Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    23 35.38%
  • Uafgjort

    17 26.15%
  • Slovan vinder

    25 38.46%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror (og håber) at det var fordi Jess ville være en flink fyr der ville give dem en sidste rundtur i manegen, inden de skal videre og væk fra København.
    Det tror jeg bestemt det var med Oviedo. Han skulle have en sidste kamp inden han stopper.
    Mht Wilzcek så tror jeg blot det handlede om, at give ham lidt spilletid, da han nok også er her efter ferien.

    Generelt en flot indsats af de mange unge. Jeg er personligt specielt vild med Haraldsson, men også Bøving bliver bedre og bedre. Højlund er stadig ung, men jeg må indrømme, at jeg har noget sværere ved at se, hvad han kan udover at løbe og mase på. Jeg synes han mangler teknik og overblik.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg bestemt det var med Oviedo. Han skulle have en sidste kamp inden han stopper.
    Mht Wilzcek så tror jeg blot det handlede om, at give ham lidt spilletid, da han nok også er her efter ferien.

    Generelt en flot indsats af de mange unge. Jeg er personligt specielt vild med Haraldsson, men også Bøving bliver bedre og bedre. Højlund er stadig ung, men jeg må indrømme, at jeg har noget sværere ved at se, hvad han kan udover at løbe og mase på. Jeg synes han mangler teknik og overblik.
    Jeg er så kæmpe fan af Haraldsson. Han er så mega klejn, men alligevel vinder han næsten alle sine dueller, fordi han er så aggressiv. Og så har han bare overblik og dynamik ift. at placere sig steder på banen, hvor det kan blive farligt. Bøving så vild ud i går. Udfordrede HVER gang han fik kuglen, gik på sin modstander og fik næsten altid et output på. Det bliver godt.

    I øvrigt: Det var jo ikke et dårligt hold, vi møder i går. Det var det slovakiske førerhold i stærkeste opstilling, der ikke havde tabt en kamp, siden de mødte os sidst, og de havde ALT at spille for. At vores unge drenge på den måde overtager kampen med en vanvittig lyst, agressivitet, genpres og motivation, fortæller ALT om, at den nye retning i FCK er spændende. Når vores dygtigste er ude eller spares, så kommer der unge folk ind, som har alt at spille for og bare VIL bevise sig fremfor tidligere tider, hvor mere eller mindre afdankede 28 årige, dyre reservespillere ville komme ind og afvikle kampen med semi energi.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Fra min plads på C3 synes jeg, at Jelert igen gør en god figur - denne gang fra start af. Ligesom Haraldsson, så er er han ikke en stor gut, men fylder alligevel med sin aggressivitet og springkraft. Hvordan vurderede I, der så det på TV, hans præstation?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Fra min plads på C3 synes jeg, at Jelert igen gør en god figur - denne gang fra start af. Ligesom Haraldsson, så er er han ikke en stor gut, men fylder alligevel med sin aggressivitet og springkraft. Hvordan vurderede I, der så det på TV, hans præstation?
    Han var god fremme på banen. Defensivt var der nærmest intet at forholde sig til, så sværere at udtale sig om.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tænkte nøjagtig det samme! Og selvom andre også skriver og siger det, og selvom det nok var på en noget billig baggrund, hvor var det fedt at se så mange unge på banen, som ikke kun er unge, men som også kan bære ansvaret. Uanset, at det var af nød, så var det simpelt hen aldrig sket på den måde under Ståle (med fare for at starte en ny debat af Ståle).
    Well, i så fald er han kommet på nye tanker ;)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ste-i-vm-kval/
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Der er noget galt med vores sundhedssektor.
    Ja, hvad dælen er der galt? SÅ vildt har vores kampprogram da heller ikke været.

    Dejlig kamp i går! PC har omtalt vores nuværende ungdomsårgange som ikke bare i skandinavisk topklasse - men international topklasse (udenfor Skandinavien, formodes :)). Det kunne godt se sådan ud. I går var vel en slags cadeau til Sune Smith-Nielsens store arbejde.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ja, hvad dælen er der galt? SÅ vildt har vores kampprogram da heller ikke været.

    Dejlig kamp i går! PC har omtalt vores nuværende ungdomsårgange som ikke bare i skandinavisk topklasse - men international topklasse (udenfor Skandinavien, formodes :)). Det kunne godt se sådan ud. I går var vel en slags cadeau til Sune Smith-Nielsens store arbejde.
    Lige i forhold til talentarbejdet kvalitet, så omtaler alle trænere i U19-ligaen FCK's mandskab som værende så stærkt, at det nemt kunne spille med i 1. division. Og det er endda uden dem på førsteholdet, som aldersmæssigt kunne være med blandt teenagerne.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Fra min plads på C3 synes jeg, at Jelert igen gør en god figur - denne gang fra start af. Ligesom Haraldsson, så er er han ikke en stor gut, men fylder alligevel med sin aggressivitet og springkraft. Hvordan vurderede I, der så det på TV, hans præstation?
    På TV synes jeg, at Isak, Bøving, VK og Jelert så bedst ud blandt de unge. De tog som hovedregel gode beslutninger og lykkedes med mange aktioner. Jelert ligner en spiller, der ret hurtigt vil kunne blive fast reserve på højre back. Haraldsson smed mange bolde væk og havde en del dårlige afleveringer, men til den positive side tæller to asissts og så hans enorme gå-på mod (og selvfølgelig også de gode aktioner i øvrigt). Når han får mere erfaring og bliver lidt dygtigere på bolden, så skal Hákon nok blive fremragende med den indstilling, han lægger for dagen. Men igår var det både op og ned. Det er egentlig samme konklusion med Jonas Winds indsats igår. Han scorer et flot mål og blander sig meget i spillet. Fylder godt på banen og tager ansvar. Men han smed godt nok også mange bolde væk: Flere end normalt selvom modstanderen bestemt ikke var på et niveau over Vejle. Og han bliver aldrig nogen god presspiller. Det var Højlund til gengæld ferm til og så scorer han et rigtigt angribermål. Resten af præstationen behøver vi næppe nævne. De "ældre" startende synes jeg alle spillede hæderligt. Grabara var solid i det han gjorde, og samme prædikat kan man vel sætte på 85 minutter af Kocholavas præstation. Marios fyldte rollen som reserve fint, trods det at hans lange afleveringer flere gange var håbløse. Biel bandt tingene godt sammen. Endelig må man sige, at Wilczek ligner en mand, der kan se frem til at nyde en tilværelse som de facto træningskegle i foråret, med mindre vi får alle andre angribere til og med U17 skadede.

    Alt i alt så jeg en fin indsats af et på dagen meget sammenbragt hold, hvor ca. halvdelen af de startende vel havde under 30 kampes seniorerfaring for FCK på den plads, de spillede (Jelert, Marios, Isak, Haraldsson - og Biel og Kocho spillede ikke på/i deres foretrukne position/side). Men det skal med, at Slovan leverede en meget slatten indsats, hvor man må konkludere, at enten havde de svært ved at sætte sig op på dagen (måske fordi de ikke troede på chancen for at gå videre) eller også er niveauet i Slovakiet nede omkring dansk 1. division (hvis de virkelig kan være et suverænt førerhold med det niveau).
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Nu skal vi altså ikke undervurderer Slovan Bratislava, det er bestemt ikke et 1. divisionshold!

    Udover at de er altdominerende i den hjemlige liga, så har de i denne sæson bl.a. spillet 2 gange uafgjort imod PAOK og tabte kun med et mål sammenlagt i playoffkampene imod Young Boys.

    Derudover har de masser af spillere med en del landskampe
    Sidst redigeret af pouljensen : 10.12.21 kl. 14:56

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    På TV synes jeg, at Isak, Bøving, VK og Jelert så bedst ud blandt de unge. De tog som hovedregel gode beslutninger og lykkedes med mange aktioner. Jelert ligner en spiller, der ret hurtigt vil kunne blive fast reserve på højre back. Haraldsson smed mange bolde væk og havde en del dårlige afleveringer, men til den positive side tæller to asissts og så hans enorme gå-på mod (og selvfølgelig også de gode aktioner i øvrigt). Når han får mere erfaring og bliver lidt dygtigere på bolden, så skal Hákon nok blive fremragende med den indstilling, han lægger for dagen. Men igår var det både op og ned. Det er egentlig samme konklusion med Jonas Winds indsats igår. Han scorer et flot mål og blander sig meget i spillet. Fylder godt på banen og tager ansvar. Men han smed godt nok også mange bolde væk: Flere end normalt selvom modstanderen bestemt ikke var på et niveau over Vejle. Og han bliver aldrig nogen god presspiller. Det var Højlund til gengæld ferm til og så scorer han et rigtigt angribermål. Resten af præstationen behøver vi næppe nævne. De "ældre" startende synes jeg alle spillede hæderligt. Grabara var solid i det han gjorde, og samme prædikat kan man vel sætte på 85 minutter af Kocholavas præstation. Marios fyldte rollen som reserve fint, trods det at hans lange afleveringer flere gange var håbløse. Biel bandt tingene godt sammen. Endelig må man sige, at Wilczek ligner en mand, der kan se frem til at nyde en tilværelse som de facto træningskegle i foråret, med mindre vi får alle andre angribere til og med U17 skadede.

    Alt i alt så jeg en fin indsats af et på dagen meget sammenbragt hold, hvor ca. halvdelen af de startende vel havde under 30 kampes seniorerfaring for FCK på den plads, de spillede (Jelert, Marios, Isak, Haraldsson - og Biel og Kocho spillede ikke på/i deres foretrukne position/side). Men det skal med, at Slovan leverede en meget slatten indsats, hvor man må konkludere, at enten havde de svært ved at sætte sig op på dagen (måske fordi de ikke troede på chancen for at gå videre) eller også er niveauet i Slovakiet nede omkring dansk 1. division (hvis de virkelig kan være et suverænt førerhold med det niveau).
    Jeg så også kampen på TV, og kan slet ikke genkende analysen af Haraldsson. Jeg synes at han var en af vores bedste, og måske den aller bedste af de unge. Ham får vi stor glæde af, allerede til foråret, er jeg helt sikker på.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    På TV synes jeg, at Isak, Bøving, VK og Jelert så bedst ud blandt de unge. De tog som hovedregel gode beslutninger og lykkedes med mange aktioner. Jelert ligner en spiller, der ret hurtigt vil kunne blive fast reserve på højre back. Haraldsson smed mange bolde væk og havde en del dårlige afleveringer, men til den positive side tæller to asissts og så hans enorme gå-på mod (og selvfølgelig også de gode aktioner i øvrigt). Når han får mere erfaring og bliver lidt dygtigere på bolden, så skal Hákon nok blive fremragende med den indstilling, han lægger for dagen. Men igår var det både op og ned. .
    Man skal ikke undervurdere Haraldssons indstilling. Det er det allervigtigste hvis man skal blive en god pro. Og jeg har sjældent set noget lignende fra en spiller på hans alder og størrelse. En lille lort på godt halvanden meter der kaster sig ind i enhver duel, presser som en afsindig og løber solen sort. Samtidig med et endog ganske glimrende teknisk niveau. At han slår nogle skæverter og løber forkert et par gange, kan ikke få mig til at tvivle. Alt andet ville være mærkeligt. Kæmpekæmpe talent og potentiale!!

  20. De følgende 8 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 05.12.21, 14:00
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 17.09.21, 14:38
  3. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •