Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    22 40.74%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCK vinder

    21 38.89%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 88

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Jeg ærgrer mig sgu stadig over at Peter Vindahl J. gik til AZ!!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det kaaaan vi vel stadig?! Daramy ligner mere og mere et flop i Ajax, og Ajax ville sikkert godt kunne fristes til at lade ham modne i en halv sæson i trygge og velkendte rammer i FCK, hvor han vil kunne tanke selvtillid og bygge på sit spil.

    Spørgsmålet er så, om det ligefrem er FCKs strategi at bygge sit spil op om en spiller, man ikke længere kan tjene penge på. Omvendt ville det kunne vende en potentiel flophistorie til et hit, hvis det er det, der skal til at få Daramy til at blomstre på sigt i Ajax.

    Jeg ved godt, det er lidt 'far fetched' - men hey, vi har tidligere gjort Cornelius til transferboomerang, så mere skøre ting er sket :) Og nøj, hvor ville jeg gerne se de to tørne ud samtidig for FCK.
    Der er jo en småskør klubejer til afgørende forskel på Cornelius' og Daramys situation. Jeg tror, Ajax har en helt anden tålmodighed med Daramy, end Vincent Tan havde med Cornelius (og manageren). Og Cornelius kunne hurtigt se, at han skulle væk fra det galehus, og sådan har Daramy det næppe i Ajax. Endelig ville Tan bare af med Cornelius, som vi derfor kunne købe tilbage. Ajax ville - som du selv nævner - formentlig kun være interesseret i at leje Daramy ud, og det giver ikke megen mening for os. Daramy er fortid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke lade være med at tænke, at folks forargelse over Grabaras reaktion mod publikum bliver ekstra stor, fordi han endnu engang spillede en usikker kamp og generelt ikke er en yndling. Selvfølgelig skal han ikke gøre det, men når der flyver ting ned i hovedet på hans holdkammerat, der ligger på banen, er det ikke vildt mærkeligt, at han bliver provokeret, synes jeg. Og han gik trods alt ikke Payet og kastede ting tilbage.

    Jeg tænker det samme, og så har han altså noget af den attitude, om man konkret bryder sig om det eller ej, som vi har brug for, og som vi havde brug for, da vi købte ham. Jeg er stadig ikke overbevist om, at han er den rigtige målmand, men vi ved, at dommerne aldrig gør noget (hvis de overhovedet kan) i den slags situationer. Jeg så desværre kun noget af kampen på tv, men af det jeg så, og af billederne fra sammendraget, kan man tydeligt se, at det mange gange vælter ind med ting fra ålborgs fans.

    Det med at kaste ting på banen, uanset om det er lightere, pølser, rotter eller plastkrus, er noget af det, jeg hader allermest ved mine medfans.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Daramy ligner mere og mere et flop i Ajax,
    Hvor har du det fra? Han har end ikke spillet en halvsæson for Ajax, og hans nærmeste modstander på holdkortet er Tadic. Mon ikke Ajax ser ham som et noget længere projekt? Om Ajax ser os som en bedre udviklingsplatform end sig selv, tvivler jeg i øvrigt også på.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det med at kaste ting på banen, uanset om det er lightere, pølser, rotter eller plastkrus, er noget af det, jeg hader allermest ved mine medfans.
    Hvis dine medfans kaster med rotter er du på det forkerte forum, just saying.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke lade være med at tænke, at folks forargelse over Grabaras reaktion mod publikum bliver ekstra stor, fordi han endnu engang spillede en usikker kamp og generelt ikke er en yndling. Selvfølgelig skal han ikke gøre det, men når der flyver ting ned i hovedet på hans holdkammerat, der ligger på banen, er det ikke vildt mærkeligt, at han bliver provokeret, synes jeg. Og han gik trods alt ikke Payet og kastede ting tilbage.
    Jeg synes det er mangel på klasse. Der skal selvfølgelig ikke kastes ting på banen, men hvad er chancen for, at han lige rammer en af de 4-5 stykker, der kastede noget? Og havde VAR fungeret, så var han vel blevet vist ud og havde ladt holdet i stikken. Det er simpelthen for tåbeligt. Han skal da bare gøre som Fischer gjorde, det var fandeme nice med den der overlegne provokation af modstanderne altid. At sparke en bold efter dem synes jeg virkelig bare er for prollet til FCK...

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes det er mangel på klasse. Der skal selvfølgelig ikke kastes ting på banen, men hvad er chancen for, at han lige rammer en af de 4-5 stykker, der kastede noget? Og havde VAR fungeret, så var han vel blevet vist ud og havde ladt holdet i stikken. Det er simpelthen for tåbeligt. Han skal da bare gøre som Fischer gjorde, det var fandeme nice med den der overlegne provokation af modstanderne altid. At sparke en bold efter dem synes jeg virkelig bare er for prollet til FCK...
    Mon ikke Aabs fans ved at grabara kan provokeres ?

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes det er mangel på klasse. Der skal selvfølgelig ikke kastes ting på banen, men hvad er chancen for, at han lige rammer en af de 4-5 stykker, der kastede noget? Og havde VAR fungeret, så var han vel blevet vist ud og havde ladt holdet i stikken. Det er simpelthen for tåbeligt. Han skal da bare gøre som Fischer gjorde, det var fandeme nice med den der overlegne provokation af modstanderne altid. At sparke en bold efter dem synes jeg virkelig bare er for prollet til FCK...
    Hvorfor skulle Grabara vises ud? Hvorfor skulle VAR gribe ind? Dommeren ser situationen, og det er helt tydeligt, at Grabara ikke rammer nogen tilskuere, men blot sparker bolden i nettet foran dem. Ja, Grabara skal lade være, men så var situationen heller ikke værre.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Hvis dine medfans kaster med rotter er du på det forkerte forum, just saying.
    Suk.

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvor har du det fra? Han har end ikke spillet en halvsæson for Ajax, og hans nærmeste modstander på holdkortet er Tadic. Mon ikke Ajax ser ham som et noget længere projekt? Om Ajax ser os som en bedre udviklingsplatform end sig selv, tvivler jeg i øvrigt også på.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...m-medierne-har

    Ajax var uden både Antony og Sebastian Haller, men til trods for det var der ingen startplads til Mohamed Daramy, der så hele kampen fra bænken. I stedet var der fundet plads til Danilo Pereira, som ellers har spillet størstedelen af sæsonen på Ajaxs ungdomshold, Jong Ajax.

    Ikke 100 % tillid fra træneren i mine øjne... men der er mange faktorer som spiller ind som vi selvfølgelig ikke kender.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...m-medierne-har

    Ajax var uden både Antony og Sebastian Haller, men til trods for det var der ingen startplads til Mohamed Daramy, der så hele kampen fra bænken. I stedet var der fundet plads til Danilo Pereira, som ellers har spillet størstedelen af sæsonen på Ajaxs ungdomshold, Jong Ajax.

    Ikke 100 % tillid fra træneren i mine øjne... men der er mange faktorer som spiller ind som vi selvfølgelig ikke kender.
    Ærlig talt. Hvordan kan du skrive det, når du helt givet også har læst de følgende sætninger i den artikel:

    Men ifølge Kees Kwakman, der er ekspert på hollandske ESPN, skal man dog ikke lægge for meget i det.
    - Erik ten Hag (cheftræner i Ajax, red.) har ikke afskrevet ham. Det har kun medierne og hollandsk Twitter, som mener, at Daramy ikke kan gøre noget, siger Kees Kwakman ifølge VoetbalPrimeur til ESPN og tilføjer:


    - Han afsluttede ikke chancerne godt (mod Besiktas, red.), og det var ikke fantastisk, men den dreng har vist noget et par gange som indskifter.
    Til "medierne og hollandsk Twitter" kunne man så tilføje og "visse brugere på sidelinien.dk".

    Jeg nægter simpelt hen at tro, at en klub som Ajax afskriver et åbenlyst talent som Mo efter så kort tid. Om det var klogt af Mo at tage afsted, kan vi derimod godt diskutere.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ærlig talt. Hvordan kan du skrive det, når du helt givet også har læst de følgende sætninger i den artikel:



    Til "medierne og hollandsk Twitter" kunne man så tilføje og "visse brugere på sidelinien.dk".

    Jeg nægter simpelt hen at tro, at en klub som Ajax afskriver et åbenlyst talent som Mo efter så kort tid. Om det var klogt af Mo at tage afsted, kan vi derimod godt diskutere.
    Fordi jeg ikke ved om denne ekspert er den hollandske Stig Tøfting. Ved du om han har snakket personligt med Ajax træneren eller om han bare spekulere?

    Jeg forholder mig til han bliver hevet ud i pausen mod Besiktas samt ikke spiller næste kamp og bliver erstattet af en U19 spiller....

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke lade være med at tænke, at folks forargelse over Grabaras reaktion mod publikum bliver ekstra stor, fordi han endnu engang spillede en usikker kamp og generelt ikke er en yndling. Selvfølgelig skal han ikke gøre det, men når der flyver ting ned i hovedet på hans holdkammerat, der ligger på banen, er det ikke vildt mærkeligt, at han bliver provokeret, synes jeg. Og han gik trods alt ikke Payet og kastede ting tilbage.
    Det var også min første tanke - at han får ekstra pisk fordi folk pt (forståeligt) ikke bifalder hans præstationer... Så jeg syntes også det var hårdt.

    MEN... Efter jeg har tænkt over det... Forestil dig manden havde fået et rødt kort. Det ville jo have været fuldstændig utilgiveligt - ikke mindst når vi står med det resultat vi havde.

    Nu får han måske en karantæne - hvilket så er til at leve med da vi har Kalle - men på sin vis er det jo fuldstændig åndssvagt, når vi skal ud og kæmpe om guld fra første kamp i foråret.
    Det er jo ikke fordi vi ikke lider af fravær i forvejen...

    Når det så er sagt, kan man tænde af - men i vores situation er spillerne sgu nødt til prøve at tænke sig om.

    Zan

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Fordi jeg ikke ved om denne ekspert er den hollandske Stig Tøfting. Ved du om han har snakket personligt med Ajax træneren eller om han bare spekulere?

    Jeg forholder mig til han bliver hevet ud i pausen mod Besiktas samt ikke spiller næste kamp og bliver erstattet af en U19 spiller....
    Som ikke siger noget som helst om, at Ajax har opgivet Mo.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (28/11-2021 kl. 18:00)

    §12 - Utilladelig spillemåde

    En spiller, reserve eller udskiftet spiller skal udvises, hvis han gør sig skyldig i voldsom adfærd. Voldsom adfærd foreligger, når en spiller anvender eller forsøger at anvende unødig stor kraft eller brutalitet mod en modspiller, uden at det sker i kamp om bolden. Voldsom adfærd foreligger også ved en tilsvarende handling mod en medspiller, official, medlem af dommerteamet, tilskuer eller nogen anden person. Det er ikke afgørende, om der opstår fysisk kontakt. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ejldom/9015454

    Hvis ovenstående lov tekst (snippet fra eb) står til troende, så var vi heldige med ikke at ende med 10 mand på banen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 123
    Sidste Meddelelse: 29.11.21, 10:54
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •