Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    22 40.74%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCK vinder

    21 38.89%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 88

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    §12 - Utilladelig spillemåde

    En spiller, reserve eller udskiftet spiller skal udvises, hvis han gør sig skyldig i voldsom adfærd. Voldsom adfærd foreligger, når en spiller anvender eller forsøger at anvende unødig stor kraft eller brutalitet mod en modspiller, uden at det sker i kamp om bolden. Voldsom adfærd foreligger også ved en tilsvarende handling mod en medspiller, official, medlem af dommerteamet, tilskuer eller nogen anden person. Det er ikke afgørende, om der opstår fysisk kontakt. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ejldom/9015454

    Hvis ovenstående lov tekst (snippet fra eb) står til troende, så var vi heldige med ikke at ende med 10 mand på banen.
    Antaget at Grabara havde set, at der var et net mellem ham og tilskuerne, og antaget at hans hensigt var at ramme nettet og ikke tilskuerne bag nettet, så var der ikke noget forsøg på at ramme tilskuerne.

    Grabara går relativt tæt på nettet og sparker hverken særlig hårdt eller højt bolden ind i nettet.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Hvorfor skulle Grabara vises ud? Hvorfor skulle VAR gribe ind? Dommeren ser situationen, og det er helt tydeligt, at Grabara ikke rammer nogen tilskuere, men blot sparker bolden i nettet foran dem. Ja, Grabara skal lade være, men så var situationen heller ikke værre.
    Hvordan er nettet egentlig sat op. Er der afstand til fans - det så sådan ud, eftersom nettet så meget "trampolin" agtigt ud - eller er nettet så tæt på fans, at man har "risiko" for at bolden kunne have ramt nogen der stod tæt på nettet? Jeg synes det gør en ret stor forskel, om det er en tåbelig provokation Grabara laver, ved at skyde bolden i nettet eller om han rent faktisk kan risikere at ramme en person. Det første er dumt men ikke særlig alvorligt og kun en tand værre end f.eks. at holde hånden bag ørene mod fansene eller lign. Det andet er KÆMPE dumt og - synes jeg - rødt kort og karantæne osv. Men jeg synes mest det ligner det første.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Jeg ved godt, det er lidt 'far fetched' - men hey, vi har tidligere gjort Cornelius til transferboomerang, så mere skøre ting er sket :) Og nøj, hvor ville jeg gerne se de to tørne ud samtidig for FCK.
    Det er meget far fetched. Cardiff var et galehus, styret af en impulsiv milliardær-ejer på det tidspunkt. Ajax har et af verdens bedste scouting-setups og kaster ikke 100 mio. kr. efter en spiller uden at vide nøjagtigt, hvad de køber. Så selvfølgelig opgiver de ham ikke efter en halvleg og et par korte indhop. Men de prøver utvivlsomt at indgyde ham sulten til at slå til ved at tage konsekvensen og bænke ham for en stund, når han får chancen og viser sig uskarp.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    §12 - Utilladelig spillemåde

    En spiller, reserve eller udskiftet spiller skal udvises, hvis han gør sig skyldig i voldsom adfærd. Voldsom adfærd foreligger, når en spiller anvender eller forsøger at anvende unødig stor kraft eller brutalitet mod en modspiller, uden at det sker i kamp om bolden. Voldsom adfærd foreligger også ved en tilsvarende handling mod en medspiller, official, medlem af dommerteamet, tilskuer eller nogen anden person. Det er ikke afgørende, om der opstår fysisk kontakt. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ejldom/9015454

    Hvis ovenstående lov tekst (snippet fra eb) står til troende, så var vi heldige med ikke at ende med 10 mand på banen.
    Jeg sad personligt og tænkte at det var decideret heldigt at han ikke røg ud. Tænk hvis en uvasket målmand havde gjort det samme i parken. Så havde vi da også råbt efter det røde kort de efterfølgende 30 min.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Hvorfor skulle Grabara vises ud? Hvorfor skulle VAR gribe ind? Dommeren ser situationen, og det er helt tydeligt, at Grabara ikke rammer nogen tilskuere, men blot sparker bolden i nettet foran dem. Ja, Grabara skal lade være, men så var situationen heller ikke værre.
    Vildt uenig. Det er hovedrystende tåbeligt og Grabara er slet ikke moden nok. Han har dummet sig gevaldigt i mange kampe nu og han bliver mere og mere arrogant fordi JT ikke sætter ham af eller på plads. Røde kort, drop og det her.

    Kalle fortjener i den grad chancen

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Fck TV lagde i aftes en video op på de sociale medier med Roonys jubel efter scoringen.
    Tjek lige VK’s attitude imod AaB’s fantribune - Der er satme krummer i vores unge venstre back

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vildt uenig. Det er hovedrystende tåbeligt og Grabara er slet ikke moden nok. Han har dummet sig gevaldigt i mange kampe nu og han bliver mere og mere arrogant fordi JT ikke sætter ham af eller på plads. Røde kort, drop og det her.

    Kalle fortjener i den grad chancen
    Det er selvfølgelig ren og skær påstand fra min side, men det er netop den her reaktion, jeg hentyder til, når jeg påstår, at der spiller andre ting ind i folks ophidselse over den - trods alt - ret harmløse fejl, Grabara begår. Hvis Kalle havde gjort det, var det nok i højere grad blevet udlagt som forståelig harme på en holdkammerats vegne. Er min påstand. Som jeg ikke kan bevise. Men altså, han sparkede bolden ind i et net i momentan vrede. Rolig nu...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er selvfølgelig ren og skær påstand fra min side, men det er netop den her reaktion, jeg hentyder til, når jeg påstår, at der spiller andre ting ind i folks ophidselse over den - trods alt - ret harmløse fejl, Grabara begår. Hvis Kalle havde gjort det, var det nok i højere grad blevet udlagt som forståelig harme på en holdkammerats vegne. Er min påstand. Som jeg ikke kan bevise. Men altså, han sparkede bolden ind i et net i momentan vrede. Rolig nu...
    Mon ikke det også bliver kørt lidt ekstra op fordi Grabara har lavet nogle større fejl på det seneste - og mon ikke de fejl gør ham ekstra frustreret som så kom til udtryk igår…

    Jeg er i hvert fald skuffet over hvad vi har set fra ham. Udover fejlene har han vist et horribelt spil med fødderne.
    Kalle var ligeså dårlig (måske endda dårligere) sidste sæson - så et eller andet skulle der ske, og Grabara har ikke vist sig at være pengene være endnu. Men det hører til i en anden tråd.

    Situationen igår er ikke gennemtænkt eller smart - Det korrekte svar til tilskuerne havde nok været et kækt smil og et blink med øjet for at signalere positiv arrogance oppe med 3-1. Men sket er sket, videre….

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er selvfølgelig ren og skær påstand fra min side, men det er netop den her reaktion, jeg hentyder til, når jeg påstår, at der spiller andre ting ind i folks ophidselse over den - trods alt - ret harmløse fejl, Grabara begår. Hvis Kalle havde gjort det, var det nok i højere grad blevet udlagt som forståelig harme på en holdkammerats vegne. Er min påstand. Som jeg ikke kan bevise. Men altså, han sparkede bolden ind i et net i momentan vrede. Rolig nu...
    Nu kan jeg åbenlyst kun tale for mig selv - du tager fuldstændig fejl. Det handler ikke om hans fejl, det handler om hans mangel på disciplin (hvilket hele holdet og ledere mangler pt). Jeg synes bestemt ikke det er harmløst hvad han gør. Det er fuldstændig uden omtanke.

    Havde Rasmus Falk gjort det samme - så var jeg blevet ligeså harm. Men der er en grund til at Grabara gør sådan noget og Falk ikke gør

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mon ikke det også bliver kørt lidt ekstra op fordi Grabara har lavet nogle større fejl på det seneste - og mon ikke de fejl gør ham ekstra frustreret som så kom til udtryk igår…
    Sagen er bare, at han udover i går netop ikke har lavet fejl på det sidste. Tværtimod har han reddet point både mod AGF og SIF og generelt stået meget sikkert.
    Jeg kan godt forstå nogle af hans frustrationer, for han får intet kredit af vores fans når han er god, og kritikken er ubamhjertelig, når han laver enkelte fejl. Ja den største hyldest i Parken i denne sæson skete vel, da hans konkurrent blev skiftet ind mod PAOK.

    Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at Grabara er en bedre målmand end Kalle, ligesom han formentlig ville være endnu bedre, hvis man i større grad stod bag ham.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Jaaaaaaaaaa Vejle!!!!!!

    Zan

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jaaaaaaaaaa Vejle!!!!!!

    Zan
    Er det lige før jeg tør tro på DM guldet efter i aften såfremt vi forstærker os med minimum 2 spillere i vinterpausen?

    Eller er jeg Naiv? :)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er det lige før jeg tør tro på DM guldet efter i aften såfremt vi forstærker os med minimum 2 spillere i vinterpausen?

    Eller er jeg Naiv? :)
    Det er i hvert fald en vanvittig situation at stå i med den form vi har præsteret de sidste 6 kampe!!!

    Så mega fucking fedt!!

    Og ja, kampen om guldet er nu pivhamrende åben!!

    Åbn den pengepung!!!

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.11.21 kl. 21:34

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er det lige før jeg tør tro på DM guldet efter i aften såfremt vi forstærker os med minimum 2 spillere i vinterpausen?

    Eller er jeg Naiv? :)
    Med de udmeldinger der har været fra både PC og Thorup om heftig aktivitet både ind og ud, så kan to spillere slet slet ikke gøre det. To offensive spillere, det er 100% sikkert, så må vi ses hvilke andre positioner der også planlægges forstærkninger på. Hvis både Bengtsson og Oviedo skal ud, så må planen være enten at bringe en klasse CB ind, som kan frigøre Boile til at vikariere på VB, eller en ny VB som ikke falder igennem, når han skal spille for VK34. Derudover er der afløseren for Zeca, som meldingerne går på vi er i markedet efter.

    Så jeg tænker 4 spillere ind og 4-5 spillere ud (Oviedo, Pierre, Wilzcek, Grytebust, Marios er nok dem man vil prøve at afskibe)..

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med de udmeldinger der har været fra både PC og Thorup om heftig aktivitet både ind og ud, så kan to spillere slet slet ikke gøre det. To offensive spillere, det er 100% sikkert, så må vi ses hvilke andre positioner der også planlægges forstærkninger på. Hvis både Bengtsson og Oviedo skal ud, så må planen være enten at bringe en klasse CB ind, som kan frigøre Boile til at vikariere på VB, eller en ny VB som ikke falder igennem, når han skal spille for VK34. Derudover er der afløseren for Zeca, som meldingerne går på vi er i markedet efter.

    Så jeg tænker 4 spillere ind og 4-5 spillere ud (Oviedo, Pierre, Wilzcek, Grytebust, Marios er nok dem man vil prøve at afskibe)..
    Tvivler nu på de går så meget shop-amok i et januar-vindue.

    Jeg tror også på 2 spillere. Forhåbentlig en venstre fløj og en striker. En center-forsvar hvis vi er heldige.

    Mht den snak om afløser til Zeca. Hvem er det der åbenbart slet ikke skal spille en rolle af Lerager, Stage, Falk?
    Don’t get it…

    Zan

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 29.11.21, 10:54
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •