Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    22 40.74%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCK vinder

    21 38.89%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 88

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    År 2021 i Superligaen slutter hvor den startede for FCKs vedkommende, nemlig på udebane i Aalborg mod AaB. Næstsidste kamp inden juleferien byder på et opgør mod nr. 3, der med garanti vil jagte muligheden for at overvintre på andenpladsen i ligaen, hvilket vil ske hvis de bolsjestribede vinder over Løverne. Omvendt kan FCK med en sejr sikre sig lidt luft ned til AaB, som i så fald overhales enten af Randers eller BØF, afhængigt af deres indbyrdes resultat kort forinden.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Dog sidder assistenttræner Jacob Neestrup ude med karantæne efter det røde kort mod AGF. Hos FCK får Nicolai Boilesen og Jonas Wind en ekstra lang juleferie i tilfælde af et gult kort, og det samme gør Jens Stage, hvis det gule kort er til 6 strafpoint. Hos AaB er Pedro Ferreira og Rasmus Thelander i karantænefare, hvis et gult kort er til hhv. 4 eller 6 strafpoint.

    FCK må undvære Kamil Wilczek pga. corona, ligesom Gabrielsen og Falk er syge, og derfor tvivlsomme til opgøret. Derudover sidder Zeca som bekendt ude med sin korsbåndsskade.

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, der dømmer sin 3. FCK-kamp og sin 3. AaB-kamp i denne sæson. Begge hold har fået en sejr og et nederlag i sæsonens kampe under hans ledelse. 4 gange før har han passet fløjten i en kamp mellem de to hold, med 2 sejre til hvert hold.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Tjaaaaa, med vores porcelænstrup ligner det jo endnu en gang ren overlevelse.

    Med Zeca, Falk, Wilczek, Diks, Gabrielsen, Singh ude har vi svært ved at stille slagkraftigt op, og endnu sværere ved at krydre kampen med noget som helst fra bænken.
    Wind havde åbenbart også lårproblemer imod Lincoln.

    Jeg ville nærmest allerede nu sælge den for en uafgjort, og krydse fingre for FCM og BIF kun henter 1 point qua deres europæiske deltagelse.

    Det er langtfra optimalt med 1 point, men jeg har ingen tiltro til vi henter 3 point i Aalborg.

    Lur mig om ikke vi også skal starte foråret med en 3-4 profiler der "har lidt med låret", "ikke er helt på 100 procent" eller "døjer med lidt små-skavanker" efter vinterpausen. You wait and see.

    Inden vi ved af det, har vi spillet de første 5 kampe af foråret med 40 procent at vores startere på tribunen.

    Grrrrrrr!!!!!!!

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 27.11.21 kl. 09:48

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    jeg tænker det bliver en uafgjort mod Aab, mens FCM vinder let over Vejle, hvoraf vi vil være 6 point efter FCM. Den bliver svær at hente når sæsonen starter op igen også med det i mente at indbyrdes er vi horrible mod netop FCM. Det er ikke umuligt, men det kræver seriøse spiller indkøb i vinterpausen, der går direkte ind på holdet og jeg taler ikke om unge talenter Hr. PC

    Jeg ved nogle folk elsker at være efter JT, men i min bog har PC været den der har dumpet og har meget at bevise.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Vi kan desværre også skrive vores unge midterforsvarer Valdemar Lund på skadeslisten. Han er ude i 3-6 måneder pga. en operation.

    https://www.fck.dk/nyhed/valdemar-lund-foran-operation


    rsj

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-aab-56

    Truppen er udtaget, og der er desværre fravær af en kavalkade af skadede og syge spillere. Håber det bedste, men frygter det værste..

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Efter dagens kamp kan man lægge under AaB eller Randers, og potentielt på samme pointtal som bif. Med den sædvanlige dynge af skader og skavanker in mente, ser det mere end usandsynligt ud at vi skulle få lov at overvintre på 2.-pladsen. Hold kæft en sæson det tegner til at blive.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Få nu Kalle på den kasse for f*****


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Kæft jeg er træt af Grabara

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Virkelig flot kamp på en svær udebane. Det var vel kun Grabaras brøler man kan kritisere i dag. Nu vinder FCM formentlig i morgen, så den hedder 4 point op og når man ser på, hvor mange dumme point vi har smidt denne halvsæson så kan man sgu bare sidde tilbage og undre sig. Især på hjemmebane det underligt nok har været under niveau.

    Jeg har været efter Bøving og Lerager, men jeg syntes virkelig indenfor de sidste mange kampe de har lagt på, ros til dem.

    og Roony wow.


  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Jeg kunne desværre ikke se kampen i dag. Min ven beskriver Roonys niveau i første halvleg, som på højde med Daramy på sine bedste dage. Har min ven ladet sig rive med?

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg kunne desværre ikke se kampen i dag. Min ven beskriver Roonys niveau i første halvleg, som på højde med Daramy på sine bedste dage. Har min ven ladet sig rive med?
    Roony gjorde det godt, men mener ikke han nåede Mos bedste dage. Men han spillede godt og scorede et godt mål

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Helt enormt vigtigt med en sejr i dag. Og flot præstation. Synes det kan noget med mange teknisk stærke, unge spiller (når det fungerer). Og fedt at se Lerager vise det vi ved han kan. ..Roony - crazy!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Jess Thorup har lige givet et interview til 3+ hvor for første gang (Måske?) virkelig viste FCK format. Han sagde blandt andet
    - at FCK ikke skulle være tilfredse med at ligge nummer 2
    - at han forventer PC “krydder” de eksisterende store talenter med stjerner
    - Der har været vilde skader, som ikke bør være en undskyldning
    - at Grabaras spark ud imod AaBs fans ikke er noget han er tilhænger af og noget de skal have en snak om i næste uge
    - at FCK stadig mangler en kamp i Europa, som de skylder Danmark at vinde


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Roony gjorde det godt, men mener ikke han nåede Mos bedste dage. Men han spillede godt og scorede et godt mål
    Da Dararmy var 16 år kom han ind mod Viby uden at gøre det store væsen af sig.

    Da Roony var 16 år blev han den yngste spiller i en start-11 i SL, endda foran 25k i Parken. I hans anden kamp blev han den yngste målscorer i SL historien.

    Når Roony er 19 år spiller han ikke i FCK og sidder heller ikke på bænken i Ajax. Det postulat tør jeg godt smide her.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Super vigtig sejr og stærk præstation i dag.. Ser ud til at holdet nu har sat sig lidt igen, efter det hele blev sprængt i atomer med skader og salg i slutningen af august. Nu kommer Falk tilbage og vi får forhåbentlig noget kvalitet ind i transfervinduet, så ser det faktisk rigtig fornuftigt ud frem mod forårssæsonen.. Tydeligt at de unge har lagt på, og faktisk nu kan gøre sig gældende. Det har utvivlsomt kostet point, men heldigvis har FCM også været hakkende, så vi er stadig med. Bøving har virkelig lagt på, og især har han udviklet sig fysisk og fremstår pludselig forholdsvis hurtig. Glæder mig som et barn til juleaften til transfervinduet åbner!

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 29.11.21, 10:54
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •