utd eks), han er bare mere likeable......

    Vi behøver vel ikke "like" Grabara...bare han stille og roligt gør sig fortjent til vores respekt :)
    Alle målmænd laver små fejl også Grabara, men generelt har Grabara især de sidste kampe (AAB fraregnet) stået hamrende godt. Han har bare ikke fået noget kredit for dette, og så forstår jeg egentlig godt, at der samles noget frustration inde i ham selv. For han ved jo godt, at når han laver en lille fejl, så står folk og skriger på Kalle.
    Mht at gøre sig fortjent til vores respekt, så er det lidt hønen eller ægget. Selvfølgelig skal han yde for at få kæmpe respekt, men det er altså også bare nemmere at yde på holdets sværeste position, hvis stemningen ikke er lunken til at starte med. Det ville nok være mere konstruktivt at starte ud med respekt og hyldest (han tilvalgte f.eks. os), som han så evt med ringe præstationer kunne miste noget af.... Lige nu er det næppe en super nem situation at præstere i, omend han som professionel fodboldspiller selvfølgelig skal kunne håndtere dette.

    Jeg er forøvrigt helt med på, at Kalle er mere likeable. Han er hamrende sympatisk og har en spillestil, hvor han ofte kommer ud i fantastiske redninger (formentlig skyldes nogle af disse situationer nok nogle af hans andre mangler). Grabara er som person en lidt spøjs type og har en spillestil (måske lidt ala Robin Olsen), hvor han ikke bemærkes så meget, men bare har sikre redninger og ofte dominerer luftrummet. Jeg er meget sikker på, at Grabaras type som målmand er det som FCK skal bruge, ligesom at jeg tvivler stærkt på, at vi nogensinde kommer til at vinde noget, hvis det er Kalle som er fast målmand. Dertil er han ikke god nok.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Alle målmænd laver små fejl også Grabara, men generelt har Grabara især de sidste kampe (AAB fraregnet) stået hamrende godt. Han har bare ikke fået noget kredit for dette, og så forstår jeg egentlig godt, at der samles noget frustration inde i ham selv. For han ved jo godt, at når han laver en lille fejl, så står folk og skriger på Kalle.
    Mht at gøre sig fortjent til vores respekt, så er det lidt hønen eller ægget. Selvfølgelig skal han yde for at få kæmpe respekt, men det er altså også bare nemmere at yde på holdets sværeste position, hvis stemningen ikke er lunken til at starte med. Det ville nok være mere konstruktivt at starte ud med respekt og hyldest (han tilvalgte f.eks. os), som han så evt med ringe præstationer kunne miste noget af.... Lige nu er det næppe en super nem situation at præstere i, omend han som professionel fodboldspiller selvfølgelig skal kunne håndtere dette.

    Jeg er forøvrigt helt med på, at Kalle er mere likeable. Han er hamrende sympatisk og har en spillestil, hvor han ofte kommer ud i fantastiske redninger (formentlig skyldes nogle af disse situationer nok nogle af hans andre mangler). Grabara er som person en lidt spøjs type og har en spillestil (måske lidt ala Robin Olsen), hvor han ikke bemærkes så meget, men bare har sikre redninger og ofte dominerer luftrummet. Jeg er meget sikker på, at Grabaras type som målmand er det som FCK skal bruge, ligesom at jeg tvivler stærkt på, at vi nogensinde kommer til at vinde noget, hvis det er Kalle som er fast målmand. Dertil er han ikke god nok.
    Kan du ikke prøve at forklare, hvorledes Grabara tydeligvis er vores bedste målmand, og hvorfor det er tvivlsomt, vi skulle kunne vinde noget med Kalle?

    Jeg har personligt meget svært ved at forstå, hvorfor al tillid til Karl-Johan er borte. I nyere tid vinder han Det Gyldne Bur i 2015 (kåret af keeper-kollegerne til den bedste målmand i dansk klubfodbold) for Randers, hvor han var glimrende i to sæsoner, og efterfølgende bliver solgt til Guingamp. Herefter har han præsteret stabilt for os i lange perioder; i 2019 deler han andenpladsen i Det Gyldne Bur med Jacob Rinne (efter Jesper Hansen), og i 2020 vinder han Det Gyldne Bur foran Jesper Hansen, og bliver udtaget til sæsonens hold i Europa League 19/20 af UEFAs observatører. Jeg mener bestemt, man kan argumentere for, han var vores bedste spiller, da Ståles hold begynder at sejle.

    Jeg kan ikke følge den fortælling med, at Johnssons præstationer skulle have været værre end mange af de andre spilleres under holdets endegyldige formkrise, hvor nær alle faldt gevaldigt i niveau, og kunne blive bænket. Og jeg har svært ved at se, hvad Grabara skulle bidrage med - i mine øjne ligner han konsekvent en ganske ordinær målmand et godt stykke fra de bedste i ligaen, også alderen taget i betragtning. Generelt har han præsteret klart under middel for os, og ingen opfattede vidst, han skulle være gevaldig god, da han spillede for AGF - skulle det være tilfældet?

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Kalle var hele sidste sæson hullet som en si på langskud. Det er rigtigt at han stod godt for to sæsoner siden, men bedre var det altså heller ikke.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kalle var hele sidste sæson hullet som en si på langskud. Det er rigtigt at han stod godt for to sæsoner siden, men bedre var det altså heller ikke.
    Og før nogle kommer og nævner "Jamen Kalle faldt med holdet". Ja det muligt, men det var stadig en virkelig dårlig periode Kalle havde, hvor mange bare tænkte, hvordan kunne han lade de bolde gå ind. læg dertil de Drops han havde. Jeg siger ikke Grabara er niveauer over Kalle, men nu skal vi altså hellere ikke gøre Kalle til Verdens bedste FCK keeper. Det er han langt fra.

    Jeg vil sgu vurdere de er meget lige p.t. Dog har de begge tilfældes at de er elendige med fødderne :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Dog har de begge tilfælles at de er elendige med fødderne :)
    Lige apropos det, der vil jeg sige at Grabara var fornuftig med fødderne imod AaB.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Kan du ikke prøve at forklare, hvorledes Grabara tydeligvis er vores bedste målmand, og hvorfor det er tvivlsomt, vi skulle kunne vinde noget med Kalle?

    Jeg har personligt meget svært ved at forstå, hvorfor al tillid til Karl-Johan er borte. I nyere tid vinder han Det Gyldne Bur i 2015 (kåret af keeper-kollegerne til den bedste målmand i dansk klubfodbold) for Randers, hvor han var glimrende i to sæsoner, og efterfølgende bliver solgt til Guingamp. Herefter har han præsteret stabilt for os i lange perioder; i 2019 deler han andenpladsen i Det Gyldne Bur med Jacob Rinne (efter Jesper Hansen), og i 2020 vinder han Det Gyldne Bur foran Jesper Hansen, og bliver udtaget til sæsonens hold i Europa League 19/20 af UEFAs observatører. Jeg mener bestemt, man kan argumentere for, han var vores bedste spiller, da Ståles hold begynder at sejle.

    Jeg kan ikke følge den fortælling med, at Johnssons præstationer skulle have været værre end mange af de andre spilleres under holdets endegyldige formkrise, hvor nær alle faldt gevaldigt i niveau, og kunne blive bænket. Og jeg har svært ved at se, hvad Grabara skulle bidrage med - i mine øjne ligner han konsekvent en ganske ordinær målmand et godt stykke fra de bedste i ligaen, også alderen taget i betragtning. Generelt har han præsteret klart under middel for os, og ingen opfattede vidst, han skulle være gevaldig god, da han spillede for AGF - skulle det være tilfældet?
    Hvis vi tager Kalle først, så er der imo en del som taler imod. Det første er selvfølgelig, at han i sidste sæson var dårlig. Ja faktisk var han så dårlig, at han tabte pladsen til Grytebust. Om Grytebust gjorde det bedre eller værre er svært at se ud af tallene (så vidt jeg husker), men det er tæt på indiskutabelt, at resultaterne blev bedre. Om ikke andet så var Grytebust markant bedre i spillet med bolden.
    Generelt så er Kalle efter min overbevisning slet ikke den type, som vi skal bruge, især ikke når man spiller med Boilesen i midterforsvaret i stedet for et eller andet hovedstødsmonster. Samtidig er det mit indtryk, at Kalle simpelthen ikke skaber den ro i forsvaret, som vi har behov for. Han kan næppe peges på som eneste problem, men jeg synes bare at det er en påfaldende tendens, at forsvaret ofte sejler i hans kampe. Og det gjorde det sidste sæson mere med Kalle end med Grytebust.

    Mht Grabara så kan det selvfølgelig diskuteres, om han er en bedre målmand. Det synes jeg han er, og jeg er også ret overbevist om, at de fleste (eksperter, fans osv) synes han var god i Aarhus. Som type passer han i hvert fald imo meget bedre til FCK. Jeg synes endvidere, at kritikken er meget hård, når din og andres opfattelse er, at han har præsteret klart under middel for os. Han laver en fejl i begge kampe mod AAB (det indrømmer han også selv) og så har han i kampene mod Paok og Bif et par "skovture" som bliver dyre. Til den historie hører så også, at han langt fra er den person som laver de største fejl i de situationer, ligesom han efter de kampe har været rigtig god til at gå ud af sit mål. Generelt synes jeg, at han har været rigtig sikker i sine indgreb og defensiven er med ham (og Khocholava) blevet markant forbedret. Jeg kan slet ikke forstå, at man skulle ønske at pille ved det. Det mest kritiske har måske været hans spil med bolden, hvor han af og til ser ud til at tage for let på tingene, men også her har han forbedret sig. Og det var ved guderne heller ikke noget, som Kalle kunne da han var fast mand.

    I mine øjne har kritikken af Grabara været for hård, glorificeringen af Kalle for stor og opbakningen til vores nye målmand for lille.

    Alt dette er selvfølgelig min egen uvidenskabelige holdning - jeg har ikke noget speciel viden om målmandsspil eller lignende. Så fair nok, hvis du er uenig.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis vi tager Kalle først, så er der imo en del som taler imod. Det første er selvfølgelig, at han i sidste sæson var dårlig. Ja faktisk var han så dårlig, at han tabte pladsen til Grytebust. Om Grytebust gjorde det bedre eller værre er svært at se ud af tallene (så vidt jeg husker), men det er tæt på indiskutabelt, at resultaterne blev bedre. Om ikke andet så var Grytebust markant bedre i spillet med bolden.
    Generelt så er Kalle efter min overbevisning slet ikke den type, som vi skal bruge, især ikke når man spiller med Boilesen i midterforsvaret i stedet for et eller andet hovedstødsmonster. Samtidig er det mit indtryk, at Kalle simpelthen ikke skaber den ro i forsvaret, som vi har behov for. Han kan næppe peges på som eneste problem, men jeg synes bare at det er en påfaldende tendens, at forsvaret ofte sejler i hans kampe. Og det gjorde det sidste sæson mere med Kalle end med Grytebust.

    Mht Grabara så kan det selvfølgelig diskuteres, om han er en bedre målmand. Det synes jeg han er, og jeg er også ret overbevist om, at de fleste (eksperter, fans osv) synes han var god i Aarhus. Som type passer han i hvert fald imo meget bedre til FCK. Jeg synes endvidere, at kritikken er meget hård, når din og andres opfattelse er, at han har præsteret klart under middel for os. Han laver en fejl i begge kampe mod AAB (det indrømmer han også selv) og så har han i kampene mod Paok og Bif et par "skovture" som bliver dyre. Til den historie hører så også, at han langt fra er den person som laver de største fejl i de situationer, ligesom han efter de kampe har været rigtig god til at gå ud af sit mål. Generelt synes jeg, at han har været rigtig sikker i sine indgreb og defensiven er med ham (og Khocholava) blevet markant forbedret. Jeg kan slet ikke forstå, at man skulle ønske at pille ved det. Det mest kritiske har måske været hans spil med bolden, hvor han af og til ser ud til at tage for let på tingene, men også her har han forbedret sig. Og det var ved guderne heller ikke noget, som Kalle kunne da han var fast mand.

    I mine øjne har kritikken af Grabara været for hård, glorificeringen af Kalle for stor og opbakningen til vores nye målmand for lille.

    Alt dette er selvfølgelig min egen uvidenskabelige holdning - jeg har ikke noget speciel viden om målmandsspil eller lignende. Så fair nok, hvis du er uenig.
    Meget enig med dig K@sper. Tre store fejl i Bøf, AaB og Paok er i hvert fald to for mange fra en målmand i en klub som vores.
    Ja, han har også haft gode redninger på det seneste - men det skal vi vel også kunne forvente af en målmand i FCK. Hvis man vil være mester er der brug for en målmand der i ny og næ redder point.

    Grabara har ikke overbevist mig om ret meget indtil videre - men følelsen er dog trods alt bedre med ham imellem stængerne kontra Kalle de sidste mange kampe da han var fast. I hvert fald i mim optik.

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Met Grabara. Jeg synes ikke at han er en teknisk stærk målmand, han holder ikke boldene ofte nok og er ikke god nok med fødderne. Desuden så synes jeg faktisk hans attitude er tvivlsom. Dertil skal lægges de kæmpe fejl han har lavet.

    Så kan vi enten lukke eller fortsætte diskussionen - men dommmerformanden mener han skulle have et rødt kort imod AaB og jeg er enig. Det er simpelthen for dumt og kan ikke forsvares - selvom flere prøver. Det var ikke en mindre ting, det var et rødt kort (som han desværre ikke fik) utrolig umodent.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dvises-mod-aab

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    (som han desværre ikke fik) [/url]
    Det havde ellers tjent din bashing godt. God ryger.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Det havde ellers tjent din bashing godt. God ryger.
    Ja, når man nu ville fortrække Kalle :), så havde det passet mig godt, men ud over det - så havde han måske lært noget. Jeg er bange for at Kalle ikke har en chance fordi vi er blevet så meget en forretning, at den med størst salgspotentiale starter inde

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 29.11.21, 10:54
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •